Hilton Munich Park


Отель
20 Отзывы с
Booking.com
8.1 Рейтинг
Booking.com
Чистота Фильтровать 8,5
Комфорт Фильтровать 8,3
Месторасположение Фильтровать 8,1
Удобства Фильтровать 8
Персонал Фильтровать 8,3
Соотношение цена/качество Фильтровать 7,5
Бесплатный Wi-Fi Фильтровать 5,3
Платный Wi-Fi Фильтровать 4,7

Об отеле

Этот изысканно оформленный отель расположен рядом с Английским садом в городе Мюнхен, в 14 минутах езды на трамвае от площади Мариенплац. В 2012 году в отеле был произведен ремонт. К услугам гостей стильные номера и современный спа-центр с крытым бассейном.

Номера отеля Hilton Munich Park оборудованы кондиционером. В распоряжении гостей балкон с панорамным видом на окрестности, телевизор с плоским экраном и мини-бар. Доставка еды и напитков в номер осуществляется круглосуточно. В местах общего пользования предоставляется бесплатный Wi-Fi.

Каждое утро накрывается обильный континентальный завтрак или завтрак «шведский стол». В клубе-ресторане Tivoli готовят блюда интернациональной кухни. В лаундж-кафе People’s подаются напитки с закусками и играет живая фортепианная музыка.

После тренировки в тренажерном зале отеля Hilton Munich Park гости могут снять усталость в сауне и массажном кабинете.

Желающим отправиться на велопрогулку по Старому городу выдаются напрокат велосипеды. Отель Hilton Munich Park находится в 600 метрах от остановки Tivolistraße, с которой ходят трамваи в разные части города.

Обратите внимание, что это подтверждение бронирования не является официальным документом для консульских целей.

Наличие мест

Для того чтобы забронировать отель Hilton Munich Park укажите даты заезда и отъезда

Типы номеров

Название Описание Стоимость Кол-во человек Площадь номера
Двухместный номер с 2 отдельными кроватями Двухместный номер с 2 отдельными кроватями, балконом с видом на парк или город, телевизором с плоским экраном и местом для работы с письменным столом. Ребенок размещается на раскладной кровати.
от 8612 руб. 2 30 кв.м.
Номер с кроватью размера «king-size» Номер с балконом с видом на парк или город, телевизором с плоским экраном и отдельным местом для работы. Халат и тапочки предоставляются по запросу. Ребенок размещается на раскладной кровати.
от 8612 руб. 2 30 кв.м.
Номер Делюкс с кроватью размера "king-size" Номер с балконом с видом на парк или город, телевизором с плоским экраном, местом для работы и бесплатными безалкогольными напитками из мини-бара. Халаты и тапочки предоставляются по запросу. Ребенок размещается на раскладной кровати.
от 9851 руб. 2 30 кв.м.
Двухместный номер Делюкс с 2 отдельными кроватями Расположенный на верхних этажах двухместный номер Делюкс с 2 отдельными кроватями, балконом с видом на парк или город, телевизором с плоским экраном, бесплатными безалкогольными напитками из мини-бара и отдельным местом для работы. Халат и тапочки предоставляются по запросу. Ребенок размещается на раскладной кровати.
от 9851 руб. 2 30 кв.м.
Представительский номер с кроватью размера king-size и правом посещения Представительского лаунджа Расположенный на верхних этажах номер с кондиционером, балконом с видом на парк или на город, телевизором с плоским экраном и рабочим столом. К услугам гостей бесплатная бутылка воды, подготовка постели ко сну, халаты и тапочки, а также эксклюзивный доступ в представительский лаундж, где подают бесплатный завтрак, легкие закуски и напитки. Ребенок размещается на раскладной кровати.
от 12330 руб. 2 30 кв.м.
Представительский двухместный номер с 2 отдельными кроватями и правом посещения представительского лаунджа Расположенный на верхних этажах номер с кондиционером, 2 отдельными кроватями, телевизором с плоским экраном и большим рабочим столом. К услугам гостей бесплатная бутылка воды, подготовка постели ко сну, халаты и тапочки, а также доступ в представительский лаундж, где подают бесплатный завтрак и бесплатные напитки. Ребенок размещается на раскладной кровати.
от 12330 руб. 2 30 кв.м.
Представительский номер с кроватью размера «queen-size» и правом посещения представительского лаунджа Расположенный на верхних этажах номер с кондиционером, балконом, телевизором с плоским экраном и большим рабочим столом. К услугам гостей бесплатная бутылка воды, подготовка постели ко сну, халаты и тапочки, а также доступ в представительский лаундж, где подают бесплатный завтрак и бесплатные напитки.
от 12330 руб. 1 25 кв.м.
Люкс "Виста" Расположенный на верхних этажах (8-15 этаж) светлый люкс с отдельной гостиной, спальней, 2 ванными комнатами, телевизором с плоским экраном и рабочим столом. К услугам гостей бесплатная вода, халаты и тапочки, а также эксклюзивный доступ в представительский лаундж, где подают бесплатный завтрак, легкие закуски и напитки. Двое детей могут быть размещены на диване-кровати и раскладной кровати.
от 17906 руб. 2 65 кв.м.
Номер с кроватью размера "queen-size" Номер с кроватью размера «queen-size», отдельным местом для работы, телевизором с различными премиум-каналами и балконом с видом на парк или город. Халат и тапочки предоставляются по запросу.
от 8612 руб. 1 25 кв.м.
 

