был здесь
с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель Novotel Luxembourg Kirchberg укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Этот отель находится в центре региона Кирхберг, всего в 1 км от музея современного искусства MUDAM. В отеле Novotel работает ресторан и бар. К услугам гостей просторные, современные номера. На всей территории отеля предоставляется бесплатный Wi-Fi.
Все номера в отеле Novotel Luxembourg Kirchberg оборудованы кондиционером, мини-баром и просторной рабочей зоной.
Гости могут посетить тренажерный зал, а после тренировки расслабиться с любимым напитком на одной из 2 террас отеля.
Отель Novotel Kirchberg расположен в 10 минутах ходьбы от национального спортивного центра D'Coque и филармонии Люксембурга. До Большого театра Люксембурга можно дойти за 15 минут. Гостям предоставляется парковка в гараже на территории отеля.
Особые условия
В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения сейчас введены дополнительные санитарные меры и меры безопасности.
Из-за коронавируса (COVID-19) услуги по предоставлению еды и напитков в этом объекте могут быть ограничены или недоступны.
В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения принимаются меры по защите гостей и сотрудников. Отдельные удобства и услуги могут быть недоступны или ограничены.
В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения придерживаются строгих мер физического дистанцирования.
В связи с коронавирусом (COVID-19) ношение маски обязательно во всех общих помещениях этого объекта.
Гостям следует предъявить кредитную карту, которая использовалась для оформления бронирования. В случае отсутствия держателя карты требуется предоставить подписанное им разрешение на списание средств. В противном случае платеж не будет принят.
Гостям, путешествующим с детьми, необходимо в поле для особых пожеланий указать количество детей и их возраст.
Достопримечательности
Транспорт
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в Люксембург
Показать трансферы из ЛюксембургаПопулярные направления | ||||
Люксембург Железнодорожный Вокзал | Люксембург | от 6019 p. | показать | |
Аэропорт Люксембурга «Финдель» | Люксембург | от 6019 p. | показать | |
Аэропорт Дюссельдорфа | Люксембург | от 32947 p. | показать | |
Саарбрюккен | Люксембург | от 39283 p. | показать | |
Франкфурт-на-Майне | Люксембург | от 42663 p. | показать | |
Аэропорт Франкфурта-на-Майне | Люксембург | от 44352 p. | показать | |
Аэропорт Брюсселя «Завентем» | Люксембург | от 51322 p. | показать | |
Другие направления | ||||
Канаш | Люксембург | от 5914 p. | показать | |
Бертранж | Люксембург | от 6019 p. | показать | |
Люксембург Автовокзал | Люксембург | от 6019 p. | показать | |
Леделанж | Люксембург | от 6019 p. | показать | |
Эш-сюр-Альзетт | Люксембург | от 8237 p. | показать | |
Шенген | Люксембург | от 12461 p. | показать | |
Дифферданж | Люксембург | от 13200 p. | показать | |
Штайнфорт | Люксембург | от 14573 p. | показать | |
Тьонвиль | Люксембург | от 19008 p. | показать | |
Арлон | Люксембург | от 19853 p. | показать | |
Метц | Люксембург | от 29674 p. | показать | |
Hahn Airport | Люксембург | от 30202 p. | показать | |
Надрен | Люксембург | от 33898 p. | показать | |
Мандерн | Люксембург | от 35482 p. | показать | |
Аэропорт Кёльна / Бонна | Люксембург | от 40551 p. | показать | |
Metz-nancy-lorraine Airport | Люксембург | от 41184 p. | показать | |
Страсбург | Люксембург | от 44352 p. | показать | |
Кёльн | Люксембург | от 44352 p. | показать | |
Баден-Баден | Люксембург | от 44352 p. | показать | |
Дюссельдорф | Люксембург | от 44352 p. | показать | |
Брюссель | Люксембург | от 48154 p. | показать | |
Нанси | Люксембург | от 51955 p. | показать | |
Аэропорт Брюссель-Шарлеруа | Люксембург | от 54701 p. | показать | |
Страсбург Главный Железнодорожный Вокзал Железнодорожная Cтанция | Люксембург | от 55651 p. | показать | |
Гент | Люксембург | от 57869 p. | показать | |
Брюмат | Люксембург | от 69274 p. | показать | |
Аэропорт Парижа «Шарль де Голль» | Люксембург | от 84269 p. | показать | |
Схарбек | Люксембург | от 87332 p. | показать | |
Антверпен | Люксембург | от 97258 p. | показать | |
Мюльхайм-на-Майне | Люксембург | от 97258 p. | показать | |
Дессел | Люксембург | от 99370 p. | показать | |
Реймс | Люксембург | от 99792 p. | показать | |
Эрленбах-на-Майне | Люксембург | от 115316 p. | показать | |
ЖД-станция Амстел | Люксембург | от 140026 p. | показать | |
Исси-ле-Мулино | Люксембург | от 144250 p. | показать | |
Амстердам | Люксембург | от 156500 p. | показать | |
Париж | Люксембург | от 156500 p. | показать | |
Аэропорт Схипхол | Люксембург | от 160724 p. | показать | |
