Booking.com
с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель Hong Kong Gold Coast Hotel укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Easily accessible from the airport in 35 minutes by taxi, Hong Kong Gold Coast Hotel provides a pleasurable escape from the city’s hustle and bustle. Regular shuttle buses run between the beachside hotel and downtown Tsim Sha Tsui in Kowloon.
The hotel is approximately a 30-minute drive from Central and a 25-minute drive from Tsim Sha Tsui.
Fully air-conditioned, the spacious rooms at Hong Kong Gold Coast overlook the South China Sea. Each comes with a flat-screen cable/satellite TV, a minibar and free bottled water. The stylish marble bathrooms feature a bathtub.
The hotel features outdoor swimming pools, a water park, a kids' playground, a sand pool, a fitness centre and car power charging station. A European-style wedding garden is available and team building activities can also be organised.
Café Lagoon serves delicious barbecued seafood and buffets. Satay Inn offers South-East Asian flavours from Singapore and Malaysia. Other dining options include a Yue Chinese Restaurant and the Atrium Lobby Lounge.
Особые условия
Please note that the distances from Google Maps are measured as a straight line, calculated from a starting point to a destination point. The actual distance to Hong Kong Gold Coast Hotel is 33 km from Hong Kong International airport.
Please note that children or teenagers under 18-year-old must be accompanied by adults when check in.
Shuttle bus service available:
- Between Tsim Sha Tsui and hotel – HK$ 40 per person per single trip
Temporary measures for a safe and comfortable environment:
(1) For the entry of “Sharks and Pirates” Adventure Zone, advance reservation is required at “Sharks and Pirates” Adventure Zone reception.
(2) Pool users are required to make advance reservation at Swimming Pool reception, only one session can be booked per room per day.
Транспорт
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в Гонконг
Показать трансферы из ГонконгаПопулярные направления | ||||
Каи Так круизный терминал | Гонконг остров | от 9379 p. | показать | |
Аэропорт Гонконга «Чек Лап Кок» | Гонконг остров | от 9379 p. | показать | |
Другие направления | ||||
Паромный причал Макао Порт | Гонконг остров | от 18367 p. | показать | |
Каулун | Гонконг остров | от 18367 p. | показать | |
Чимсачёй | Гонконг остров | от 18367 p. | показать | |
Диснейленд в Гонконге | Гонконг остров | от 18367 p. | показать | |
Сайкун | Гонконг остров | от 19148 p. | показать | |
Новые Территории | Гонконг остров | от 19148 p. | показать | |
Вонг Шек Пирс Пирс | Гонконг остров | от 19148 p. | показать | |
Услуги
Питание и напитки
- Ресторан
- Доставка еды и напитков в номер
- Бар
- Завтрак в номер
Услуги бизнес-центра
- Конференц-зал/Банкетный зал $
- Факс/Ксерокопирование $
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Сейф
- Обмен валюты
- Камера хранения багажа
- Услуги консьержа
Бассейн и оздоровительные услуги
- Фитнес-центр
- Открытый плавательный бассейн
- Открытый бассейн (работает круглый год)
- Водная горка
- Бассейн с видом
- Полотенца для бассейна/пляжа
- Бассейн с постепенным увеличением глубины
- Бассейн
Зоны общественного пользования
- Сад
- Терраса
- Игровая комната
Разное
- Номера для некурящих
- Номера/Удобства для гостей с ограниченными физическими возможностями
- Семейные номера
- Лифт
- Звукоизолированные номера
- Курение на всей территории объекта размещения запрещено
- Кондиционер
- Места для курения
Услуги уборки
- Прачечная $
- Химчистка $
- Услуги по глажению одежды $
- Пресс для брюк $
- Дневная уборка номера
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Транспорт
- Трансфер (за дополнительную плату)
Развлечения и семейные услуги
- Детский клуб $
- Игровая зона в помещении
- Детская площадка на улице
Магазины
- Мини-маркет на территории
Спорт и Отдых
- Аквапарк
Общие
- Wi-Fi доступен на всей территории
Безопасность
- Круглосуточная охрана
- Охранная сигнализация
- Датчики дыма
- Видеонаблюдение в местах общего пользования
- Видеонаблюдение снаружи здания
- Огнетушители
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- После уборки жилье опечатывается до прихода гостя
- Уборка объекта выполняется профессиональными клининговыми компаниями
- Гости могут отказаться от уборки
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Еду, которую подают в объекте, можно заказать в номер
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
- Контейнеры для еды во время завтрака
- Доставляемая еда надежно упакована
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- В объекте следят за состоянием здоровья гостей
- Есть аптечка первой помощи
- Гостям предоставляются термометры
