
Booking.com
с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель Banyan Tree Vabbinfaru укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Курортный комплекс Banyan Tree Vabbinfaru, состоящий из роскошных вилл с собственными бассейнами, расположен вдали от городской суеты, на живописном атолле Северный Мале, всего в 25 минутах езды на скоростном катере от международного аэропорта Мале. На всей территории комплекса и во всех номерах предоставляется бесплатный Wi-Fi.
Изысканные виллы курортного отеля Vabbinfaru оформлены в современном мальдивском стиле, включающем соломенные крыши и декоративные элементы из потертого дерева. На виллах к услугам гостей такие современные удобства, как телевизор с плоским экраном, душ в помещении и на открытом воздухе и многое другое. Также предоставляются принадлежности для чая/кофе. Все виллы находятся всего в нескольких шагах от пляжей с белоснежным песком. На территории каждой виллы имеются собственный мини-бассейн и бассейн с гидромассажем.
В спа-центре курортного комплекса Banyan Tree Vabbinfaru можно заказать массажные и косметические процедуры. Во время восхода и захода солнца проводятся занятия йогой с профессиональным тренером. Для гостей организуются экскурсии в морскую лабораторию и занятия водными видами спорта. В дайвинг-центре предлагают прокат снаряжения для сноркелинга, дайвинг-туры и прогулки на катамаране в сопровождении проводника.
В ресторане Ilaafathi рядом с пляжем и в ресторане Sangu Garden подают блюда из свежевыловленных морепродуктов, а также блюда интернациональной и мальдивской кухни. В 5 минутах езды на скоростном катере находится курортный отель Angsana Ihuru, где гости могут пообедать в ресторане Riveli, заказать напитки в баре The Velaavani и заняться сноркелингом на близлежащем коралловом рифе.
Особые условия
В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения сейчас введены дополнительные санитарные меры и меры безопасности.
ИНФОРМАЦИЯ О ТРАНСФЕРЕ (трансфер не входит в стоимость проживания):
До курортного отеля можно добраться только следующим способом:
Трансфер на скоростном катере от международного аэропорта Мале (25 минут в пути). Стоимость трансфера в обе стороны:
Для взрослого: 185 долларов США в обе стороны, включая все налоги
Для ребенка (от 4 до 12 лет): 93 доллара США в обе стороны, включая все налоги
Для маленьких детей (в возрасте до 4 лет): бесплатно.
Гостям необходимо сообщить администрации отеля информацию об авиарейсах прилета и вылета не позднее чем за 48 часов до прибытия.
ПОРЯДОК РАЗМЕЩЕНИЯ С ДЕТЬМИ:
Питание для детей в возрасте до 2 лет предоставляется бесплатно в соответствии с установленными правилами и планом питания сопровождающего взрослого (за исключением алкогольных напитков).
В номере могут бесплатно размещаться 2 ребенка в возрасте до 4 лет.
За каждого ребенка взимается обязательный экологический сбор в размере 6 долларов США в сутки.
ОБЩИЙ ПОРЯДОК ПРОЖИВАНИЯ:
При регистрации заезда и оплате счетов в курортном отеле необходимо предоставить кредитную карту, которая использовалась для гарантии бронирования. Администрация оставляет за собой право связаться с владельцем кредитной карты в целях проверки.
Из соображений безопасности и в целях защиты частной жизни в отеле не разрешается использование беспилотных летательных аппаратов и дронов, в том числе любительских авиамоделей.
