Booking.com
с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель Caribe Deluxe Princess - All Inclusive укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Этот курортный отель, в котором предлагается обслуживание «все включено», был полностью отремонтирован в 2021 году. Он расположен на пляже Баваро в Доминиканской Республике. К услугам гостей 7 ресторанов, 9 баров, 1 кофейня/блинная, 1 магазин мороженого, роскошный спа-центр с турецкой баней и круглосуточный спорт-бар.
В номерах отеля Caribe Deluxe Princess - All Inclusive есть кабельное телевидение и балкон с видом на сад или океан. На всей территории отеля работает бесплатный Wi-Fi.
В отеле открыты рестораны мексиканской, азиатской, доминиканской, бразильской и итальянской кухни. В ресторане Higüero предлагается «шведский стол» на завтрак, обед и ужин.
Каждый вечер в театре отеля Caribe Deluxe Princess - All Inclusive проводится развлекательная программа.
Международный аэропорт Пунта-Канта находится в 20 минутах езды от отеля Caribe Deluxe Princess - All Inclusive.
Особые условия
При регистрации заезда необходимо предъявить действительное удостоверение личности с фотографией и кредитную карту. Пожалуйста, примите во внимание, что выполнение особых пожеланий не гарантировано и может потребовать дополнительной оплаты.
В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения сейчас введены дополнительные санитарные меры и меры безопасности.
Обратите внимание, что в Люксе для новобрачных размещение с детьми не предусмотрено.
В соответствии с национальным законодательством, плата за проживание с помощью кредитной карты взимается в местной валюте по курсу Центрального банка Доминиканской Республики.
Транспорт
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в Пунта Кану
Показать трансферы из Пунта КаныПопулярные направления | ||||
Аэропорт Пунта Каны | Пунта Кана | от 1664 p. | показать | |
Кап Кана | Пунта Кана | от 1664 p. | показать | |
Баваро | Пунта Кана | от 1860 p. | показать | |
Уверо-Альто | Пунта Кана | от 3328 p. | показать | |
Ла-Романа | Пунта Кана | от 5285 p. | показать | |
La Romana Airport | Пунта Кана | от 5285 p. | показать | |
Байяибе | Пунта Кана | от 7047 p. | показать | |
Доминикус | Пунта Кана | от 8613 p. | показать | |
Ла-Романа Порт | Пунта Кана | от 8809 p. | показать | |
Санто-Доминго | Пунта Кана | от 10571 p. | показать | |
Santo Domingo | Пунта Кана | от 11060 p. | показать | |
Эль Соко | Пунта Кана | от 11549 p. | показать | |
Лас-Галерас | Пунта Кана | от 24078 p. | показать | |
Международный аэропорт Грегорио Луперон | Пунта Кана | от 28776 p. | показать | |
Другие направления | ||||
Плайя дель Кортесито | Пунта Кана | от 2055 p. | показать | |
Кабеза де Торо | Пунта Кана | от 2153 p. | показать | |
Ла Альтагарсия | Пунта Кана | от 5285 p. | показать | |
Хуан-Долио | Пунта Кана | от 9592 p. | показать | |
Сан Педро Де Макорис | Пунта Кана | от 10962 p. | показать | |
Сабана де ла Мар | Пунта Кана | от 14388 p. | показать | |
Маймон | Пунта Кана | от 21043 p. | показать | |
Сантьяго-де-лос-Трейнта-Кабальерос | Пунта Кана | от 23882 p. | показать | |
Лас-Терренас | Пунта Кана | от 24078 p. | показать | |
Эль Портийо | Пунта Кана | от 24861 p. | показать | |
Эль-Лимон | Пунта Кана | от 24861 p. | показать | |
Бараона | Пунта Кана | от 24861 p. | показать | |
Абреу | Пунта Кана | от 26622 p. | показать | |
Пуэрто-Плата | Пунта Кана | от 34648 p. | показать | |
Самана | Пунта Кана | от 35235 p. | показать | |
Услуги
Общие
- Парковка
- Бесплатная парковка
- Парковка на территории
- Частная парковка
Спорт и Отдых
- Теннисный корт
- Поле для гольфа (в пределах 3 км) $
- Бильярд
- Настольный теннис
- Виндсерфинг
- Дартс
- Боулинг $
- Дайвинг за территорией $
- Ныряние с маской и трубкой
- Оборудование для занятия водными видами спорта $
- Аквапарк
- Тематический ужин
- Стрельба из лука
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Питание и напитки
- Ресторан
- Доставка еды и напитков в номер
- Бар
