с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать апартаменты casa Ciapin укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Апартаменты casa Ciapin с видом на сад расположены в поселке Чипресса, в 2,4 км от пляжа Спьяджа-делла-Марина. К услугам гостей сад, принадлежности для барбекю, бесплатный Wi-Fi и бесплатная частная парковка.
Апартаменты располагают 1 спальней, телевизором с плоским экраном и спутниковыми каналами, оборудованной мини-кухней с посудомоечной машиной и микроволновой печью, а также стиральной машиной и 1 ванной комнатой с биде.
Расстояние до международного аэропорта Кунео составляет 82 км.
Особые условия
В этом объекте нельзя устраивать девичники, мальчишники и другие подобные вечеринки.
При регистрации заезда необходимо предъявить действительное удостоверение личности с фотографией и кредитную карту. Пожалуйста, примите во внимание, что выполнение особых пожеланий не гарантировано и может потребовать дополнительной оплаты.
В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения сейчас введены дополнительные санитарные меры и меры безопасности.
В даты, к которым применимы соответствующие рекомендации органов власти по снижению распространения коронавируса (COVID-19), в этом объекте размещения у гостей могут запросить дополнительные документы для подтверждения личности, маршрута поездки и состояния здоровья.
При заезде необходимо оплатить страховой залог в размере EUR 200. Платеж производится наличными. Вы получите внесенную сумму во время регистрации отъезда. После проверки состояния объекта размещения залог будет полностью возвращен вам наличными.
Управляется физическим лицом
Услуги
Общие
- Парковка
- Бесплатная парковка
- Парковка на территории
- Частная парковка
- Wi-Fi доступен на всей территории
Зоны общественного пользования
- Сад
Разное
- Номера для некурящих
- Отопление
- Кондиционер
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Питание и напитки
- Барбекю
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
Стойка регистрации
- Выдаются счета
Отзывы от Booking.com
Hello Sergei and Natalia, thank you so much for your feedback. You were very friendly and nice guests, a pleasure to have met you. see you soon!!!
We respond to this review with deep bitterness and displeasure as Ms Velvetlana's review was not only negative (which helps to improve) but was derogatory and affects our work that we do by being close to the customer, to understand his needs and mutual respect. Among other things, as we have already reported to the booking staff, we do not share the policy of publishing such negative reviews without checking the events. Too often, only the customer is listened to but not the owner who, however, puts his face on it and undertakes (in our case) to give his best! Coming to the facts, booking 14/02 - 20/02 total 6 nights for 339 € all inclusive (genius customer, booking fees, cleaning, consumption and linen included and dry coupon on the total) should already make it clear that we work to make ourselves known and to make our territory appreciated! Svetlana asks us to arrive at 10pm where we indicate that the check-in can be done in the afternoon. We grant it to him and he shows up at 11.00 pm without even saying goodbye. Reservation for 4 people and 5 with a small child (clearly exhausted by the trip). Without even looking at the accommodation she starts to quarrel with her husband or partner about the fact that the road was dangerous, the accommodation was not on the sea, that it was too much in the countryside etc ... and repeatedly asking to leave (without wanting to lose money) and denigrating the reviews of our other guests claiming that the published photos do not correspond to the truth (if you go to view the other reviews many claim the opposite and that is that the photos are also reductive compared to that show that we propose!) At that point we give him two options just for common sense and to meet customer dissatisfaction, pay only the booking fees by canceling the reservation or stop. After exhausting quarrels with each other (among other things, my wife Monica had just broken her foot and we were available to customers well after midnight even with two small children to look after at home) we also offer just to sleep one night and pay us in addition only the cleaning and linen and that nothing else we would have liked (just to rest the little one who seemed exhausted and frankly we were too !!). In the end they decide to stay one night and the next day they change their mind and pay us the total stopping for the whole holiday but coming home every two days ... The end result was bad, heaps of trash, empty bottles of beer never seen even at Oktoberfest anywhere, burnt pan, broken corkscrew and the worst thing that Mrs. Svetlana went away without even saying goodbye. We asked booking to cancel the review or at least to give the owners the opportunity to make reviews on the customer in such a way that the host knows roughly who gets to stay but this has not been granted to us. Lastly, we also thought of a lawyer but frankly the expense exceeds the company and then we trust in the thoughts of our other customers and in our work that we will continue to do as we have always done with the utmost love and passion to make you feel better and offer you what you expect and more! What is certain is that we wish Mrs. Svetlana the best for her great future!