с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель HOTEL MYSTAYS Kameido укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Отель MYSTAYS Kameido расположен всего в 4 минутах ходьбы от железнодорожной станции Камэйдо. К услугам гостей номера с кондиционером, мини-кухней, ванной комнатой, бесплатным широкополосным доступом в интернет и бесплатным Wi-Fi.
Номера отеля MYSTAYS Kameido подходят для длительного проживания. Они оснащены мини-холодильником, микроволновой печью и индукционной плитой. В каждом номере обустроена собственная ванная комната с ванной и бесплатными туалетно-косметическими принадлежностями. Среди прочих удобств — телевизор со спутниковыми каналами. Кухонные принадлежности и посуду можно бесплатно взять напрокат на стойке регистрации. Из некоторых номеров открывается вид на телебашню «Небесное дерево Токио».
Гости отеля MyStays могут воспользоваться интернет-терминалом и прачечной самообслуживания с оплатой монетами. На территории работают рестораны японской и французской кухни.
Для гостей сервируют завтрак «шведский стол» из блюд японской и западной кухни.
Отель MYSTAYS Kameido находится в 5 минутах ходьбы от магазинов и ресторанов. С близлежащей железнодорожной станции Камэйдо можно без пересадок добраться до районов Акихабара и Синдзюку, а также до Национального стадиона сумо, расположенного рядом с железнодорожной станцией Рёгоку. Поездка на такси до районов Асакуса и Уэно занимает около 20 минут.
Особые условия
Налог на проживание за человека за ночь не включен в цену. Вы оплачиваете его на месте.
В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения сейчас введены дополнительные санитарные меры и меры безопасности.
- Housekeeping service is not included. Guests can request this service in advance, which is available at an additional cost.
- For guests staying 7 nights or longer, towels and amenities can be replaced only upon request. Additional charges apply.
- Breakfast for children sleeping in existing beds can be provided for an additional fee. Please make a reservation at check-in.
Достопримечательности
Транспорт
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в Токио
Показать трансферы из ТокиоПопулярные направления | ||||
Международный аэропорт Токио Ханэда | Токио | от 13950 p. | показать | |
Йокогама | Токио | от 17683 p. | показать | |
Иокогама порт | Токио | от 17683 p. | показать | |
Синагава Железнодорожный Вокзал | Токио | от 18469 p. | показать | |
Харуми Порт | Токио | от 19255 p. | показать | |
Аэропорт Токио «Нарита» | Токио | от 21121 p. | показать | |
Хаконе | Токио | от 35366 p. | показать | |
Другие направления | ||||
Кавасаки | Токио | от 15325 p. | показать | |
Тама | Токио | от 30651 p. | показать | |
Нарита | Токио | от 32222 p. | показать | |
Хитатинака | Токио | от 38313 p. | показать | |
Камакура | Токио | от 53639 p. | показать | |
Фудзиесида | Токио | от 55210 p. | показать | |
Станция Фуджи пять 2200 м | Токио | от 62873 p. | показать | |
Фудзикавагутико | Токио | от 62873 p. | показать | |
Асикага | Токио | от 62873 p. | показать | |
Никко | Токио | от 64445 p. | показать | |
Хакуба | Токио | от 114940 p. | показать | |
Услуги
Общие
- Парковка
- Парковка на территории
- Частная парковка
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Камера хранения багажа
Разное
- Номера для некурящих
- Лифт
- Отопление
- Кондиционер
Услуги уборки
- Прачечная $
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Услуги бизнес-центра
- Факс/Ксерокопирование $
Питание и напитки
- Торговый автомат (напитки)
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- После уборки жилье опечатывается до прихода гостя
- Уборка объекта выполняется профессиональными клининговыми компаниями
- Гости могут отказаться от уборки
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- В объекте следят за состоянием здоровья гостей
- Есть аптечка первой помощи
- Доступ к медицинской помощи
- Гостям предоставляются термометры
Социальное дистанцирование
- Можно заплатить без наличных
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
- Предусмотрены защитные экраны или перегородки между сотрудниками объекта и гостями, где необходимо
Типы номеров
Стандартный одноместный номер - Для курящих
Одноместный номер эконом-класса в дополнительном здании – Для курящих
Одноместный номер эконом-класса в дополнительном здании - Для некурящих
Стандартный одноместный номер - Для некурящих
Небольшой двухместный номер эконом-класса с 1 кроватью в дополнительном здании - Для курящих
Небольшой двухместный номер эконом-класса с 1 кроватью в дополнительном здании - Для некурящих
Стандартный двухместный номер с 1 полутораспальной кроватью - Номер для некурящих
Стандартный небольшой двухместный номер с 1 кроватью - Для некурящих
Отзывы от Booking.com
Dear Guest, Thank you very much for staying at Hotel Mystays Kameido. We feel glad that you are satisfied with our services and Specially thank you for your favorable feedback. It really warms our hearts. Please visit our hotel again if you have an opportunity to come to Japan. We are looking forward to seeing again. Best Regards, Receptionist Geethani Hotel My Stays Kameido.