Социальное дистанцирование
- Можно заплатить без наличных
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
- Предусмотрены защитные экраны или перегородки между сотрудниками объекта и гостями, где необходимо
Типы номеров
Deluxe Seaview Twin Room with Balcony
Люкс с террасой
Двухместный номер Делюкс с 2 отдельными кроватями и видом на море
Отзывы от Booking.com
Dear Guest, Thank you for your post and sharing your thoughts on your recent stay with us. We are grateful for your appreciation and we will continue to deliver quality service to our guest and meet their expectations We sincerely thank you for being our guest and look forward to welcoming you back here in the near future. Yours sincerely, Robert Hon General Manager
Dear Guest, Thank you for your post and sharing your thoughts on your recent stay with us. We are grateful for your appreciation and we will continue to deliver quality service to our guest and meet their expectations We sincerely thank you for being our guest and look forward to welcoming you back here in the near future. Yours sincerely, Robert Hon General Manager
Dear Guest, Thank you for your post and sharing your thoughts on your recent stay with us. We are grateful for both of your compliments and comments. It is a motivation for us to strive for better. Through your constructive comments, we are able to review our operation closely and make improvement where appropriate. The areas that you kindly highlighted have been taken into consideration diligently by the management. Please accept our sincere appreciation for your kind feedback and we look forward to welcoming you back in near future. Yours sincerely, Robert Hon General Manager
Dear Guest, Thank you for your post and taking time to share your thoughts on your recent stay with us. We are grateful to receive your comments. We will review with our respective departments immediately and make improvement wherever appropriate. It is a great motivation for us to strive for better. Through your constructive comments, we are able to review our operations closely. Please accept our sincerely appreciation for your kind feedback and we look forward to welcoming you back in the near future. Yours sincerely, Robert Hon General Manager
Dear Guest, Thank you for your post and sharing your thoughts on your recent stay with us. We are grateful for your appreciation and we will continue to deliver quality service to our guest and meet their expectations We sincerely thank you for being our guest and look forward to welcoming you back here in the near future. Yours sincerely, Robert Hon General Manager
Dear Guest, Thank you for your post and sharing your thoughts on your recent stay with us. We are grateful for your appreciation and we will continue to deliver quality service to our guests and meet their expectations. We sincerely thank you for being our guest and look forward to welcoming you back here in the near future. Yours sincerely, Joyce Wong Front Office Manager
Dear Fedor, Thank you for your post and taking the time to share your thoughts on your recent stay with us. We are grateful to receive your comments. We will review with our respective departments immediately and make improvement wherever appropriate. It is a great motivation for us to strive for better. Through your constructive comments, we are able to review our operations closely. Please accept our sincere appreciation for your kind feedback and we look forward to welcoming you back in the near future. Yours sincerely, Bono Yu Director of Rooms
Dear Viacheslav, Thank you for your post and sharing your thoughts on your recent stay with us. We are grateful for both of your compliment and comment. It is a motivation for us to strive for better. Through your constructive comments, we are able to review our operations closely and make improvement wherever appropriate. The areas that you kindly highlighted have been taken into consideration diligently by the management. Please accept our sincere appreciation for your kind feedback and we look forward to welcoming you back in the near future. Yours sincerely, Bono Yu Director of Rooms
Dear Aleksei, Thank you for your post and sharing your thoughts about your recent stay with us. We are grateful to both your compliments and comments. It is motivation for us to strive for betterment and through constructive comments, we are able to review our operations closely and make improvement wherever appropriate. The areas that you kindly highlighted have been taken into consideration diligently by the management. Please accept our sincere appreciation for your kind feedback and we look forward to having the pleasure of welcoming you back in the near future. Yours sincerely, Bono Yu Director of Rooms