- Завтрак в номер
- Снэк-бар
- Специальные диетические меню (по запросу)
- Детское меню
Бассейн и оздоровительные услуги
- Сауна $
- Фитнес-центр
- Спа и оздоровительный центр $
- Массаж $
- Гидромассажная ванна $
- Турецкая баня
- Открытый плавательный бассейн
- Открытый бассейн (работает круглый год)
- Пляж
- Водная горка
- Полотенца для бассейна/пляжа
- Бар у бассейна
- Бассейн с постепенным увеличением глубины
- Бассейн
Транспорт
- Прокат автомобилей
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Ускоренная регистрация заезда/отъезда
- Обмен валюты
- Экскурсионное бюро
- Камера хранения багажа
- Банкомат на территории отеля
- Услуги консьержа
- Индивидуальная регистрация заезда/отъезда
Зоны общественного пользования
- Сад
- Терраса
- Игровая комната
- Церковь/Храм
- Терраса для загара
- Общий лаунж/гостиная с телевизором
Развлечения и семейные услуги
- Няня/Услуги по уходу за детьми $
- Казино
- Детская игровая площадка
- Анимационный персонал
- Детский клуб
- Вечерняя программа
- Настольные игры и/или пазлы
- Игровая зона в помещении
- Детская площадка на улице
Услуги уборки
- Прачечная $
- Химчистка $
- Услуги по глажению одежды $
- Дневная уборка номера
Услуги бизнес-центра
- Конференц-зал/Банкетный зал
- Бизнес-центр
- Факс/Ксерокопирование
Магазины
- Парикмахерская/Салон красоты
- Мини-маркет на территории
Разное
- Номера для некурящих
- Номера/Удобства для гостей с ограниченными физическими возможностями
- Семейные номера
- Кондиционер
- Места для курения
Безопасность
- Круглосуточная охрана
- Охранная сигнализация
- Датчики дыма
- Огнетушители
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Нет предметов совместного использования (бумажное меню, журналы, ручки, газеты и т. д.)
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- В объекте следят за состоянием здоровья гостей
- Есть аптечка первой помощи
- Доступ к медицинской помощи
Социальное дистанцирование
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
- Предусмотрены защитные экраны или перегородки между сотрудниками объекта и гостями, где необходимо
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- Гости могут отказаться от уборки
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Еду, которую подают в объекте, можно заказать в номер
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
- Контейнеры для еды во время завтрака
- Доставляемая еда надежно упакована
Типы номеров
Номер Делюкс Caribe
Люкс Caribe - Все включено
Номер Делюкс Caribe (для 2 взрослых и 1 ребенка)
Номер Делюкс Caribe (для 2 взрослых и 2 детей)
Люкс для новобрачных
Отзывы от Booking.com
Dear Dzmitry. Thank you for posting a review of your stay at Caribe Deluxe Princess. We appreciate that you choose our resort as your tourist destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. At the same time we want to extend our most sincere apologies for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We hope to have another opportunity to receive you when you return to the Caribbean. Cordial greetings, Federico Espinal. General Manager. Caribe Deluxe Princess.
Dear Guest. Thank you for posting a review of your stay at Caribe Deluxe Princess. We appreciate that you choose our resort as your tourist destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. At the same time we want to extend our most sincere apologies for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We hope to have another opportunity to receive you when you return to the Caribbean. Cordial greetings, Federico Espinal. General Manager. Caribe Deluxe Princess.
Dear Aleksandr. Thank you for your feedback. We are happy that you choose Caribe Deluxe Princess as your holiday destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. It is good to read that you enjoyed everything and we could meet your expectations. We are looking forward to welcome you again on your next trip to the Caribbean. Best wishes, Federico Espinal. General Manager. Caribe Deluxe Princess.
