Pullman Oceanview Sanya Bay Resort & Spa
Booking.com
с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель Pullman Oceanview Sanya Bay Resort & Spa укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Курортный спа-отель Pullman Oceanview Sanya Bay расположен в заливе Санья, всего в 2 минутах ходьбы от пляжа и аллеи «Кокосовая мечта». Отель оформлен во французском стиле и окружен пышной тропической растительностью. К услугам гостей дневной спа-салон и несколько ландшафтных бассейнов.
Поездка от курортного спа-отеля Pullman Oceanview Sanya Bay до центра города и международного аэропорта Санья Феникс занимает 15 минут. Гости могут воспользоваться бесплатной частной парковкой.
С балкона современных номеров со стеклянными дверями от пола до потолка в этом роскошном спа-отеле открывается великолепный вид на бухту. Кроме того, гости могут остановиться на 8 виллах и в просторных апартаментах с видом на океан. В числе удобств вилл и апартаментов кухня, обеденные зоны и гостиная.
Любители активного отдыха могут посетить теннисный корт и поле для гольфа, а также воспользоваться снаряжением для водных видов спорта. На территории работает круглосуточный фитнес-центр. Гости могут искупаться в нескольких бассейнах и заказать сеанс расслабляющего массажа. Для детей проводится развлекательная программа.
В ресторане Shazhou Western подают обильные блюда интернациональной кухни, а ресторан Dingweixuan специализируется на блюдах китайской кухни. Посетителям бара у бассейна Puruisi предложат разнообразные тушеные морепродукты в небольших горшочках и «шведский стол» с барбекю в бразильском стиле. В павильоне Qixia на 18 этаже можно заказать послеобеденные напитки. Из окон открывается великолепный вид на океан и побережье залива Санья.
В туалетно-косметических принадлежностях курортного спа-отеля Pullman Oceanview Sanya Bay уменьшено количество одноразового пластика.
Особые условия
При проживании с 31 января по 2 июня 2022 года в период китайского Нового года дополнительная плата за завтрак составляет 258 китайских юаней с человека в сутки, а плата за дополнительную кровать— 580 китайских юаней с человека в сутки (завтрак не включен).
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в Санью
Показать трансферы из СаньиПопулярные направления | ||||
Аэропорт Саньи «Феникс» | Санья | от 2836 p. | показать | |
Другие направления | ||||
Баотин | Санья | от 8216 p. | показать | |
Линшуй | Санья | от 8216 p. | показать | |
Аэропорт Хайкоу «Мэйлань» | Санья | от 32862 p. | показать | |
Хайкоу | Санья | от 34036 p. | показать | |
Услуги
Общие
- Парковка
- Бесплатная парковка
- Парковка на территории
- Частная парковка
Спорт и Отдых
- Теннисный корт $
- Бильярд $
- Настольный теннис $
- Аквапарк
- Пешеходные экскурсии
- Счастливые часы $
- Живая музыка/выступление
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Питание и напитки
- Ресторан
- Доставка еды и напитков в номер
- Бар
- Завтрак в номер
- Барбекю $
- Упакованные ланчи
- Снэк-бар
- Специальные диетические меню (по запросу)
- Детское меню
- Буфет, подходящий для детей
Бассейн и оздоровительные услуги
- Фитнес-центр
- Спа и оздоровительный центр $
- Крытый плавательный бассейн
- Открытый плавательный бассейн
- Открытый бассейн (работает круглый год)
- Крытый бассейн (работает круглый год)
- Пляж
- Купальня на открытом воздухе
- Общественные бани
- Водная горка
- Игрушки для бассейна
- Бассейн с подогревом
- Полотенца для бассейна/пляжа
- Бассейн
Транспорт
- Прокат автомобилей
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Ускоренная регистрация заезда/отъезда
- Сейф
- Парковка автомобилей служащим гостиницы
- Обмен валюты
- Экскурсионное бюро
- Камера хранения багажа
- Банкомат на территории отеля
- Услуги консьержа
- Индивидуальная регистрация заезда/отъезда
- Выдаются счета
Зоны общественного пользования
- Сад
- Терраса
- Игровая комната
- Терраса для загара
- Общий лаунж/гостиная с телевизором
Развлечения и семейные услуги
- Няня/Услуги по уходу за детьми $
- Детская игровая площадка
- Детский клуб
- Настольные игры и/или пазлы
- Игровая зона в помещении
- Детская площадка на улице
Услуги уборки
- Прачечная $
- Химчистка $
- Услуги по глажению одежды $
- Пресс для брюк $
- Дневная уборка номера
Услуги бизнес-центра
- Конференц-зал/Банкетный зал $
- Бизнес-центр $
- Факс/Ксерокопирование $
Магазины
- Парикмахерская/Салон красоты
Разное
- Номера для некурящих
- Номера/Удобства для гостей с ограниченными физическими возможностями
- Семейные номера
- Лифт
- Звукоизолированные номера
- Кондиционер
- Места для курения
Безопасность
