
Booking.com
с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель Hilton Istanbul Maslak укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Местоположение отеля
Отель «Hilton Istanbul Maslak» расположен неподалёку от следующих достопримечательностей и объектов: Торговый центр Istinye Park и Стадион Turk Telekom, Стамбульская фондовая биржа и Парк Emirgan.
Номера
В отеле 305 номеров с кондиционером и другими удобствами, в числе которых минибар и плазменные панели. Кроме того, к услугам гостей спутниковое телевидение и бесплатный проводной и беспроводной доступ в интернет. Индивидуальные ванные комнаты, совмещенные душ и ванна. Предоставляются бесплатные туалетные принадлежности и биде. Предоставляются следующие удобства и услуги: телефон, сейфы и письменный стол.
Удобства
Отель располагает спа-центром, который предлагает массаж, процедуры по уходу за телом и процедуры по уходу за лицом. Также на территории отеля есть оздоровительный клуб, закрытый бассейн и сауна. Этот отель предоставляет дополнительные услуги и удобства: услуги консьержа и магазины сувениров/газетные киоски.
Кафе и рестораны
Отель приглашает гостей посетить ресторан, где подается завтрак, обед и ужин. Кроме того, к услугам кафетерий/кафе, где всегда можно перекусить, а также круглосуточное обслуживание номеров.
Бизнес, другие удобства и услуги
Для удобства гостей предоставляется следующее: бесплатный высокоскоростной (проводной) доступ в интернет, бизнес-центр и прокат автомобилей представительского класса. Если вы планируете деловое или развлекательное мероприятие, отель предлагает вам пространство площадью 3000 кв. м, на котором расположены конференц-залы и конференц-залы. Предоставляется бесплатная самостоятельная парковка.
Особые условия
Питание
Информация о типе питания, включенном в стоимость, указана в деталях тарифа.
Особые условия проживания
При заезде потребуется внести гарантийный залог в размере 1,000.00 TRY для покрытия возможного ущерба.
Дополнительно
При заезде в отели Турции гостям следует брать с собой наличные. Оплата банковской картой может быть недоступна.
Транспорт
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в Стамбул
Показать трансферы из СтамбулаПопулярные направления | ||||
Новый аэропорт Стамбула | Стамбул Бакыркей | от 3963 p. | показать | |
Другие направления | ||||
Стамбул Бейоглу | Стамбул Бакыркей | от 3618 p. | показать | |
Аэропорт Стамбула «Сабиха Гёкчен» | Стамбул Бакыркей | от 5341 p. | показать | |
Сапанджа | Стамбул Бакыркей | от 20331 p. | показать | |
Анкара | Стамбул Бакыркей | от 47038 p. | показать | |
Услуги
Общие
- Парковка
- Парковка на территории
- Частная парковка
- Wi-Fi доступен на всей территории
Питание и напитки
- Ресторан
- Доставка еды и напитков в номер
- Бар
- Завтрак в номер
- Специальные диетические меню (по запросу)
- Детское меню $
Услуги бизнес-центра
- Конференц-зал/Банкетный зал
- Бизнес-центр
- Факс/Ксерокопирование $
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Ускоренная регистрация заезда/отъезда
- Сейф
- Парковка автомобилей служащим гостиницы
- Обмен валюты
- Экскурсионное бюро
- Камера хранения багажа
- Услуги консьержа
Бассейн и оздоровительные услуги
- Сауна
- Фитнес-центр
- Спа и оздоровительный центр $
- Массаж $
- Гидромассажная ванна
- Турецкая баня
- Крытый плавательный бассейн
- Крытый бассейн (работает круглый год)
- Общественные бани
- Бассейн
Зоны общественного пользования
- Терраса
- Общий лаунж/гостиная с телевизором
Разное
- Номера для некурящих
- Номера/Удобства для гостей с ограниченными физическими возможностями
- Семейные номера
- Лифт
- Отопление
- Курение на всей территории объекта размещения запрещено
- Кондиционер
- Места для курения
Транспорт
- Трансфер от/до аэропорта
- Трансфер (за дополнительную плату)
- Трансфер от/до аэропорта (платный)
Развлечения и семейные услуги
- Няня/Услуги по уходу за детьми $
Услуги уборки
- Прачечная
- Химчистка
- Услуги по глажению одежды $
- Пресс для брюк $
- Дневная уборка номера
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Спорт и Отдых
- Сквош $
- Временные художественные экспозиции
- Счастливые часы $
- Экскурсия или презентация о местной культуре $
- Живая музыка/выступление $
Безопасность
- Круглосуточная охрана
- Охранная сигнализация
- Датчики дыма
- Видеонаблюдение в местах общего пользования
- Видеонаблюдение снаружи здания
- Огнетушители
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- После уборки жилье опечатывается до прихода гостя
- Гости могут отказаться от уборки
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
- Доставляемая еда надежно упакована
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Нет предметов совместного использования (бумажное меню, журналы, ручки, газеты и т. д.)
