с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель Grand Hotel Praha укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Grandhotel Praha is located Tatranska Lomnica, at the foot of Lomnicky Peak, right in the heart of High Tatras and only 900 metres from the nearest ski lift. The hotel provides spa and wellness facilities for free as well as an unique outdoor infinity heated pool offering views to the valley and High Tatras Mountains.
Each room at Grandhotel Praha comes with a TV with satellite channels, a minibar, a telephone, a safety deposit box and a private bathroom with a hairdryer, free toiletries, a shower or a bath tub. Some rooms also feature a balcony.
Hotels history dates back to more than 100 years ago, to its spectacular opening in 1905. It offers rich history, stylish interior and an excellent cuisine. Meals can be also enjoyed in the traditional Slovak style restaurant reachable within 100 metres.
Your stay in Grandhotel Praha will be a treat in any season. In winter you can enjoy skiing, sledging or walking in a snow covered countryside, the summer brings countless possibilities for hiking and short trips into the nature.
The nearest bus and train station are set within a 15-minute walk and the centre of Tatranska Lomnica is reachable within a 5-minute walk. Hotel ski busses to the nearest ski lift are offered for free and the Poprad Airport can be reached within a 20-minute drive.
Enjoy your holiday with extra benefit included – a single return cable car ticket valid in the Vysoké Tatry resort that can be changed for a water park ticket (1x per holiday/person)*
*Cannot be used on the arrival (check-in) day. The offer applies to holidays between 4.2. and 31.10.2022 (the last check-out day). To use the benefit, every client must be registered for Gopass. If you are not a Gopass member yet, please register in advance before arriving at the hotel. If you already have a Gopass, don’t forget to take it with you on your holiday to enjoy all discounts and benefits while staying with us.
To use the benefit, every client must be registered for Gopass. If you are not a Gopass member yet, please register in advance before arriving at your hotel. If you already have a Gopass, don’t forget to take it with you on your holiday to enjoy all discounts and benefits while staying with us.
Особые условия
В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения сейчас введены дополнительные санитарные меры и меры безопасности.
Из-за коронавируса (COVID-19) услуги по предоставлению еды и напитков в этом объекте могут быть ограничены или недоступны.
В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения принимаются меры по защите гостей и сотрудников. Отдельные удобства и услуги могут быть недоступны или ограничены.
В связи с коронавирусом (COVID-19) убедитесь, что при бронировании этого объекта вы следуете всем рекомендациям органов власти пункта вашего назначения. Эти рекомендации могут касаться, в частности, цели поездки и максимально допустимого размера вашей группы.
В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения придерживаются строгих мер физического дистанцирования.
В связи с коронавирусом (COVID-19) ношение маски обязательно во всех общих помещениях этого объекта.
В стоимость проживания 24 декабря входит рождественский ужин, а в стоимость проживания 31 декабря — новогодний праздничный ужин.
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в город Татранска Ломница
Показать трансферы из города Татранска ЛомницаАэропорт Будапешта «Ференц Лист» | Татранска Ломница | от 33171 p. | показать | |
Будапешт | Татранска Ломница | от 33171 p. | показать | |
Аэропорт Братиславы имени Мирослава Штефаника | Татранска Ломница | от 51882 p. | показать | |
Услуги
Общие
- Парковка
- Допускается размещение домашних животных
- Бесплатная парковка
- Парковка на территории
- Частная парковка
- Wi-Fi доступен на всей территории
Питание и напитки
- Ресторан
- Доставка еды и напитков в номер
- Бар
- Завтрак в номер
- Упакованные ланчи
- Детское меню
Услуги бизнес-центра
- Конференц-зал/Банкетный зал $
- Факс/Ксерокопирование
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Сейф
- Экскурсионное бюро
- Камера хранения багажа
- Выдаются счета
Бассейн и оздоровительные услуги
- Сауна
- Фитнес-центр
- Спа и оздоровительный центр
- Массаж $
- Гидромассажная ванна
- Крытый плавательный бассейн
- Открытый плавательный бассейн
- Открытый бассейн (работает круглый год)
- Крытый бассейн (работает круглый год)
- Бассейн
Зоны общественного пользования
- Сад
- Терраса
Разное
- Номера для некурящих
- Лифт
- Отопление
Услуги уборки
- Прачечная $
- Услуги по глажению одежды $
- Дневная уборка номера
Спорт и Отдых
- Катание на лыжах
- Пешие прогулки
- Велоспорт
- Место для хранения лыж
- Лыжная школа $
- Прокат лыжного снаряжения
- Продажа горнолыжного абонемента
- Живая музыка/выступление
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Транспорт
- Трансфер (бесплатно)
Развлечения и семейные услуги
- Настольные игры и/или пазлы