- Круглосуточная охрана
- Охранная сигнализация
- Датчики дыма
- Видеонаблюдение в местах общего пользования
- Видеонаблюдение снаружи здания
- Огнетушители
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- В объекте следят за состоянием здоровья гостей
- Есть аптечка первой помощи
- Гостям предоставляются термометры
- Есть маски для гостей
Социальное дистанцирование
- Можно заплатить без наличных
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
- Предусмотрены защитные экраны или перегородки между сотрудниками объекта и гостями, где необходимо
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- После уборки жилье опечатывается до прихода гостя
- Гости могут отказаться от уборки
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Еду, которую подают в объекте, можно заказать в номер
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
- Контейнеры для еды во время завтрака
- Доставляемая еда надежно упакована
Типы номеров
Представительский номер Делюкс с видом на океан
Представительский люкс с видом на океан
Номер Делюкс с кроватью размера «king-size», вид на океан
Двухместный номер «Гранд» с 2 отдельными кроватями и видом на океан.
Вилла с 3 спальнями и бассейном
Апартаменты-люкс с 3 спальнями и видом на океан
Улучшенный номер с кроватью размера king-size и видом на сад
Улучшенный двухместный номер с 2 отдельными кроватями, вид на сад
Отзывы от Booking.com
Dear Guest, Thank you for your comments regarding your stay at the Pullman Oceanview Sanya Bay Resort & Spa. It is our honor to get your full score comment, we are glad to note that you were satisfied with this stay. Your nice feedback will serve as an encouragement to all our team members. Thank you once again for sharing your experience, and we look forward to your future return visits. Yours sincerely, Ohad Tiktinsky General Manager
Dear Guest, Thank you for staying at Pullman Oceanview Sanya Bay Resort & Spa. I am very happy to know that you are satisfied with this journey. We aims to create a one-stop parent-child travel experience without leaving hotel; let you enjoy the perfect holiday. In the same time, thanks for your recognition of Hanks, Donna and Bella, your satisfaction is the driving force for our continuous progress. We sincerely hope that we can meet you again in the future at Pullman Oceanview Sanya Resort and Spa, let us have the opportunity to offer you a better experience. Yours sincerely, Ohad Tiktinsky General Manager
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Pullman Oceanview Sanya Bay Resort & Spa, let us we know that you are satisfied with our service, food and location. It is our honor to get your approval. Regarding the jet ski problem you mentioned, we are also working hard to solve this problem and have reported this problem to the government. About your feedback, we will also improve it in time. Thank you for your understanding and support. We hope you can give us a chance to make up, and we are look forward to providing you with better service in the future! Yours sincerely, Ohad Tiktinsky General Manager
Dear Guest: Thank you for your comments regarding your stay at the Pullman Oceanview Sanya Bay Resort & Spa. We are honored to be your choice of stay for this trip in Sanya. In the same time, thank you for your recognition of Bella, your recognition is our driving force. Thank you for sharing your experience and feelings with us. We sincerely hope to be able to meet again at Pullman Resort Hotel in Sanya in the future; giving us the opportunity to provide you with better service. Yours sincerely, Ohad Tiktinsky General Manager
Dear Svetlana, Thank you for your comments regarding your stay at the Pullman Oceanview Sanya Bay Resort & Spa. We are glad to note that you were very satisfied with the room and snacks we have arranged for you. Regarding breakfast, please be assured our food is set according to the Pullman standard. We have a rotating breakfast menu, perhaps what you desired was not presented on that day. If you have a personal request for a certain international breakfast item, please do not hesitate to make your request to the manager and we are sure the Chef is able to cook it for you. Thank you again for sharing your experience and we look forward to your return visit in the future. Yours sincerely, Naomi Zhang Guest Experience Manager
