Booking.com
с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель Elite World Grand Istanbul Kucukyali укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Расположение
Вот он — отель мечты: отель «Elite World Grand Istanbul Kucukyali» находится в Стамбуле. Этот отель расположен в 14 км от центра города. Рядом с отелем — Кючюкьялы, Босфорский мост и Дворец Топкапы.
В отеле
Скоротать вечер или приятно провести время перед сном в уютной атмосфере можно в баре. Время вспомнить о хлебе насущном! Для гостей работает ресторан. Попробуйте кофе в кафе — вдруг именно он станет лучшим в городе? Бесплатный Wi-Fi на территории поможет всегда оставаться на связи.
Если вы путешествуете на машине, припарковаться можно будет на парковке рядом. Среди услуг для красоты и здоровья — массажный кабинет, сауна, паровая баня и спа-центр. Любителям спорта подготовили фитнес-центр и тренажёрный зал. Для тех, кто не представляет отдых без водных удовольствий, есть открытый бассейн.
Для участников деловых встреч предусмотрен конференц-зал. Сотрудники отеля по запросу организуют гостям трансфер. Удобно для гостей с ограниченными возможностями: на верхние этажи гостей поднимает лифт. А ещё в распоряжении гостей прачечная, химчистка, пресса, прокат автомобилей, сейф и консьерж.
Персонал отеля говорит на английском.
В номере
В номере гостей ждут халат и тапочки. Оснащение зависит от выбранной категории номера.
Особые условия
Питание
Информация о типе питания, включенном в стоимость, указана в деталях тарифа.
Размещение с детьми и информация о дополнительных кроватях
Плата за дополнительную кровать: 40.00 EUR за ночь.
Количество дополнительных кроватей зависит от категории номера. Необходимо ознакомиться с информацией о вместимости выбранного номера.
Особые условия проживания
Необходимо внести депозит. Стоимость: 100.00 EUR за номер.
Дополнительно
При заезде в отели Турции гостям следует брать с собой наличные. Оплата банковской картой может быть недоступна.
Транспорт
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в Стамбул
Показать трансферы из СтамбулаПопулярные направления | ||||
Султанахмет Район Стамбул Район Стамбул | Стамбул Бакыркей | от 3402 p. | показать | |
Бейоглу Район Стамбул Район Стамбул | Стамбул Бакыркей | от 3615 p. | показать | |
Новый аэропорт Стамбула | Стамбул Бакыркей | от 4253 p. | показать | |
Аэропорт Стамбула «Сабиха Гёкчен» | Стамбул Бакыркей | от 6060 p. | показать | |
Другие направления | ||||
Эсенлер Автовокзал | Стамбул Бакыркей | от 3827 p. | показать | |
Халкали Железнодорожный Вокзал | Стамбул Бакыркей | от 3934 p. | показать | |
Фатих Район Стамбул Район Стамбул | Стамбул Бакыркей | от 4040 p. | показать | |
Стамбул Круизный Морской Порт | Стамбул Бакыркей | от 4465 p. | показать | |
Порт Хайдарпаша Порт | Стамбул Бакыркей | от 7017 p. | показать | |
Сапанджа | Стамбул Бакыркей | от 19137 p. | показать | |
Анкара | Стамбул Бакыркей | от 44653 p. | показать | |
Услуги
Общие
- Парковка
- Бесплатная парковка
- Парковка на территории
- Частная парковка
- Wi-Fi доступен на всей территории
Питание и напитки
- Ресторан
- Доставка еды и напитков в номер
- Бар
- Специальные диетические меню (по запросу)
- Детское меню $
Услуги бизнес-центра
- Конференц-зал/Банкетный зал $
- Бизнес-центр
- Факс/Ксерокопирование $
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Сейф
- Парковка автомобилей служащим гостиницы
- Обмен валюты
- Камера хранения багажа $
- Услуги консьержа
- Запирающиеся шкафчики
- Выдаются счета
Бассейн и оздоровительные услуги
- Сауна
- Фитнес-центр
- Спа и оздоровительный центр
- Массаж $
- Турецкая баня
- Крытый плавательный бассейн
- Открытый плавательный бассейн
- Открытый бассейн (работает по сезонам)
- Крытый бассейн (работает круглый год)
- Полотенца для бассейна/пляжа
- Бассейн
Разное
- Номера для некурящих
- Номера/Удобства для гостей с ограниченными физическими возможностями
- Лифт
- Звукоизолированные номера
- Отопление
- Курение на всей территории объекта размещения запрещено
- Кондиционер
- Места для курения
Транспорт
- Трансфер от/до аэропорта
- Трансфер (за дополнительную плату)
- Трансфер от/до аэропорта (платный)
Развлечения и семейные услуги
- Няня/Услуги по уходу за детьми $
Услуги уборки
- Прачечная $
- Химчистка $
- Услуги по глажению одежды $
- Пресс для брюк $
- Дневная уборка номера
Магазины
- Парикмахерская/Салон красоты
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Зоны общественного пользования
- Терраса для загара
