с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель Arena Hotel Holiday укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Отель Arena Holiday расположен в общине Медулин. В распоряжении гостей ресторан, открытый бассейн, бар и общий лаундж. В числе прочих удобств — детский клуб, камера хранения багажа и бесплатный Wi-Fi на всей территории. Стойка регистрации отеля работает круглосуточно. Предлагаются услуги обмена валюты и осуществляется доставка еды и напитков в номер.
Каждый номер оснащен кондиционером. В числе других стандартных удобств — рабочий стол, сейф, телевизор с плоским экраном и собственная ванная комната с душем. В каждом номере отеля Arena Holiday предоставляются постельное белье и полотенца.
Ежедневно для гостей сервируют континентальный завтрак.
У отеля Arena Holiday обустроена детская игровая площадка. Для гостей могут организовать прокат автомобилей. В окружающем районе популярны велосипедные прогулки.
Вблизи отеля Arena Holiday находятся такие достопримечательности, как пляжи Биеца, Бельведер и Альба-Кьяра. Расстояние до аэропорта Пула составляет 9 км.
Особые условия
При регистрации заезда необходимо предъявить действительное удостоверение личности с фотографией и кредитную карту. Пожалуйста, примите во внимание, что выполнение особых пожеланий не гарантировано и может потребовать дополнительной оплаты.
Обратите внимание, что при оплате кредитной картой расчет производится в хорватских кунах. Затем эта сумма конвертируется банком, выпустившим кредитную карту, в валюту карточного счета. В зависимости от обменного курса банка общая сумма платежа может немного отличаться (быть выше) от суммы, указанной в счете отеля в хорватских кунах.
В случае бронирования номера по тарифу с невозвращаемой оплатой при регистрации заезда требуется предъявить кредитную карту, которая использовалась при оформлении бронирования.
Сотрудники отеля проверят действительность кредитной карты. Если кредитная карта окажется недействительной, необходимо в течение 24 часов предоставить другую действующую карту. В противном случае бронирование будет аннулировано.
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в Медулин
Показать трансферы из МедулинаРовинь | Медулин | от 11616 p. | показать | |
Аэропорт Любляны имени Йоже Плечника | Медулин | от 28935 p. | показать | |
Аэропорт Загреба | Медулин | от 43930 p. | показать | |
Услуги
Общие
- Парковка
- Бесплатная парковка
- Парковка на территории
- Wi-Fi доступен на всей территории
Питание и напитки
- Ресторан
- Доставка еды и напитков в номер
- Бар
- Упакованные ланчи
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Сейф $
- Обмен валюты
- Камера хранения багажа
Спорт и Отдых
- Теннисный корт $
- Настольный теннис $
- Виндсерфинг $
- Велоспорт
- Дайвинг $
- Верховая езда за территорией $
- Ныряние с маской и трубкой $
- Мини-гольф $
- Пешеходные экскурсии
- Велосипедные экскурсии $
- Живая музыка/выступление
- Стрельба из лука
- Аэробика
Зоны общественного пользования
- Сад
- Терраса
- Терраса для загара
- Общий лаунж/гостиная с телевизором
Разное
- Номера для некурящих
- Лифт
- Отопление
- Курение на всей территории объекта размещения запрещено
- Кондиционер
Услуги бизнес-центра
- Бизнес-центр $
Услуги уборки
- Прачечная $
- Дневная уборка номера
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Развлечения и семейные услуги
- Детская игровая площадка
- Анимационный персонал
- Детский клуб
- Вечерняя программа
- Детские телеканалы
Транспорт
- Прокат автомобилей
Бассейн и оздоровительные услуги
- Открытый плавательный бассейн
- Открытый бассейн (работает круглый год)
- Пляж
- Бассейн с видом
- Бассейн с соленой водой
- Бар у бассейна
- Огороженный бассейн
- Бассейн
Безопасность
- Охранная сигнализация
- Датчики дыма
- Видеонаблюдение в местах общего пользования
- Видеонаблюдение снаружи здания
- Огнетушители
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- Гости могут отказаться от уборки
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- Есть аптечка первой помощи
- Гостям предоставляются термометры
- Есть маски для гостей
Социальное дистанцирование
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
- Предусмотрены защитные экраны или перегородки между сотрудниками объекта и гостями, где необходимо
Типы номеров
Двухместный номер с 1 кроватью или 2 отдельными кроватями, вид на сад
Двухместный номер или номер Твин с балконом - С видом на море
Отзывы от Booking.com
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your detailed feedback regarding your recent stay with us. It makes us very happy to know you truly enjoyed your stay and that you were satisfied with the hotel, the location, our breakfast and dinner buffet, and our team members. However, we regret not having reached your expectations in some aspects of your stay. Rest assured that your comments will be forwarded to the relevant department to ensure similar issues won't reoccur. We would like to point out that the sunbeds are free of charge at the pool for our guests and the sunbeds by the sea can be used for a fee since all beaches in Croatia are public according to the law. With hope to get another opportunity to welcome you, we are sending you our best regards. Arena Hotel Holiday Team
