с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель NH Siena укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
NH Siena is a 10-minute walk from Piazza del Campo and 1.5 km from Siena Train Station. It offers air-conditioned rooms with modern-style décor, satellite TV and free Wi-Fi.
With dark wood furniture and warm hues, the rooms have an elegant feel. They include a minibar, hairdryer and pay-per-view channels. Some also have a flat-screen TV or city views.
An American breakfast is served in the dining room.
The NH Siena hotel features a large lobby with contemporary furnishings and a gothic chandelier. It includes a gym and a 24-hour reception desk.
The bus stop right across the property connects it with Florence’s main attractions. Siena Cathedral is 800 metres away.
Особые условия
В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения сейчас введены дополнительные санитарные меры и меры безопасности.
Из-за коронавируса (COVID-19) услуги по предоставлению еды и напитков в этом объекте могут быть ограничены или недоступны.
В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения принимаются меры по защите гостей и сотрудников. Отдельные удобства и услуги могут быть недоступны или ограничены.
When booking a Non-Refundable Rate, please make sure that the name on the credit card used for the booking corresponds to the guest staying at the property. Please note that the credit card used for the booking must be shown at check-in.
When travelling with pets, please note that an extra charge of 25 euro per pet, per stay applies. Please note that a maximum of 2 pets per room is allowed. Availability is limited, please contact the hotel to book.
Достопримечательности
Транспорт
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в Сиену
Показать трансферы из СиеныПопулярные направления | ||||
Аэропорт Болоньи «Гульельмо Маркони» | Сиена | от 41106 p. | показать | |
Аэропорт Рима «Фьюмичино / Леонардо да Винчи» | Сиена | от 44269 p. | показать | |
Рим | Сиена | от 95177 p. | показать | |
Другие направления | ||||
Фуроре | Сиена | от 15810 p. | показать | |
Болонья Район Метрополитенский город Болонья | Сиена | от 45323 p. | показать | |
Модена Железнодорожный Вокзал | Сиена | от 54282 p. | показать | |
Аэропорт Вероны «Виллафранка» («Валерио Катулло») | Сиена | от 62819 p. | показать | |
Генуя | Сиена | от 63241 p. | показать | |
Верона | Сиена | от 82213 p. | показать | |
Рапалло | Сиена | от 86007 p. | показать | |
Санта-Маргерита-Лигуре | Сиена | от 87272 p. | показать | |
Сирмионе | Сиена | от 90013 p. | показать | |
вокзал Термини (Рим) | Сиена | от 95177 p. | показать | |
Аэропорт Рима «Чампино» | Сиена | от 97602 p. | показать | |
Аэропорт Милана «Линате» | Сиена | от 100237 p. | показать | |
Аэропорт Милана «Мальпенса» | Сиена | от 107298 p. | показать | |
Услуги
Общие
- Парковка
- Допускается размещение домашних животных
- Wi-Fi доступен на всей территории
Питание и напитки
- Доставка еды и напитков в номер
- Бар
- Снэк-бар
Услуги бизнес-центра
- Конференц-зал/Банкетный зал $
- Факс/Ксерокопирование $
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Сейф
- Камера хранения багажа
Бассейн и оздоровительные услуги
- Фитнес-центр
Разное
- Номера для некурящих
- Номера/Удобства для гостей с ограниченными физическими возможностями
- Семейные номера
- Лифт
- Отопление
- Кондиционер
Развлечения и семейные услуги
- Няня/Услуги по уходу за детьми $
Услуги уборки
- Прачечная $
- Химчистка $
- Услуги по глажению одежды $
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- Уборка объекта выполняется профессиональными клининговыми компаниями
- Гости могут отказаться от уборки
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Еду, которую подают в объекте, можно заказать в номер
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
- Контейнеры для еды во время завтрака
- Доставляемая еда надежно упакована
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Нет предметов совместного использования (бумажное меню, журналы, ручки, газеты и т. д.)
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- Есть аптечка первой помощи
- Доступ к медицинской помощи
- Гостям предоставляются термометры
- Есть маски для гостей
Социальное дистанцирование
- Можно заплатить без наличных
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
- Возможно обслуживание номеров через мобильное приложение
- Предусмотрены защитные экраны или перегородки между сотрудниками объекта и гостями, где необходимо
Типы номеров
Стандартный двухместный номер с 1 кроватью или 2 отдельными кроватями
Улучшенный двухместный номер с 1 кроватью или 2 отдельными кроватями
Отзывы от Booking.com
Dear Guest, first of all many thanks for choosing our property NH SIENA during your stay with us: it has been a great pleasure to welcome you. I am so sorry about your negative observation; I ensure you I personally take care about this and already took action with all dpt. involved. This your observation will help us to improve our internal NH Quality and for this I would like thank you personally. I hope this inconvenient did not compromised your trust in NH HOTELS. Thanks again for your time spend in this review and please consider me and my Team at your complete disposal for your next NH stay, Sincerely, Margherita Sanò- General Manager
Dear Guest, first of all many thanks for choosing our property NH SIENA during your stay with us: it has been a great pleasure to welcome you. I am so glad so read all your positive comments and i ensure you this will be shared with all my lovely Team. Our daily aim is always to ensure to all our guest a lovely memorable NH stay! Thanks again for your time spend in this review and please consider me and my Team at your complete disposal for your next NH stay, Sincerely, Margherita Sanò- General Manager
Dear Guest, first of all many thanks for choosing our property NH SIENA during your stay with us: it has been a great pleasure to welcome you. I am so glad so read all your positive comments and i ensure you this will be shared with all my lovely Team. Our daily aim is always to ensure to all our guest a lovely memorable NH stay! Thanks again for your time spend in this review and please consider me and my Team at your complete disposal for your next NH stay, Sincerely, Margherita Sanò- General Manager
Dear Guest, first of all many thanks for choosing our property NH SIENA during your stay with us: it has been a great pleasure to welcome you. I am so glad so read all your positive comments and i ensure you this will be shared with all my lovely Team. Our daily aim is always to ensure to all our guest a lovely memorable NH stay! Thanks again for your time spend in this review and please consider me and my Team at your complete disposal for your next NH stay, Sincerely, Margherita Sanò- General Manager
Dear Guest, first of all many thanks for choosing our property NH SIENA during your stay with us: it has been a great pleasure to welcome you. I am so sorry about your negative observation; I ensure you I personally take care about this and already took action with all dpt. involved. This your observation will help us to improve our internal NH Quality and for this I would like thank you personally. I hope this inconvenient did not compromised your trust in NH HOTELS. Thanks again for your time spend in this review and please consider me and my Team at your complete disposal for your next NH stay, Sincerely, Margherita Sanò- General Manager
Dear Guest, first of all many thanks for choosing our property NH SIENA during your stay with us: it has been a great pleasure to welcome you. I am so sorry about your negative observation; I ensure you I personally take care about this and already took action with all dpt. involved. This your observation will help us to improve our internal NH Quality and for this I would like thank you personally. I hope this inconvenient did not compromised your trust in NH HOTELS. Thanks again for your time spend in this review and please consider me and my Team at your complete disposal for your next NH stay, Sincerely, Margherita Sanò- General Manager