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- В объекте следят за состоянием здоровья гостей
- Есть аптечка первой помощи
- Доступ к медицинской помощи
- Гостям предоставляются термометры
- Есть маски для гостей
Социальное дистанцирование
- Предусмотрен бесконтактный заезд и отъезд
- Можно заплатить без наличных
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
- Предусмотрены защитные экраны или перегородки между сотрудниками объекта и гостями, где необходимо
Типы номеров
Номер с кроватью размера «king-size»
Суперлюкс с 1 спальней, кроватью размера «king-size» и доступом в представительский лаундж
Представительский номер с кроватью размера «king-size» и доступом в представительский лаундж
Представительский угловой номер с кроватью размера «king-size» и доступом в представительский лаундж
Люкс с 1 спальней с кроватью размера «king-size», право посещения представительского лаунджа
Номер Делюкс с 2 кроватями размера «queen-size»
Представительский номер с 2 кроватями размера «queen-size» и доступом в представительский лаундж
Двухместный номер с 2 отдельными кроватями
Отзывы от Booking.com
Dear Samir, We have recently received the online guest satisfaction survey you’re completed following your stay Hilton Istanbul Maslak. Thank you for taking the time to complete it and let us know about your experience. We are usually proud of our ability to meet & exceed our guests' expectations and are therefore a little disappointed to find that you were unsatisfied with your overall hotel experience. We have however taken note of the other scores which reflect your opinion of our current service level and are pleased that there were some aspects of your time with us that were excellent. We value your overall comments and they will be forwarded to the relevant departments for their review and action. Thank you for your feedback which has enabled us to monitor our standards and the service we provide. We would like to have another opportunity to prove to you the Hilton standards and the type of service we are accustomed to providing, and hope that we will be able to welcome you back to Hilton Istanbul Maslak in the near future. Best wishes Yours sincerely, Ebru KUFKURAN Guest Relations Supervisor
Dear Dmitriy, Thank you very much for taking the time to share your experiences with us following your recent stay at Hilton Istanbul Maslak ! It has been a pleasure for us to read your thoughtful feedback and we are glad that we could contribute to making your trip to Istanbul a great and memorable experience. The whole team were very pleased to read your encouraging feedback and this lovely feedback has set the tone of the day quite nicely. We do look forward to welcoming you and your family back soon on many occasions. With our best regards to your city , Ebru KUFKURAN Guest Relations Supervisor
Dear Anna, First of all we would like to thank you for choosing the Hilton Istanbul Maslak during your visit to the city, and for giving us your opinion through the Hilton Guest Satisfaction Questionnaire. We are most grateful that you took the time to fill out the questionnaire regarding your stay and we are pleased to hear that our services and facilities met your expectations. It is particularly rewarding for us to receive good scores and comments, which are very much appreciated and motivating for all our team. Also, we would very much like to hear your thoughts regarding the areas which has been scored low by your side in order to upgrade our service everyday to provide the service you worth to next time. Feedback from our guests is vitally important in our mission to be the first choice of the world’s travelers so please be informed that your questionnaire has also been forwarded to all departments so that we can continue to monitor our standards to continually improve and exceed even more day by day our standards of quality and service. We do look forward to welcoming you and your family back soon on many occasions. With our best regards, Ebru KUFKURAN Guest Relations Supervisor
Dear Vasya, First of all we would like to thank you for choosing Hilton Istanbul Maslak during your visit to the city, and for giving us your opinion through the Hilton Guest Satisfaction Questionnaire. We are most grateful that you took the time to fill out the questionnaire regarding your stay and we are pleased to hear that our services and facilities met your expectations. It is particularly rewarding for us to receive good scores and comments, which are very much appreciated and motivating for all our team. Feedback from our guests is vitally important in our mission to be the first choice of the world’s travelers so please be informed that your questionnaire has also been forwarded to all departments so that we can continue to monitor our standards to continually improve and exceed even more day by day our standards of quality and service. We do look forward to welcoming you and your family back soon on many occasions. Thank you Sincerely yours, Ebru KUFKURAN Guest Relations Supervisor
