Отель

Almar Jesolo Resort & Spa

адрес
30016, Via Dante Alighieri 106
Количество номеров: 197
9.4
Рейтинг
Booking.com
Удобства 9,6
Чистота 9,7
Комфорт 9,7
Соотношение цена/качество 8,6
Расположение 9,2
Всего 9,4
Бесплатный Wi-Fi 9,4
40
Отзывы
с Booking.com
от 18 783 руб
Мы ищем варианты в нескольких системах бронирования, вам остается лишь выбрать подходящий.

Об отеле

Курортный спа-отель Almar Jesolo находится на пляже Лидо-ди-Езоло. К услугам гостей собственный пляж, открытый бассейн, оздоровительный спа-центр, сауна, бесплатные велосипеды и бесплатный WiFi. Каждый номер оснащен террасой, кондиционером, электрическим чайником и телевизором с плоским экраном. В собственной ванной комнате установлены ванна или душ, биде и предоставляется фен. В зале для завтрака ежедневно сервируют континентальный завтрак, включающий горячие напитки, сладкую выпечку, мясное ассорти и сыр. В ресторане с обслуживание по меню, открытом на время обеда и ужина, подают традиционные блюда венецианской кухни. Из ресторана открывается вид на море. В спа-салоне гости могут посетить спа-процедуры, крытый бассейн, сауны, талассотерапию с морской водой и панорамный фитнес-зал. На территории оборудована бесплатная парковка. От отеля Almar Jesolo можно за 30 минут доехать до района Пунта-Саббиони, откуда отправляется вапоретто в Венецию. До аэропорта Венеции Марко Поло - 35 км.

Особые условия

Обратите внимание, что в спа-отеле можно остановиться с собаками весом не более 15 кг (за дополнительную плату).

Наличие мест и цены

Для того чтобы забронировать отель Almar Jesolo Resort & Spa укажите даты заезда и отъезда

ПРИБЫТИЕ
ВЫЕЗД
НОМЕРОВ
+
1
ВЗРОСЛЫХ
+
2
ДЕТЕЙ
+
0
Узнать цены
Поиск отелей на Booking.com.
Мы не берем никаких коммиссий и
иных скрытых платежей.

Услуги

Общие

  • Парковка
  • Допускается размещение домашних животных
  • Бесплатная парковка
  • Парковка на территории
  • Частная парковка
  • Wi-Fi доступен на всей территории

Спорт и Отдых

  • Поле для гольфа (в пределах 3 км) $
  • Велоспорт за территорией
  • Аквапарк за территорией $

Сервисы

  • Интернет
  • Wi-Fi
  • Бесплатный беспроводной доступ в Интернет

Питание и напитки

  • Ресторан
  • Доставка еды и напитков в номер
  • Бар
  • Завтрак в номер
  • Упакованные ланчи
  • Снэк-бар
  • Специальные диетические меню (по запросу)
  • Детское меню $

Бассейн и оздоровительные услуги

  • Сауна
  • Фитнес-центр
  • Солярий
  • Спа и оздоровительный центр
  • Массаж $
  • Гидромассажная ванна
  • Турецкая баня
  • Крытый плавательный бассейн
  • Открытый плавательный бассейн
  • Частная пляжная зона
  • Открытый бассейн (работает круглый год)
  • Крытый бассейн (работает круглый год)
  • Пляж
  • Купальня на открытом воздухе

Транспорт

  • Трансфер от/до аэропорта
  • Прокат велосипедов
  • Прокат автомобилей
  • Прокат велосипедов (бесплатно)
  • Трансфер (за дополнительную плату)
  • Трансфер от/до аэропорта (платный)
  • Охраняемая парковка
  • Крытая парковка
  • Cтанция зарядки электромобилей
  • Парковочные места для людей с ограниченными физическими возможностями

Стойка регистрации

  • Круглосуточная стойка регистрации
  • Доставка прессы
  • Сейф
  • Парковка автомобилей служащим гостиницы
  • Услуги по продаже билетов
  • Камера хранения багажа
  • Услуги консьержа
  • Запирающиеся шкафчики

Зоны общественного пользования

  • Сад
  • Терраса
  • Терраса для загара

Развлечения и семейные услуги

  • Няня/Услуги по уходу за детьми $
  • Детский клуб
  • Игровая зона в помещении
  • Детские телеканалы

Услуги уборки

  • Прачечная $
  • Химчистка $
  • Услуги по глажению одежды $
  • Дневная уборка номера

