с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель azuLine Hotel Palmanova Garden укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Отель Azuline Palmanova Gardens с сезонным открытым бассейном и детской игровой площадкой расположен в тихом районе. Расстояние до города Пальма-де-Майорка составляет 17 км. К услугам гостей номера и апартаменты. В числе удобств номеров кондиционер, спутниковое телевидение и терраса. В ванных комнатах установлен душ и предоставляется фен. В апартаментах в распоряжении гостей отдельная комната и гостиная, терраса с видом на бассейн и кухня с микроволновой печью, керамической плитой и холодильником. Район идеально подходит для игры в гольф и езды на велосипеде. Поле для мини-гольфа Fantasia находится всего в 100 метрах от отеля. В этом районе расположен парк Катманду, парк водных аттракционов Маринленд и аквапарк Вестерн-Парк.
Особые условия
При регистрации заезда необходимо предъявить действительное удостоверение личности с фотографией и кредитную карту. Пожалуйста, примите во внимание, что выполнение особых пожеланий не гарантировано и может потребовать дополнительной оплаты.
Бассейн закрыт с пт, 16 нояб. 2018 по ср, 01 мая 2019
По прибытии необходимо предъявить кредитную карту, которая использовалась для бронирования. Если используется карта третьего лица, заранее свяжитесь с администрацией отеля.
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в Пальму
Показать трансферы из ПальмыПопулярные направления | ||||
Аэропорт Пальма-де-Майорки «Сон Сан Жоан» | Пальма | от 5702 p. | показать | |
Плайя-де-Муро | Пальма | от 16474 p. | показать | |
Алькудиа | Пальма | от 16474 p. | показать | |
Са Кома | Пальма | от 19008 p. | показать | |
Другие направления | ||||
Санта Понса | Пальма | от 8870 p. | показать | |
Пальма Порт Порт | Пальма | от 8870 p. | показать | |
Сес-Каденес | Пальма | от 8870 p. | показать | |
Кан-Пастилья | Пальма | от 8870 p. | показать | |
Эль-Ареналь | Пальма | от 8870 p. | показать | |
Магалуф | Пальма | от 8870 p. | показать | |
Лес Меравейес | Пальма | от 8870 p. | показать | |
Торренова | Пальма | от 10138 p. | показать | |
Пегера | Пальма | от 10138 p. | показать | |
Порт-де-Сольер | Пальма | от 11405 p. | показать | |
Пуэрт-д-Андрач | Пальма | от 12672 p. | показать | |
Колония-Сант-Жорди | Пальма | от 15206 p. | показать | |
Кан-Пикафорт | Пальма | от 17741 p. | показать | |
Портоколом | Пальма | от 17741 p. | показать | |
Кала Мандия | Пальма | от 19008 p. | показать | |
Коста-де-лос-Пинос | Пальма | от 20275 p. | показать | |
Кала Ратьяда | Пальма | от 21543 p. | показать | |
Кала д'Ор | Пальма | от 21543 p. | показать | |
Форментор | Пальма | от 22810 p. | показать | |
Кала Миллор | Пальма | от 22810 p. | показать | |
Услуги
Питание и напитки
- Ресторан
- Бар
- Торговый автомат (напитки)
- Торговый автомат (закуски)
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Экскурсионное бюро
- Камера хранения багажа
- Услуги консьержа
- Выдаются счета
Бассейн и оздоровительные услуги
- Фитнес-центр
- Открытый плавательный бассейн
- Открытый бассейн (работает по сезонам)
- Бар у бассейна
- Бассейн с постепенным увеличением глубины
- Бассейн
Зоны общественного пользования
- Терраса
- Игровая комната
- Терраса для загара
- Общий лаунж/гостиная с телевизором
Разное
- Номера для некурящих
- Лифт
- Кондиционер
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Безопасность
- Круглосуточная охрана
- Датчики дыма
- Огнетушители
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- Уборка объекта выполняется профессиональными клининговыми компаниями
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
- Доставляемая еда надежно упакована
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Нет предметов совместного использования (бумажное меню, журналы, ручки, газеты и т. д.)