Отзывы об отеле Hilton Munich Park от Туристер.ру

Добавить отзыв
Из наших туристов еще никто не написал отзыв об этом отеле

Отзывы об отеле Hilton Munich Park от Booking.com

Andrey, был в январе 2017
7.9
+
Номер свежий, все работало. За дополнительные 60 евро/сутки перевели на 14-й этаж (вид на парк), подключили бесплатный интернет(так -бесплатно в лобби), добавили завтрак (не был включен) и ужин. Необязательный апгрейд - зимой-то уж точно (вид на парк зимой - сомнительное зрелище). завтрак на 1-ом этаже -большой выбор, вкусно. на 12-ом - скудный выбор, в основном ходить туда стоит ради вида на парк и город. логистика - 5-7 мин пешком и на трамвае минут 10-15 до центра. терпимо. на такси также минут 10-15.
-
бесплатный ужин с 6 до 8 вечера на 12-ом этаже - это хороший алкоголь и минимум еды (канапэ и снэки). При желании можно "хорошо отдохнуть". Ужин в ресторане "Tivoli" - невкусно (салат, стейк и еще что-то). В городе в разы вкуснее. Консьерж: пенсионер-немец, который отвечает исключительно на тот вопрос, который ему задали. Не стоит ожидать от него совета-инициативы, а лучше -задавать вопросы. Как с дурачком. Спа-зона: маленький бассейн (в длину метров 10, наверное), 2 сауны (финская и хаммам). Лежаков штук 6-7. И немцы-натуралы со своим нагим телом в саунах.
Elena, был в январе 2017
7.9
+
красивый вид на реку, завтраки с шампанским и семгой, хороший хамам и сауна с бассейном чтобы снять усталость после прогулок, хорошая косметика в номерах (шампунь, бальзам, крем, мыло)
-
горничные убирают не качественно, сумма депозита велика 50 евро/ночь, нет русских каналов тв., ситуация с wi fi сложная
 
Ответ Hilton Munich Park

Dear Elena, Thank you for being our guest during your recent trip to Munich. We appreciate the time you took to share your valued feedback with us via Booking.com. I am happy to hear that you liked our restaurant’s breakfast offer and that you were content with our Spa area. Unfortunately it seems that you were not completely satisfied with your overall experience and I would like to express my sincere apologies for the inconveniences you described. Please rest assured that I will take up the points you addressed with my colleagues right away in order to make sure we achieve the necessary improvements for the future. I hope that you were able to enjoy your time in Munich nevertheless and it would be my pleasure to get a chance to welcome you back as our guest in the near future. With kind regards, Erwin Verhoog General Manager
Oleg, был в январе 2017
10.0
+
Отличное, внимательнше отношение персонала. Удобная комфортная кровать. Уборка номера на 5 . Хороший отель за приемливые деньги. Хороший лаунж с прекрасными напитками и закусками вечером. Великолепный завтрак. Рядом парк.
-
Единственное слабый WIFI
 