Услуги бизнес-центра

  • Конференц-зал/Банкетный зал $
  • Бизнес-центр $
  • Факс/Ксерокопирование $

Магазины

  • Сувенирный магазин
  • Магазины на территории

Разное

  • Номера для некурящих
  • Номера/Удобства для гостей с ограниченными физическими возможностями
  • Семейные номера
  • V.I.P. Услуги
  • Люкс для новобрачных
  • Лифт
  • Звукоизолированные номера
  • Отопление
  • Кондиционер
  • Места для курения
  • Подходит для гостей в инвалидных креслах
  • Туалет с поручнями
  • Высокий туалет
  • Низкая раковина
  • Шнур/кнопка вызова помощи в ванной

Типы номеров

Кол-во человек
2
Площадь номера
27м2

Улучшенный двухместный номер с 1 кроватью и видом на сад

от 29 348 руб.
Кол-во человек
2
Площадь номера
29м2

Двухместный номер Делюкс с 1 кроватью и видом на море

Кол-во человек
3
Площадь номера
50м2

Люкс с видом на море

Кол-во человек
3
Площадь номера
28м2

Улучшенный трехместный номер с видом на сад

Кол-во человек
3
Площадь номера
30м2

Трехместный номер Делюкс с видом на море

Кол-во человек
2
Площадь номера
40м2

Семейный номер (для 2 взрослых и 2 детей)

Кол-во человек
2
Площадь номера
28м2

Улучшенный двухместный номер с 1 кроватью или 2 отдельными кроватями и частичным видом на море

от 29 739 руб.
Кол-во человек
3
Площадь номера
29м2

Улучшенный трехместный номер с частичным видом на море

Добавить отзыв

Отзывы от Туристер.ру

Из наших туристов еще никто не написал отзыв об этом отеле

Отзывы от Booking.com

Konstantin, был в ноябре 2019
10.0
превосходно
+
Отличный отель с потрясающей спа зоной! Отличный завтрак и выход к морю!
-
Были там непродолжительное время
 
Ответ Almar Jesolo Resort & Spa
Dear Guest, thank you for sharing your impressions on your stay at Almar Jesolo. Your feedback is very important to us. We are delighted to read you enjoyed the hotel location, the modern design of our rooms, thought for the maximum comfort of our Guests, and the beach area; at the same time, we are proud to know you fully enjoyed our award-winning Almablu Spa and we would like to thank you for sharing your positive experience with us. We hope to welcome you once more in Almar, our kind regards. Igor Chinellato General Manager
Set78, был в октябре 2019
10.0
превосходно
+
Что понравилось? Все!!!! Абсолютно все. Отель для релакса на все 10 баллов. Отношение персонала, выше всяких похвал. В особенности низкий поклон всему русскоговорящему персоналу, помогали во всем, не оставили ни одной просьбы без внимания. Спа-полный улет, и процедуры, и сам комплекс. Вид из отеля-закачаешь) В общем писать можно много-я и моя супруга в восторге. Не портитесь)))
-
Даже не знаю... может в кофе не подули...)))) Нет такого!
 
Ответ Almar Jesolo Resort & Spa
Dear Guest, thank you for your kind review on your stay at our Almar Jesolo. We are glad that we have lived up to your expectations. It is a real pleasure to read you fully appreciated your stay in our resort and you enjoyed our award-winning Almabu Spa; at the same time, we are glad to know our friendly Staff lived up to your expectations. We hope to welcome you once more for another great experience. Best regards, Igor Chinellato General Manager
Andrey, был в октябре 2019
10.0
превосходно
+
Отель как всегда великолепен, приезжаем не первый год, все прекрасно как всегда. Номера, завтрак, персонал. Все соответсвует 5*. Зона СПА, бассейн тоже как всегда прекрасны.
 
Ответ Almar Jesolo Resort & Spa
Dear Guest, thank you for choosing once more our resort for your stay in Lido di Jesolo. We are delighted to read you enjoyed the modern design of our rooms, our award-winning Almablu Spa, which has won an important recognition as "Italy’s Best Luxury Resort Spa of 2019”, and the pool area; at the same time, we are glad to know our Staff met your expectations. We would like to express you our gratitude for your kind words of appreciation, we sincerely hope to see you soon once more at our resort. Kind regards, Igor Chinellato General Manager
Vladimir, был в сентябре 2019
8.0
превосходно
+
Свежий отель, хорошо пахнет,
-
Слабый бар, завтраки не очень
Aleksei, был в сентябре 2019
10.0
превосходно
+
Все великолепно, современный отель с отличной инфраструктурой, если вы хотите отдых, в котором все делается как по волшебству, то вам сюда )
-
Все понравилось , были второй раз и все отлично
 
Ответ Almar Jesolo Resort & Spa
Dear Guest, thank you for sharing your impressions on your stay at Almar Jesolo. Your feedback is very important to us. We are delighted to read you enjoyed the modern design of our resort award-winning Almablu Spa and the pool service; at the same time, we are glad to know our Staff met your expectations. We would like to express you our gratitude for your decision for choosing again our hotel and we sincerely hope to see you soon once more at our resort. Looking forward to serve once more your lodging needs, kind regards, Igor Chinellato General Manager
Elina, был в сентябре 2019
10.0
превосходно
+
Великолепная локация,высочайший уровень обслуживания,персонал прекрасно справляется с любой задачей ,молниеносно реагирует на просьбы,превосходный пляж,очень дружелюбная атмосфера!Спа отличное ,выше всяких похвал!
 