- Общий лаунж/гостиная с телевизором
Безопасность
- Круглосуточная охрана
- Охранная сигнализация
- Датчики дыма
- Видеонаблюдение в местах общего пользования
- Видеонаблюдение снаружи здания
- Огнетушители
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- После уборки жилье опечатывается до прихода гостя
- Уборка объекта выполняется профессиональными клининговыми компаниями
- Гости могут отказаться от уборки
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Еду, которую подают в объекте, можно заказать в номер
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
- Контейнеры для еды во время завтрака
- Доставляемая еда надежно упакована
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Нет предметов совместного использования (бумажное меню, журналы, ручки, газеты и т. д.)
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- В объекте следят за состоянием здоровья гостей
- Есть аптечка первой помощи
- Доступ к медицинской помощи
- Гостям предоставляются термометры
- Есть маски для гостей
Социальное дистанцирование
- Можно заплатить без наличных
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
- Предусмотрены защитные экраны или перегородки между сотрудниками объекта и гостями, где необходимо
Типы номеров
Двухместный номер Делюкс с 1 кроватью и видом на море - Бесплатный доступ в спа-центр
Двухместный номер Делюкс с 2 отдельными кроватями и видом на море - Бесплатный доступ в спа-центр
Двухместный номер Делюкс с 1 кроватью и видом на город - Бесплатный доступ в спа-центр
Двухместный номер Делюкс с 2 отдельными кроватями видом на город - Бесплатный доступ в спа-центр
Люкс с видом на море - Бесплатный доступ в спа-центр
Люкс с видом на город - Бесплатный доступ в спа-центр
Отзывы от Booking.com
Dear Mr.Marsel, Thank you for sharing your recent stay with us on Booking.com. We truly appreciate your kind words. We are so glad that you enjoyed your stay with us.Thank you for your continued loyalty and we look forward to the opportunity of welcoming you back to Elite World Asia Hotel again soon. Kind Regards, Guest Relations Executive, İpek Can
Dear Mr.Zufar, First of all thank you for choosing to stay Elite World Asia Hotel. We are so glad that you enjoyed our property, especially the cleanliness of our hotel and the hotel food. Thank you for finding our staff food as well. We truly appreciate your kind words and look forward to welcoming you back to Elite World Asia Hotel. Kind Regards, Guest Relations Executive İpek Can
Dear Ms.Aidana, First of all thank you for choosing to stay in Elite World Asia Hotel. On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your stay in our hotel. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from our precious guests same like you.We are so happy that you liked our room service and hotel staff service and the view of the room. We are dedicated to the continuous improvement of our service quality and your feedback plays an essential role in attaining this goal. We are totally aware , this is the only way we can assess ourselves and improve the great service we aim to provide.We appreciate and have taken note of all your comments about the cleaning of the window in the room.The information will be given to the related department to take the action about it. Thank you for staying with us and we hope you choose to create more memories at Elite World Asia Hotel whenever your travels bring you back to Istanbul. Kind Regards, Guest Relations Executive İpek Can
Dear Our Valuable Guest, First of all, thank you very much for choosing to stay in Elite World Asia Hotel. We are so happy that you found our hotel rooms spacious and comfortable. As you know as a hotel management ; due to covid restrictions, we must follow up the rules for the covid 19 measurements.So in this case staff has to help guests to put their food to their plates inside the restaurant in the open buffet area. We are delighted to hear that you liked our spa center facilities, especially; swimming pool , Turkish bath, sauna and rain shower. For the non smoking rooms; unfortunately sometimes some guests however we give them a notice about not to smoke in their rooms, they keep continue to smoke or they smoke so much in the smoking rooms that the smell of the smoke could be reach upper or down rooms. So in this case we could send the ozone machine to the rooms which are effected by the smoke smell just to refresh the air in the room. If we had any availability for sure reception staff could certainly change your room that day but due to high occupancy of the hotel unfortunately they couldnt make the room change.We are very sorry to learn that your recent stay did not meet expectations. Please accept our sincere apologies for a less than satisfactory experience on this ocassion.Please be assured that we take all the comments from our guests on board for our consideration and improvement , your feedback will certainly not go unnoticed.We hope to have the opportunity to welcome you back again to Elite World Asia Hotel for a more positive experience. Kind Regards, Guest Relations Executive İpek Can
