с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель ProfilHotels Richmond укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Отель Richmond находится в центре Копенгагена, менее чем в 10 минутах ходьбы от парка аттракционов Тиволи и торговой улицы Стрегет. К услугам гостей бесплатный Wi-Fi и современные номера с телевизором с плоским экраном.
Красиво оформленные номера отеля Richmond располагают письменным столом и собственной ванной комнатой с душем и феном. В некоторых также имеется диван или кресла.
В круглосуточном лобби-баре сервируются различные напитки, закуски и свежие фрукты. Сотрудники отеля расскажут гостям о ресторанах, пабах и кафе в центре Копенгагена.
Отель находится менее чем в 200 метрах от популярного парка Эрстеда и в 8 минутах ходьбы от центрального вокзала Копенгагена.
Особые условия
При регистрации заезда необходимо предъявить действительное удостоверение личности с фотографией и кредитную карту. Пожалуйста, примите во внимание, что выполнение особых пожеланий не гарантировано и может потребовать дополнительной оплаты.
При оплате в отеле Richmond кредитной картой с гостей взимается комиссия, размер которой зависит от типа карты.
Достопримечательности
Транспорт
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в Копенгаген
Показать трансферы из КопенгагенаПопулярные направления | ||||
Центральный вокзал Копенгаген | Копенгаген | от 13732 p. | показать | |
Аэропорт Копенгагена | Копенгаген | от 14252 p. | показать | |
Пассажирский порт Копенгагена | Копенгаген | от 16229 p. | показать | |
Мальме | Копенгаген | от 27672 p. | показать | |
Биллунн | Копенгаген | от 115057 p. | показать | |
Другие направления | ||||
Каструп | Копенгаген | от 15681 p. | показать | |
Гилллелайе | Копенгаген | от 27494 p. | показать | |
Хедехузене | Копенгаген | от 27494 p. | показать | |
Хельсингер | Копенгаген | от 29232 p. | показать | |
Порт Мальмо | Копенгаген | от 30897 p. | показать | |
Замок Кронборг | Копенгаген | от 33290 p. | показать | |
Аэропорт Мальмё | Копенгаген | от 40260 p. | показать | |
Корсёр | Копенгаген | от 44837 p. | показать | |
Треллеборг | Копенгаген | от 46501 p. | показать | |
Нюкебинг Фальстер | Копенгаген | от 58465 p. | показать | |
Оденсе | Копенгаген | от 77919 p. | показать | |
Ферритслеу | Копенгаген | от 78300 p. | показать | |
Ассенс | Копенгаген | от 88126 p. | показать | |
Гетеборг | Копенгаген | от 90506 p. | показать | |
Орхус | Копенгаген | от 115057 p. | показать | |
Хадерслев | Копенгаген | от 115057 p. | показать | |
Billund | Копенгаген | от 115057 p. | показать | |
Леголенд в Биллунде | Копенгаген | от 116930 p. | показать | |
Ольборг | Копенгаген | от 126605 p. | показать | |
Хернинг | Копенгаген | от 134511 p. | показать | |
Услуги
Общие
- Парковка
- Допускается размещение домашних животных
- Wi-Fi доступен на всей территории
Услуги бизнес-центра
- Конференц-зал/Банкетный зал $
- Бизнес-центр
- Факс/Ксерокопирование
Питание и напитки
- Бар
- Торговый автомат (напитки)
- Торговый автомат (закуски)
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Сейф
- Экскурсионное бюро
- Камера хранения багажа
Разное
- Номера для некурящих
- Семейные номера
- Лифт
- Отопление
- Курение на всей территории объекта размещения запрещено
Услуги уборки
- Прачечная $
- Химчистка $
- Услуги по глажению одежды $
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Зоны общественного пользования
- Общий лаунж/гостиная с телевизором
Безопасность
- Датчики дыма
- Видеонаблюдение в местах общего пользования
- Огнетушители
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
Социальное дистанцирование
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
Типы номеров
Стандартный одноместный номер
Полулюкс
Небольшой двухместный номер с 2 отдельными кроватями
Стандартный двухместный номер с 2 отдельными кроватями
Стандартный номер 4
Отзывы от Booking.com
Dear Dmitrii, Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. I am glad to see that you enjoyed our location to museums, restaurants, attractions and public transport. And that you enjoyed our good quality beds and a great selection for breakfast. I am sorry that the room wasn't up to standard. As Richmond Hotel is a building with history, some parts are fashioned after an older view of shared and private spaces, and thus in vinter period some rooms gets colder. The balcony doors are worn down and hard to close tight, we have sent this onward to building owners. During your stay please contact reception for us to help you provide a solution. It would be a pleasure to welcome you back to our hotel in the future. With much appreciation, Front Desk Richmond Hotel
Dear Anton, Thank you for your review of your stay with us back in March – we appreciate all feedback from our guests, though our replies have been slow in the preceding months. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us, and were satisfied with our location and amenities. We thank you for your note regarding the second floor bathroom. We are looking into ways to better this situation, and hope that it did not subtract from your experience. It would be a pleasure to welcome you back to our hotel. All best, Grit, Richmond Front Desk
Dear Anton, Thank you for your review of your stay with us back in March – we appreciate all feedback from our guests, though our replies have been slow in the preceding months. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us, and were satisfied with our location and amenities. We thank you for your note regarding the second floor bathroom. We are looking into ways to better this situation, and hope that it did not subtract from your experience. It would be a pleasure to welcome you back to our hotel. All best, Grit, Richmond Front Desk
Dear Alexandra, Thank you very much for your candid review of your stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. I am very happy to hear that you enjoyed our hotel and my staff. I am sorry if you missed a minibar, we simply don't have it. It would be such a pleasure to welcome you back at our hotel in the future. With much appreciation, Peter Enbom, Front Office Supervisor Richmond Hotel
Dear Natalka1404, Thank you very much for your candid review of your stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. I am very happy to hear that you enjoyed our hotel and the prices. It's nice to hear that our location, the room, our new breakfast and the services by the staff, made for a nice trip. It would be such a pleasure to welcome you back at our hotel in the future. With much appreciation, Peter Enbom, Front Office Supervisor Richmond Hotel
Dear Anna, Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. I am glad to see that you enjoyed your stay with us, and thank you for your kind words about our hotel and city. I am also glad to hear that you were not deterred by the January weather, and got to see a lot if not all of the things you wanted :) It would be a pleasure to welcome you back to our hotel in the future. With much appreciation, Peter Enbom, Front Office Supervisor Richmond Hotel
Dear Elena, Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. I am happy to hear that you appreciated our central location, but must apologize if you found the rooms somewhat cold. I hope you mentioned this problem in the reception, so we could try to amend this situation - we are always happy to send a technician to your room or lend you an extra heater if there is any problem. I hope you enjoyed your stay none the less, and that we will be able to welcome you back to our hotel in the future. With much appreciation, Peter Enbom, Front Office Supervisor Richmond Hotel
Dear Kirill, Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. I am glad to hear that you enjoyed your stay with us, and that you appreciated both our location, rooms, and breakfast. It would be a pleasure to welcome you back to our hotel in the future. With much appreciation, Peter Enbom, Front Office Supervisor Richmond Hotel