Booking.com
с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать апартаменты Citadines Rochor (SG Clean) укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Апарт-отель Citadines Rochor (SG Clean) расположен в Сингапуре. К услугам гостей бассейн, фитнес-центр, общий лаундж и номера с бесплатным Wi-Fi. Из окон открывается вид на город.
В распоряжении гостей собственная ванная комната с душем, кондиционер, телевизор с плоским экраном и микроволновая печь. В числе удобств холодильник и чайник.
Поблизости находятся такие популярные достопримечательности, как улица Бугис-стрит, торговый центр Mustafa Centre и Сингапурский художественный музей. Расстояние до аэропорта Чанги составляет 16 км.
Особые условия
В даты, к которым применимы соответствующие рекомендации органов власти по снижению распространения коронавируса (COVID-19), в этом объекте размещения не принимают гостей из определенных стран.
Для заселения в этот объект размещения необходимо предоставить отрицательный ПЦР-тест на коронавирус (COVID-19).
Guests need to provide proof of full Coronavirus (Covid-19) vaccination to stay in this property effective from 1 February 2022.
Достопримечательности
Транспорт
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в Сингапур
Показать трансферы из СингапураПопулярные направления | ||||
Порт Сингапура | Центр Район Сингапур | от 5796 p. | показать | |
Сингапур Пирс | Центр Район Сингапур | от 6376 p. | показать | |
Аэропорт Сингапура «Чанги» | Центр Район Сингапур | от 6376 p. | показать | |
Другие направления | ||||
Джохор-Бару | Центр Район Сингапур | от 14394 p. | показать | |
Леголенд Малайзия Джохор-Бару | Центр Район Сингапур | от 25503 p. | показать | |
Куала-Лумпур | Центр Район Сингапур | от 25503 p. | показать | |
Услуги
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Камера хранения багажа
- Услуги консьержа
- Выдаются счета
Бассейн и оздоровительные услуги
- Фитнес-центр
- Открытый плавательный бассейн
- Открытый бассейн (работает круглый год)
- Бассейн
Разное
- Номера для некурящих
- Лифт
- Курение на всей территории объекта размещения запрещено
- Кондиционер
Транспорт
- Трансфер от/до аэропорта
Услуги уборки
- Прачечная $
- Химчистка $
- Услуги по глажению одежды $
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Зоны общественного пользования
- Общая кухня
- Общий лаунж/гостиная с телевизором
Общие
- Wi-Fi доступен на всей территории
Безопасность
- Круглосуточная охрана
- Охранная сигнализация
- Датчики дыма
- Видеонаблюдение в местах общего пользования
- Видеонаблюдение снаружи здания
- Огнетушители
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- Уборка объекта выполняется профессиональными клининговыми компаниями
- Гости могут отказаться от уборки
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Еду, которую подают в объекте, можно заказать в номер
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Нет предметов совместного использования (бумажное меню, журналы, ручки, газеты и т. д.)
- В объекте следят за состоянием здоровья гостей
- Есть аптечка первой помощи
- Есть маски для гостей
Социальное дистанцирование
- Предусмотрен бесконтактный заезд и отъезд
- Можно заплатить без наличных
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
- Предусмотрены защитные экраны или перегородки между сотрудниками объекта и гостями, где необходимо
Типы номеров
Номер-студия с кроватью размера «queen-size»
Двухместный номер-студио с 2 отдельными кроватями
Представительский номер-студио
Номер-студио "Премьер"
Лофт
Апартаменты с 1 спальней
Отзывы от Booking.com
Dear Olesya, Greetings from your friendly team at Citadines Rochor Singapore! Thank you for choosing our premier-luxe serviced residence for your recent holiday in Singapore and for your heartwarming feedback. We are delighted you enjoyed most aspects of your stay with us and our service, well-appointed apartments and facilities have impressed you. We deeply regret to learn the only detraction of your stay was the service attitude of our Guest Service team member at the check-out process and we sincerely apologise for the disappointment caused to you. Please be assured our management has taken note of your feedback and we shall be investigation, in addition to counselling our team member concerned. Despite this slight detraction in your overall experience staying with us, all of us are truly humbled and grateful for your lovely compliment by letting us know you shall be returning to stay with us again and we truly hope Citadines Rochor will always be your choice residence whenever you are back in Singapore as we earnestly look forward to welcoming you back. We are at your service. Thank you for giving us the great privilege and pleasure of being of service to you. Your valued support is much appreciated. Kind regards, Cynthia Lim, Manager, Social Media and Partnerships
Dear Максим, Greetings. We deeply regret to learn you did not fully enjoy your stay with us and we are truly sorry for the disappointment and discomfort cause to you by the presence of a cockroach in your apartment and our team’s handling of the situation. Kindly be assured we have traced the 06th level Studio Executive apartment assigned for your stay and we shall be calling in our external Pest Control service provider, so they may carry out the necessary corrective works. Additionally, we assure you our management shall be investigating into your feedback and seek improvements in the areas we lack. All of us sincerely hope you will give us another chance to host you again as we truly wish to create a better stay experience for you. We have enjoyed being of service to you and we earnestly hope to welcome you back, giving us a chance to recover your trust in our service and residence. Thank you. Kind regards, Cynthia Lim, Manager, Social Media and Partnerships
Dear Sergei Laukhin, Greetings from your friendly team at Citadines Rochor Singapore! Thank you for choosing our serviced residence. We are delighted you enjoyed all aspects of your stay with us. It brings us much cheer to learn you especially liked the scintillating cityscape from the comfort of your 7th level apartment and we sincerely hope you will now make our residence your choice accommodation whenever your travels bring you back. Thank you for giving us the great privilege and pleasure of being of service to you. We earnestly look forward to welcoming you back. We are at your service. Your valued support is much appreciated. Kind regards, Cynthia Lim, Manager, Social Media and Partnerships
Dear Александра Томилова, Greetings! Your friendly team at Citadines Rochor Singapore truly appreciates your valued support for our serviced residence and for awarding your stay experience with a perfect rating. All of us are indeed thrilled to learn you had an awesome stay with us and enjoyed all aspects of your stay with us. Thank you for giving us the great pleasure and privilege of being of service to you and all of us genuinely look forward to welcoming you back for more enjoyable and comfortable stays at Citadines Rochor. Thank you. Kind regards, Cynthia Lim, Manager, Social Media and Partnerships
Dear Anastasia, SLC 4/5 Simply Singas Dear NikH_11, Greetings! Your friendly team at Citadines Rochor Singapore truly appreciates your valued support for our serviced residence. All of us are delighted you enjoyed most aspects of your stay. We are truly grateful for your valuable feedback regarding having a cafe in our premises and we sincerely apologise for any disappointment caused to you. We are happy to share some retailers and café owners are preparing to occupy the shops in the adjoining complex and we sincerely hope these services will be available when you next stay with us. ---- Please accept our sincere apologies for the faulty sliding door at the bathroom and for our team’s failure to fix the door during your stay. Please allow us to explain as our team found the roller adjustment screws to be defective and we did not have any replacements, we are sorry our team member was not able to rectify the defect then. However, we would like to assure you we have since rectified the defect and we are truly sorry for any inconvenience caused to you by the defective sliding door. ---- All of us sincerely hope this slight detraction in your stay will not prevent you from staying with us again as we truly wish to welcome you back and create a wholly enjoyable and comfortable stay for you the next time around. Thank you for giving us the great privilege and pleasure of being of service to you. All of us earnestly look forward to welcoming you back and be of service to you again. Kind regards, Cynthia Lim, Manager, Social Media and Partnerships