Ответ Almar Jesolo Resort & Spa
Dear Guest, We are deeply pleased about the fact that you enjoyed your stay in Almar Jesolo. Thank you for your kind words, the quality of the experience we offer to our Guests is important for us. We are delighted to read that you enjoyed the hotel location and the beach area; at the same time, we are glad to know our friendly Staff met your expectations. We are really proud to know you fully enjoyed our award-winning Almablu Spa, which has been awarded as "Italy's Best Luxury Resort Spa in 2019". We hope to welcome you once more for another great experience. Our best regards, Igor Chinellato General Manager
Faril, был в сентябре 2019
8.3
превосходно
+
Чистота номеров.Дружелюбный персонал.Хороший пляж.
-
Двое взрослых двое детей 7 и 12 лет.Забронировали два номера . Дали на разных этажах.Завтрак слабый .Не рекомендую брать полупансион вообще.Цена большая .Выбора нет.Блюда не понятно что.Лучше выйти рядом много ресторанов.В пять раз дешевле.И вкуснее.Вообщем питание на уровне 3-.Каждое утро в 5 -5.30 приезжает мусорка. 5-10 мин гремит под окном.Спать уже не возможно.на 5 звёзд в целом не тянет.
Elmirabishkek, был в августе 2019
10.0
превосходно
+
Замечательный отель!!! Новый, современный дизайн, вид с нашего номера был, как голливудских фильмах - фантастический)))))) пляж отличный, в двух минутах ходьбы по прекрасной территории отеля и конечно велосипедные прогулки по уютному и красивому Езоло. Персонал исключительно вежливый и готовый решить все вопросы, спасибо всем !!!горничным, ресепшионистам, инженерам, поварам!!!!!!!!
 
Ответ Almar Jesolo Resort & Spa
Dear Guest, thank you for sharing your impressions on your stay at Almar Jesolo. Your feedback is very important to us. We are delighted to read your kind words of appreciation and we would like to thank you for recognizing the quality of our service. We are glad to know you enjoyed the hotel location, the modern design of our rooms, thought for the maximum comfort of our Guests, and the view from your room; at the same time, we are proud to know our professional Staff lived up to your expectations and we would like to thank you for sharing your positive experience with all our Team. We would like to express you our gratitude for reviewing our resort and we hope to welcome you once more in Almar. Looking forward to serve once more your lodging needs, our kind regards. Igor Chinellato General Manager
Наталия, был в августе 2019
10.0
превосходно
+
Чистота, комфорт, персонал, готовый помочь в решении любого вопроса
-
Неудобная кровать и подушки
 
Ответ Almar Jesolo Resort & Spa
Dear Guest, thank you for sharing your impressions on your recent stay at Almar Jesolo. Your feedback is very important to us. We are delighted to read you enjoyed the cleanliness service and the comfort of our rooms; at the same time, we are glad to know our friendly Staff met your expectations. We regret to hear you found bed and pillows uncomfortable; please accept our sincere apologies and if you will need in future another kind of pillow do not hesitate to ask our Staff. We sincerely hope to see you soon once more at our resort. Kind regards, Igor Chinellato General Manager
Tetyana, был в августе 2019
10.0
превосходно
+
Горячий завтрак заказывается через официанта, как и фреши. Большой номер и прекрасная терраса в прямым видом на море. Уборка два раза в день. Большая ванная комната. Пляж песчаный, широкая полоса, с пологим входом в море, очень чистый. Можете через официанта заказать воду или другие напитки прямо на пляж.
-
Осы!!!! Вместо прикроватных тумбочек столики, что не совсем удобно. Нет утюга. Отсутствует кондиционер для волос, но по просьбе дают. Отель не для маленьких детей - отсутствует территория, только пляж.
 
