Booking.com
с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель Sofitel Winter Palace Luxor укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Престижный отель с первоклассными объектами расположен в нескольких минутах ходьбы от Луксорского храма. Здание отеля представляет собой потрясающий пример викторианской архитектуры.
На протяжении многих лет в отеле Sofitel Winter Palace Luxor останавливались представители королевских семей и знаменитости. Примечательные элементы интерьера - парадная лестница, высокие потолки, холлы с антикварной мебелью и очаровательными цветочными композициями.
Рестораны Winter Palace пользуются репутацией исторического места. Расслабьтесь и насладитесь французской кухней, а также блюдами в стиле фьюжн.
Вокруг восхитительного, окруженного пальмами бассейна царит атмосфера частного оазиса. Благодаря различным услугам, предоставляемым в Winter Palace, гостям гарантирован запоминающийся спокойный отдых .
Особые условия
В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения сейчас введены дополнительные санитарные меры и меры безопасности.
Достопримечательности
Транспорт
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в Луксор
Показать трансферы из ЛуксораПопулярные направления | ||||
Эль-Гуна | Луксор | от 1849 p. | показать | |
Аэропорт Луксора | Луксор | от 2433 p. | показать | |
Аэропорт Хургады | Луксор | от 8175 p. | показать | |
Бур-Сафага | Луксор | от 8370 p. | показать | |
Сахль-Хашиш | Луксор | от 8370 p. | показать | |
Хургада | Луксор | от 8467 p. | показать | |
Хургада Порт | Луксор | от 8467 p. | показать | |
Макади Бэй | Луксор | от 8564 p. | показать | |
Сома-Бей | Луксор | от 8564 p. | показать | |
Бур-Сафага Порт Порт | Луксор | от 9343 p. | показать | |
Эль-Кусейр | Луксор | от 13041 p. | показать | |
Порт Галиб | Луксор | от 16350 p. | показать | |
Асуан | Луксор | от 16350 p. | показать | |
Марса-Алам | Луксор | от 24525 p. | показать | |
Другие направления | ||||
Корал Бич | Луксор | от 8564 p. | показать | |
Aswan Airport | Луксор | от 16350 p. | показать | |
Marsa Allam | Луксор | от 17518 p. | показать | |
Тондоба Бэй | Луксор | от 21314 p. | показать | |
Гиза | Луксор | от 35425 p. | показать | |
Услуги
Питание и напитки
- Ресторан
- Доставка еды и напитков в номер
- Бар
- Завтрак в номер
- Барбекю $
- Упакованные ланчи
- Снэк-бар
- Специальные диетические меню (по запросу)
- Детское меню $
Услуги бизнес-центра
- Конференц-зал/Банкетный зал $
- Факс/Ксерокопирование $
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Ускоренная регистрация заезда/отъезда $
- Сейф
- Обмен валюты
- Экскурсионное бюро
- Камера хранения багажа
- Банкомат на территории отеля
- Услуги консьержа
- Индивидуальная регистрация заезда/отъезда
- Выдаются счета
Спорт и Отдых
- Поле для гольфа (в пределах 3 км)
- Бильярд
- Настольный теннис
- Временные художественные экспозиции
- Тематический ужин $
- Счастливые часы $
- Экскурсия или презентация о местной культуре $
- Живая музыка/выступление $
Зоны общественного пользования
- Сад
- Терраса
- Терраса для загара
- Общий лаунж/гостиная с телевизором
Разное
- Номера для некурящих
- Номера/Удобства для гостей с ограниченными физическими возможностями
- Семейные номера
- Лифт
- Отопление
- Гипоаллергенный номер
- Кондиционер
- Места для курения
Транспорт
- Трансфер от/до аэропорта
- Прокат автомобилей
- Трансфер от/до аэропорта (платный)
Развлечения и семейные услуги
- Няня/Услуги по уходу за детьми $
Услуги уборки
- Прачечная
- Химчистка
- Услуги по глажению одежды
- Пресс для брюк $
- Дневная уборка номера
Магазины
- Парикмахерская/Салон красоты
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Бассейн и оздоровительные услуги
- Массаж
- Полотенца для бассейна/пляжа
Безопасность
- Круглосуточная охрана
- Датчики дыма
- Видеонаблюдение в местах общего пользования
- Огнетушители
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- Уборка объекта выполняется профессиональными клининговыми компаниями
- Гости могут отказаться от уборки
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Еду, которую подают в объекте, можно заказать в номер
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
- Контейнеры для еды во время завтрака
- Доставляемая еда надежно упакована
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Нет предметов совместного использования (бумажное меню, журналы, ручки, газеты и т. д.)