Услуги
Питание и напитки
- Ресторан
- Доставка еды и напитков в номер
- Бар
- Завтрак в номер
- Барбекю $
- Упакованные ланчи
- Снэк-бар
- Специальные диетические меню (по запросу)
- Детское меню $
- Буфет, подходящий для детей
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Ускоренная регистрация заезда/отъезда
- Сейф
- Обмен валюты
- Камера хранения багажа
- Индивидуальная регистрация заезда/отъезда
Бассейн и оздоровительные услуги
- Фитнес-центр
- Спа и оздоровительный центр $
- Массаж $
- Гидромассажная ванна $
- Частная пляжная зона
- Пляж
- Полотенца для бассейна/пляжа
Зоны общественного пользования
- Сад
- Терраса для загара
Разное
- Номера для некурящих
- Семейные номера
- Кондиционер
- Места для курения
Транспорт
- Трансфер от/до аэропорта
- Трансфер от/до аэропорта (платный)
Спорт и Отдых
- Рыбная ловля $
- Настольный теннис
- Виндсерфинг $
- Дартс
- Каноэ $
- Дайвинг $
- Ныряние с маской и трубкой
- Оборудование для занятия водными видами спорта $
Услуги уборки
- Прачечная $
- Услуги по глажению одежды $
- Пресс для брюк $
- Дневная уборка номера
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Услуги бизнес-центра
- Факс/Ксерокопирование $
Развлечения и семейные услуги
- Вечерняя программа
- Настольные игры и/или пазлы
Общие
- Wi-Fi доступен на всей территории
Безопасность
- Круглосуточная охрана
- Датчики дыма
- Видеонаблюдение в местах общего пользования
- Видеонаблюдение снаружи здания
- Огнетушители
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- После уборки жилье опечатывается до прихода гостя
- Гости могут отказаться от уборки
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Еду, которую подают в объекте, можно заказать в номер
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
- Контейнеры для еды во время завтрака
- Доставляемая еда надежно упакована
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- В объекте следят за состоянием здоровья гостей
- Есть аптечка первой помощи
- Доступ к медицинской помощи
- Гостям предоставляются термометры
- Есть маски для гостей
Социальное дистанцирование
- Предусмотрен бесконтактный заезд и отъезд
- Можно заплатить без наличных
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
- Предусмотрены защитные экраны или перегородки между сотрудниками объекта и гостями, где необходимо
Типы номеров
Вилла с собственным бассейном и видом на океан
Вилла с собственным бассейном - Рядом с пляжем
Отзывы от Booking.com
Dear Iuliia; our valued guest, A heartfelt thanks for your continuous support and sharing your amazing experience and review following our stay with us. We are delighted to learn that you enjoyed every moment and liked everything from our charming island, well-designed villa, delectable cuisine, facilities to personalized and hearty service from our friendly, courteous and passionate associates. I will personally share your fascinating words to Suhail from food and beverage and the whole team. They will be happy to know that they made your holiday memorable. Your feedback on the Russian-speaking resort host has been noted and shared with the respective leader to look upon for further improvement. We thank you from the bottom of our hearts for your kind feedback! I am sure that it will help all possible future guests in their search for the perfect island for a dream holiday. And we shall be looking forward to welcoming you back to your home sweet home in the near future. With best regards, Kanruethai Roongruang General Manager Banyan Tree Vabbinfaru & Angsana Ihuru
Уважаемая Наталья, Спасибо, что выбрали Banyan Tree Vabbinfaru для своего новогоднего отпуска и что нашли время на отзыв. Обязательно наградим Бади за отличную работу. Нам жаль, что наша кухня не оправдала Ваших ожиданий и заставила вас столь низко оценить наш сервис. Как вы заметили, остров небольшой и у нас всего один ресторан, поэтому мы чередуем шведский стол и комплексное меню. Ваш отзыв как опытного путешественника ценен для нас и мы обязательно поработаем над меню. Действительно, цены в пиковый сезон высокие. Работа команды, которая была на связи в течение Вашего отдыха, а так же комплименты от шеф-повара были искренними. Banyan Tree Vabbinfaru желает вам отличного года впереди и только самых приятных впечатлений от путешествий. С уважением, Kanruethai Roongruang General Manager Banyan Tree Vabbinfaru & Angsana Ihuru
