с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель Sotetsu Fresa Inn Nihombashi-Ningyocho укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Located a 3-minute walk from both Ningyocho Station exit 2 and Suitengu-mae subway stations exit 8, Sotetsu Fresa Inn Nihombashi-Ningyocho features a launderette. Free WiFi is provided throughout the property.
Rooms feature Sealy matresses and are furnished with an LCD TV, a small fridge and air conditioning. Tea and pajamas are provided, while the attached bathroom comes with toiletries. Certain rooms features women's amenities including facial cleansers and toners. An air purifier is available for guest's convenience.
The Nihombashi-Ningyocho Sotetsu Fresa Inn has a 24-hour front desk, which provides luggage storage. Drinks are sold at vending machines.
Sotetsu Fresa Inn Nihombashi-Ningyocho is a 15-minute taxi ride from Tokyo National Museum, Tsukiji Fish Market and the Imperial Palace. Ningyocho Subway Station connects in 6 minutes to Asakusa, while Roppongi is a 20-minute subway ride away. Asakusa Shrine is a 25 minute train ride away from the hotel.
Особые условия
В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения сейчас введены дополнительные санитарные меры и меры безопасности.
Из-за коронавируса (COVID-19) услуги по предоставлению еды и напитков в этом объекте могут быть ограничены или недоступны.
В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения принимаются меры по защите гостей и сотрудников. Отдельные удобства и услуги могут быть недоступны или ограничены.
В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения придерживаются строгих мер физического дистанцирования.
Guests arriving after check-in hours (00:00) must inform the property in advance. Contact details can be found on the booking confirmation. If the property is not informed, the booking will be treated as a no-show.
Please note the hotel cannot arrange any external reservations such as tours, shows or restaurants.
Luggage storage is available for guests before check-in and after check-out. This is available only on guests’ check-in/check-out dates. Please note that the property cannot store large luggage, large amount of luggage, or items requiring refrigeration. For more information, please contact the property directly.
If you wish to send luggage or mail to the property prior to your arrival, please fill out your name and check-in date on each item. Items can be stored for 1 week prior to guests’ arrival.
Please note that there are several Sotetsu Fresa Inn properties within Tokyo and in other areas. Please double check the hotel name on your booking confirmation prior to travelling, and make sure you arrive at the right hotel. You will not be accommodated if you arrive at a different Sotetsu Fresa Inn from the one you have booked.
Please note that complimentary welcome coffee will not be provided due to Covid-19 pandemic.
Транспорт
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в Токио
Показать трансферы из ТокиоПопулярные направления | ||||
Международный аэропорт Токио Ханэда | Токио | от 13585 p. | показать | |
Йокогама | Токио | от 17220 p. | показать | |
Иокогама порт | Токио | от 17220 p. | показать | |
Синагава Железнодорожный Вокзал | Токио | от 17986 p. | показать | |
Харуми Порт | Токио | от 18751 p. | показать | |
Аэропорт Токио «Нарита» | Токио | от 20569 p. | показать | |
Хаконе | Токио | от 34440 p. | показать | |
Другие направления | ||||
Кавасаки | Токио | от 14924 p. | показать | |
Тама | Токио | от 29848 p. | показать | |
Нарита | Токио | от 31379 p. | показать | |
Хитатинака | Токио | от 37310 p. | показать | |
Камакура | Токио | от 52235 p. | показать | |
Фудзиесида | Токио | от 53765 p. | показать | |
Станция Фуджи пять 2200 м | Токио | от 61227 p. | показать | |
Фудзикавагутико | Токио | от 61227 p. | показать | |
Асикага | Токио | от 61227 p. | показать | |
Никко | Токио | от 62758 p. | показать | |
Хакуба | Токио | от 111931 p. | показать | |
Услуги
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Обмен валюты
- Камера хранения багажа
Разное
- Номера для некурящих
- Номера/Удобства для гостей с ограниченными физическими возможностями
- Лифт
- Отопление
- Кондиционер
Услуги уборки
- Прачечная $
- Пресс для брюк
- Дневная уборка номера
Сервисы
- Интернет
Услуги бизнес-центра
- Факс/Ксерокопирование $
Питание и напитки
- Торговый автомат (напитки)
Зоны общественного пользования
- Общий лаунж/гостиная с телевизором
Безопасность
- Круглосуточная охрана
- Охранная сигнализация
- Датчики дыма
- Видеонаблюдение в местах общего пользования
- Видеонаблюдение снаружи здания
- Огнетушители
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- Уборка объекта выполняется профессиональными клининговыми компаниями
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- В объекте следят за состоянием здоровья гостей
- Гостям предоставляются термометры
Социальное дистанцирование
- Можно заплатить без наличных
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
- Предусмотрены защитные экраны или перегородки между сотрудниками объекта и гостями, где необходимо
Типы номеров
Двухместный номер с 1 кроватью - Для некурящих
Двухместный номер с 1 кроватью - Для курящих
Небольшой двухместный номер с 1 кроватью - Для некурящих
Небольшой двухместный номер с 1 кроватью - Для курящих
Двухместный номер с 2 отдельными кроватями - Для некурящих
Двухместный номер с 2 отдельными кроватями - Для курящих
Одноместный номер для некурящих
Одноместный номер - Для курящих
Отзывы от Booking.com
Thank you for staying and posting the review. In addition, all the staff will make an effort so that you can visit and enjoy your stay more comfortably. Thank you so much Receptionist:Sehwa OH
The Management and Staff would like to thank you for the wonderful comments. We appreciate your recommendation of our place to welcoming others. Our warm hospitality awaits your return sometime soon. Receptionist/Stella
Thank you very much for staying and leaving a review. We are happy to hear you liked its location and the amenities. We are really sorry that you were not satisfied with the breakfast and pillows. We will do our best to provide you a better service. We are looking forward to seeing you again. Reception Matsuura
Thank you very much for staying and taking time for a review. We are happy to hear you liked our amenities and its location. Regarding the room, we have twin rooms, which have 2 beds, and bigger. Please check it out next time. We are looking forward to seeing you again. Reception Matsuura
Thank you very much for staying at our hotel. We are happy to hear you liked its location. We will do our best to provide you better service. We are looking forward to seeing you again. Reception Matsuura
Thank you very much for staying. We are happy to hear you liked your stay and its location. We have some bigger rooms, so please check it out next time. We are looking forward to seeing you. Reception Matsuura
Thank you very much for staying and leaving a review. We are happy to hear you liked your stay. We are sorry that you were not satisfied with the size of the room. We have some bigger rooms, so please check it out next time. Reception Matsuura
Thank you very much for using our hotel. We apologize for any inconvenience caused by the hotel facilities. The card key has such a specification for security. I hope you understand. We look forward to seeing you again. Receptionist/Mika Iseki
Thank you for your stay. Thank you for your valuable feedback. There are many famous restaurants and shops around the hotel, so please go to Tokyo next time. The staff will continue to make efforts to provide better service to our customers. We are looking forward to seeing you again. Thank you. Receptionist/Kayo Furukawa
Thank you very much for staying with us. We are really happy to hear you liked your stay overall, and appreciate the compliments. We will try our best to provide you better beakfast and service. We are looking forward to seeing you again. Reception Matsuura