с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель MLL Palma Bay Club Resort укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Этот курортный отель, работающий по системе «все включено», занимает территорию площадью более 25 000 кв. м. К услугам гостей 4 плавательных бассейна, детская игровая площадка и большой сад. Отель находится всего в 350 метрах от пляжа C'Ареналь на Майорке.
В номерах отеля есть балкон и вентилятор. Среди прочих удобств телевизор со спутниковыми каналами. За дополнительную плату предоставляется сейф.
На территории курортного отеля Palma Bay Club обустроены теннисный корт и поле для мини-гольфа. Также в распоряжении гостей волейбольная площадка и детский клуб.
Отель расположен в тихом районе Плайя-де-Пальма. За несколько минут можно дойти до местных магазинов и оживленных баров. Расстояние до города Пальма составляет 10 км.
В отеле проводятся развлекательные программы. На территории работают различные рестораны, бары и кафе. Также к услугам гостей круглосуточная стойка регистрации, пункт обмена валюты и сувенирный магазин.
Особые условия
В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения сейчас введены дополнительные санитарные меры и меры безопасности.
Из-за коронавируса (COVID-19) предоставление услуг трансфера в этом объекте временно приостановлено.
В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения принимаются меры по защите гостей и сотрудников. Отдельные удобства и услуги могут быть недоступны или ограничены.
Услуги спа и тренажерный зал недоступны в этом объекте в связи с коронавирусом (COVID-19).
При регистрации заезда необходимо предъявить действительное удостоверение личности с фотографией и кредитную карту. Пожалуйста, примите во внимание, что выполнение особых пожеланий не гарантировано и может потребовать дополнительной оплаты.
В этом объекте нельзя останавливаться на карантин по коронавирусу (COVID-19).
Supplements of your stay are not included in the total costs and will have to be paid for separately upon arrival.
Important: The ALL INCLUSIVE Package is subjected to The Balearic Government Decree 1/2020 which limits alcohol consumption to 3 free alcoholic beverages per person per service.
Please note that when booking 5 rooms or more, different policies and additional supplements may apply.
Транспорт
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в город Эль-Ареналь
Показать трансферы из города Эль-АренальПопулярные направления | ||||
Аэропорт Пальма-де-Майорки «Сон Сан Жоан» | Эль-Ареналь | от 6336 p. | показать | |
Другие направления | ||||
Пальма | Эль-Ареналь | от 8870 p. | показать | |
Торренова | Эль-Ареналь | от 10138 p. | показать | |
Кала Пи | Эль-Ареналь | от 11405 p. | показать | |
Кала Ратьяда | Эль-Ареналь | от 21543 p. | показать | |
Услуги
Общие
- Wi-Fi доступен на всей территории
- Платный Wi-Fi
Спорт и Отдых
- Теннисный корт
- Поле для гольфа (в пределах 3 км) $
- Рыбная ловля за территорией $
- Бильярд $
- Настольный теннис
- Виндсерфинг за территорией $
- Дартс
- Каноэ за территорией $
- Пешие прогулки за территорией $
- Велоспорт
- Дайвинг за территорией $
- Верховая езда за территорией $
- Ныряние с маской и трубкой за территорией $
- Мини-гольф
- Велосипедные экскурсии $
- Тематический ужин $
- Живая музыка/выступление
- Прямая трансляция спортивных мероприятий
- Стрельба из лука
- Аэробика
- Игра бинго
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
Питание и напитки
- Ресторан
- Бар
- Барбекю
- Снэк-бар
- Специальные диетические меню (по запросу)
- Торговый автомат (напитки)
- Торговый автомат (закуски)
- Детское меню
- Буфет, подходящий для детей
Бассейн и оздоровительные услуги
- Солярий
- Массаж $
- Открытый плавательный бассейн
- Открытый бассейн (работает круглый год)
- Открытый бассейн (работает по сезонам)
- Общественные бани
- Мини-бассейн
- Бар у бассейна
- Бассейн с постепенным увеличением глубины
- Бассейн
Транспорт
- Трансфер от/до аэропорта
- Прокат автомобилей
- Трансфер (за дополнительную плату)
- Трансфер от/до аэропорта (платный)
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Сейф $
- Обмен валюты
- Экскурсионное бюро
- Камера хранения багажа
- Банкомат на территории отеля
- Услуги консьержа
- Выдаются счета
Зоны общественного пользования
- Сад
- Терраса
- Игровая комната
- Терраса для загара
- Общий лаунж/гостиная с телевизором
Развлечения и семейные услуги
- Детская игровая площадка
- Анимационный персонал
- Ночной клуб/Диджей
- Детский клуб
- Вечерняя программа
- Настольные игры и/или пазлы
- Игровая зона в помещении
Услуги уборки
- Прачечная $
- Химчистка $
- Услуги по глажению одежды $
Услуги бизнес-центра
- Конференц-зал/Банкетный зал $
- Факс/Ксерокопирование $
Магазины
- Мини-маркет на территории
Разное
- Номера для некурящих
- Номера/Удобства для гостей с ограниченными физическими возможностями
- Семейные номера
- Лифт
- Отопление
- Кондиционер
- Места для курения
Безопасность
- Круглосуточная охрана
- Датчики дыма
- Видеонаблюдение в местах общего пользования
- Видеонаблюдение снаружи здания
- Огнетушители
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Нет предметов совместного использования (бумажное меню, журналы, ручки, газеты и т. д.)