Dear Zhamart, First of all we would like to thank you for choosing Hilton Istanbul Maslak during your visit to the city, and for giving us your opinion through the Hilton Guest Satisfaction Questionnaire. We are most grateful that you took the time to fill out the questionnaire regarding your stay and we are pleased to hear that our services and facilities met your expectations. It is particularly rewarding for us to receive good scores and comments, which are very much appreciated and motivating for all our team. Feedback from our guests is vitally important in our mission to be the first choice of the world’s travelers so please be informed that your questionnaire has also been forwarded to all departments so that we can continue to monitor our standards to continually improve and exceed even more day by day our standards of quality and service. We do look forward to welcoming you and your family back soon on many occasions. Thank you Sincerely yours, Ebru KUFKURAN Guest Relations Supervisor
Dear Evgeniy, First of all we would like to thank you for choosing the Hilton Istanbul Maslak during your visit to the city, and for giving us your opinion through the Hilton Guest Satisfaction Questionnaire. We are most grateful that you took the time to fill out the questionnaire regarding your stay and we are pleased to hear that our services and facilities met your expectations. It is particularly rewarding for us to receive good scores and comments, which are very much appreciated and motivating for all our team. Also, we would very much like to hear your thoughts regarding the areas which has been scored low by your side in order to upgrade our service everyday to provide the service you worth to next time. Feedback from our guests is vitally important in our mission to be the first choice of the world’s travelers so please be informed that your questionnaire has also been forwarded to all departments so that we can continue to monitor our standards to continually improve and exceed even more day by day our standards of quality and service. Your comments have been taken seriously, and have been forwarded to the Food and Beverage departments for their immediate review and action. We do look forward to welcoming you and your family back soon on many occasions. With our best regards, Ebru KUFKURAN Guest Relations Supevisor
Dear Saltanat, First of all we would like to thank you for choosing Hilton Istanbul Maslak during your visit to the city, and for giving us your opinion through the Hilton Guest Satisfaction Questionnaire. We are most grateful that you took the time to fill out the questionnaire regarding your stay and we are pleased to hear that our services and facilities met your expectations. It is particularly rewarding for us to receive good scores and comments, which are very much appreciated and motivating for all our team. Feedback from our guests is vitally important in our mission to be the first choice of the world’s travelers so please be informed that your questionnaire has also been forwarded to all departments so that we can continue to monitor our standards to continually improve and exceed even more day by day our standards of quality and service. We do look forward to welcoming you and your family back soon on many occasions. Thank you Sincerely yours, Ebru KUFKURAN Guest Relations Supervisor
Dear Nurlan, Thank you very much for your time regarding to this subject. As we pride ourselves in meeting and exceeding our guests' expectations, we were both surprised and disappointed to find that you were not completely satisfied with your hotel stay. Please accept our sincere apologies for any inconveniences that may have been caused in regards to the room service order you have made during your stay. Your comments have been taken seriously, and have been forwarded to the Food and Beverage departments for their immediate review and action. As we would like to have another opportunity to prove to you the Hilton standards and the type of service we are accustomed to providing do not hesitate to contact me for further assistance. Once again, thank you for your feedback which has enabled us to monitor our standards and the service we provide and hope that we will be able to welcome you back to the Hilton Istanbul Maslak in the near future. Kind Regards, Ebru KUFKURAN Guest Relations Supervisor