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- В объекте следят за состоянием здоровья гостей
- Есть аптечка первой помощи
- Доступ к медицинской помощи
- Гостям предоставляются термометры
- Есть маски для гостей
Социальное дистанцирование
- Предусмотрен бесконтактный заезд и отъезд
- Можно заплатить без наличных
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
- Предусмотрены защитные экраны или перегородки между сотрудниками объекта и гостями, где необходимо
Типы номеров
Двухместный номер с 1 кроватью
Апартаменты с 1 спальней
Двухместный номер с двуспальной кроватью и дополнительной кроватью
Апартаменты с 1 спальней
Отзывы от Booking.com
Dear guest, Thank you for choosing azuLine hotels for enjoying your break in Mallorca and for sharing your experience with us. We are happy to learn that you have enjoyed your room views and that you appreciate the high standards of cleanliness provided and the amenities. It is also nice to learn that the breakfast buffet selection has met your expectations. Nonetheless, it really saddens us to read about your impressions, which we have already forwarded to the hotel manager for consideration. On regards to the room equipment, we take note with the aim to make constantly improvements and thus, better satisfy all our guests. Once again, we thank you for sharing this review of our hotel and we hope you will join us again at one of our many other beautifully located azuLinehotels for your next vacation. Yours Sincerely, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service
Dear Dmitriy, Thank you so much for this review. It is a great pleasure and an incentive to our daily work to know that our hotel has fulfilled with your expectations. We hope you returned home with your phone memory full of unforgettable memories and that we will have the opportunity to welcome you again in the future. Best regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service
Dear Aizhan, First and foremost, thank you for choosing azuLinehotels for enjoying your stay in Mallorca and for send us your feedback. We are happy to learn that you have been pleased with the cleaning standards and that the breakfast selection has been to your likeness. However, we regret to learn from your satisfaction regarding to the location and to know, that you have been surprised by the additional services. We will pass on your comment to the hotel manager for consideration and we certainly hope, that you took home wonderful memories and, that you will join us again at azuLinehotels in the future. Kind regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service
Dear Yana, Thank you very much for choosing us for enjoying your stay in Mallorca and for sending us your feedback. We are very happy to learn that you have enjoyed the hotel's location and that, all in all, you have been pleased with the hotel and the services provided. On regards to your impressions, we have taken note with the aim to make constantly improvements and thus, better satisfy all our guests. We hope that you have enjoyed some lovely days in Mallorca and that you continue to include azuLinehotels in your future holiday arrangements. Kind regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service
Dear Valeria, We would like to thank you for taking the time out of your day to send us your feedback, it is very important to us. We are very happy to learn that you have been pleased with the value for money and that, the location, the room and our breakfast selection have met your expectations. However, it saddens us to read from your impressions on regards to customer service, as it is of major importance to us. Therefore, we promise to raise your comment to the manager for consideration. Furthermore, we would like to thank you for your recommendation regarding the coffee facilities. We have taken note and will forward it to the F&B department. We hope that you had a pleasant journey home and to have the pleasure of your company in the not too distant future at one of our azuLinehotels. Best regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service
Dear Victoria, It has been an absolute pleasure to receive this review and we are very happy to learn that our azuLine hotel has completely fulfilled your expectations. Thank you so much for your time. We look forward to welcoming you again in a near future. Best regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service
Dear Ekaterina, First and foremost, we would like to thank you for taking the time out of your day to send us your feedback. It really saddens us to learn that we were not able to completely live up to your expectations and that you have been surprised by additional services, such as beach towels. At azuLinehotels we want to offer our guests the opportunity to book their holiday and then add only the services they really need. Nevertheless, as complete customer satisfaction is our goal, we will pass on all of your comments to our management team. On regards to the cleanliness, please allow us to say that we have been quite surprised by your observation, as our housekeeping team do follow very strength procedures and the high standards provided are one of the most valued assets from the hotel. Nonetheless, we promise to make the appropriate follow-up as well as in reference to the hot water supply. On a positive note, we are happy to read that you have been pleased with the location and we hope that, despite your dissatisfaction, you enjoyed a very pleasant stay in our facilities. We will continue working very hard with the aim to provide all-round experiences. Kind regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service
Dear Екатерина, Thank you for choosing to stay with us and sending us your feedback. Although we are happy to learn that the room has met your expectations, we regret to know that the location and the hotel surroundings have not been to your likeness. We hope that, despite your disappointment, you have enjoyed some unforgettable moments in Mallorca and that we will have the opportunity of welcoming you in the future again at one of our azuLine hotels. Best regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service
Dear Evgenii, We would like to thank you for choosing azuLinehotels and taking the tim out of your day to send us your feedback, which is very important to us. Although your comments show that in most areas we are on the right way with our numerous efforts and our detailed service, we deeply lament your disappointment concerning the additional services. We have taken note of your impressions and will send them to the approapite management for consideration. Nonetheless, we are happy to know that you have been pleased with the room and the hotel's locations and that you appreciate the courtesy room offered for late check-outs. We will continue working hard to make sure all our guests enjoy an all-round experience with the best value for money and we certainly hope, that you continue to include azuLinehotels in your future holiday arrangements. Warm regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service
Dear Olga, Thank you so much for this pleasant review. We are very happy to know that you have enjoyed the hotel's location and that the breakfast and the different hotel services, have met your expectations. On regards to the wifi connection, we take note for future considerations. We hope that you have enjoyed a stay full of wonderful moments and that you will join us again in your next visit to Mallorca. Best regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service