Dear Katerina. Thank you for posting a review of your stay at Caribe Deluxe Princess. We appreciate that you choose our resort as your tourist destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. At the same time we want to extend our most sincere apologies for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We hope to have another opportunity to receive you when you return to the Caribbean. Cordial greetings, Federico Espinal. General Manager. Caribe Deluxe Princess.
Dear Ivan. Thank you for your feedback. We are glad that you choose our hotel as your holiday destination but we deeply regret that your experience in our property was not exactly how you were planning because we always do our best trying to please all our guest’s expectations. We want to extend our most sincere apologies for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us and we really appreciate the gesture of letting us know about your holiday but more about this uncommon situation that you unfortunately faced in our premises. Certainly we believe that safety and satisfaction are our top priority that is why we provide an unbeatable ambiance of quietness, peacefulness but more important of safety. As a plan of prevention, we recommend the use of the safety deposit box inside the rooms precisely to keep valuable things under your own protection as you are responsible of making up your own code. This important recommendation is remarked upon check-in, and it is pointed out that the Hotel is not responsible for any loss outside the safety deposit box. Our also provides security measures such as full monitored of our security staff and a video surveillance in different points of the property. In addition to this, we cannot make any false accusations in any direction if we do not have any evidential proof. We have a very professional and honest staff working for our company for a long time. We extend our most sincere apologies one more time for this uncommon situation but without having any evidence, we cannot assume any responsibility. It is important to remark that you are accusing a member of the staff which evidently can be seen as defamation because you have no proof of this matter. Of course, the Hotel will not take any legal action BUT we inform you about what we can do legally! If you do not agree with our investigation, it is up to you to make a formal police complaint, and leave the case in the local authorities' hands which obviously do its best to clarify this matter, and we will give them the support as we are interested as well. We do not put the hands on fire for anyone but we cannot accept either that you defame. We all work hard to keep our families, and because of your accusations, we cannot be responsible of it. Then not only the maid has access to your room, remember that your fridge is refill everyday and other staff members has access as well. We sincerely regret that your vacation experience was not enjoyable, as it is our goal to ensure that our guests have a wonderful stay in our premises. We appreciate your review and your valuable feedback and haven taken all your comments into consideration we invite you to choose our property for your next trip to Dominican Republic. Honestly, Federico Espinal. General Manager. Caribe Deluxe Princess.
Dear Tatyana. Thank you for posting a review of your stay at Caribe Deluxe Princess. We appreciate that you choose our resort as your tourist destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. At the same time we want to extend our most sincere apologies for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We hope to have another opportunity to receive you when you return to the Caribbean. Cordial greetings, Federico Espinal. General Manager. Caribe Deluxe Princess.
Dear Evgeniya. Thank you for posting a review of your stay at Caribe Deluxe Princess. We appreciate that you choose our resort as your tourist destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. At the same time we want to extend our most sincere apologies for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We hope to have another opportunity to receive you when you return to the Caribbean. Cordial greetings, Federico Espinal. General Manager. Caribe Deluxe Princess.
Dear Galina. Thank you for posting a review of your stay at Caribe Deluxe Princess. We appreciate that you choose our resort as your tourist destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. At the same time we want to extend our most sincere apologies for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We hope to have another opportunity to receive you when you return to the Caribbean. Cordial greetings, Federico Espinal. General Manager. Caribe Deluxe Princess.
Dear Aleksei. Thank you for posting a review of your stay at Caribe Deluxe Princess. We appreciate that you choose our resort as your tourist destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. At the same time we want to extend our most sincere apologies for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We hope to have another opportunity to receive you when you return to the Caribbean. Happy New Year, Federico Espinal. General Manager. Caribe Deluxe Princess.
Dear Guest. Thank you for posting a review of your stay at Caribe Deluxe Princess. We appreciate that you choose our resort as your tourist destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. At the same time we want to extend our most sincere apologies for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We hope to have another opportunity to receive you when you return to the Caribbean. Happy New Year, Federico Espinal. General Manager. Caribe Deluxe Princess.