Booking.com
с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать апартаменты Thomas Apartments укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Апартаменты Thomas с бесплатным Wi-Fi расположены в Айя-Напе, в 16 минутах ходьбы от монастыря Айя-Напа.
Во всех апартаментах есть полностью оборудованная кухня.
Гости могут бесплатно посещать плавательный бассейн соседнего отеля-партнера и близлежащий фитнес-центр.
Расстояние до музея Таласса составляет 1,2 км. До оживленных ночных клубов Айя-Напы можно дойти всего за несколько минут.
Особые условия
При регистрации заезда необходимо предъявить действительное удостоверение личности с фотографией и кредитную карту. Пожалуйста, примите во внимание, что выполнение особых пожеланий не гарантировано и может потребовать дополнительной оплаты.
Этот объект находится в оживленном районе, поэтому может быть шумно.
Пожалуйста, заранее сообщите Thomas Apartments предполагаемое время прибытия. Вы можете использовать поле «Особые пожелания» при бронировании или связаться с объектом размещения напрямую — контактные данные указаны в вашем подтверждении бронирования.
В этом объекте нельзя устраивать девичники, мальчишники и другие подобные вечеринки.
Услуги спа и тренажерный зал недоступны в этом объекте в связи с коронавирусом (COVID-19).
При заезде необходимо оплатить страховой залог в размере EUR 250. Платеж производится кредитной картой. Вы получите внесенную сумму во время регистрации отъезда. После проверки состояния объекта размещения залог будет полностью возвращен на вашу кредитную карту.
Регистрация заезда проводится круглосуточно и без выходных. Гостям, прибывающим в нерабочие часы стойки регистрации (с 10:00 до 16:00), необходимо сообщить об этом администрации апартаментов по крайней мере за 1 день.
Достопримечательности
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в Айя Напу
Показать трансферы из Айя НапыПопулярные направления | ||||
Ларнака Бей | Айя-Напа | от 6480 p. | показать | |
Ларнака | Айя-Напа | от 6794 p. | показать | |
Аэропорт Ларнаки | Айя-Напа | от 7526 p. | показать | |
Ercan Airport | Айя-Напа | от 10661 p. | показать | |
Лимассол | Айя-Напа | от 15992 p. | показать | |
Южная Никосия | Айя-Напа | от 15992 p. | показать | |
Пафос | Айя-Напа | от 23204 p. | показать | |
Paphos | Айя-Напа | от 23204 p. | показать | |
Коралловый Залив | Айя-Напа | от 24458 p. | показать | |
Другие направления | ||||
Дериния | Айя-Напа | от 3449 p. | показать | |
Айя-Напа Порт Порт | Айя-Напа | от 3658 p. | показать | |
Протарас | Айя-Напа | от 3867 p. | показать | |
Декелия | Айя-Напа | от 6689 p. | показать | |
Ороклини | Айя-Напа | от 6689 p. | показать | |
Паралимни | Айя-Напа | от 6794 p. | показать | |
Фамагуста | Айя-Напа | от 8153 p. | показать | |
Мазотос | Айя-Напа | от 10870 p. | показать | |
Воколида | Айя-Напа | от 11288 p. | показать | |
Пано Лефкара | Айя-Напа | от 13065 p. | показать | |
Пиргос | Айя-Напа | от 14424 p. | показать | |
Скарину | Айя-Напа | от 14947 p. | показать | |
Северная Никосия | Айя-Напа | от 15051 p. | показать | |
Агиос-Тихонас | Айя-Напа | от 15992 p. | показать | |
Пареклисия | Айя-Напа | от 15992 p. | показать | |
Фасоула Лимассол | Айя-Напа | от 17769 p. | показать | |
Агиос Эпиктос | Айя-Напа | от 17978 p. | показать | |
Лимассол Порт | Айя-Напа | от 18082 p. | показать | |
Лапитос | Айя-Напа | от 18814 p. | показать | |
Писсури | Айя-Напа | от 24458 p. | показать | |
Кисонерга | Айя-Напа | от 24458 p. | показать | |
Хлорака | Айя-Напа | от 24458 p. | показать | |
Пейя | Айя-Напа | от 25503 p. | показать | |
Айя-Текла | Айя-Напа | от 26340 p. | показать | |
Кома тоу Гиалоу | Айя-Напа | от 29684 p. | показать | |
Платрес | Айя-Напа | от 31566 p. | показать | |
Агиа Марина | Айя-Напа | от 33865 p. | показать | |
Услуги
Общие
- Парковка
- Бесплатная парковка
- Парковка на территории
- Частная парковка
- Wi-Fi доступен на всей территории
Питание и напитки
- Ресторан
- Бар
- Снэк-бар
- Торговый автомат (напитки)
- Торговый автомат (закуски)
- Буфет, подходящий для детей
Бассейн и оздоровительные услуги
- Сауна
- Фитнес-центр
- Открытый плавательный бассейн
- Открытый бассейн (работает по сезонам)
- Бассейн
Разное
- Номера для некурящих
- Кондиционер $
- Только для взрослых
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Стойка регистрации
- Сейф
- Камера хранения багажа
Спорт и Отдых
- Бильярд $
Развлечения и семейные услуги
- Ночной клуб/Диджей $
Магазины
- Мини-маркет на территории
Безопасность
- Датчики дыма
- Видеонаблюдение в местах общего пользования
- Видеонаблюдение снаружи здания
- Огнетушители
Отзывы от Booking.com
