Booking.com
с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель Beijing XinQiao Hotel укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Just in front of Chongwenmen Subway Station (Line 2 and 5), Beijng XinQiao Hotel is awarded the Certificate of Excellence in 2012 by TripAdvisor and stand decades of history hosting numerous prominent leaders. Boasting 6 dining options, it also has a hot spring spa, a 24-hour gym and an iMac internet corner. Free Wi-Fi is provided.
Beijng XinQiao Hotel is a 15-minute walk from Beijing Railway Station and a 10-minute walk from New World Shopping Mall. From Chongwenmen Subway Station, the top attractions in Beijing, such as the famous Wangfujing Street and the Tiananmen Square, can be easily reached. It takes 25 minutes by car to Beijing South Railway Station and also 25 minutes by car to Beijing West Railway Station. Beijing Capital International Airport lays 1 hour's cab ride away.
Elegantly decorated, air-conditioned rooms feature light wood furnishings and satellite TV. In-room amenities include a comfortable seating area, ample work space and a safe. Natural hot spring water is supplied to all rooms.
Enjoy relaxing massage treatments after an active workout at the tennis court. For convenience, 24-hour room service and a tour desk are available.
Daily breakfast buffets are served at The Coffee Shop while Citrus Restaurant offers international dishes. Other dining options include Chinese and Japanese fare, as well as Galleria Bar, which features live music.
Beijng XinQiao Hotel is reducing the reliance on single-use plastics in their toiletries.
Особые условия
В даты, к которым применимы соответствующие рекомендации органов власти по снижению распространения коронавируса (COVID-19), в этом объекте размещения не принимают гостей из определенных стран.
В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения сейчас введены дополнительные санитарные меры и меры безопасности.
Из-за коронавируса (COVID-19) услуги по предоставлению еды и напитков в этом объекте могут быть ограничены или недоступны.
Из-за коронавируса (COVID-19) предоставление услуг трансфера в этом объекте временно приостановлено.
В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения принимаются меры по защите гостей и сотрудников. Отдельные удобства и услуги могут быть недоступны или ограничены.
В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения сократили время работы стойки регистрации и часы предоставления услуг.
В даты, к которым применимы соответствующие рекомендации органов власти по снижению распространения коронавируса (COVID-19), в этом объекте размещения у гостей могут запросить дополнительные документы для подтверждения личности, маршрута поездки и состояния здоровья.
Услуги спа и тренажерный зал недоступны в этом объекте в связи с коронавирусом (COVID-19).
При регистрации заезда гостям необходимо предъявить действительное удостоверение личности, выданное государственным органом, или паспорт.
Достопримечательности
Транспорт
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в Пекин
Показать трансферы из ПекинаПопулярные направления | ||||
Южный пекинский вокзал | Пекин | от 3530 p. | показать | |
Западный пекинский вокзал | Пекин | от 3530 p. | показать | |
Beijing Nanyuan Airport | Пекин | от 3530 p. | показать | |
Аэропорт Пекина «Столичный» | Пекин | от 3727 p. | показать | |
Международный аэропорт Пекин Дасин | Пекин | от 6767 p. | показать | |
Тяньцзинь | Пекин | от 17848 p. | показать | |
Баодин | Пекин | от 19613 p. | показать | |
Другие направления | ||||
Сичэн Район Пекин | Пекин | от 3825 p. | показать | |
Дунчэн Район Пекин | Пекин | от 3825 p. | показать | |
Хайдянь Район Пекин | Пекин | от 3825 p. | показать | |
Чаоян Район Пекин | Пекин | от 3825 p. | показать | |
Международный аэропорт Пекин Дасин Аэропорт | Пекин | от 6472 p. | показать | |
Горная Долина Хуайжоу | Пекин | от 6865 p. | показать | |
Мутяньюй | Пекин | от 6865 p. | показать | |
Цзюйюнгуань | Пекин | от 6865 p. | показать | |
Ланфан | Пекин | от 9022 p. | показать | |
Нанжили | Пекин | от 9022 p. | показать | |
Хуайжоу Район Пекин | Пекин | от 9414 p. | показать | |
Пекинский вокзал | Пекин | от 12945 p. | показать | |
Бадалин | Пекин | от 16083 p. | показать | |
Тяньцзинь порт | Пекин | от 16083 p. | показать | |
Таншань | Пекин | от 19907 p. | показать | |
Циньхуандао | Пекин | от 22947 p. | показать | |
Чэндэ | Пекин | от 22947 p. | показать | |
Услуги
Общие
- Парковка
- Парковка на территории
- Частная парковка
- Wi-Fi доступен на всей территории
Питание и напитки
- Ресторан
- Доставка еды и напитков в номер
- Бар
- Упакованные ланчи
Услуги бизнес-центра
- Конференц-зал/Банкетный зал
- Бизнес-центр
- Факс/Ксерокопирование
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Ускоренная регистрация заезда/отъезда
- Сейф
- Обмен валюты
- Экскурсионное бюро
- Камера хранения багажа
Спорт и Отдых
- Теннисный корт
- Пешие прогулки
- Велоспорт
Бассейн и оздоровительные услуги
- Сауна
- Фитнес-центр
- Спа и оздоровительный центр
- Массаж
Зоны общественного пользования
- Сад
Разное
- Номера для некурящих
- Номера/Удобства для гостей с ограниченными физическими возможностями
- Лифт
- Отопление
- Кондиционер
- Места для курения
Развлечения и семейные услуги
- Няня/Услуги по уходу за детьми
- Караоке
Услуги уборки
- Прачечная
- Химчистка
- Услуги по глажению одежды
Магазины
- Парикмахерская/Салон красоты
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Транспорт
- Прокат велосипедов
Безопасность
- Датчики дыма
- Огнетушители
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Еду, которую подают в объекте, можно заказать в номер
- Доставляемая еда надежно упакована
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Нет предметов совместного использования (бумажное меню, журналы, ручки, газеты и т. д.)