Dear Guest, Thank you very much for sharing your comments regarding your stay at Hotel Mystays Kameido. As you say our hotel is located near the JR Kameido station East exit. It takes time only 5 minutes on foot. There is many restaurant, cafe and also parking around the station. Please accept our sincere apologies on housekeeping as well as our entrance security did not meet your expectations. Regarding to the room and bathroom size, we are apologies that we cannot provide you convenience and comfort. It is difficult to improve it. As for your advice and suggestion on the whole hotel, the management team has reviewed these issues accordingly to be improved efficiently. We are looking forward to seeing you again in the near future. Thank you so much. We sincerely appreciate for your time to review your stay. Sincerely, Makoto Watanabe, Manager, HOTEL MYSTAYS Kameido
Dear Guest, Thank you for sharing your comments regarding your stay at HOTEL MYSTAYS Kameido. We are happy to hear that you enjoyed the sightseeing near in our Hotel. As you say, our hotel is near the JR Kameido Station. Around the area there are a lot of restaurants, drug stores, convenience stores, etc. It is very convenient to go shopping here. Regarding the, room cleaning service, we have two packages. First, one is Daily package and second one is weekly package. Daily package is Towels and amenities are free. We will try to continue giving customers nice services and rooms. So, if you have any opportunity to visit Japan, please choose our hotel again. We look forward to your next visit. Best Regards, Receptionist Geethani Hotel My Stays Kameido.
Dear Guest, Thank you for staying at HOTEL MYSTAYS Kameido, and we appreciate you taking the time to post your review about your stay with us. As you mentioned, we have no cleaning service for the guests of consecutive stay in order to keep it private.We, however, clean up the room with an extra charge as an option when guest requests. Moreover, the guests could request the new towels and amenities every day at the front desk for free. We do apologize that our staff might have left you lack of information in the first place. Again we thank you for your input, and we hope you will consider our hotel for your future stay when you come back to Tokyo. Sincerely, Hotel Mystays Kameido Angela Tseng
Thank you for staying at HOTEL MYSTAYS Kameido. We are grateful for your positive review on our staff, as guest feedback will be a great motivator for us to keep improving our service. As you say, our hotel is located to near the JR Kameido station East exit and it takes time only 5 minutes on foot. There is many restaurants and cafe around the station as well. However, we are terribly sorry for causing you inconveniences. We have no cleaning service for the guests of consecutive stay in order to keep it private. We can also clean up the room with an extra charge as an option when guest requests. Once again, we appreciate you taking the time to leave us with your feedback. It would be really appreciated if you could keep us in mind for your next visit in Tokyo. Sincerely, HOTEL MYSTAYS Kameido Kodato
Dear Guest, thank you for sharing your comments regarding your stay at HOTEL MYSTAYS Kameido. We are happy to hear that you enjoyed the sight seeing near in our Hotel. We appreciate your trust, and will continue to do our best and we are happy to know that you equally enjoyed your Vacation as much as we did to make your stay memorable. We are looking forward to seeing you again in the near future. HOTEL MSYATSY KAMEIDO Reception
Dear Guest, thank you for staying at Hotel Mystays Kameido. We are very glad to learn that you are satisfied with your stay with us. As you said in your feedback your hotel we have two building main buiding and annex building .Annex building is automatically lock at the evening for the safety security of the guest.Hotel location is near at Jr Kameido station(East Exit) which is easy access to some tourist spot at tokyo. We have no cleaning service for the guests of consecutive stay in order to keep it private. We can also clean up the room with an extra charge as an option when guest requests. Moreover, the guests could request the new towels and amenities every day at the front desk for free.We are always aiming at improving in the quality of service, so please visit our hotel again if you have an opportunity to come to Japan. We will be looking forward to seeing you again. Best regards, Receptionist Kokubo
Dear Guest, Thank you very much for sharing your comments regarding your stay at Hotel Mystays Kameido. Your feedback will be the best motivation for us to keep improving our service. We are glad to hear you could be satisfied with our facilities. As you say, we don't have cleaning service during your stay, but the towel and another amenity goods is free to change (except weekly/monthly plan). We apology for the inconvenience. We genuinely hope to have the pleasure to welcome you again. Best regards, Hotel Mystays Kameido Angela Tseng.
Dear guest, thank you for staying at Hotel Mystays Kameido. We are glad to learn you’re you are satisfied with your stay with us. As you said, in your feedback hotel location is near at Jr Kameido station which is easy access to some tourist spot in Tokyo. Regarding the width of our rooms and bathroom, we're terribly sorry for the inconvenience. We received same feedback from other customers. Especially, for the guests coming from other country, the hotel structure is difficult to improve but we hope that we can make up for it by other services. Once again thank you so much. We will be looking forward to seeing you in the near future. Best regards, Receptionist Kokubo
Dear Guest, Thank you for your review of our hotel. We are glad that you are satisfied with your staying here. Every staff would provide the best service to our guests. As you say, our hotel is near the JR Kameido Station. Around the area there are a lot of restaurants , drug stores , convenience stores , clothes shops ,etc. It is very convenient to go shopping here. And we are so sorry that the room is a little dirty. We would ask the housekeeper to clean the room as possible as we can. About the water, actually Japanese drink the water from the sink. If you are afraid of it. We prepare the pot in the room. You can use it to boil the water and drink. However,we are looking forward to seeing you again when you visit the city next time. Sincerely,Hotel Mystays Kameido