с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель Garden Holiday Village - Adults Only укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Ideal for a romantic break, Garden Holiday Village - Adults Only has swimming pools surrounded by lovely gardens. This adults-only property offers free WiFi throughout.
The Garden Holiday Village - Adults Only has an outdoor hot tub, as well as a sauna. There is also a fitness centre, tennis and a multi-sports area. Bicycle rental, massages and treatments are offered at an extra cost.
The restaurant serves a special romantic dinner once a week. This includes a glass of cava, flowers and candles. Chill-out nights by the swimming pool, barbecues in the garden and anti-stress programmes are also available.
Each room at Garden Holiday Village - Adults Only has a balcony or terrace with views over the pool or gardens.
The property is only 750 metres from the beaches of Alcudia Bay. The S’Albufera Natural Park is just metres from the hotel. The local area is ideal for hiking, horse-riding and water sports. Free parking is possible on site and a free shuttle to the beach is offered.
Особые условия
При регистрации заезда необходимо предъявить действительное удостоверение личности с фотографией и кредитную карту. Пожалуйста, примите во внимание, что выполнение особых пожеланий не гарантировано и может потребовать дополнительной оплаты.
Имя и фамилия на кредитной карте должны совпадать с именем и фамилией гостя. В случае использования кредитной карты третьего лица необходимо заполнить форму авторизации и предъявить копию данной кредитной карты, а также копию удостоверения личности ее владельца.
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в Плайя-де-Муро
Показать трансферы из Плайя-де-МуроПопулярные направления | ||||
Аэропорт Пальма-де-Майорки «Сон Сан Жоан» | Плайя-де-Муро | от 11462 p. | показать | |
Пальма | Плайя-де-Муро | от 16556 p. | показать | |
Другие направления | ||||
Форментор | Плайя-де-Муро | от 22924 p. | показать | |
Магалуф | Плайя-де-Муро | от 22924 p. | показать | |
Услуги
Питание и напитки
- Ресторан
- Бар
- Снэк-бар
- Торговый автомат (напитки)
Общие
- Допускается размещение домашних животных
- Wi-Fi доступен на всей территории
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Сейф
- Обмен валюты
- Экскурсионное бюро
- Камера хранения багажа
- Услуги консьержа
Спорт и Отдых
- Теннисный корт
- Бильярд
- Виндсерфинг $
- Дартс
- Каноэ $
- Пешие прогулки $
- Велоспорт
- Дайвинг $
- Верховая езда $
- Ныряние с маской и трубкой $
- Мини-гольф
Бассейн и оздоровительные услуги
- Сауна
- Фитнес-центр
- Солярий
- Спа и оздоровительный центр
- Массаж $
- Гидромассажная ванна
- Открытый плавательный бассейн
- Открытый бассейн (работает по сезонам)
- Бассейн
Зоны общественного пользования
- Сад
- Терраса
- Терраса для загара
Разное
- Номера для некурящих
- Номера/Удобства для гостей с ограниченными физическими возможностями
- Отопление
- Кондиционер
- Только для взрослых
Транспорт
- Трансфер от/до аэропорта
- Прокат автомобилей
- Трансфер от/до аэропорта (платный)
Услуги уборки
- Прачечная $
- Химчистка $
- Услуги по глажению одежды $
- Дневная уборка номера
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Услуги бизнес-центра
- Факс/Ксерокопирование
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Гости могут отказаться от уборки
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- Есть аптечка первой помощи
- Есть маски для гостей
Социальное дистанцирование
- Предусмотрен бесконтактный заезд и отъезд
- Можно заплатить без наличных
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
- Предусмотрены защитные экраны или перегородки между сотрудниками объекта и гостями, где необходимо
Отзывы от Booking.com
Dear Guest, First of all, we would like to apologise to you for not answering you in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood. It is always a pleasure to learn that our guests have enjoyed staying with us. We are also pleased to hear that you enjoyed the buffet and the variety of foods it offers. We are sorry to read about the towels. We will change them for the next season. On the other hand, you should tell us about the amenities in order we can replace them. We hope to see you again. Best regards from all the team at Garden Holiday Village.
Dear Guest, First of all, we would like to apologise to you for not answering you in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood. We have taken note of your suggestions. It is very important for us to know our guests’ opinions, since when it comes to planning menus and ingredients lots of time and effort are invested. Please next time do not hesitate to communicate any issue to our reception team. We hope you will give us the opportunity to serve you again on your next visit to Mallorca. Best regards from all the team at Garden Holiday Village.
Dear Denis , Thank you for sharing with us your impressions regarding your recent stay in Garden Holiday. We really appreciate your positive review, it is a pleasure to know that you had a good time with us and we appreciate your commentaries about the hotel facilities, and the cleaning that help us to improve our hotel day by day. We thank you for having chosen our property to enjoy your Holiday and hope to welcome you back son. Best Regards
Dear Guest, First of all, we would like to apologise to you for not answering you in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood. We are delighted to hear that you and your family were treated with the care and attention that we strive to offer to all our guests. WeI have also shared your kind feedback with our Food and Beverage Operations Manager. We hope this was one of many great stays as it would be our pleasure to welcome you back in the near future. Best regards from all the team at Garden Holiday Village.
Dear Guest, First of all, we would like to apologise to you for not answering you in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood. We are happy to read that you enjoyed our good and calm situation. We would like to add that we are very sorry we failed to live up to your expectations with regard to your room. We are disappointed with the issues that you experienced in your room as this is not representative of our usual high standards. Note that I have passed these concerns onto our Head Housekeeper and Maintenance Manager to investigate. This is absolutely not the experience we expect our guests to have. Should you stay with us again and are not happy with your room, please do not hesitate to contact our Reception team who will see if there is anyway of making you more comfortable. Best regards from all the team at Garden Holiday Village.