- Есть аптечка первой помощи
- Доступ к медицинской помощи
- Есть маски для гостей
Социальное дистанцирование
- Можно заплатить без наличных
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
Типы номеров
Улучшенный двухместный номер с 2 отдельными кроватями
Стандартный двухместный номер с 2 отдельными кроватями
Улучшенный двухместный номер с 1 кроватью
Стандартный двухместный номер с 1 кроватью
Двухместный номер эконом-класса с 2 отдельными кроватями
Представительский номер с кроватью размера «king-size» — этаж «Премьер»
Представительский люкс с кроватью размера «king-size» — этаж «Премьер»
Представительский двухместный номер с 2 отдельными кроватями — этаж «Премьер»
Отзывы от Booking.com
Dear Valued Guest, We all very much appreciate your comment and we are very happy that you enjoined your stay. Thank you for taking the time to tell us about your experience at Novotel Beijing Xinqiao. We are all very happy that you enjoyed your stay and will continue doIng our good job to all our Guests. We very appreciate for sharing your concerns with our team, and we all welcome you back soon to our nice Novotel Beijing Xinqiao. Sincerely, Guest Experience Manager Novotel Beijing Xinqiao
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Beijing Xinqiao. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Best regards, Guest Experience Manager Novotel Beijing Xinqiao
Dear Valued Guest, Thank you very much for your great comment about Novotel Beijing Xinqiao. Its our pleasure to welcome you and see your review and I also shared already with our team to make them proud of their work. All your points is the effort of our team which we call heartists as we serve from the heart to our Guests. Thank you for your recommendation and please feel welcome back soon to Novotel Beijing Xinqiao. Sincerely, Guest Experience Manager Novotel Beijing Xinqiao
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Beijing Xinqiao. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Best regards, Guest Experience Manager Novotel Beijing Xinqiao
Dear Valued Guest, We all very much appreciate your comment and we are very happy that you enjoined your stay. Thank you for taking the time to tell us about your experience at Novotel Beijing Xinqiao. We are all very happy that you enjoyed your stay and will continue doing our good job to all our Guests. We appreciate for sharing your concerns, and we all welcome you back soon to our nice Novotel Beijing Xinqiao. Sincerely, Guest Experience Manager Novotel Beijing Xinqiao
Dear Valued Guest, We would like to thank you for choosing the Novotel Beijing Xinqiao as your accommodation choice during your recent visit to Beijing and at the same time taking the time to sharing comments with others here. It is always a pleasure to learn that our guest had a pleasant stay with us and we will share it with our team members. We are looking forward to your next visit! Kind regards Hotel Management
Dear Valued Guest, Warm Greetings from Novotel Beijing Xinqiao hotel! We are very appreciate for your stay at Novotel Beijing Xinqiao and left you feedback on Booking. First of all, thank you for staying at Novotel Beijing Xinqiao hotel. It is always a pleasure to learn that our guest had a pleasant stay with us and we will share it with our team members. We are looking forward to your next visit! Kind regards Hotel Management
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Beijing Xinqiao. We are sorry that your experience did not meet your expectations; please allow us to express our sincerest apologies. At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. It is with regretted that there are low points was below our and your standard and we can assure you that this is not the norm. Your detailed comments are shared with the concerned managers and we will use them as a case study for our team members to analyze where the break downs of work and communication flows happened. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Once again, I really appreciate all your comments and it certainly will be great help to make the facility upgrade. We look forward that you give us the opportunity to better serve you in the near future and we promise your next visit will be much more pleasant than the previous one. Sincerely, Hotel Management