Ответ Almar Jesolo Resort & Spa
Dear Guest, thank you for your kind review on your stay at our Almar Jesolo. We are glad that we have lived up to your expectations. It is a pleasure, for us, to know you enjoyed fully the breakfast, the comfort in your room and the view to the sea, as well as the Pool & Beach service. Regarding the iron, it is possible to request it at the Reception, as well as the hair conditioner; moreover, our Guests can ask for ironing service, on surcharge. Thank you for recommending our resort, we hope to welcome you once more in Almar, our best regards, Igor Chinellato General Manager
Andrei, был в июле 2019
10.0
превосходно
+
Я у вас 3 раз все хорошо
 
Ответ Almar Jesolo Resort & Spa
Dear Guest, thank you for sharing your impressions on your stay at Almar Jesolo. Your feedback is very important to us. We are delighted to read you have chosen for the third time our resort and we are glad to know we have lived up to your expectations once more. We sincerely hope to welcome you soon in Almar, our best regards, Igor Chinellato General Manager
Tatiana, был в июле 2019
10.0
превосходно
+
Все
-
Во время звезда перепутали типы номеров
 
Ответ Almar Jesolo Resort & Spa
Dear Guest, thank you for choosing Almar Jesolo for your stay and for taking the time to express your appreciation about your recent stay at Almar Jesolo. We are very happy to hear we have lived up to your expectations, we hope to welcome you once more in our resort. Kind regards, Igor Chinellato General Manager
Alexander, был в июле 2019
9.2
превосходно
+
Прекрасный завтрак.
-
Замечаний нет.
 
Ответ Almar Jesolo Resort & Spa
Dear Guest, thank you for your kind review on your stay at our Almar Jesolo. We are glad that we have lived up to your expectations. We are delighted to read you have appreciated fully the extensive breakfast buffet, with plenty of sweet and savory products. We hope to welcome you once more for another great experience. Best regards, Igor Chinellato General Manager
Victoriya, был в июне 2019
7.5
отлично
+
Чисто, комфортно
-
Отказались нас кормить на ужин, сказали надо было резервировать
 
Ответ Almar Jesolo Resort & Spa
Dear Ms Victoriya, thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay at Almar Jesolo Resort & Spa. While it’s a pleasure to read that you found comfort in the overall experience at our Resort, it’s saddening that your opinion about the value of our service has been undermined for an unlucky coincidence. We believe that any comment from our Guests, regardless of whether positive or negative, is necessary to improve the quality of our work but, in this case, we do need to defend ourselves. We really made our best to find a solution and meet your needs. As soon as you asked us for an outdoor table, we informed you that it would have been available not earlier than 8.30 pm, due to pre-existing reservations. Therefore, we immediately offered you to dine inside. It was you to refuse our proposal and we really can’t understand the reason why you’re now writing an untrue version of events. We hope you would like to give us another chance next time you are in Jesolo. Sincerely Igor Chinellato General Manager
Nataliia, был в июне 2019
10.0
превосходно
+
В светлых тонах чистые и уютные номера. Широкий большой и чистый пляж
 
Ответ Almar Jesolo Resort & Spa
Dear Guest, thank you for sharing your impressions on your recent stay at Almar Jesolo. Your feedback is very important to us. We are delighted to read you enjoyed the modern design of our resort, the beach area and the friendliness of our Team. We would like to express you our gratitude for your kind words of appreciation and we sincerely hope to see you soon once more at our resort. Kind regards, Igor Chinellato General Manager
Natalia, был в мае 2019
8.8
превосходно
+
Отель отличный, персонал очень внимательный, спа и бассейн достойные, завтрак вкусный и разнообразный (единственный вопрос - почему круассаны вчерашние и позавчерашние? Один раз за 10 мин до окончания завтрака принесли свежие круассаны, не то, чтобы больше нечего покушать, но я такое впервые в жизни встретила). Все понравилось и есть желание приехать еще, но не в летний пик сезона, т к в связи с ограниченным количеством лифтов достаточно проблематично добраться в номер и спуститься из него, так же при неполной загрузке отеля на завтраке, в спа и у бассейна было достаточно людно.
 
Ответ Almar Jesolo Resort & Spa
Dear Guest, thank you for sharing your impressions on your stay at Almar Jesolo. Your feedback is very important to us. We are delighted to read you enjoyed our award-winning Almablu Spa and the pool service, the extensive breakfast buffet, with plenty of sweet and savory products; at the same time, we are glad to know our friendly Team met your expectations. We would like to express you our gratitude for your decision to come back to our hotel and we sincerely hope to see you soon once more at our resort. Looking forward to serve once more your lodging needs, Igor Chinellato General Manager
Marina, был в апреле 2019
6.7
оценка
+
Хороший спа и бассейны )
-
В номере нет нужных мелочей ( ложка для обуви ) ватные диски )
Denis, был в ноябре 2018
10.0
превосходно
+
Пожалуй это лучший отель в Лидо ди Езоло. Особой благодарности заслуживают русскоговорящие сотрудники, и вообще безупречный сервис. Помогают во всем и всегда! Отдельное спасибо и огромный привет от всей нашей семьи Карине и Евгении!)))
-
Мы приехали в самом конце сезона и не успели насладиться морем, но это точно не к отелю, а к погоде! Будет повод вернуться!
 
