Booking.com
с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель Emerald Maldives Resort & Spa-Deluxe All Inclusive укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Роскошный 5-звездочный курортный спа-отель Emerald Maldives - Deluxe All Inclusive расположен на острове Фасменду, в южной части атолла Раа, на Мальдивах. Остров занимает площадь 20 гектаров суши, которая окружена живописной лагуной с кристально-синей водой площадью 100 гектаров.
Курортный отель Emerald Maldives идеально подходит для гостей, желающих получить незабываемые впечатления от отдыха в роскошных номерах с пакетом услуг Делюкс «все включено», посреди нетронутых пляжей с белоснежным песком, чистого голубого океана и тропической природы.
Все номера оборудованы телевизором с плоским экраном и спутниковыми каналами. Из некоторых окон открывается вид на море. В каждом номере предоставляется чайник. В номерах обустроена гостиная зона.
По утрам в отеле сервируют континентальный или полный английский/ирландский завтрак, а также завтрак «шведский стол».
На территории курортного спа-отеля Emerald Maldives обустроена детская игровая площадка.
Персонал на круглосуточной стойке регистрации говорит на хинди, английском, испанском и французском языках.
Атолл Баа находится в 46 км.
Особые условия
При регистрации заезда необходимо предъявить действительное удостоверение личности с фотографией и кредитную карту. Пожалуйста, примите во внимание, что выполнение особых пожеланий не гарантировано и может потребовать дополнительной оплаты.
Пожалуйста, заранее сообщите Emerald Maldives Resort & Spa-Deluxe All Inclusive предполагаемое время прибытия. Вы можете использовать поле «Особые пожелания» при бронировании или связаться с объектом размещения напрямую — контактные данные указаны в вашем подтверждении бронирования.
Возможны следующие варианты трансфера. Для организации трансфера в день заезда гостям необходимо сообщить администрации курортного отеля данные об авиарейсах прилета и вылета не менее чем за 72 часа до заезда. Если администрация не была своевременно проинформирована, гостям может потребоваться переночевать в городе Мале за собственный счет. Для получения дополнительной информации об ограничениях по весу и размеру багажа просьба связаться с администрацией курортного отеля.
Трансфер на гидросамолете из международного аэропорта Мале продолжительностью 40 минут. Стоимость трансфера в обе стороны:
В период: С 1 декабря 2021 г. – 23 декабря 2022 г. по 23 декабря 2023 г.
Для взрослого: 590 долларов США в обе стороны, в том числе все налоги.
Для ребенка (от 2 до 12 лет): 360 долларов США в обе стороны, включая налоги
Для младенцев (до 1 года включительно): бесплатно.
Перелет внутренними авиалиниями из международного аэропорта имени Ибрагима Насира длится 35 минут, а последующая поездка на скоростном катере — 25 минут.
Стоимость трансфера в обе стороны:
В период: С 21 декабря 2021 года по 23 декабря 2022 года. До 23 декабря 2023 г.
Для взрослого: 540 долларов США в обе стороны, включая налоги.
Для ребенка (от 2 до 12 лет): 280 долларов США в обе стороны, включая налоги.
Для младенцев (до 1 года включительно): бесплатно.
Ограничения по провозу багажа для трансфера на гидросамолете: стандартный разрешенный вес регистрируемого багажа составляет 20 кг, ручной клади ― 3 кг (на 1 человека). Максимальный допустимый вес 1 сумки: 32 кг. За каждый килограмм багажа
сверх установленного лимита взимается дополнительная плата в размере 5 долларов США за кг плюс налоги. Расчет за перевес осуществляется непосредственно на стойке регистрации заезда.
Размер платы за перевес багажа может быть изменен без предварительного уведомления.
РАЗМЕЩЕНИЕ С ДЕТЬМИ:
- на одной вилле с питанием по тарифу «все включено» допускается размещение с родителями не более 2 детей в возрасте до неполных 14 лет. При размещении детей в возрасте от 2 до 13,99 лет взимается дополнительная плата в размере 250 долларов США за ребенка за ночь (с учетом применимой скидки).
- дети в возрасте от 14 лет считаются взрослыми;
- спальные места для детей: один ребенок размещается на кушетке, которая раскладывается в кровать, а для второго ребенка будет предоставлена раскладная кровать;
- за дополнительных детей взимается экологический налог в размере 6 долларов США за каждого ребенка в сутки (не входит в стоимость проживания).
ТАРИФ «ВСЕ ВКЛЮЧЕНО ДЕЛЮКС»:
По прибытии гостям предоставляется бесплатный приветственный напиток.
Мини-бар в номере: безалкогольные напитки, вино, пиво и вода.
Снаряжение для занятий немоторизованными водными видами спорта (частные уроки за дополнительную плату).
Снаряжение для сноркелинга (маска, трубка и ласты).
Дважды в неделю (в зависимости от погодных условий) проводится 20-минутное групповое занятие сноркелингом с инструктором.
Экскурсии (в зависимости от погодных условий):
1 экскурсия за весь период проживания при размещении от 7 ночей.
При проживании от 10 ночей гостям предлагаются 2 экскурсии.
Широкий выбор вин и напитков в барах
При регистрации заезда гостям необходимо предъявить кредитную карту, которая использовалась для гарантии бронирования.
Карта также потребуется для совершения платежей в отеле. Администрация может связаться с владельцем карты для проверки предоставленной информации.
Из соображений безопасности и в целях защиты частной жизни на территории отеля не допускается использование любых видов беспилотных летательных аппаратов и дронов,
в том числе любительских авиамоделей.