Dear Mrs Irina, We appreciate you took the time to share your impressions about your recent experience at our Arena Hotel Holiday. It was our pleasure reading such a wonderful review. It makes us very happy knowing that our team exceeded your expectations and that you enjoyed every moment of your stay with us. We would love to get another opportunity to welcome you. Best regards, Arena Hotel Holiday Team
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback with us. We are pleased to know our varied breakfast buffet was up to your expectations. However, we are very sorry to know you experienced some inconveniences, even more, that you didn't mention anything during your stay to our reception team. As technical issues can happen from time to time, we would like to emphasize that you are always welcome to contact our reception team regarding any issues or inquiries you might have. They will always gladly assist you when you encounter any difficulties, by fixing what is causing the inconvenience and thus making your stay nothing less than memorable. With the hope to get another opportunity to welcome you, we are sending you our best regards. Arena Hotel Holiday Management Team
Dear Guest, Thank you for sharing your valuable feedback regarding your recent stay at Arena Hotel Holiday. It makes us very happy to know you had an enjoyable and satisfying stay. Regarding the bed, while booking your stay it's stated, that the type of bed you get is subject to availability. We are sorry if there was a misunderstanding on this matter. We hope we will get the opportunity to welcome you back. Kind regards, Arena Hotel Holiday Management Team
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback with us. We hold high standards for our gastronomic offer and service, and we are glad to hear that our team members have succeeded in providing this experience for you. However, we are sorry to know that the daily cleaning wasn't in line with your expectations. We would like to apologize for the inconvenience as this is not our usual standard. We will forward your comment to the housekeeping department to ensure that our high standards are kept and that similar situations won't occur. Due to the specific circumstances and the special measures we have reduced the entertainment and limited to ensure there is space between in order for our guests and team stay healthy and safe. We thank you for your understanding. We hope to get another opportunity to welcome you for a more memorable stay. Best regards, Arena Hotel Holiday Management Team
Dear Ms Eugenia, Thank you for choosing our hotel for your summer vacation in Medulin. We are happy to read that you were satisfied with our tasty breakfasts, as well as our high approach to cleanliness. However, we are very sorry to hear about the issues you have experienced during your stay; we apologize for any inconvenience. Please, always feel free to contact our reception team during your stay if there are any issues in your room, as they will gladly do anything to solve them and thus make your stay with us more comfortable. We hope you give us a new opportunity to improve your experience and make your next one more enjoyable. With warm regards, Arena Hotel Holiday Management Team
Dear Ms Tatiana, Thank you for being our guest and for sharing your positive experience. We are so pleased to learn that you had an enjoyable stay at our hotel. Thank you for your kind words. We will make sure to share your lovely comments with our team. It would be our pleasure to welcome you again on your next trip to Croatia. Warm regards, Arena Hotel Holiday Management Team
Dear Ms Ekaterina, Thank you for the perfect rating and for having chosen Arena Hotel Holiday for your summer holidays in Croatia. It is wonderful to know that you were satisfied with your stay with us and that we managed to meet your expectations. We are so sorry to read you didn't like our saltwater pool, as it is much healthier for the skin, especially the more sensitive one, and equally safe as the chlorine pools. It would be our pleasure to welcome you back for another relaxing summer holiday by the sea. With warm regards, Arena Hotel Holiday Management Team
Dear Mr. Fedor, Thank you for taking the time to share your impressions with us. We are very happy to know you had a lovely stay and that you were satisfied with it. However, we are very sorry to know some aspects of the hotel left you disappointed. The hotel has been partially renovated in 2018 and we will make sure to forward your comments to the relevant department as they serve us as a valuable tool to improve. With hope to get another opportunity to welcome you, we are sending you our best regards. Arena Hotel Holiday Management Team
Dear Mr. Vyacheslav, Thank you for taking the time to share your impressions regarding your recent stay with us. It makes us very happy to know you had a relaxing stay and that you were satisfied with the hotel, the pool area, our gastronomic offer as well as with the cleanliness. However, we are very sorry to know you were left disappointed with the beach infront of the hotel. Our hotel is surrounded by sea and by various types of beaches and we would kindly ask you to approach our front office for some insider tips on where to find a beach that would suit you more. With hope to get another opportunity to welcome you, we are sending you our best regards. Arena Hotel Holiday Management Team