Dear Алексей Тищенко, Thank you for your detailed comments regarding your stay at the Pullman Oceanview Sanya Bay Resort & Spa. We are so glad that you were very satisfied with our room, the underground passage, the children's amusement facilities and activities. Your nice feedback will serve as an encouragement to all our team members as we strive to continuously improve the quality of our services to our guests. We are very sorry for the great inconvenience caused by other guests speak loudly in the corridor. We will remind the guests not to make noise in the corridor to create a quiet and comfortable living environment. At the same time, we will further strengthen the killing of mice to ensure that this will not happen again . At Pullman, we strive to provide a superior service experience for every customer. Therefore your feedback is very important to us .Please be assured that we will take the appropriate measures to address the problems and prevent future occurrence. Thank you again for sharing your experience and we look forward to your return visit in the future. Yours sincerely, Naomi Zhang Guest Experience Manager
Dear Violetta, Thank you for your detailed comments regarding your stay at the Pullman Oceanview Sanya Bay Resort & Spa. We are so glad that you were very satisfied with our room, beach, breakfast, and the food for children in the children's areas.At the same time, we are very sorry that some of the aspects of this stay have not met your expectations. Please allow me to express my sincere apologies to you. The WiFi in our hotel covers all areas, including rooms and public areas.We will strengthen testing and improvement. If you encounter WiFi problems next time, you can contact us at any time.We are very sorry for the inconvenience caused by the smell of the public toilets.We will certainly strengthen the cleaning and inspection to avoid this happen again.We are very grateful for your suggestions on beach lounges and breakfast. I will feedback your suggestions to our relevant departments for improvement. And on the English language, we will reinforce training for our local Chinese staff, and we hope you can see our progress in the future. At Pullman, we strive to provide a superior service experience for every customer. Therefore your feedback is very important to us .Please be assured that we will take the appropriate measures to address the problems and prevent future occurrence. Thank you again for sharing your experience and we look forward to your return visit in the future. Yours sincerely, Naomi Zhang Guest Experience Manager
Dear Pavel, Thank you for your detailed comments regarding your stay at the Pullman Oceanview Sanya Bay Resort & Spa. It is always a pleasure to receive positive feedback . We are glad to note that you were very satisfied with our service, the room,the beach and breakfast.I will share your feedback with our team, and it will certainly serve as an encouragement to all our team members to strive forth and to continuously improve the quality of our services to our guests. Thank you once again for sharing your experience, and we look forward to your future return visits. Yours sincerely, Naomi Zhang Guest Experience Manager
Dear Elena, Thank you for your comments regarding your stay at the Pullman Oceanview Sanya Bay Resort & Spa. We are glad to note that you were very satisfied with our location, service, breakfast ,dinner and bedding. At the same time, we are very sorry for the great inconvenience caused by the damp smell in your room. Please allow me to express my sincere apologies. At Pullman, we strive to provide a superior service experience for every customer. Therefore your feedback is very important to us .Please be assured that we will strengthen the inspection and ventilation of the room to ensure that this will not happen again. Thank you again for sharing your experience and we look forward to your return visit in the future. Yours sincerely, Naomi Zhang Guest Experience Manager
Dear Ирина, Thank you for your comments regarding your stay at the Pullman Oceanview Sanya Bay Resort & Spa. It is always a pleasure to receive positive feedback, and we are glad to note that you were very satisfied with our room, service, location,breakfast and beach. At Pullman, we are committed to providing professional and personalized services to our customers. It is our honor to provide you with a wonderful stay experience. I will share your feedback with our team, and it will certainly serve as an encouragement to all our team members to strive forth and to continuously improve the quality of our services to our guests. Thank you once again for sharing your experience, and we look forward to your future return visit. Yours sincerely, Naomi Zhang Guest Experience Manager