с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель Hotel Diament Plaza Gliwice укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
The 4-star Hotel Diament Plaza Gliwice is located in the centre of Gliwice, in a beautiful tenement house from the 19th century. The Municipal Office, the Silesian Technical University, the train station and the market square are within walking distance.
The interiors of the hotel combine original architectonic elements with modern interiors. Each room comes with free WiFi, a desk, a minibar, tea and coffee making facilities, as well as a Smart TV with satellite channels. A private bathroom with a bath or shower, a hairdryer and free toiletries is featured.
Varied buffet breakfast is offered daily in the elegant Poziom Restaurant which specializes in international cuisine and there is also the Lobby Bar & Live Cooking which serves a wide range of drinks and snacks.
There is a secure car park only 120 metres away from the hotel. Hotel Diament Plaza Gliwice offers currency exchange point.
Особые условия
В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения сейчас введены дополнительные санитарные меры и меры безопасности.
В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения принимаются меры по защите гостей и сотрудников. Отдельные удобства и услуги могут быть недоступны или ограничены.
Курение запрещено на всей территории отеля.
Парковка находится по адресу: Kłodnicka, 4.
Услуги
Общие
- Парковка
- Допускается размещение домашних животных
- Частная парковка
Питание и напитки
- Ресторан
- Доставка еды и напитков в номер
- Бар
- Завтрак в номер
- Упакованные ланчи
- Специальные диетические меню (по запросу)
- Детское меню
Услуги бизнес-центра
- Конференц-зал/Банкетный зал
- Бизнес-центр $
- Факс/Ксерокопирование $
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Ускоренная регистрация заезда/отъезда
- Сейф
- Обмен валюты
- Экскурсионное бюро
- Камера хранения багажа
- Индивидуальная регистрация заезда/отъезда
- Выдаются счета
Бассейн и оздоровительные услуги
- Фитнес-центр
Зоны общественного пользования
- Терраса
- Терраса для загара
Разное
- Номера для некурящих
- Номера/Удобства для гостей с ограниченными физическими возможностями
- Лифт
- Отопление
- Курение на всей территории объекта размещения запрещено
- Кондиционер
- Места для курения
Услуги уборки
- Прачечная $
- Химчистка $
- Услуги по глажению одежды $
- Дневная уборка номера
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Транспорт
- Трансфер (за дополнительную плату)
Магазины
- Мини-маркет на территории
Безопасность
- Круглосуточная охрана
- Охранная сигнализация
- Датчики дыма
- Видеонаблюдение в местах общего пользования
- Видеонаблюдение снаружи здания
- Огнетушители
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- После уборки жилье опечатывается до прихода гостя
- Гости могут отказаться от уборки
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Еду, которую подают в объекте, можно заказать в номер
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
- Контейнеры для еды во время завтрака
- Доставляемая еда надежно упакована
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Нет предметов совместного использования (бумажное меню, журналы, ручки, газеты и т. д.)
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- В объекте следят за состоянием здоровья гостей
- Есть аптечка первой помощи
- Гостям предоставляются термометры
- Есть маски для гостей
Социальное дистанцирование
- Можно заплатить без наличных
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
- Предусмотрены защитные экраны или перегородки между сотрудниками объекта и гостями, где необходимо
Типы номеров
Полулюкс
Двухместный номер бизнес-класса с 1 кроватью
Апартаменты с 1 спальней
Представительский одноместный номер
Представительский двухместный номер с 1 кроватью
Отзывы от Booking.com
Dear Elena, Thank you for leaving your opinion after your last stay at the Hotel Diament Plaza in Gliwice. I am glad that we were able to meet your expectations. Thank you very much for your time and we hope to welcome you again at the Diament Plaza Hotel in Gliwice. Kind regards, Michał Witkowicz Hotel director
Dear Guest, Thank you for leaving your opinion after your last stay at the Hotel Diament Plaza in Gliwice. I am glad that we were able to meet your expectations. Thank you very much for your time and we hope to welcome you again at the Diament Plaza Hotel in Gliwice. Yours sincerely, Michał Witkowicz Hotel director
Dear Mr. Alexey, Thank you for your opinion following your recent stay in Diament Plaza Hotel in Gliwice. I am pleased to learn that we filled your expectations, and I assure you that your comments will help us to maintain our high standards of service. I apologize for the inconvenience that this room has. The next time you stay at our hotel, I encourage you to book a Junior room, which is composed of two rooms. It is a great encouragement for my team and I to read your positive comments. We are grateful for your patronage and look forward to welcoming you back again to Diament Plaza Hotel in Gliwice. Sincerely Yours, Magdalena Płonka Front Office Manager
Dear Cerry Thank you for your opinion following a recent stay at Diament Plaza Hotel. We very much appreciate your comment and would like to apologize for the inconvenience you experienced while using our parking services. Normally there are 2 method of parking place payments. One straight one on the parking place, and second recommended by hotel – to pay with reception. The only one different is that placing your parking cost on the hotel bill we are obligated to add taxes to the final bill. Big plus for Guest comfort is that we have everything connected with jouney to Plaza Hotel on one bill. I hope that during your future visit to Diament Plaza Hotel, you will experience our usual high standard of service and hospitality, and I thank you for bringing these issue to my attention . Your sincerely, Michał Witkowicz Hotel director
Dear Vladimeri, Thank you for rating our hotel. Our guests comments are very important to us as they will enable us to improve the level of our services. I am sorry that we did not live up to your expectations for the hotel. Sorry for the inconvenience. We appreciate your opinion and we hope that we will have the opportunity to host you again at Hotel Diament Plaza Gliwice in the near future. Best regards Michał Witkowicz Hotel director
Dear Mrs. Anna, Thank you for your opinion following a recent stay at Hotel Diament Plaza Gliwice. Your comments are very important as they enable us to improve our services. I am pleased to learn that we fulfilled your expectations, and I assure you that your comments will help us to maintain our high standards of service. It is a great encouragement for my team and I to read your positive comments. We are grateful for your patronage and look forward to welcoming you back again. Your sincerely, Marta Komar General Manager
Dear Guest, Thank you for your opinion following your recent stay at Diament Plaza Hotel in Gliwice. Your comments are very important as they enable us to improve our services. I am particularly concerned after reading your comments about our services. It was very disappointing to learn that we failed to satisfy your expectations in this area. We do apologize for the inconvenience caused to you, and are grateful for your input, which will assist us in maintaining the high standards of service we strive to attain. Your sincerely, Marta Komar General Manager
Dear Valeri, Thank you for your opinion for your stay in Hotel Diament Plaza in Gliwice. I am pleased to learn that we fulfilled your expectations, and I assure you that your comments will help us to maintain our high standards of service. It is a great encouragement for my team and I to read your positive comments. We are grateful for your patronage and look forward to welcoming you back again to Diament Plaza Gliwice. Sincerely Yours, Marta Komar General Manager
Dear Mr. Malashchinskii, We would like to thank you for sharing with us your opinion and service quality. This will give us a chance to implement corrections to our services. We will certainly train our associates more effectively to avoid these kinds of imperfections in the future. I would like to present our improvements to you, to show that we are taking customer feedback very serious. I hope that during your future visit to Plaza Diament Hotel, you will experience our usual high standard of service and hospitality. Your sincerly Marta Komar General Manager