Dear Maria; our valued guest, Thank you for taking the time to post your feedback on your recent stay with us. I really appreciate you taking time to write this post as constructive feedback from our guests such as yours will truly assist us in our efforts to improve while continuing to provide a high level of services to our customers. We are happy to know that you had a blissful holiday with us in Banyan Tree Vabbinfaru and enjoyed the charming and serene island with an easy access from Male or Velana International Airport by a short speedboat ride, the spacious villa with private plunge pool and jet pool, the daily stingray feeding, the delectable breakfast, and the hearty service from our friendly, courteous and passionate associates. I will definitely pass your kind words to them. Your comments on the cuisine and the aged resort facilities have been noted. Our guests’ satisfaction is of paramount importance to us at Banyan Tree Vabbinfaru and I would definitely share your comment with our concerned leaders for optimizing our offerings. The whole team have been working hard on recovering coral reef hit by bleaching due to climate change and a strong “El Nino” phenomenon. We are continuing to closely monitor and plant coral and hope to improve our reefs to be more attractive in near future. We wish that the house reef condition hadn't diminished your amazing experience with us. If there is a possibility to be welcoming you again on our shores, we would love to try and do our best to make it a better one. With best regards, Kanruethai Roongruang General Manager Banyan Tree Vabbinfaru & Angsana Ihuru
Dear Marina, A heartfelt thanks for sharing your amazing and constructive feedback following your stay with in at Banyan Tree Vabbinfaru. We are delighted to learn that you had a wonderful holiday and enjoyed everything from our charming and serene island with the strategic location by a short speedboat ride from the airport, the magnificent house reef full of marine life perfect for snorkeling, the daily stingray feeding, the scrumptious and diverse cuisine to impeccable services from our friendly, courteous and professional staff. The safety and wellbeing of our guests and associates is of paramount importance to us. We are truly happy that all safety measures to safeguard all of us during this challenging time made you felt safe and comfortable. Your comment on the villa condition and the sign to enter and exit our house reef around the island have been noted and I will definitely discuss with all concerns to optimize our offerings for the best experience. I will be sure to pass on your kind words to Dana from front office and the entire team. They will be very happy to know that they helped made your stay a memorable one. We thank you from the bottom of our hearts! And we wish to have another opportunity to welcome you back once again on our shores when you have a next opportunity to visit the Maldives. With Best Regards, Kanruethai Roongruang General Manager
Dear vladislav, Thank you for taking the time to post your feedback on your recent stay with us. I really appreciate you taking time to write this post as constructive feedback from our guests such as yours will truly assist us in our efforts to improve while continuing to provide a high level of services to our customers. We are delighted to know that you had a blissful holiday with us in Banyan Tree Vabbinfaru and enjoyed the island with nice landscape, vegetation and wide white sandy beach, the marvelous house reef full of marine life perfect for snorkeling, the beautiful and immaculate villas and the hearty service from our associates. I will definitely pass your kind words to them. They will be more than happy to know that they helped made your stay memorable. Your candid comment on the aged villas and facilities have been noted. Our guests’ satisfaction is of paramount importance to us at Banyan Tree Vabbinfaru, and I would definitely share your comment with the team for optimizing our offerings. If there is a possibility to be welcoming you again on our shores, we would love to try and do our best to make it a better one. With best regards, Kanruethai Roongruang General Manager Banyan Tree Vabbinfaru & Angsana Ihuru
Dear StanRus, A Heartfelt thanks for sharing your amazing experience and extensive review following your recent stay with us. We are thrilled to learn that you found your stay with us a wonderful and memorable one from the charming and cozy island, the traditionally blended design of villa, the immaculate and comfy villa, the scrumptious and diverse cuisine, the good WiFi, the snorkeling on our beautiful house reef full of flora and fauna, the daily stingray feeding, the shared facilities with Angsana Ihuru; our sister resort, the safety precautions during this pandemic to the hearty service from our friendly, courteous and professional staff. Thank you very much for your word of praise for Hassan from Housekeeping, Ayman from Food & Beverage and Dana from Front Office. I will personally shared with them. They will be very happy to know that they helped made your stay a comfortable and memorable one. Your candid comment on more variety of fresh fruits is highly appreciated and we will definitely optimize our offerings for the best experience. We thank you from the bottom of our hearts for your feedback! And we shall be hoping to see you once again on our shores when you have a next opportunity to visit the Maldives. Kind Regards, Kanurethai Roongruang General Manager