Ответ Almar Jesolo Resort & Spa
Dear Guest, thank you for choosing Almar Jesolo for your stay and for sharing your impression. Your feedback is very important to us. We are delighted to read you enjoyed your holiday in Almar and we are glad to know our friendly Team, at our Guests disposal at anytime, met your expectations. We are really proud to know you consider us as the best hotel in Lido di Jesolo, we hope to see you soon in Almar. Looking forward to serve once more your lodging needs, our best regards, Igor Chinellato General Manager
Sergey, был в октябре 2018
8.8
превосходно
+
Спа центр отличный, парковка болльшая
-
Кондиционеп в номере и вентиляция для 5 звезд очень плохо, Включить полотенценце сушитель только через ресепшен типа умный дом, Есть Комары
 
Ответ Almar Jesolo Resort & Spa
Dear Guest, thank you for sharing your impressions on your stay at Almar Jesolo. Your feedback is very important to us. We are delighted to know you enjoyed our private garage with valet parking and our award-winning Almablu Spa, which has been awarded as "2018 Best World Luxury Wellness Spa in the World"; at the same time, we are proud to know our professional Staff lived up to your expectations and we would like to thank your for sharing your positive experience. We regret to hear of your inconvenience with the air conditioning: our Head of Maintenance has already been informed in order to improve the quality of our service. With regard to the mosquitoes, we are sorry to read of your problem, which usually does not happen as we do pest control cycles every six weeks. We hope to have the chance to welcome you once more in Almar. Kind regards, Igor Chinellato General Manager
Chekove, был в октябре 2018
9.6
превосходно
+
Всё отлично. Прекрасные условия для релакса, спа великолепен. Номера чистые, современные. Русскоговорящий персонал. Отличный чистый пляж с песком.
-
Цена в сезон, со слов сотрудников 700 евро за ночь. Мы жили за 200 (конец октября), что очень неплохо для этого уровня отеля, за 700 бы не стали.
 
Ответ Almar Jesolo Resort & Spa
Dear Guest, thank you for choosing Almar Jesolo for your stay. We are delighted to read you enjoyed the hotel location and the beach area, the modern design of our rooms and our award-winning Spa Almablu, which has recently been awarded as "2018 Best Luxury Wellness Spa in the World". We regret to read your opinion about the prices, because rates vary depending on room type and period of the year, according to low or high season. Moreover, our prices are in line with those of main international resorts, in some cases also lower. We sincerely hope to welcome you once more in Almar, best regards, Igor Chinellato General Manager
Denis, был в октябре 2018
10.0
превосходно
+
Русско-говорящий персонал, крутые бассейны. самый крутой отель в этой местности. и я считаю он стоит того.
 
Ответ Almar Jesolo Resort & Spa
Dear Guest, thank you for sharing your impressions on your stay at Almar Jesolo. Your feedback is very important to us. We are delighted to read you appreciated the cordiality of our Team, we are really glad to know they met your expectations, and you enjoyed the pool area. We would like to express you our gratitude for considering us the coolest hotel in the area and we sincerely hope to see you soon once more at our resort. Looking forward to serve once more your lodging needs, kind regards, Igor Chinellato General Manager
Gennady, был в октябре 2018
10.0
превосходно
+
Всё понравилось ???? отлично!!!
 
Ответ Almar Jesolo Resort & Spa
Dear Guest, thank you for choosing Almar Jesolo for your stay. We are delighted to read everything has been excellent to you and you enjoyed fully our services. We would like to express you our gratitude for recognizing the quality of our services and we hope to see you soon once more at our resort. Best regards. Igor Chinellato General Manager
Pavel, был в сентябре 2018
10.0
превосходно
+
Очень доброжелательный персонал, красивые и комфортные номера, ресторан
-
Понравилось абсолютно все!!!
 
Ответ Almar Jesolo Resort & Spa
Dear Guest, thank you for choosing Almar Jesolo for your stay. We are delighted to read you enjoyed the modern design of our rooms and the fine cuisine of our Mediterra Restaurant; at the same time, we are glad to know our friendly Team lived up to your expectations. We are really pleased you have recognized the quality of our service and we sincerely hope to see you soon once more in Almar. Best regards, Igor Chinellato General Manager
Vladimir, был в сентябре 2018
7.9
отлично
+
ЧИСТЫЙ , УЮТНЫЙ , НОВЫЙ ОТЕЛЬ Рекомендую!
-
Персонал Не поздравили с днем рождения друга, хотя при регистрации несколько раз об этом сказал
 
Ответ Almar Jesolo Resort & Spa
Dear Guest, thank you for sharing your impressions on your stay at Almar Jesolo. We are delighted to read you enjoyed your time in our resort and we would like to thank you for recommending Almar Jesolo. We are sorry to hear of missing to celebrate your friend birthday: an automatic system saved every birthday and anniversary and we ask you to accept our sincere apologies for this inconvenience which never happens. We hope to see you soon once more at our resort, kind regards. Igor Chinellato General Manager
Kirill200, был в сентябре 2018
9.2
превосходно
+
Соответствие нашим ожиданиям и описанию отеля. Честная 5
-
В нашем люксе на 8 этаже по ночам, при открытой балконной двери, постоянно слышен звук работы какого инженерного оборудования (генератор или блоки вентиляции и кондиционирования, не известно...). Сообщали на ресепшен 2 раза, обещали разобраться, но как это обычно бывает с сложными вопросами не вернулись. Мы были 2 недели и спали с кондиционером, ребенок слегка простыл. Это сильно портило отдых.
 
