с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель Ramada by Wyndham München Airport укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Situated in Oberding, just 4 km from Munich Airport, this hotel offers modern soundproof rooms, a shop and a 24-hour reception. The Ramada by Wyndham Munich Airport has rooms with air conditioning or balcony/terrace, a flatscreen-TV, telephone and free WiFi. The Ramada by Wyndham Munich Airport's George & Co. restaurant serves European food and there is also a beer garden in the summer. The property offers conference facilities for a wide range of celebrations and events. The hotel has 2 meeting rooms and a conference capacity of up to 60 people. Trains run from the nearby Munich Airport S-Bahn (city rail) station to Munich city centre in 40 minutes. Outdoor and covered parking is available for a daily fee.
Особые условия
В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения сейчас введены дополнительные санитарные меры и меры безопасности. При регистрации заезда необходимо предъявить действительное удостоверение личности с фотографией и кредитную карту. Пожалуйста, примите во внимание, что выполнение особых пожеланий не гарантировано и может потребовать дополнительной оплаты. Из-за коронавируса (COVID-19) услуги по предоставлению еды и напитков в этом объекте могут быть ограничены или недоступны. Из-за коронавируса (COVID-19) предоставление услуг трансфера в этом объекте временно приостановлено. В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения принимаются меры по защите гостей и сотрудников. Отдельные удобства и услуги могут быть недоступны или ограничены. Please note that only one extra bed or baby cots can be accommodated in the rooms and must be confirmed by the property in advance. Additional costs are not included in the room rate and must be paid separately during the stay.
Услуги
Общие
- Парковка
- Парковка на территории
- Частная парковка
Питание и напитки
- Ресторан
- Доставка еды и напитков в номер
- Бар
- Снэк-бар
- Торговый автомат (напитки)
- Торговый автомат (закуски)
Услуги бизнес-центра
- Конференц-зал/Банкетный зал $
- Бизнес-центр
- Факс/Ксерокопирование $
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Ускоренная регистрация заезда/отъезда
- Сейф
Зоны общественного пользования
- Сад
- Терраса
- Терраса для загара
- Общий лаунж/гостиная с телевизором
Разное
- Номера для некурящих
- Семейные номера
- Лифт
- Звукоизолированные номера
- Отопление
- Курение на всей территории объекта размещения запрещено
- Места для курения
Услуги уборки
- Прачечная $
- Химчистка $
- Услуги по глажению одежды $
- Дневная уборка номера $
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Безопасность
- Охранная сигнализация
- Датчики дыма
- Огнетушители
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- После уборки жилье опечатывается до прихода гостя
- Уборка объекта выполняется профессиональными клининговыми компаниями
- Гости могут отказаться от уборки
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Еду, которую подают в объекте, можно заказать в номер
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
- Контейнеры для еды во время завтрака
- Доставляемая еда надежно упакована
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Нет предметов совместного использования (бумажное меню, журналы, ручки, газеты и т. д.)
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- В объекте следят за состоянием здоровья гостей
- Есть аптечка первой помощи
- Доступ к медицинской помощи
- Есть маски для гостей
Социальное дистанцирование
- Предусмотрен бесконтактный заезд и отъезд
- Можно заплатить без наличных
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
- Предусмотрены защитные экраны или перегородки между сотрудниками объекта и гостями, где необходимо
Отзывы от Booking.com
Dear Igor, we want to thank you for giving us that really good feedback about our location. We hope you had a pleasent further journey and that you will visit us again soon. Kind Regards Moritz Habig Guest Review
Dear Alex, thank you very much for rating and giving us a good feedback about the cleanliness and the short distance to the airport. We already changing the menu in our restaurant and we guarentee you that by your next stay, you will be very impressed about the solution. Please keep in mind that we adapt our prices to the market environment. Kind Regards Moritz Habig Guest Review
Dear Vladimir, thank you so much for the good feedback about our new beds! We are happy you enjoyed your stay in our hotel. We are sorry for the issue about the parking, we were fully booked this night and we did not expected that much guests with a car. Kind Regards Moritz Habig Guest Review
Dear Alexey, we are so happy to hear that you enjoying every stay in the Ramada by Wyndham Munich Airport. Thank you for giving us a perfect rating and a positive feedback about the rooms and facilities and especially about the staff. We hope to see you again in time. Kind Regards Moritz Habig Guest Review
Dear Natalia, lovely that you enjoyed your stay that much and we want to thank you for rating us a well! The cleanliness is very important for us and we are glad that you have recognized that. We hope you had a pleasent further journey and we are looking forward to welcome you again. Kind Regards Moritz Habig Guest Review
Dear Alexander, we are a little bit confused about your rating and feedback. It sounds like nearly everything was perfect as you said, except of the pillows. Our staff would have appreciate it, if you would have told us why you just gave them a rating from 5. They are working 24 hours at the reception for you, so if there is any issue just ask them and we will provide you as much pillows as you want. Furthermore you gave a very good feedback for the cleanliness in our guest rooms, hence you rated the cleanliness with a 7,5. Kind Regards Moritz Habig Guest Review
Thank you for your rating Kuznetcova. We wish you a good journey and hope to welcome you again in future time in our Ramada by Wyndham München Airport Best Benjamin Barth Manager
Dear Janet, thank you so much for rating us that good! We are doing everything to provide you an unforgettable time and we are happy that we were successfull We love to hear that you enjoyed your stay in our hotel and we hope to see you again. Kind Regards Moritz Habig Guest Review
Dear Sergey, thank you very much for the rating you gave and the poitive feedback plus the constructive critic. We are happy that you took so much time writing us everything you have had experienced during your stay in our hotel. We hope you had a lovely further journey and we are looking forward to welcome in our hotel again. Kind Regards Moritz Habig Guest Review
Dear Ekaterina, please excuse the circumstances with your transfer. We hope, afterwards you had a good stay. Best Benjamin Barth Manager