Aerotel Kuala Lumpur (Airport Hotel) - Gateway@klia2
Booking.com
с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель Aerotel Kuala Lumpur (Airport Hotel) - Gateway@klia2 укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Aerotel Kuala Lumpur (Airport Hotel) - Gateway@klia2 offers accommodations located within gateway@klia2. Guests can enjoy drinks at the in-house bar.
Air-conditioned rooms have a seating area fitted with a TV. The private bathroom is equipped with a shower, hairdryer and free toiletries.
Guests can approach the 24-hour front desk for business facilities and luggage storage. A buffet breakfast is available every morning at the property.
Sepang International Circuit is 6 km from the accommodation. Kuala Lumpur International Airport is just 2 minutes away by train.
Особые условия
Пожалуйста, заранее сообщите Aerotel Kuala Lumpur (Airport Hotel) - Gateway@klia2 предполагаемое время прибытия. Вы можете использовать поле «Особые пожелания» при бронировании или связаться с объектом размещения напрямую — контактные данные указаны в вашем подтверждении бронирования.
Kindly be informed that Aerotel Kuala Lumpur will be carrying out an Annual Preventive Maintenance ICX 11KV Substation on 18th February 2022, 12.01am until 05.00am, during this time, we will be encountered power shut down in room and public area. Kindly take it into your consideration when you make your booking with us
Транспорт
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в Сепанг
Показать трансферы из СепангаПопулярные направления | ||||
Аэропорт Куала-Лумпур | Сепанг | от 3615 p. | показать | |
Другие направления | ||||
Sultan Abdul Aziz Shah | Сепанг | от 2833 p. | показать | |
Сайберджая | Сепанг | от 2833 p. | показать | |
Лумут Порт | Сепанг | от 23447 p. | показать | |
Услуги
Питание и напитки
- Ресторан
- Доставка еды и напитков в номер
- Бар
Услуги бизнес-центра
- Конференц-зал/Банкетный зал $
- Бизнес-центр $
- Факс/Ксерокопирование $
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Камера хранения багажа
- Выдаются счета
Разное
- Номера для некурящих
- Номера/Удобства для гостей с ограниченными физическими возможностями
- Семейные номера
- Курение на всей территории объекта размещения запрещено
- Кондиционер
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Зоны общественного пользования
- Общий лаунж/гостиная с телевизором
Магазины
- Мини-маркет на территории
Услуги уборки
- Дневная уборка номера
Общие
- Wi-Fi доступен на всей территории
Безопасность
- Охранная сигнализация
- Датчики дыма
- Видеонаблюдение в местах общего пользования
- Видеонаблюдение снаружи здания
- Огнетушители
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Еду, которую подают в объекте, можно заказать в номер
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
- Контейнеры для еды во время завтрака
- Доставляемая еда надежно упакована
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Нет предметов совместного использования (бумажное меню, журналы, ручки, газеты и т. д.)
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- В объекте следят за состоянием здоровья гостей
- Есть аптечка первой помощи
- Доступ к медицинской помощи
Социальное дистанцирование
- Предусмотрен бесконтактный заезд и отъезд
- Можно заплатить без наличных
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
- Возможно обслуживание номеров через мобильное приложение
- Предусмотрены защитные экраны или перегородки между сотрудниками объекта и гостями, где необходимо
Отзывы от Booking.com
Dear Julia, Thank you for your support and for posting your review on Booking.com. Your rating review made our day and Aerotel team appreciates it! We aim to exceed our guests’ expectations and I am glad you had experienced it! We hope you will recommend us to family & friends and will continue to support us in future. Looking forward to your return visit to the Aerotel. Enhance your airport experience! Thank you!!
Dear Svetlana Zamilyeva, Thank you for your support and for posting your review on Booking.com. Your rating review made our day and Aerotel team appreciates it! We aim to exceed our guests’ expectations and I am glad you had experienced it! We hope you will recommend us to family & friends and will continue to support us in future. Looking forward to your return visit to the Aerotel. Enhance your airport experience!! Warm regards, Riko Ariffin Reservations Officer
Dear Evgeniya Thank you for your support and for posting your review on Booking.com. Your rating review made our day and Aerotel team appreciates it! We aim to exceed our guests’ expectations and I am glad you had experienced it! We hope you will recommend us to family & friends and will continue to support us in future. Looking forward to your return visit to the Aerotel. Enhance your airport experience!! Warm regards, Riko Ariffin
Dear Aleksei; Thank you for your support and for posting your review on Booking.com. Your rating review made our day and Aerotel Kuala Lumpur team appreciates it! We aim to exceed our guests’ expectations and I am glad you had experienced it! We hope you will recommend us to family & friends and will continue to support us in future. However, I would like to apologize for all the inconvenience during your stay with us. Your feedback will be reviewed for continual improvement. This is not the memories we intend our valued guests to leave us with and we hope you will accord us another opportunity to serve you better. Looking forward to your return visit to the Aerotel Kuala Lumpur. Enhance your airport experience!! Warm regards, Riko Ariffin Reservations Officer.
Dear Irina; Thank you for your support and for posting your review on Agoda. Your rating review made our day and Aerotel team appreciates it! We aim to exceed our guests’ expectations and I am glad you had experienced it! We hope you will recommend us to family & friends and will continue to support us in future. Looking forward to your return visit to the Aerotel Enhance your airport experience!! Warm regards, Riko Ariffin Reservations Officer
Dear Guest, Thank you for staying with Aerotel. Hope you have a pleasant experience with us. As for the concern, we shall look into it and improve it. Thank you and see you soon in near future.
Dear valued guest, thank you for your great review in regard to your recent stay with Aerotel Kuala Lumpur. We look forward to welcoming you back and ensure that your next visit will be another amazing experience. Thank you.
Dear Guest, Thank you for staying with Aerotel. Hope you have a pleasant experience with us. As for the concern, we shall look into it and improve it. Thank you and see you soon in near future.
Dear valued guest, thank you for your great review in regard to your recent stay with Aerotel Kuala Lumpur We have shared your feedback with F&B department so that further enhancement could be carried out. We look forward to welcoming you back and ensure that your next visit will be another amazing experience. Thank you.
Dear Guest, Thank you for staying with Aerotel. Hope you have a pleasant experience with us. As for the concern, we shall look into it and improve it. Thank you and see you soon in near future.