Ответ Hilton Munich Park

Dear Oleg, Thank you for being our guest during your recent visit to Munich. We appreciate the time you took to share your valued feedback with us via Booking.com. I am delighted to hear that you were content with the level of service our team provided during your stay at our hotel and I am glad you were content with the level of cleanliness you experienced. Moreover it was great for me to read that you liked our restaurant’s breakfast offer as well as our hotel’s location next to the English Garden and I hope you had a pleasant time in Munich. It would be fantastic for all of us to get a chance to welcome you back in the near future and I send my best regards. Erwin Verhoog General Manager
Artem, был в январе 2017
5.4
+
цена была привлекательна. расположение комфортно. в номере чай и кофе. дали купон на бесплатный wifi на 5 девайсов на 24 часа. к счастью, больше и не потребовалось. в дальнейшем был бы платный.
-
грязные полы в номере, испачканный стул, не нашел фен в номере.
 
Ответ Hilton Munich Park

Dear Artem, Thank you for being our guest during your recent trip to Munich. We appreciate the time you took to share your valued feedback with us via Booking.com. I am happy to hear that you liked our hotel’s location next to the English Garden and I hope you enjoyed your time in Munich. Unfortunately it seems that you were not completely satisfied with the level of cleanliness you experienced during your stay and I am very sorry to hear about this inconvenience. Please rest assured that I will forward your feedback to my colleagues from the Housekeeping team right away in order for us to improve in this field for the future. I hope to get a chance to welcome you back as our guest in the near future in order to present ourselves from a better side. With kind regards, Erwin Verhoog General Manager
Artur, был в январе 2017
6.7
+
Месторасположение, вид реку.
-
Все потасканное и далеко не первой свежести, слабый интернет, не соответствует цене-качеству, платный паркинг за сутки отдали 28 евро, в номерах нет тапочек. дешевая спа зона, в номерах холодно.
 
Ответ Hilton Munich Park

Dear Artur, Thank you for staying with us during your recent visit in Munich and for taking the time to share your valued feedback with us via Booking.com. I am happy to see that you liked our hotel’s location next to the English Garden and the Eisbach river but unfortunately it seems that your stay somehow fell short of your expectations. I regret to be informed about the inconveniences you described in your review and I would like to assure you that I will address these points at our next management meeting in order to make sure we achieve the necessary improvements as soon as possible. I hope that you were able to enjoy your time in Munich nevertheless and it would be my pleasure to get a chance to welcome you back as our guest in the near future. With kind regards, Erwin Verhoog General Manager
Dmitry, был в декабре 2016
9.2
+
По моему мнению отель не дотягивает до полноценных пяти звезд, но учитывая цену за проживание, которая тоже существенно ниже пятизвездочного отеля, отель понравился. Хороший завтрак, приветливый персонал. Расположен около Английского сада, до центра города десять минут и 12евро на такси.
 
Ответ Hilton Munich Park

Dear Dmitry, Thank you for being our guest during your recent trip to Munich and for the time you took to share your valued feedback with us via Booking.com. I am more than happy to see that you liked our hotel’s location next to the English Garden and that you enjoyed our restaurant’s breakfast offer. What delighted me the most was reading that the service our team provided made a good and lasting impression on you. I hope that you had a fantastic time in Munich and it would be my pleasure to welcome you back as our guest in the near future. With kind regards, Erwin Verhoog General Manager
Andrey, был в декабре 2016
7.1
+
Чистые, комфортные номера, тихий район, персонал на ресепшене.
-
Консьержи оказались совершенно бесполезными, и даже немного вредили. Не могли долго вызвать такси (спасибо есть Uber), а когда их попросили порекомендовать ресторан местной кухни - отправили в рыбный. Разочаровала блокировка всех русскоязычных каналов, а также RT.
 