Dear Mr.Andrey, First of all thank you very much for choosing to stay in Elite World Asia Hotel. We appreciate that you liked our hotel and spa and facilities. We thank you for posting your review regarding your stay with us. While we regret to note that we were unable to fully meet your expectations, your honest comments will definitely help us in improving our service and facilities.Rest assured that your comments have been brought to the attention of the concerned department head for necessary action to be carried out. Kind Regards, Guest Relations Executive İpek Can
Dear Mr.Kazbek Khalidov, First of all thank you for choosing our hotel to stay. Kindly give you information that 40 Euro which you had accepted to make the payment was for the breakfast which was not included in your reservation, in this case the breakfast charge was included to your reservation that was the reason you paid 40 Euro more. As we have checked from the system, our collague changed your room to the 9 th floor after the first room which you did not like it.We regret to be informed that although you had to change room, neither of them met your expectations.Please rest assured that this is not the lasting impression we would like to give to our valued guests.We truly hope that the shortcomings you have experienced will not completely hinder you from considering a stay with us again in the nearest future and that you will give us the chance to regain your confidence on our service and facilities. We hope to welcome you at Elite World Asia Hotel again in the nearest future. Kind Regards, Guest Relations Executive İpek Can
Dear Ms.Oksana, On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Elite World Asia Hotel. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most -you! Please note that your feedback about our team has been shared with everyone as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. We are happy to hear that you liked our hotel and its location.Kindly give you information that we give bathrobe to our guests' who require from us.Thank you for staying with us and we hope you choose to create more memories at Elite World Asia Hotel whenever your travels bring you back to İstanbul. Kind Regards, Guest Relations Executive İpek Can
Dear Our Valuable Guest, On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Elite World Asia Hotel. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most-you! Please note that your feedback about our team has been shared with everyone as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. We are happy to hear that you found our hotel excellent and you liked our Turkish bath in our Spa Center. Thank you for staying with us and we hope you choose to create more memories at Elite World Asia Hotel whenever your travels bring you back to Istanbul. Guest Relations Executive İpek Can
Dear Ms.Elena, Thank you very much for taking the time to write about your experience at Elite World Asia Hotel.We really appreciate your excellent feedback.We strive to deliver genuine hospitality from the heart and we are so pleased to hear that you found our hotel comfortable and clean. Please note that your great feedback will be shared. We are honored that you choose Elite World Asia Hotel and we look forward to welcome you again. Kind Regards, Guest Relations Executive İpek Can
Dear Mr.Tural, Thank you for your kind words and 10 points rating. We take great pride in providing our guests with an unforgettable luxury experience, and it is a real treat to see that you were impressed with your room cleaning, the location of the hotel and the service received. Our guests' satisfaction is very important to us, and we try hard to make sure all our guests have a rewarding experience at our hotel. We look forward to your next stay. Kind Regards, Guest Relations Executive İpek Can