Ответ Almar Jesolo Resort & Spa
Dear Guest, thank you for choosing Almar Jesolo for your stay. We would like to thank you for the kind words of appreciation forwards our resort. We are sorry to hear about your inconvenience in the room and we would like to apologize for it. We hope to have the opportunity to welcome you once more in Almar, our kind regards, Igor Chinellato General Manager
Ольга, был в сентябре 2018
7.9
отлично
+
Отличное месторасположение. Чудесный вид из окна. Бесплатная парковка. Прокат велосипедов. Приветливый персонал.
-
Каждый вечер в одном из санузлов номера люкс был запах канализации. Проблему не смогли устранить в течение всего пребывания.
Mariia, был в сентябре 2018
8.8
превосходно
+
Лучший отель в Йезоло! Мы в восторге! Очень советую!!
 
Ответ Almar Jesolo Resort & Spa
Dear Guest, thank you for choosing Almar Jesolo for your stay and for sharing your experience. Your feedback is very important to us. We are delighted to read your positive review and we are really pleased you have recognized the quality of our service. We would like to thank you for defining us the best hotel in Lido di Jesolo and for recommending our resort. We sincerely hope to see you soon once more in Almar, best regards, Igor Chinellato General Manager
Leonid, был в сентябре 2018
7.5
отлично
+
Отель новый, хороший пляж, внимательный русскоговорящий персонал
-
Заселили в номер, в котором пахло канализацией, переселили только через сутки, я так понял, в этом отеле можно нарваться на такие номера!
Аноним, был в августе 2018
8.3
превосходно
+
Хороший отель. Удобно расположен. Очень чисто. Приветливый персонал.
-
Это, конечно, не 5 звезд. Твердая четверка. Завтраки однообразные. Нету кондиционера для волос. СПА только 16+. Детей выгоняют, даже 13ти летних. Вид на море очень условный ( далеко до него ) Номера с частичным видом на море выходят на cargo area. Часов в 6 утра приезжает мусорка и жутко гремит. Стирка одежды странная. Сдал утром до 12 и должны были вернуть утром после 7:30. Сказали только вечером. Вернули грязные вещи. Так что не более 4 звезд. В остальном все хорошо.
 
Ответ Almar Jesolo Resort & Spa
Dear Guest, thank you for choosing Almar Jesolo for your stay. I am delighted to read you enjoyed the hotel location and the modern design of our resort; at the same time, I am glad to know our friendly staff met your expectations. For what concerns the breakfast buffet, I am sorry if it did not meet your taste completely. Our breakfast buffet includes: 9 types of fresh bread; 5 different cakes made by our Pastry Chef, including traditional Italian cakes "Crostata" with chocolate, apricot and strawberry jam; 7 kinds of croissants; 6 types of cold cuts, 9 different cheeses, 10 types of jams, 12 types of fresh fruits, 3 different types of smoked fish, e.g. salmon. In addition, several types of cereal, a large selection of yoghurts and various types of dishes from eggs, prepared according to your preference, with the addition of bacon, tomatoes, cheese, etc. Moreover, it is possible to choose from À La Carte Menu or from 3 different Breakfast Menu Sets: Japanese, Chinese or Russian. Lastly, we have recently launched a Healing corner for a healthy breakfast which includes fresh vegetables such as carrots, cucumbers, green salad, tomatoes, beetroots, celery, steamed green beans, soy and ginger soup, beetroots soup, red and black rice, and unleavened bread. I would like to express our gratitude for sharing your opinion in order to improve further our breakfast buffet. Concerning the hair conditioner, it is available on request at our front desk, as well as other items like toothpaste, razor etc. With regard to the Spa prohibition for children under 16 years old, as reported in our policy, the entry to wellness area is not permitted under this age because of Italian law, that, indeed, does not allow kids in every Spa and wellness area for safety reasons. Regarding the view from your Suite, I regret if it did not meet your expectations fully; the partial view is due to the different position of the rooms, which vary from floor to floor, although are always guaranteed the view to the sea and the kind of the Suite. We are sorry to know about the noise in the morning due to services which are not carried on by our discretion. I am thankful for reporting this issue as I am going to warn the competent authority in order to get information about what has occurred. I regret to hear of the inconvenience with the washing service and I would like to apologize: I am going to check what has happened with the service provider in order to understand what has gone wrong. I hope to have honor to welcome you once more in the near future. Regards, Igor Chinellato General Manager
Elena, был в августе 2018
9.6
превосходно
-
Этот отзыв был скрыт, так как он не соответствует нашим правилам написания отзывов.
Аноним, был в августе 2018
10.0
превосходно
-
завтрак
 