Ответ Hilton Munich Park

Dear Andrey, Thank you for your recent stay at our hotel and for the time you took to share your valued feedback with us via Booking.com. I am happy to see that you were content with your room and with our hotel’s location next to the English Garden. Moreover it was nice to read that the service our team from the Front Desk provided made a good impression on you. It is to regret that you were not satisfied with our Concierge and with the restaurant tip he gave you. For the inconvenience with the TV channels I would like to express my sincere apologies to you. I will take up both points you addressed with my colleagues right away in order for us to achieve the necessary improvements as soon as possible. I hope that you were able to enjoy your time in Munich nevertheless and it would be nice to get a chance to welcome you back as our guest in the near future. With kind regards, Erwin Verhoog General Manager
Ольга, был в декабре 2016
9.2
+
Персонал очень доброжелательный!Завтраки хорошие!Месторасположение удобное!Близко к центру!
-
Нет халата и тапочек,стикеров для снятия макияжа!Удивлена!Экономить на такой мелочи!,зачем портить высокий уровень отеля?
 
Ответ Hilton Munich Park

Dear Guest, Thank you for choosing the Hilton Munich Park as your hotel in Munich and for the time you took to share your valued feedback with us via Booking.com. I am glad to hear that you were content with the level of service our team provided and that you enjoyed our restaurant’s breakfast offer as well as our hotel’s location next to the English Garden. Unfortunately it seems that you were not completely satisfied and I am very sorry for that. Please let me inform you that robes and slippers will be brought up to your room immediately if you just give our Front Desk a quick call. I hope that you had an outstanding time in Munich and it would be our pleasure to welcome you back as our guest in the near future. With kind regards, Erwin Verhoog General Manager
MaximB, был в декабре 2016
9.6
+
Отличный завтрак, месторасположение отличное, вид на парк и город, до центра 10 минут на такси.
-
в ванной плохо сливалась вода
 
Ответ Hilton Munich Park

Dear Maxim, Thank you for being our guest during your recent trip to Munich and for the time you took to share your valued feedback with us via Booking.com. I am more than happy to see that you enjoyed our hotel’s location next to the English Garden as well as our restaurant’s breakfast offer and I hope you had an outstanding time in Munich. It would be my pleasure to welcome you back as our guest in the near future and I send my best regards, Erwin Verhoog General Manager
Elena, был в декабре 2016
7.1
+
Завтрак! мягкость постели ! Расположение отеля!
-
в этот раз поселили в смежный номер! Через эту дверь все было слышно, хлопали соседи дверьми и громко разговаривали. Полы в номере не всегда были чистыми.
 
Ответ Hilton Munich Park

Dear Elena, Thank you for your recent stay at the Hilton Munich Park and for the time you took to share your valued feedback with us on Booking.com. I am more than happy to read that you enjoyed the bed in your room as well as our restaurant’s breakfast offer and I am pleased you like dour hotel’s location next to the English Garden. I am sorry to see that you were not completely satisfied with your overall experience and I would like to express my sincere apologies for the inconveniences you described. I hope that you were able to enjoy your time in Munich nevertheless and it would be my pleasure to welcome you back as our guest in the near future. With warm regards, Erwin Verhoog General Manager
Олег Владимирович, был в ноябре 2016
8.8
+
Фитнесс-Центр, дружелюбие персонала
-
Узкое / не богатое / - меню ресторана и room-service, более того: ассортимент "не того формата" - который нужен гостям такого отеля в таком городе. Большие очереди на рецепции - чтоб решить даже маленький вопрос
 
Ответ Hilton Munich Park

Dear Guest, thank you very much for choosing the Hilton Munich Park and for the time you took to share your valued and honest feedback with us. Thank you very much for your positive evaluation concerning our team members and our fitness area which I am more than happy to share with the respective departments. Unfortunately it seems that your stay somehow fell short of your expectations and I am very sorry for that. Please rest assured that I will take up your feedback with my colleagues right away in order to improve the mentioned issues you addressed. I sincerely hope that you were able to enjoy your time in Munich and it would be my pleasure to welcome you back at the Hilton Munich Park in order to change your opinion of us for the better. With kind regards Erwin Verhoog General Manager
Сабина, был в октябре 2016
4.6
-
Система оплаты путанная, неудобная и слишком большой залог за сутки. В номерах Нет ни халатов, ни тапочек. Плюс, В частности в моем номере была сломана цепочка на двери, точнее её вообще не было, оторвана оказалась. В номерах очень холодно, а кондиционер шумит как на заводе. Завтрак очень скудный и однообразный. wifi бесплатный только в холле и в зале для завтраков.
 