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- Гости могут отказаться от уборки
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Еду, которую подают в объекте, можно заказать в номер
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
- Доставляемая еда надежно упакована
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- В объекте следят за состоянием здоровья гостей
- Есть аптечка первой помощи
- Доступ к медицинской помощи
Социальное дистанцирование
- Можно заплатить без наличных
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
- Предусмотрены защитные экраны или перегородки между сотрудниками объекта и гостями, где необходимо
Типы номеров
Одноместный номер
Классический люкс
Классический двухместный номер с 1 кроватью
Современный двухместный номер с 1 кроватью
Отзывы от Booking.com
Dear Vladyslav, thank you for your feedback and for staying directly at our hotel. We appreciate the time and the energy you gave us with leaving a comment. We also thank you for notifying us of possible shortcomings, what we are apologise. Thanks to you we can continue to improve our services to your complete enjoyment and comfort. We are very pleased that you enjoyed your stay, despite a shortcomings and we believe that we will have the chance to welcome you once again in our hotel. Best regards. Adam Müller, Guest Relations Manager
Dear Eduard, thank you for your positive feedback and for staying directly at our hotel. We appreciate the time and the energy you gave us with leaving a comment. We are very pleased that you enjoyed your stay and we believe that we will have the chance to welcome you once again in our hotel. Best regards. Adam Müller, Guest Relations Manager
Dear Oksana, thank you for your positive feedback and for staying directly at our hotel. We appreciate the time and the energy you gave us with leaving a comment. We are very pleased that you enjoyed your stay and we believe that we will have the chance to welcome you once again in our hotel. Best regards. Adam Müller, Guest Relations Manager
Dear Ildar, thank you for your positive feedback and for staying directly at our hotel. We appreciate the time and the energy you gave us with leaving a comment. We are very pleased that you enjoyed your stay and we believe that we will have the chance to welcome you once again in our hotel. Best regards. Adam Müller, Guest Relations Manager
Dear Yelena, thank you for your feedback and for staying directly at our hotel. We appreciate the time and the energy you gave us with leaving a comment. We also thank you for notifying us of possible shortcomings, and thanks to you we can continue to improve our services to your complete enjoyment and comfort. We are very pleased that you enjoyed your stay and we believe that we will have the chance to welcome you once again in our hotel. Best regards. Adam Müller, Guest Relations Manager
Dear Saltanat, thank you for your feedback and for staying directly at our hotel. We appreciate the time and the energy you gave us with leaving a comment. We also thank you for notifying us of possible shortcomings, and thanks to you we can continue to improve our services to your complete enjoyment and comfort. We are very pleased that you enjoyed your stay and we believe that we will have the chance to welcome you once again in our hotel. Best regards. Adam Müller, Guest Relations Manager
Dear Kateryna, thank you for your feedback and for staying directly at our hotel. We appreciate the time and the energy you gave us with leaving a comment. We also thank you for notifying us of possible shortcomings, and thanks to you we can continue to improve our services to your complete enjoyment and comfort. We are very pleased that you enjoyed your stay and we believe that we will have the chance to welcome you once again in our hotel. Best regards. Adam Müller, Guest Relations Manager
Dear Yuliya, thank you for your positive feedback and for staying directly at our hotel. We appreciate the time and energy you gave us with leaving a comment. We are very pleased that you enjoyed your stay and please accept my apologies for discomfort during your stay at Grand Mountain Spa. We believe that we will have the chance to welcome you once again in our hotel. Best regards. Adam Müller, Guest Relations Manager
Dear Anton, thank you for your feedback and for staying directly at our hotel. We appreciate the time and the energy you gave us with leaving a comment. We also thank you for notifying us of possible shortcomings, and thanks to you we can continue to improve our services to your complete enjoyment and comfort. We are very pleased that you enjoyed your stay and we believe that we will have the chance to welcome you once again in our hotel. Best regards. Adam Müller, Guest Relations Manager
Dear Guest, thank you very much for your positive feedback. We are happy that you enjoyed the stay with us. We believe that we will have the chance to welcome you once again in our hotel. Best regards, Jaroslav Jedlička, Hotel Director