с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель Van der Valk Hotel Eindhoven укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Located only 5 minutes’ drive from Eindhoven’s city centre, this hotel offers free parking and free WiFi. An extensive on-site sports centre including an indoor pool as well as fitness facilities are available.
The rooms have a modern design and most have large windows opening to the balcony or patio. Some rooms have a spacious seating area and private spa bath facilities.
There are 3 restaurants at Van der Valk. Martinus offers an artisan à la carte menu. HET BUFFET offers breakfast, lunch and dinner buffets. Hotel bar OZZO Food & Drinks offers sushi and homemade burgers.
The hotel is situated in the lush surroundings of Genneper Park. Eindhoven Airport is 10 minutes away from Van Der Valk by car and the hotel is directly off the A2/A67 highway.
Особые условия
Please note that pets are allowed only in Classic Twin Room. As of 1 January 2020, pets are no longer allowed in the entire hotel.
Please note that this property does not accept cash payments.
Транспорт
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в Эйндховен
Показать трансферы из ЭйндховенаПопулярные направления | ||||
Аэропорт Дюссельдорфа | Эйндховен | от 24077 p. | показать | |
Аэропорт Брюсселя «Завентем» | Эйндховен | от 30624 p. | показать | |
Аэропорт Схипхол | Эйндховен | от 47415 p. | показать | |
Другие направления | ||||
Дюссельдорф | Эйндховен | от 18269 p. | показать | |
Кёльн | Эйндховен | от 25344 p. | показать | |
Центральный вокзал Брюсселя | Эйндховен | от 32208 p. | показать | |
Брюссель | Эйндховен | от 35376 p. | показать | |
Аэропорт Брюссель-Шарлеруа | Эйндховен | от 51322 p. | показать | |
Услуги
Общие
- Парковка
- Бесплатная парковка
- Парковка на территории
Питание и напитки
- Ресторан
- Доставка еды и напитков в номер
- Бар
- Завтрак в номер
- Упакованные ланчи
- Специальные диетические меню (по запросу)
- Торговый автомат (напитки)
- Торговый автомат (закуски)
- Детское меню $
- Буфет, подходящий для детей
Услуги бизнес-центра
- Конференц-зал/Банкетный зал $
- Бизнес-центр $
- Факс/Ксерокопирование $
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Сейф
- Камера хранения багажа
- Индивидуальная регистрация заезда/отъезда
Бассейн и оздоровительные услуги
- Фитнес-центр
- Массаж $
- Крытый плавательный бассейн
- Крытый бассейн (работает круглый год)
- Бассейн
Спорт и Отдых
- Поле для гольфа (в пределах 3 км) $
- Велоспорт
Зоны общественного пользования
- Сад
- Терраса
Разное
- Номера для некурящих
- Номера/Удобства для гостей с ограниченными физическими возможностями
- Семейные номера
- Лифт
- Отопление
- Курение на всей территории объекта размещения запрещено
- Кондиционер
Услуги уборки
- Прачечная $
- Химчистка $
- Услуги по глажению одежды $
- Дневная уборка номера
Развлечения и семейные услуги
- Казино
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- После уборки жилье опечатывается до прихода гостя
- Уборка объекта выполняется профессиональными клининговыми компаниями
- Гости могут отказаться от уборки
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Еду, которую подают в объекте, можно заказать в номер
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Нет предметов совместного использования (бумажное меню, журналы, ручки, газеты и т. д.)
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- В объекте следят за состоянием здоровья гостей
- Есть аптечка первой помощи
Социальное дистанцирование
- Предусмотрен бесконтактный заезд и отъезд
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
- Предусмотрены защитные экраны или перегородки между сотрудниками объекта и гостями, где необходимо
Типы номеров
Двухместный номер «Комфорт» с 2 отдельными кроватями
Семейный номер
Люкс в пентхаусе
Отзывы от Booking.com
Dear Lurri, Thank you for staying at our hotel and this review. We are glad that you had a good breakfast and that you found the room spacious. Thank you for informing us about the state of the room. We are currently busy renovating our rooms however due to corona this has been delayed. My advise for you would be to book a Superior king room next time. These are our newly renovated rooms and have a refrigerator. We hope to welcome you again in the future. With kind regards. Guest Relations
Dear Kseniia, Thank you for visiting Van der Valk Hotel Eindhoven and this review. Good to hear that your loved the breakfast and the location. That makes us proud. In all of our rooms there is a mini bar present. We hope to welcome you again. Kind Regards, Guest Relations
Hi Sofia, Thank you for your visit to Van der Valk Hotel Eindhoven and for leaving this great review! This makes us proud! Great to read that you have enjoyed your stay and that you like our facilities. Quality and service is something we highly value at our hotel and it is important that our guests experience this positively. I will communicate the scores with the team. We look forward to welcoming you again in the future! Kind regards, Amy Monteban (Guest Relations)
Hi Sergey, thank you for visiting our hotel and for your feedback about the swimming pool. I will discuss your feedback internally so we can improve this service. Hopefully we may welcome you again in the future! Kind regards, Demi Wouters (Guest Relations)
Hi Sergey, How great t see that you experienced a fine stay! Hopefully we may welcome you again in the future! Kind regards, Fleur van de Looij Guest Relations Department
Dear guest, Thank you for your review. What a pity that your visit did not go entirely according to your wishes. I will discuss your feedback regarding the room and the lack of cleaning internally. You will receive my sincere apologies for this! Kind regards, Fleur van de Looij Guest Relations Department
Hi DMITRY, Thank you for this review. Good to read that you experienced a fine stay! Hopefully we may welcome you again soon! Kind regards, Fleur van de Looij Guest Relations Department
Hi Tatsiana, Thank you for your feedback regarding the beds. what a pity to hear that you have experienced these beds as 'bad'. you will receive my apologies for this. I will discuss this with the department manager so that this will be looked into! Once again my apologies for your experience. Hopefully we can receive you again soon! Sincerely, Fleur van de Looij Guest Relations Department
Hi Alexander, I understand you experienced a fine stay. Thats good to hear! Hopefully we may welcome you again and provide you with the service you deserve. Kind regards, Fleur van de Looij Guest Relations Department
Thank you for visiting Van der Valk Hotel Eindhoven and your time for writing this review. Your opinion is very important to us. We are glad to read that you have positively experienced our hotel. Service and quality are our priority and your review reaffirms the work we put in everyday. We will communicate your feedback regarding the bathroom within the team for further developments. We are looking forward to welcoming you back at Van der Valk Hotel Eindhoven.