Ответ Hilton Munich Park

Dear Сабина, Thank you for your recent stay at the Hilton Munich Park and for the time you took to share your detailed feedback with us via Booking.com. Unfortunately it seems that you were not completely satisfied with the experience you made at our hotel and I am very sorry to hear that. Please let me inform you that Slippers and Bathrobes will be brought up to your room immediately if you give our team a quick phone call. Regarding your mention of the breakfast I would like to assure you that I will forward your comment to my colleagues from the restaurant in order for us to seek ways to improve our offer for the future. In regards to your comment to the deposit I would like to state that it is a standard practice at all Hilton properties to block a security deposit for possible incidentals during Check-In since it speeds up the Check-Out process. The blocked amount is released right after Check-Out however the time until the amount is shown on your bank statement depends on your bank institute. I am sorry if this wasn’t made entirely clear to you and I will take up this point with my colleagues as soon as possible. I hope that you were able to enjoy your time in Munich despite the inconveniences you described and it would be my pleasure to get the chance to welcome you back as our guest in the near future in order to change your opinion of us for the better. With kind regards, Erwin Verhoog General Manager
Andrey, был в октябре 2016
6.3
+
Расположение
-
Отель не соответствует уровню 5* Очень медленный интернет Скудный завтрак
 
Ответ Hilton Munich Park

Dear Andrey, Thank you for being our guest during your recent stay in Munich. We appreciate your decision to share your valued feedback with us via Booking.com. I am glad to see that you liked our hotel’s location next to the English Garden and I hope you enjoyed your time in Munich. Unfortunately it seems that your expectations were not met completely during your time with us and I am very sorry to hear about the inconveniences you described. Please rest assured that I will bring up your feedback with my colleagues as soon as possible in order for us to seek ways to further improve our offers for the future. I would be delighted to get the chance to welcome you back as our guest in the near future so that we can change your opinion of us for the better. With kind regards, Erwin Verhoog General Manager
Artur, был в сентябре 2016
6.3
+
Расположение
-
Завтраки (несвежие продукты), грязно в номере, после открытия окон пришлось мыть руки от сажи. Окна выходили на систему вентиляции, где постоянно шумели кондиционеры (просите номера с видом на реку). .
 
Ответ Hilton Munich Park

Dear Artur, thank you for being our guest during your recent visit to Munich. We appreciate your decision to share your valued feedback with us via Booking.com. I am happy to hear that you liked our hotel’s location next to the English Garden and the Eisbach river. However it seems that your stay somehow fell short of your expectations and I am very sorry to read about the inconveniences you described. Please let me express my sincere apologies especially for the level of cleanliness you experienced in your room and rest assured that I will take up the points you addressed with my colleagues from the restaurant and the Housekeeping team right away. I hope that you were able to enjoy your time in Munich nevertheless and it would be my pleasure to get the chance to welcome you back as our guest in order to change your opinion of us for the better. With kind regards, Erwin Verhoog General Manager
Tatyana, был в сентябре 2016
3.8
-
При заезде - номер был не убран, нам пришлось сразу уйти гулять, чтобы убрались. В счет включили весь бар ( холодильник) бутылки были выставлены на стол , при этом новых бутылок не поставили, а посчитали, что мы их выпили.
 