Ответ Almar Jesolo Resort & Spa
Dear Guest, thank you for sharing your impressions on your stay at Almar Jesolo. Your feedback is very important to us. We hope to see you soon once more at our resort. Looking forward to serve once more your lodging needs, kind regards, Igor Chinellato General Manager
Viktoriya, был в июле 2018
9.6
превосходно
+
Очень понравился город, отель, страна, отдых. Мы в восторге от отдыха в Италии. Сервис в СПА отличный, весь персонал очень доброжелательный, готовый помочь
-
Не понравился немного ресторан в отеле, нет конкуренции, один ресторан и обслуживание не на уровне 5 -звездочнлго отеля в ресторане
 
Ответ Almar Jesolo Resort & Spa
Dear Guest, thank you for choosing Almar Jesolo for your stay and for sharing your impressions. Your feedback is very important to us. We are delighted to read you enjoyed the hotel location and our award-winning Almablu Spa, which, among others, has recently been awarded as "2018 Best Luxury Wellness Spa in the World"; at the same time, we are glad to know our staff lived up to your expectations. With regard to our Dining service, we are sorry to hear our Mediterra Restaurant did not meet your expectations, because every day our Executive Chef chooses the best raw material to create our dishes. Moreover, regarding our Food & Beverage personnel, it is important for us to emphasize that all our staff are constantly trained during both the season and the rest of the year, so we can be efficient from the first day of operation. We would like to thank you for sharing your opinion so we can consider it in order to improve our service. We sincerely hope to see you soon once more in Almar. Best regards, Igor Chinellato General Manager
Людмила, был в июле 2018
9.6
превосходно
+
Отель шикарный! Прекрасное месторасположение с замечательным пляжем! Чистые комфортные номера, потрясающие завтраки, приятное и ненавязчивое обслуживание. Большой подземный паркинг, бесплатная парковка автомобиля. Хороший спортзал и СПА. Прекрасный семейный отдых!
-
Отдыхали с маленькой собачкой и с ней нельзя было ходить на пляж
 
Ответ Almar Jesolo Resort & Spa
Dear Guest, thank you for choosing Almar Jesolo for your stay. We are delighted to read you enjoyed the hotel location, the modern design of our resort and our extensive breakfast buffet; at the same time, we are glad to know our friendly and attentive staff met your expectations. We are glad to know you appreciated our award-winning Almablu Spa, recently awarded as "2018 Best Luxury Wellness Spa in the World" at the World Luxury Spa Awards. We sincerely hope to see you soon once more in Almar. Our best regards, Igor Chinellato General Manager
Galyna, был в июле 2018
10.0
превосходно
+
Идеальный отель.
 
Ответ Almar Jesolo Resort & Spa
Dear Guest, thank you for choosing Almar Jesolo for your stay. We are delighted to read your appreciation words and we would like to thank you for taking the time to leave a review with the Community of Booking.com. We are really pleased you have recognized the quality of our service. We sincerely hope to see you soon once more in Almar. Best regards, Igor Chinellato General Manager
Svetlana, был в июле 2018
9.6
превосходно
+
Отель замечательный! Вид с балкона на море просто супер!!! Пляж отличный, обслуживание от рецепции до уборки номеров выше всех похвал. Бесплатный подземный паркинг. Вкусные завтраки . Понравилось все!
 
Ответ Almar Jesolo Resort & Spa
Dear Guest, thank you for sharing your impressions on your recent stay at Almar Jesolo. Your feedback is very important to us. We are delighted to read you enjoyed our the modern design of our hotel, the view to the sea, the extensive breakfast buffet and every service of our resort; at the same time, we are glad to know our friendly staff met your expectations. We would like to express you our gratitude for your kind words and we sincerely hope to see you soon once more at our resort. Looking forward to serve once more your lodging needs, our kind regards, Igor Chinellato General Manager
Inesa, был в июле 2018
9.6
превосходно
+
Уборка в номере, обслуживающий персонал, красивая и ухоженная территория. Все создано для хорошего отдыха.
-
Нет маскитных сеток
 
Ответ Almar Jesolo Resort & Spa
Dear Guest, thank you for sharing your impressions on your recent stay at Almar Jesolo. Your feedback is very important to us. We are delighted to read you enjoyed our award-winning Almablu Spa and we are glad to know our friendly staff met your expectations. Regarding the lack of mosquito net, our maintenance department does cycles of disinfestation every six weeks; moreover, mosquito repellent incense and devices are available upon request at the reception. We sincerely hope to see you soon once more at our resort. Our kind regards, Igor Chinellato General Manager
Valery, был в июне 2018
9.6
превосходно
+
Прекрасный пляж, отличный SPA и фитнес центр, хороший сервис, внимательный русскоговорящий персонал
-
Бедное меню ресторана, особенно в части морепродуктов, при достаточно высоких ценах
 