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- В объекте следят за состоянием здоровья гостей
- Есть аптечка первой помощи
Социальное дистанцирование
- Предусмотрен бесконтактный заезд и отъезд
- Можно заплатить без наличных
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
- Предусмотрены защитные экраны или перегородки между сотрудниками объекта и гостями, где необходимо
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- Гости могут отказаться от уборки
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
Типы номеров
Двухместный номер с 1 кроватью
Двухместный номер (для 2 взрослых и 1 ребенка)
Одноместный номер
Отзывы от Booking.com
Dear guest, First of all, we hope you don’t mind us responding to you in English as it’s the international language we use at our hotel. Thank you for notifying us of your concerns related to your recent holiday. It is saddening to read your review and note that we were unable to meet up on your expectations and that disappoints us. We take all feedback being it positive or negative to heart as our main aim is to provide our clients with a pleasant and enjoyable stay. We will be making sure your remarks are brought to the attention of the appropriate management so they can make the necessary adjustments to further enhance our guest's experience. We hope you will consider staying with us again in the future as we are incredible value for what we offer in our superb location. Best wishes from all the team at MLL Hotels
Dear Taras, thank you for your evaluation. At first you have been in our building Habana which is one of the prefered buildings of our clients because it has been completely renovated 2 years ago and we never received any complaint of the rooms in Habana before. You passed 2 nights in our resort and you never complaint the supposed dirty room. It is correct that during one day we had a failure in Habana in the airconditioning but it was repaired by an external company the same day. Like all the other hotels of the Playa de Palma we had several tourism controls. The tourism inspectors controled if we follow all the covid protocolls correctly and they were really satisfied with our resort. So if you got Covid the question is were did you get it having party because in our resort it is impossible. And at least why didn´t you inform the hotel if you were positive. The procedure in Spain is to inform reception at once and pass 10 days of quarantine.......instead of putting other people in danger...
Dear Diana, thank you for your time and the good and objective evaluation. We are happy that you enjoyed your stay with us. We are very sorry if we may not always have hit the right colloquial tone, is it possible that the reason for it was due to the language barrier? Because our staff is usually known for friendliness. Hoping to see you soon again in our resort. Best wishes from sunny Mallorca Ines Djordjevic Assistant Manager
Dear Oksana, First of all, we would like to apologise to you for not answering you in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood. We are thrilled to read your positive comments about our staff as we strive to provide our guests with a caring and personalized service and we lay high value on our personnel being guest orientated and welcoming at all times. We are sorry to know that the noise that you experienced promptly prevented your correct rest during your stay at our hotel. In these cases we ask our guests to approach us at the moment of the incident, to be able to give a solution in the shortest time possible, in situ, depending on the level of occupation we could have offered another room more in line with your needs, since we have different buildings of rooms with different locations and different orientations. We look forward to welcoming you back to our Hotel in the not too distance future. Sincerely, All the team at MLL Hotels.
Dear guest, First of all, we would like to apologise to you for not answering you in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood. Thank you for your positive comment regarding our breakfasts, lunches and dinners. Our team of chefs selects seasonal and regional products and prepares them with all the love of the world. We are also pleased to read that you found our staff friendly - all the teams consistently strive to provide the highest standards so they will be very happy with your comments. We are really pleased that your stay was so satisfactory and we hope to be able to welcome you back here soon. Best wishes, All the team at MLL Hotels.
Dear Angel, First of all, we would like to apologise to you for not answering you in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood. We would like to highlight our wonderful location, The Arenal (Playa de Palma) beach is a lively area with plenty of cafes, restaurants, entertainment venues and shops. In addition, the beach of fine sand and crystal clear waters is just a 5 minutes’ walk from our hotel. Our kitchen and buffet vary, as we try to satisfy all our customers equally. Our food changes every day and we have a wide variety and a thematic restaurant; we also have a pizzeria where homemade pizzas are offered every day; and barbecue service where we cook daily, in addition to meat and accompaniments such as potatoes or corn cobs, paella or fideuá. Again, we thank you for your effort in writing and sharing this review and hope you will consider MLL in your future holiday plans. Yours Sincerely, All the team at MLL Hotels.
Dear Sergii, First of all, we would like to apologise to you for not answering you in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood. We would like to stand out that The Arenal (Playa de Palma) beach is a lively area with plenty of cafes, restaurants, entertainment venues and shops. In addition, the beach of fine sand and crystal clear waters is just a 5 minutes’ walk from our hotel. We are sorry to know that the noise that you experienced promptly prevented your correct rest during your stay at our hotel. In these cases we ask our guests to approach us at the moment of the incident, to be able to give a solution in the shortest time possible, in situ, depending on the level of occupation we could have offered another room more in line with your needs, since we have different buildings of rooms with different locations and different orientations. Again, we thank you for your effort in writing and sharing this review and hope you will consider our hotel in your future holiday plans. Yours Sincerely, All the team at MLL Hotels.
Dear Maria, Thank you so much for your review. We apologise for not answering in Russian but in English. We hope you don’t mind but as it is known as the international language, we thought it would enable us to understand each other more easily. We are very satisfied with your comment about our gastronomic offer. Our chefs, every day, put all their effort into pampering our guests with new culinary options. We're sorry to hear that the room did not meet your expectations. In these cases we always ask our guests to come to the reception desk to assist them and offer a solution on site and as soon as possible. Depending on the availability, we could have offered you another room more in line with your preferences. Again, we apologize that we fell a little short of your expectations and very much hope you will honor us with another opportunity to serve you and your family better in the not too distant future. Best wishes, All the team at MLL Hotels.