Услуги
Общие
- Парковка
- Допускается размещение домашних животных
- Парковка на территории
- Wi-Fi доступен на всей территории
Питание и напитки
- Ресторан
- Доставка еды и напитков в номер
- Бар
- Завтрак в номер
- Снэк-бар
- Специальные диетические меню (по запросу)
- Детское меню
Услуги бизнес-центра
- Конференц-зал/Банкетный зал
- Факс/Ксерокопирование
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Ускоренная регистрация заезда/отъезда
- Сейф
- Камера хранения багажа
- Выдаются счета
Бассейн и оздоровительные услуги
- Фитнес-центр
Зоны общественного пользования
- Сад
- Терраса
- Терраса для загара
Разное
- Номера для некурящих
- Номера/Удобства для гостей с ограниченными физическими возможностями
- Семейные номера
- Лифт
- Отопление
- Курение на всей территории объекта размещения запрещено
- Кондиционер
Услуги уборки
- Прачечная $
- Химчистка $
- Услуги по глажению одежды
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Развлечения и семейные услуги
- Детская игровая площадка
- Игровая зона в помещении
Спорт и Отдых
- Пешеходные экскурсии
- Прямая трансляция спортивных мероприятий
Безопасность
- Датчики дыма
- Видеонаблюдение в местах общего пользования
- Видеонаблюдение снаружи здания
- Огнетушители
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- После уборки жилье опечатывается до прихода гостя
- Уборка объекта выполняется профессиональными клининговыми компаниями
- Гости могут отказаться от уборки
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Еду, которую подают в объекте, можно заказать в номер
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
- Контейнеры для еды во время завтрака
- Доставляемая еда надежно упакована
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Нет предметов совместного использования (бумажное меню, журналы, ручки, газеты и т. д.)
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- Есть аптечка первой помощи
- Доступ к медицинской помощи
- Есть маски для гостей
Социальное дистанцирование
- Предусмотрен бесконтактный заезд и отъезд
- Можно заплатить без наличных
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
- Предусмотрены защитные экраны или перегородки между сотрудниками объекта и гостями, где необходимо
Типы номеров
Улучшенный двухместный номер с 1 кроватью
Улучшенный трехместный номер
Представительский номер с кроватью размера «queen-size»
Отзывы от Туристер.ру
Отзывы от Booking.com
Dear Natalia, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your stay at Novotel Luxembourg Kirchberg. Regrettably, I am not able to write in Russian. However, I would like to reply to you and am therefore responding in English. Please accept my apologies for any inconvenience. It’s a delight to hear that you appreciated our tasty breakfast and found our location convenient for accessing public transport. We are sorry that you were not able to make contact with the members of our team who speak German. We hope to see you again in the future. Sincerely, Marine Petitprez Customer Relations Manager Novotel Luxembourg Kirchberg
Dear Guest, I would like to thank you for sharing your opinion regarding your stay at Novotel Luxembourg Kirchberg. I am pleased to read that you appreciated the comfort and cleanliness of your bedroom and your breakfast experience. Your feedback is very important for us and helps us to maintain our high standards as well as giving me the opportunity to congratulate my team so thank you again. We look forward to welcoming you again. Sincerely, Marine Petitprez Customer Relationship Manager
Dear Guest, Although I cannot communicate in your language, I would like to thank you for such a positive review, so I will be answering in English and hope this is not too much of an inconvenience. I am pleased to see your overall positive rating and above all to share it with our team. Your complete satisfaction is our team’s top priority. I am grateful for your kind remarks about the comfort and cleanliness of your bedroom. It is also a pleasure to know that you appreciated your N’Bistro Experience. We hope to welcome you again soon. Sincerely, Marine Petitprez Customer Relationship Manager
Dear Yuriy, First of all, thank you for taking the time to share your opinion regarding your stay at Novotel Luxembourg Kirchberg. Regrettably, I am not able to write in your language. However, I would like to reply to you and am therefore responding in English. Please accept my apologies for any inconvenience. I am pleased to see your overall positive rating and above all to share it with our team. Your complete satisfaction is our team’s top priority. I am grateful for your kind remarks about the comfort of our hotel and your bedroom. It is also a pleasure to know that you appreciated the friendliness of our team. Your feedback is very important for us and helps us to maintain our high standards and gives me the opportunity to congratulate our team. Thank you also for recommending our hotel. We hope to welcome you again in the future. Sincerely, Marine Petitprez Customer Relationship Manager