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- В объекте следят за состоянием здоровья гостей
- Есть аптечка первой помощи
- Доступ к медицинской помощи
- Гостям предоставляются термометры
- Есть маски для гостей
Социальное дистанцирование
- Предусмотрен бесконтактный заезд и отъезд
- Можно заплатить без наличных
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
Типы номеров
Роскошный двухместный номер с 2 отдельными кроватями или кроватью размера «king-size» и видом на Нил
Классический номер с кроватью размера "king-size" и видом на Нил
Классический двухместный номер с 2 отдельными кроватями и видом на Нил
Классический номер с кроватью размера "king-size" и видом на сад
Улучшенный двухместный номер с 2 отдельными кроватями и видом на Нил
Улучшенный номер с кроватью размера «king-size» и видом на сад
Отзывы от Booking.com
Dear Valued Guest, Thank you for your loyalty and interest in Sofitel Winter Palace Luxor, we are delighted hosting you with us. We are indeed very pleased on the way you describe your luxury experience at the hotel and such commendable remarks makes us extremely proud of the kind of service we cater to our discerning Guests. Again we thank you for this wonderful review, it has been a pleasure for us to read and we look forward to serving you again soon. Warm regards, Selim SHAWER General Manager
Dear Guest, Although we sincerely regret your disappointment with your stay in our Sofitel Winter Palace. we would like to thank you for sharing your comments as it will help us to identify areas of concern and act immediately so as to enhance our future guests' experience among us. Kindly note that the hotel is planed to have a renovation to be in line with our Guest's expectations . We were most concerned to read your remarks on the service you experienced at dinner , mostly because your comments do not reflect the usual standard of service we strive to ensure for our guests, nevertheless please rest assured that your review will be shared with our head of departments for information and further revision. Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certainly look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future. Best regards, Selim SHAWER General Manager
Dear Guest, Thank you for your insights following your recent visit. We always look for ways to improve and your comments are crucial to our future success. Thank you for appreciating the historical charm of the great old palace and the unique premises , pool and the excellent breakfast. Kindly note that the hotel is planed to have a renovation to be in line with our Guest's Expectations. Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certainly look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future. Best regards, Selim SHAWER General Manager
Dear Guest, We first would like to thank you for choosing our Sofitel Winter palace hotel for your holidays in Luxor and for sharing your comments on your experience among us. Thank you for appreciating the historical charm of the great old palace and the unique premises and the hotel location. Kindly note that the hotel is planed to have a renovation to be in line with our Guest's expectations . Thank you again for your visit and constructive critics, our primary goal being to assure our guests feel comfortable and fully enjoy their visits, we are eager to regain your confidence during another occasion if you gave us that chance. Best regards, Selim SHAWER General Manager
Dear Guest, We greatly appreciate the time you spent to review your recent experience in our hotel, at Sofitel Winter Palace we always strive to exceed guests' expectations and your comments will help our teams reaching that goal. We are glad to read that you really enjoyed our unbeatable location and the hotel history. We are sincerely sorry to read your dissatisfaction with the cleaning , we strive to provide total confidence in this area being fully aware that hygiene and cleanliness are aspects of major importance for our guests to feel 100% comfortable in our hotels, for a future occasion please do not hesitate to contact our reception desk to point out any service imperfection, the team will be swift in addressing the issue and correct any situation that is not in accordance with our established standards. Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certainly look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future. Best regards, Selim SHAWER General Manager
Dear Valued Guest, Firstly we would like to thank you for choosing our Sofitel Winter Palace hotel for your holidays in Luxor and for the review you shared on Booking.com , all of your kind words about your stay with us are great to hear . We also greatly appreciate your comments on Breakfast and the live harp because our talented team of Chefs strive to ensure a wide variety of both local and international delicacies for each service to please all palates, it is indeed very rewarding to read that we were able to conquer yours. Once more we thank you for choosing our hotel for your holiday and very much look forward to having the opportunity to serve you again in the future. Warm Regards, Selim SHAWER General Manager
Dear Valued Guest, We greatly appreciate the time you spent to review your recent experience in our hotel, at Sofitel Winter palace we always strive to exceed guests' expectations and your comments will help our teams reaching that goal. Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certainly look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future. Warm Regards, Selim SHAWER General Manager
Dear Valued Guest, I am delighted to read your review and thank you for taking the time to write such an excellent feedback regarding your stay at The Sofitel Winter Palace Luxor. We, at The Sofitel Winter Palace Luxor ensure that all valued Guests received uninterrupted and impeccable service and attention throughout their stay. We likewise anticipate Guest's needs and create exceptional Luxury experience that gives lasting memories to our discerning Guests. Furthermore, it gives us great pride and joy that our guests leaves the hotel with nothing but all praises about our hotel, overall facilities, comfortable and clean room, historical palace charm and an incomparable service and hospitality. Once again, thank you for your exceptional feedback and we look forward to welcoming you back in not so distant future. Warmest regards, Selim SHAWER General Manager
Dear valued Guest , Thank you very much for your feedback , and we look forward to welcoming you back in not so distant future. Warmest regards, Selim SHAWER General Manager