Booking.com
с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель The ONE Legian укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Современно оформленный в стиле минимализма 4-звездочный отель ONE Legian расположен на оживленной улице в городке Легиан курорта Кута. Он находится в нескольких минутах ходьбы от магазинов и ресторанов, а также всего в 5 минутах ходьбы от центра с ночными клубами. К услугам гостей открытый бассейн на крыше, наземный бассейн, ресторан и бесплатный Wi-Fi на всей территории.
Гостям отеля ONE предлагаются номера с большими окнами, светлой деревянной мебелью, телевизором с плоским экраном и спутниковыми каналами, сейфом и небольшим рабочим столом. Ванная комната в номере укомплектована феном и туалетно-косметическими принадлежностями.
Гости могут позаниматься в фитнес-центре или отдохнуть на шезлонгах на двухуровневой террасе у бассейна. В отеле работает бизнес-центр, а также предоставляются услуги химчистки и прачечной.
В ресторане отеля сервируют завтрак «шведский стол». Помимо этого, осуществляется доставка еды и напитков в номер. В баре у бассейна можно заказать коктейли. В лобби-баре подают закуски и проводятся живые развлекательные программы.
Расстояние от отеля ONE Legian Bali до международного аэропорта Нгурах-Рай составляет около 7 км.
Особые условия
При регистрации заезда необходимо предъявить действительное удостоверение личности с фотографией и кредитную карту. Пожалуйста, примите во внимание, что выполнение особых пожеланий не гарантировано и может потребовать дополнительной оплаты.
В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения сейчас введены дополнительные санитарные меры и меры безопасности.
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в Легиан
Показать трансферы из ЛегианаПопулярные направления | ||||
Аэропорт Денпасара «Нгурах-Рай» | Легиан | от 1090 p. | показать | |
Денпасар | Легиан | от 1189 p. | показать | |
Нуса-Дуа | Легиан | от 1189 p. | показать | |
Тегаллаланг | Легиан | от 1585 p. | показать | |
Убуд | Легиан | от 1783 p. | показать | |
Другие направления | ||||
Санур | Легиан | от 1189 p. | показать | |
Улувату | Легиан | от 1189 p. | показать | |
Чангу | Легиан | от 1189 p. | показать | |
Храм Танах Лот | Легиан | от 1585 p. | показать | |
Ловина | Легиан | от 3269 p. | показать | |
Услуги
Общие
- Парковка
- Бесплатная парковка
- Парковка на территории
- Частная парковка
Питание и напитки
- Ресторан
- Доставка еды и напитков в номер
- Бар
- Снэк-бар
Услуги бизнес-центра
- Конференц-зал/Банкетный зал $
- Бизнес-центр
- Факс/Ксерокопирование $
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Сейф
- Обмен валюты
- Экскурсионное бюро
- Камера хранения багажа
- Банкомат на территории отеля
- Услуги консьержа
- Выдаются счета
Бассейн и оздоровительные услуги
- Фитнес-центр
- Спа и оздоровительный центр $
- Массаж $
- Открытый плавательный бассейн
- Открытый бассейн (работает круглый год)
- Общественные бани
- Бассейн на крыше
- Мини-бассейн
- Полотенца для бассейна/пляжа
- Бар у бассейна
- Огороженный бассейн
- Бассейн
Разное
- Номера для некурящих
- Семейные номера
- Лифт
- Кондиционер
- Места для курения
Транспорт
- Трансфер от/до аэропорта
- Прокат автомобилей
- Трансфер от/до аэропорта (платный)
Услуги уборки
- Прачечная $
- Химчистка $
- Услуги по глажению одежды $
- Пресс для брюк $
- Дневная уборка номера
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Зоны общественного пользования
- Терраса для загара
Спорт и Отдых
- Счастливые часы $
Безопасность
- Круглосуточная охрана
- Охранная сигнализация
- Датчики дыма
- Видеонаблюдение в местах общего пользования
- Видеонаблюдение снаружи здания
- Огнетушители
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- После уборки жилье опечатывается до прихода гостя
- Уборка объекта выполняется профессиональными клининговыми компаниями
- Гости могут отказаться от уборки
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Еду, которую подают в объекте, можно заказать в номер
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
- Контейнеры для еды во время завтрака
- Доставляемая еда надежно упакована
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- В объекте следят за состоянием здоровья гостей
- Есть аптечка первой помощи
- Доступ к медицинской помощи
- Гостям предоставляются термометры
- Есть маски для гостей
Социальное дистанцирование
- Предусмотрен бесконтактный заезд и отъезд
- Можно заплатить без наличных
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
Типы номеров
Улучшенный двухместный номер с 1 кроватью или 2 отдельными кроватями
Номер Делюкс с видом на бассейн
Смежные номера: улучшенный двухместный номер с 1 кроватью и улучшенный двухместный номер с 2 отдельными кроватями
Смежный номер Делюкс с видом на бассейн
Отзывы от Booking.com
Morning Spirit Igor, First of all, thank you for taking your time writing us a review. On behalf of The ONE Legian, allow us to express our regret that if our products and services were not meet your expectation. In regards to the room, The ONE Legian has its own unique concept in terms of the interior & exterior including the room design. Our Modern Minimalist room style comes with an efficient yet still delivers guest need and comfort. However, we do have other room category that has a spacious room size & bathroom. We’ll happy to have you experience it on your next visit. On the other hand, noise is indeed becoming common inconvenience that received by most hotels that located in Kuta-Legian area. We do apologize should it causing disturbance to you and other guests. And to improve guest sleep quality, our security has done rounding every 2 hours to check every single area of hotel to make sure everything was smooth. It is always more than happy to receive every single valuable feedback from our guest including yourself which we always consider as constructive ideas to improve our quality and service. It will be a great pleasure to welcoming you back at The ONE Legian in the next future. Stay Young, The One Legian