Ответ Hilton Munich Park

Dear Tatyana, Thank you for being our guest during your recent stay in Munich. We appreciate your decision to share your valued feedback with us via Booking.com. Unfortunately it seems that your expectations were not met completely during your time at our hotel and I am very sorry for that. Please let me assure you that I will take up your feedback with our Housekeeping team right away in order for us to avoid such a situation in the future. Regarding your feedback to your bill I would like to inform you that our refrigerators are equipped with sensors that detect items that are moved and considering them consumed. I hope that you were able to enjoy your time Munich despite the inconveniences you described and it would mean a lot to us if you gave us the chance to welcome you back as our guest in the future in order for us to change your opinion of us for the better. With kind regards, Erwin Verhoog General Manager
Alexey, был в сентябре 2016
8.3
-
платный интернет который медленно грузит
 
Ответ Hilton Munich Park

Dear Alexey, Thank you for your recent stay at the Hilton Munich Park and for taking the time to share your valued feedback with us via Booking.com. I am sorry to hear that you were not completely satisfied with the WiFi connection you experienced at our hotel and I will take up your feedback with our technical department right away in order to achieve the necessary improvement as soon as possible. I hope that you were able to enjoy your time in Munich despite this inconvenience and I would happily welcome you back as our guest in the near future. With warm regards, Erwin Verhoog General Manager
Egor, был в сентябре 2016
6.3
+
Завтра шикарный и приятно, что можно позавтракать на свежем воздухе. Отличное расположение, до центра на такси 5-10 минут.
-
Нет парковки у отеля, только дорогой публичный паркинг в шаговой доступности. в целом можно оставить машину вдоль дороги, если места будут. Нет вай-фай бесплатного в номерах, первый раз с таким сталкиваюсь, путешествуя по Европе. Не очень приветливый персонал, такой, ни хороший, ни плохой. По поводу номера. После смыва воды в унитазе появлялся странный звук, похожий на гул сквозняка. Не работал кондиционер, два раза вызывали мастера. Писал в отель за неделю до приезда, оставлял комментарий на Букинге за три недели до приезда, о том, что хочу номер с видом на парк, т.к. еду отмечать День Рождения моей жены и хотел удивить её красивым видом из номера. Конечно мне никто не дал этот номер с красивым видом и такое ощущение, что этот запрос просто проигнорировали, хотя в письме мне ответили, что все отлично и очень рады, что мы выбрали именно Хилтон и они сделаю все возможное, чтоб наше пребывание мы не забыли.
 
Ответ Hilton Munich Park

Dear Egor, Thank you for your recent stay at our hotel and for the time you took to share your detailed feedback with us via Booking.com. I am happy to hear that you enjoyed our restaurant’s breakfast offer as well as our hotel’s location next to the English Garden and the Eisbach river. However it seems that you were not completely satisfied with the experience you made during your time at our hotel and I am very sorry for that. Please rest assured that I will take up your feedback regarding the Bathroom and the AC with our technical department right away in order to achieve the necessary improvements. In regards to your room request I would like to inform you that we indeed do our best to fulfill our guests’ requests. Unfortunately it is always subject to the current availability and it seems that during your Check-In we were not able to offer you the room you requested. Otherwise I am sure my colleagues would have given it to you knowing that you were in town for a special occasion like your wife’s birthday. Nevertheless I am very sorry to hear about this inconvenience and I hope you accept my sincere apology. We hope that you were able to spend some pleasant days in Munich despite the inconveniences you described and it would be fantastic for all of us to get the chance to welcome you back as our guest in the near future in order to change your opinion of us for the better. With kind regards, Erwin Verhoog General Manager
nla1278, был в сентябре 2016
5.8
+
Современный интерьер, качественные матрасы и постельное белье.
-
Остановились на 1 ночь, 4 взрослых и собака. брали 2 номера. первое впечатление сразу испортил рецепшен, стояли 20 минут в очереди на регистрацию. И потом началось... 1. Отсутствие бесплатного wi-fi, купили за 10 евро платный, вылетает ровно через 4 минуты, позор!!! 2. Отсутствие цепочки на двери. 3. Отсутствие замка в душ. 4. Плесень на плитке в душе. 5. Порванная шторка в душе. 6. Тапочки и халаты просить нужно. 7. Стоимость собаки 40 евро, при этом ходить с ним нельзя никуда, только в номере. 8. Сложилось стойкое ощущение, что все сирийские беженцы собрались в этом отеле. 9. Сломанный кран на смесителе в душе. 10. Отсутствие даже ватных палочек и ватных дисков. И ещё много всего такого-же. Господа, я поняла бы,если бы это был отель 3-х звездочный отель, но это же Мюнхен, это же Хилтон,это же 5 звёзд!!!! Фу-фу-фу, стыд и позор.
 