Dear Ilya; our valued guest, Heartfelt thanks for your invaluable and constructive feedback. We are delighted to know that you had an amazing holiday with us in Banyan Tree Vabbinfaru enjoyed our villas, daily stingray feeding and hearty service from our friendly, courteous and professional associates. In order to prevent the beach erosion around the island, we have a program to monitor and prevent the beach erosion by continuously pumping the sand back in the area where the beach is eroded. This phenomenon is seasonally changed as it is part of the mother nature, hence we place sand barriers and pump sand on the affected areas. Your kind understanding on this matter and suggestion on the alternative solution is highly appreciated. Our respective leaders will definitely study on the alternative solution and discover if there is any possibility to improve our way of preventing the beach erosion in the near future. Regarding the condition of coral reef in Banyan Tree Vabbinfaru, the whole team have been working hard on recovering coral reef hit by bleaching due to climate change and a strong “El Nino” phenomenon. We are continuing to closely monitor and plant coral and hope to improve our reefs to be more attractive in near future. If there is a possibility to be welcoming you again on our shores, we would love to try and do our best to make it a better one. Kind Regards, Abdulla Simaad Hotel Manager
Dear Дмитрий; our valued guest, Heartfelt thanks for sharing your amazing review following you stay with us. We are pleased to know that you enjoyed your time with us from our charming island with stunning house reef full of diverse marine life, beautiful and well-maintained villas, sumptuous cuisine with a lot of choices to hearty service from our friendly, courteous and professional associates. I will personally share your motivating feedback and kind words to the whole team. Please accept my apology for your inconvenience caused by the mosquitoes during your stay. Apart from a scheduled treatment, we have deliberately worked with our Licensed Pest Control Operator closely to eliminate and control the mosquito breeding sites to resolve this matter in timely manner. We will definitely strengthen our treatments to improve and prevent recurrence in the future. We thank you from the bottom of our hearts! And we shall be hoping to see you once again on our shores when you have a next opportunity to visit in the Maldives. With best regards, Abdulla Simaad Hotel Manager
Dear Елена; our valued guest, Heartfelt thanks for sharing your experience and amazing review with us. We are delighted to know that you hand a rejuvenating holiday and enjoyed the beautiful and tranquil island with stunning house reef full of flora and fauna, the villas with breathtaking view, the cleanliness, the cuisine, and the services from our staff. Please be assured that your feedback on the gym has been received and should be addressed soonest together with the small projects that are on plan for the island. We hope that we will get to see you back here when you vacation once again to the Maldives. With best regards, Abdulla Simaad Hotel Manager
Dear our valued guest, Heartfelt thanks for sharing your experience and review with us following your stay. We are pleased to know that you enjoyed your stay from the tiny and charming island, the daily stingray feeding, the well-designed villa with private plunge pool and jet pool to the impeccable service from our friendly, courteous and professional staff. I will be sure to pass on your kind words to Dana from front office. She will be very happy to know that she helped made your stay a memorable one. In order to prevent the beach erosion around the island, we have a program to monitor and prevent the beach erosion by continuously pumping the sand back in the area where the beach is eroded. This phenomenon is seasonally changed as it is part of the mother nature, hence we place sand barriers and pump sand on the affected areas. Your kind understanding on this matter is much appreciated. Thank you so much once again for your feedback. We hope to have an opportunity to welcome you to Banyan Tree Vabbinfaru in the future. With best regards, Abdulla Simaad Hotel Manager