
Booking.com
с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель Novus Pera Hotel укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Отель Novus Pera расположен в Стамбуле, менее чем в 1 км от Галатской башни и в 13 минутах ходьбы от улицы Истикляль. К услугам гостей бар, общий лаундж, сад и бесплатный Wi-Fi. Отель находится примерно в 2,7 км от часовой башни Долмабахче, в 2 км от площади Таксим и в 2,9 км от конгресс-центра Стамбула. Стойка регистрации работает круглосуточно. В отеле можно заказать доставку еды и напитков в номер, а также обменять валюту.
В номерах есть кондиционер, письменный стол, чайник, холодильник, мини-бар, сейф, телевизор с плоским экраном и собственная ванная комната с биде. В каждом номере отеля Novus Pera предоставляются постельное белье и полотенца.
Мечеть Сулеймание находится в 3,4 км от комплекса, а Египетский базар — в 2,9 км. Расстояние от отеля Novus Pera до аэропорта Стамбула составляет 37 км.
Достопримечательности
Транспорт
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в Стамбул
Показать трансферы из СтамбулаПопулярные направления | ||||
Аэропорт Стамбула «Сабиха Гёкчен» | Стамбул Бакыркей | от 3516 p. | показать | |
Новый аэропорт Стамбула | Стамбул Бакыркей | от 3836 p. | показать | |
Другие направления | ||||
Стамбул Бейоглу | Стамбул Бакыркей | от 3836 p. | показать | |
Халкали Железнодорожный Вокзал | Стамбул Бакыркей | от 3942 p. | показать | |
Эсенлер автовокзал Стамбул | Стамбул Бакыркей | от 3942 p. | показать | |
Стамбул Круизный Морской Порт | Стамбул Бакыркей | от 4475 p. | показать | |
Сапанджа | Стамбул Бакыркей | от 19178 p. | показать | |
Анкара | Стамбул Бакыркей | от 51141 p. | показать | |
Услуги
Питание и напитки
- Доставка еды и напитков в номер
- Бар
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Сейф
- Обмен валюты
- Экскурсионное бюро
- Камера хранения багажа
Зоны общественного пользования
- Сад
- Общий лаунж/гостиная с телевизором
Разное
- Номера для некурящих
- Семейные номера
- Лифт
- Отопление
- Кондиционер
- Места для курения
Транспорт
- Трансфер от/до аэропорта
- Прокат автомобилей
Услуги уборки
- Прачечная $
- Химчистка $
- Услуги по глажению одежды $
- Дневная уборка номера
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Услуги бизнес-центра
- Факс/Ксерокопирование
Общие
- Wi-Fi доступен на всей территории
Безопасность
- Круглосуточная охрана
- Датчики дыма
- Видеонаблюдение в местах общего пользования
- Видеонаблюдение снаружи здания
- Огнетушители
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- После уборки жилье опечатывается до прихода гостя
- Гости могут отказаться от уборки
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Еду, которую подают в объекте, можно заказать в номер
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
- Доставляемая еда надежно упакована
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Нет предметов совместного использования (бумажное меню, журналы, ручки, газеты и т. д.)
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- В объекте следят за состоянием здоровья гостей
- Есть аптечка первой помощи
- Есть маски для гостей
Социальное дистанцирование
- Можно заплатить без наличных
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
Типы номеров
Стандартный двухместный номер с 1 кроватью
Стандартный двухместный номер с 2 отдельными кроватями
Полулюкс
Отзывы от Booking.com
Thanks a lot for your review. We are glad you enjoyed your stay. Always looking forward to welcoming you again. All the best, Derin Kacaroglu
Dear Ilarion, First of all thanks a lot for leaving a review. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay. We will immediately do some maintanance in the bathroom. Looking forward to welcoming you again, Derin Kacaroglu
Dear Galina, We are so glad you enjoyed your stay and thanks a lot for leaving a review. We hope to welcome you again in İstanbul. Our best regards, Derin Kacaroglu
Dear Natalia, Thank you for taking the time to leave a review. We are very happy that you enjoyed our location. We took notice of your feedback and are working on all of them. We hope to get a chance to host you again. All the best, Derin Kacaroglu
Dear Anna, First of all thanks a lot for such a detailed review. We are thrilled to hear that you liked our hotel and enjoyed your stay. Unfortunately we have to give every guest personal login passwords because of the law so that is the reason we cannot make the connection easier. But our staff is at your service 7/24. We are alredy looking forward to welcoming you again. All the best, Derin Kacaroglu
Dear Vladimir, First of all we would like to thank you for your review. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay. Already looking forward to welcoming you again. All the best, Derin Kacaroglu
Dear Iyaya, Thanks a lot for your review :) We are glad that you enjoyed your stay and are already looking forward to welcoming you again. All the best for you and your family, Derin Kacaroglu
Dear Alla, Thank you for taking the time to leave a review. We are very happy that you enjoyed your stay. We are very sorry to hear that you were cold, there is a controller in the room for the A/C it was probably set to 25 degress which was the reason it stopped. As our hotel building is a historical building and protected by the council of monuments the walls had to stay in their original form so there was nothing we could do to improve sound proofing. We look forward to welcoming you again in future, Derin Kacaroglu
Dear Anna, Thank you for taking the time to leave a review. We are very happy that you enjoyed the room, staff and location of our hotel. About the sound from the hall we are very sorry. We took immediate action and placed a thick curtain for additional sound proofing. Hopefully it should be better from now on. We very much look forward to host you again. Kindest Regards, Derin Kacaroglu
Dear Andrei, First of all thank you so much for taking the time to leave a review. Reading your review I see that you didn't enjoy your stay besides the cleanliness of the room and the location of the hotel. We are sincerely sorry to hear that you didn't enjoy your stay. Our main goal is to make all of our guests feel comfortable during their stay and we would like you to know that we take guest feedbacks very serious so for that reason I would like to try answering your complaints as best as I can. As we get closer to the winter season all of our rooms get less light, I checked in which room you stayed during your stay, it was on the second floor facing the court-yard. Unfortunately there is nothing we can do to increase the natural light of the room but I believe that you would have felt more comfortable with the light during summer. As the room is not facing the street-side we never had complaints about noise yet, so I am very sorry that you had noise from the street. Before the pandemic our rooms included breakfast but for the safety of our guests and our staff we stopped serving breakfast as our dining area is not large enough to seat all of our guests with 1,5 meters distance. But we did high discounts to compansate the absence of breakfast. About the sound-proofing we tried to do our best during renovation but we had to follow rules determined by the council of monuments. Some of our guests really like the design of the bathroom door but we acknowledge that some guests would prefer a regular door. We are also very sorry to hear that the bed was uncomfortable for you. I can assure you that our beds are not old, all of our beds are just 10 months old and we really did a lot of research to choose a high quality bed to make most of our guests sleep comfortable. We took notice about the pillows and will immediately order some other options so we have different types to offer hopefully next time we get a chance to accommodate you. Once again we would like you to know that your feedback is very important to us and that we will do our best to improve. We very much hope to get a chance to welcome you again in future. Kindest Regards, Derin Kacaroglu