Ответ Hilton Munich Park

Dear Guest, Thank you for your recent stay at our hotel and for the time you took to share your detailed feedback with us via Booking.com. I am happy to hear that you liked our hotel’s interior design as well as the bed in your room. Unfortunately it seems that your stay somehow fell short of your expectations and I am very sorry for that. Please let me express my sincere apologies for the inconveniences you described and let me try to explain the situations you experienced during your stay a little bit. We offer free WiFi access in the public areas of our hotel. Within other areas this might be subject to charges when the stay is booked through booking.com. Regarding your mention of the dog I would like to inform you that our handling here is a standard procedure in the international hotel business since we have to look out for other guests who might be allergic to or afraid of dogs. As an international hotel we are happy to welcome guests from all areas of the world and indeed Munich is a popular destination for guests from Arabic countries but this situation has no connection to the refugee situation in Germany. I am very sorry to hear about the issues you experienced in your room and I will take up your comments regarding the locks, the shower curtain and the valve with our technical department right away in order to achieve a fast improvement. Again I would like to express my sincere apologies to you since I regret it very much that you overall experience at our hotel did not satisfy you. But I hope that you were able to enjoy your time in Munich nevertheless. It would be my pleasure to get the chance to welcome you back as our guest in the near future in order to change your opinion of us for the better. With kind regards, Erwin Verhoog General Manager
Julia, был в августе 2016
7.9
+
Персонал был услужлив и всегда приходил на помощь. Завтрак хороший, есть весь стандартный набор, который присущ пяти звездам и который ожидаешь. Есть также кофемашина, чтобы приготовить хороший капучино или латте. Также есть аппарат для приготовления свежевыжатого сока. Еда в ресторане на обед и ужин тоже вкусная, хотя выбор блюд не особо велик. Расположение отеля неплохое - рядом с парком. Но, с другой стороны, немного далековато от центра. Пешком мин 25. Можно на метро, но до ближайшего тоже пешком мин 15-20. Всегда рядом с отелем стоят такси, но цены на них не маленькие, нас довезли за 15 евро до исторического центра, хотя ехать 10 мин всего лишь.
-
Номер, по сравнению с другими пятерками, в которых мы жили в разных других городах (например, по сравнению в марриотом, риксосом или свиссотелем), намного меньше и хуже обустроен. Но вцелом он неплохой и комфортный. Также не очень понравилось, что зона СПА для семей с детьми открыта только до 17.00. Первый раз такое встречаем. Мы, конечно, приспособились и ходили в бассейн в первой половине дня, но это все-таки не очень удобно. Вода расслабляет, и после таких процедур уже не хочется никуда идти гулять, а выбора не было.. Короче говоря, такое правило расстроило. И еще один нюанс - отель любят представители арабских стран. Их было очень много, процентов 70 от общего числа отдыхающих. Не то, чтобы это сильно портило отдых, но учитывая несовпадение в культурах и различия в элементарных понятиях поведения, иногда раздражало.
 
Ответ Hilton Munich Park

Dear Julia, Thank you for being our guest during your recent trip to Munich. We greatly appreciate the time you took to share your detailed feedback with us via Booking.com. I am delighted to hear that you were content with the level of service our staff provided during your stay and that you liked our restaurant’s offers for breakfast, lunch and dinner. Unfortunately it seems that you were not completely satisfied with the experiences you made at our hotel and I am very sorry for that. I sincerely hope that you were able to enjoy your time in Munich nevertheless and it would be my pleasure to get the chance to welcome you back as our guest in the near future. With kind regards, Erwin Verhoog General Manager
Daria, был в августе 2016
10.0
-
Дорогие завтраки
80538, Am Tucherpark 7
Количество номеров: 484
от 9 851 руб Забронировать