Ответ Almar Jesolo Resort & Spa
Dear Guest, thank you for choosing Almar Jesolo for your stay and for sharing your impression. Your feedback is very important to us. We are delighted to read you enjoyed the hotel location, our award-winning Spa Almablu and we are really pleased you have recognized the quality of our service. We are also glad to hear our friendly staff lived up to your expectations. We regret to read our Mediterra Restaurant menu did not meet your expectations, because every day our Executive Chef chooses the best raw material to create our dishes; moreover, the prices are aligned with those of the main international resorts. We hope to see you soon once more in Almar, our best regards, Igor Chinellato General Manager
Arkadiy, был в июне 2018
10.0
превосходно
+
Всё!!!????
 
Ответ Almar Jesolo Resort & Spa
Dear Guest, thank you for sharing your impressions on your stay at Almar Jesolo. We are delighted to read you enjoyed your time in our resort and everything in Almar has been perfect to you. We would like to express you our gratitude for recognizing the quality of our services and we hope to see you soon once more at our resort. Our kind regards, Igor Chinellato General Manager
TianaFri, был в июне 2018
7.5
отлично
+
Отдыхали здесь уже третий раз. Первый раз ездила с родителями, они останавливались на неделю, а я прилетела к ним только на выходные. Второй раз ездила уже с родителями и мужем. В этом году приехали уже в том же составе и с сыном 8 месяцев. С каждым годом отель становится все хуже, но в общем впечатления остались самые хорошие. Завтрак достаточно неплохой, но выбор мог бы быть и лучше. Спа центр на высоте. Сервис восхитительный и очень хорошее отношение персонала, особенно к детям. Особое внимание стоит обратить на то, что детская кровать идет за дополнительную плату. При бронировании этого не заметили, но нам на следующий день перезвонили из отеля и предупредили о том, что придется доплатить по 25 евро за день. Учитывая что цена за номер за ночь и так достаточно высокая это была не очень приятная новость, но деваться было некуда. Единственное что омрачило нашу поездку, это то что после нескольких купаний в бассейне ребенок заразился энтеровирусной инфекцией и по приезду в Россию пришлось на неделю лечь в больницу. Хорошо что признаки болезни проявились уже в России и нам была оказана своевременная медицинская помощь. Так что если едите с маленькими детьми не советую купать их в отельном бассейне.
-
Один раз забыли убраться в номере. Номер с боковым видом на море выходит окнами на мусорку и видимо зону загрузки кухни. Далеко то аэропорта.
 
Ответ Almar Jesolo Resort & Spa
Dear TianaFri, thank you for the time you dedicated in sharing your feedback about your stay at Alamr Jesolo Resort & Spa. We are delighted to read your words of appreciation for our staff, our service and our Spa. For what concerns the breakfast buffet, we are sorry if it did not meet your taste completely. Our breakfast buffet includes: 9 types of fresh bread; 5 different cakes made by our Pastry Chef, including traditional Italian cakes "Crostata" with chocolate, apricot and strawberry jam; 7 kinds of croissants; 6 types of cold cuts, 9 different cheeses, 10 types of jams, 12 types of fresh fruits, 3 different types of smoked fish, e.g. salmon. In addition, several types of cereal, a large selection of yoghurts and various types of dishes from eggs, prepared according to your preference, with the addition of bacon, tomatoes, cheese, etc. Moreover, it is possible to choose from À La Carte Menu or from 3 different Breakfast Menu Sets: Japanese, Chinese or Russian. With regard to the bed for your son, we are sorry for the additional cost, although we are not responsible in terms of price as the reservation was made through Booking.com. At last, we are sorry for your child's infection, even if the pool health values are tested 4 times a day, no other Guest showed any symptoms, and it could have happened outside the hotel. We are looking forward to serving your lodging needs, next time you are in Jesolo, and we send you our best regards. Igor Chinellato General Manager
Oksana, был в мае 2018
8.8
превосходно
+
Расположение, доброжелательный, внимательный персонал. Очень хорошая зона спа, довольно большая зона отдыха у бассейна, ухоженная территория.
-
Завтраки. Были в отеле 4 раза до этого, всегда были разнообразные, вкусные завтраки. В этот раз завтраки были скудными, нет свежевыжатого сока, круассаны несвежие всегда, выбора сыра нет, рыбы тоже. Больше двух дней завтракать в отеле невозможно. Сложилось впечатление, что отель начал экономить на всем.