Dear Svetlana, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your stay at Novotel Luxembourg Kirchberg. Regrettably, I am not able to write in your language. However, I would like to reply to you and am therefore responding in English. Please accept my apologies for any inconvenience. I am glad to read that you appreciated the comfort of your bedroom and health measures taken. Regarding breakfast, please do not hesitate to request any items you may prefer, as we will do our best to satisfy your requests. We do really care about the feedback from our guests, as it gives us the opportunity to highlight areas for improvement. We look forward to welcoming you back. Sincerely, Marine Petitprez Customer Relationship Manager
Dear Igor, First of all, I would like to thank you for taking the time to share your opinion with us regarding your stay at Novotel Luxembourg Kirchberg. Regrettably, I am not able to write in Russian. However, I would like to respond to you and am therefore answering to you in English. Please accept my apologies for any inconvenience. We are glad we were able to help start your day off on the right foot with our tasty breakfast buffet. However, please accept my apologies for the issues with your room, but I am delighted that our reception team were able to assist with your concerns. Feedback from our guests is really important to us as it gives us the opportunity to improve continually the quality of our services and to congratulate our team for their efforts. We hope to welcome you back in the future, Igor, to Novotel Luxembourg Kirchberg. Sincerely, Marine Petitprez Customer Relationship Manager
Dear Emiliya, First of all, I would like to thank you for taking the time to share your opinion with us regarding your stay at Novotel Luxembourg Kirchberg. Regrettably, I am not able to write in Bulgarian. However, I would like to respond to you and am therefore answering to you in English. Please accept my apologies for any inconvenience. We are happy to read that you appreciated the service and cordiality of our staff. They will be delighted to hear your words. At the same time, we are sorry that your stay was not completely in line with your expectations and that there were issues with the noise coming from outside the room. We invite all guests to communicate such issues to the reception, so that we could find a solution or offer a new room. Also, we would like to inform you that currently we are working on a renovation plan for our hotel, so that we could make sure to meet every guest's expectations and needs. We are looking forward to welcoming you again. Sincerely, Marine Petitprez Customer Relationship Manager
Dear Ekaterina. Thank you for sharing your feedback regarding your stay at Novotel Luxembourg Kirchberg. Regrettably, I am not able to write in Russian. However, I would like to reply to you and am therefore responding in English. Please accept my apologies for any inconvenience. I was pleased to read that you enjoyed your stay and the quality service which we strive to uphold. I will be sure to share your positive review with all our team so that they are aware of their contribution in ensuring you had an enjoyable stay. Thank you for the details you have provided regarding the car park, we are sure this will be very useful for future guests. We look forward to welcoming you back, Ekaterina, in the future. Sincerely, Marine Petitprez Customer Relationship Manager
Dear Liudmila, Thank you for sharing your feedback regarding your stay at Novotel Luxembourg Kirchberg. Regrettably, I am not able to write in Russian. However, I would like to reply to you and am therefore responding in English. Please accept my apologies for any inconvenience. It was a pleasure to receive your positive feedback, especially regarding our team members and facilities. Our team works hard to ensure that every guest has a memorable experience, and your kind comments will encourage us to keep up the good work. Thank you for also mentioning the nearby parking and tasty breakfast. We hope this made your stay as convenient as possible. We wish you the very best for 2020 and hope that you will return. Sincerely, Marine Petitprez Customer Relationship Manager