Morning Spirit Anna Bulanova, First of all, thank you for taking your time writing us a review for both positive and negative. On behalf of The ONE Legian, allow us to express our regret that if our products and services were not meet your expectation. In regards to the room, The ONE Legian has its own unique concept in terms of the interior & exterior including the room design. Our Modern Minimalist room style comes with an efficient yet still delivers guest need and comfort. However, we do have other room category that has a spacious room size & bathroom. We’ll happy to have you experience it on your next visit. Furthermore, we thank you for your comment about our breakfast which you said the menu were same everyday. It is kind of constructive feedback for us and we will use it to review in depth our breakfast menu to make better improvement. Please allow us to invite you to be back to The One Legian in the future, to truly welcoming you back with warmth and friendly service as a well significant improvement with our facilities to ensure you will be enjoying your holiday with us. Stay Young, The One Legian
Morning Spirit Natalia, First of all, thank you for taking your time in giving a great review. especially for our location The ONE Legian always strives to make our customer's stay enjoyable and we hold our property to a very high standard. we do apologies since you had mention that our staff wasn't welcoming and also our hotel was noisy, it might causing we wrer on the midle of legian area, as we know the legian street is busy and active life style. Please allow us to invite you to be back to The One Legian in the future, to truly welcoming you back with warmth and friendly service as a well significant improvement with our facilities to ensure you will be enjoying your holiday with us. Stay Young, The One Legian
Dear Ahha, thank you for taking the time to share your feedback. Its really glad to hear that you had mentioning a positive review regards our location and our safety security. but regret to hear that you had a bad experience with our room size and we believed we had mentioned on online booking regard our size of room. We do apologize for the inconvenience that you have experienced during your stay with us. we regret that you did not inform it to us when you were staying with us where we could help you to solve it. We wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Stay Young, The ONE Legian
Dear Svetlana, thank you for taking the time to share your feedback. We do apologize for the inconvenience that you have experienced during your stay with us. Regarding the concerned regarding the duplicate room key, we believed our staff has some standard before we made decision to made a room key for our valued guest, before we decided to made a room key we would doing a verify to make sure the right person we gave the key, we regret that you did not inform it to us when you were staying with us where we could help you to solve it. We wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Stay Young, The ONE Legian
Dear Katerina, Thank you for the kind review of our hotel! Your highlight feedback regarding breakfast menu will be used as constructive idea to improve our breakfast performance. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Stay young, Eka Pertama (General Manager)
Dear Tatiana, It's really glad to read your review toward our Hotel. Anyway we regret to read your highlight review regarding your inconvenience stay. Regarding the payment in advance by credit card prior arrival, it is truly that every single guest must show up the same credit card which used to make a booking. Obviously it is the regulation from Bank in Indonesia. We would be more than happy to assist you during you stayed with us to make you feel convenience. We are glad to provide something special for you if you stay with us again on next your holiday in Bali. Please allow us to invite you to be back to The One Legian in the future, to truly welcoming you back with warmth and friendly service as a well significant improvement with our facilities and service to ensure you will enjoy your holiday with us. Stay young, Eka Pertama (General Manager)
Dear Anna, It's really glad to read your review toward our Hotel. Anyway we regret to read your highlight review regarding your inconvenience stay. We would be more than happy to assist you during you stayed with us to make you feel convenience. We are glad to provide something special for you if you stay with us again on next your holiday in Bali. Please allow us to invite you to be back to The One Legian in the future, to truly welcoming you back with warmth and friendly service as a well significant improvement with our facilities and service to ensure you will enjoy your holiday with us. Stay young, Eka Pertama (General Manager)
Dear Nadezhda, Thank you for the review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Stay young, Eka Pertama (General Manager)
Dear Daria, Thank you for the review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Stay young, Eka Pertama (General Manager)