It’s strange that these are completely different complaints you have written here than the ones you were trying to use to get a refund on your daily phone call to booking.com... But then you did try to tell them that there was no gym, or pool, or air conditioning, or reception, among a few other things. When they very quickly established that you were lying, they just as quickly dismissed your many refund claims. It’s such a shame the cleaners in your self-catering apartment refused to pick up your dirty clothes from the floor and fold them nicely for you, maybe your review would have been a 10! Or maybe not, alas we will never know!
Let’s forget about the fact that you were sending us demands and complaints for weeks before you even arrived at the property. When you did arrive, you went into a private store room and took property that did not belong to you, without any permission from any member of staff. When we questioned you about this you then immediately made a complaint to booking and demanded compensation, on the basis that you did not have enough towels and the ones you did have were ripped (bearing in mind that this is a self catering property and we do not even have to supply you with towels)! In this complaint you actually tried to deceive booking.com by taking a photo of a ripped old towel from another hotel to try and claim your money back. What you failed to realize is that the name of this other hotel was actually written on the towel! As you kept feeling the need to make us aware that you are an “attorney at law”, I’m sure you don’t need me to explain to you what attempting to claim compensation on the basis of deception could be construed as (say for example trying to pass off a ripped towel from quite clearly another hotel as one of ours to suit your complaint)? As you well know, your complaint was not upheld by booking.com and you were informed you would not be compensated, so your last resort is to try and damage us with a poor review, again based on lies. I wish you luck in your life, and I also hope you find they joy and fulfillment that your life is clearly lacking.
The fact that you booked a studio for 3 and turned up with 4 people might have had something to do with not having enough chairs for you all... We were good enough to accommodate you anyway and you thank us with a completely unfair review given the circumstances. As you booked a self catering apartment, there was no need for us whatsoever to provide you with shampoo or shower gel, but we do anyway so you at least have something to use when you arrive on your first day until you can go and get your own things. Again this unnecessary gesture on our part apparently is not good enough. Also the full time cleaners we provide in a SELF CATERING property are not up to your standards either? You did in fact have everything you needed inside your apartment to clean it yourself if you so felt inclined. As we own 3 of the 4 properties on the street, you could have literally parked anywhere you wanted... including 3 different driveways on the sides, parking spaces under the building and directly in front of any one of our three buildings. The only thing we do ask is that you do not block the parking for the one other block that is not ours! Fair enough I think? Lastly, If the location was so terrible, why did you specifically book it?? We make it very clear where we are and how close we are to everything so you must have looked at this and physically chosen to spend your time where you did? It seems that you wanted to be in a 5* hotel resort, so again I’m wondering why you booked a self catering apartment? The fact that we are probably half the price as these probably gives me the answer without really having to ask the question...
You waited a total of 2 hours for a hairdryer, not 3 days. And when you did storm into the reception after these 2 hours to demand it again, you threatened us with a bad review if you did not get it right then. Everybody has a right to their personal opinion I guess, but I have never been to a property where everything is horrible and there is not a single good thing. It is a bit strange that the location was also very bad for you because when you left the property you booked a room in the property right next door to us! So the location can’t have been that bad after all! In our experience, a review like this that is not constructive in the slightest and is only done by a customer to try and damage the property out of spite. Any normal person can see straight through a review like this, especially when there are multiple reviews from other customers who stayed at the property at the exact same time as you, which say the complete opposite to to what you have.