УСЛУГИ ДЛЯ НОВОБРАЧНЫХ (однократно за весь период проживания при бронировании от 4 ночей):
Бесплатный сеанс массажа (30 минут) для двоих в спа-центре Emerald, бутылка игристого вина в номере по прибытии, декоративное оформление номера цветами по прибытии, романтический ужин на двоих с выбором блюд по меню.
Данный пакет услуг не может быть использован совместно с другими специальными предложениями, услуги не суммируются. Предложение действует в течение
12 месяцев с даты официальной свадьбы, при регистрации заезда гостям необходимо предъявить действительное свидетельство о браке.
При регистрации заезда гостям необходимо предъявить удостоверение личности с фотографией и кредитную карту.
Услуги
Общие
- Wi-Fi доступен на всей территории
Спорт и Отдых
- Теннисный корт
- Рыбная ловля $
- Виндсерфинг
- Каноэ
- Велоспорт
- Дайвинг $
- Ныряние с маской и трубкой
- Оборудование для занятия водными видами спорта $
- Тематический ужин $
- Экскурсия или презентация о местной культуре $
- Живая музыка/выступление
- Прямая трансляция спортивных мероприятий
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Питание и напитки
- Ресторан
- Доставка еды и напитков в номер
- Бар
- Барбекю
- Снэк-бар
- Специальные диетические меню (по запросу)
- Детское меню
- Буфет, подходящий для детей
Бассейн и оздоровительные услуги
- Сауна $
- Фитнес-центр
- Спа и оздоровительный центр $
- Массаж $
- Гидромассажная ванна $
- Открытый плавательный бассейн
- Частная пляжная зона
- Открытый бассейн (работает круглый год)
- Пляж
- Купальня на открытом воздухе $
- Игрушки для бассейна
- Бассейн с видом
- Полотенца для бассейна/пляжа
- Бар у бассейна
- Бассейн с постепенным увеличением глубины
- Бассейн
Транспорт
- Трансфер от/до аэропорта
- Трансфер от/до аэропорта (платный)
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Сейф
- Обмен валюты
- Экскурсионное бюро
- Камера хранения багажа
- Услуги консьержа
- Индивидуальная регистрация заезда/отъезда
Зоны общественного пользования
- Сад
- Терраса
- Игровая комната
- Церковь/Храм
- Терраса для загара
Развлечения и семейные услуги
- Няня/Услуги по уходу за детьми $
- Детская игровая площадка
- Караоке
- Анимационный персонал
- Детский клуб
- Вечерняя программа
- Настольные игры и/или пазлы
- Игровая зона в помещении
- Детская площадка на улице
Услуги уборки
- Прачечная $
- Химчистка $
- Услуги по глажению одежды $
- Пресс для брюк $
- Дневная уборка номера
Услуги бизнес-центра
- Бизнес-центр $
- Факс/Ксерокопирование $
Магазины
- Парикмахерская/Салон красоты
Разное
- Номера для некурящих
- Семейные номера
- Кондиционер
Безопасность
- Круглосуточная охрана
- Датчики дыма
- Видеонаблюдение в местах общего пользования
- Огнетушители
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Нет предметов совместного использования (бумажное меню, журналы, ручки, газеты и т. д.)
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- В объекте следят за состоянием здоровья гостей
- Есть аптечка первой помощи
- Есть маски для гостей
Социальное дистанцирование
- Можно заплатить без наличных
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- После уборки жилье опечатывается до прихода гостя
- Уборка объекта выполняется профессиональными клининговыми компаниями
- Гости могут отказаться от уборки
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Еду, которую подают в объекте, можно заказать в номер
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
Отзывы от Booking.com
Dear Maksim, We are very grateful of your visit at Emerald Maldives Resort and Spa and extremely appreciative of your review here above. We are delighted to learn that you had a wonderful stay with us and particularly value our hotel for our services. The comfort of our guests is of paramount importance to us. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can. We hope to have the pleasure of welcoming you back at Emerald Maldives in the near future. With the best regards, Srikanth Devarapalli General Manager
Dear PAVEL, We are incredibly grateful that you took the time out to leave us a wonderful review with a perfect rating. Thank you very much for choosing Emerald Maldives Resort and Spa as your holiday destination of choice in Maldives. I am happy to see that overall you had an enjoyable stay and great time with us. We do strive to give every guest a memorable stay and the whole Emerald team will be thrilled to see your appreciation of their efforts providing the best services. We appreciate your observations which have highlighted the size of the resort and the number of marine life around the island that did not meet your expectation and we wish to take this opportunity to apologise for the disappointment caused. We have taken a great consideration of your comments which will enable us to improve the issues addressed. We appreciate on your constructive feedback and we hope to have an opportunity to welcome you back again in the near future. With the best regards, Srikanth Devarapalli General Manager
Dear OLGA, We are incredibly grateful that you took the time out to leave us a perfect rating and seeing that you had an excellent experience with us is the best thing we could hope for! Your review means a lot to us. We are touched and honored that you chose Emerald Maldives Resort and Spa to spend your holiday in Maldives and even more thrilled hearing that we could be of service for a truly memorable first stay of many to come in the near future. My whole team will be thrilled to see your appreciation towards your well appointed water villa located right on the pier, overlooking to turquoise seawater with a patio over the sea to unwind after… a long day in paradise, to our hotel facilities and its amenities and to your dining experience in all of our restaurants offering wide range of flavorful and delectable cuisine stimulating guest palate who wishes to discover different dishes around the world to go along with our unlimited cocktail and signature drinks, extensive premium spirits and Sommelier's wine selections. We are delighted to know you had an amazing holiday experience with us. We are proud to have created a team with great dedication in providing services for all our guests — it would be my pleasure to pass along your superb recognition to the rest of the Emerald family. Your words of encouragement will inspire us to continue our effort in providing service excellence. We wish to have the pleasure welcoming you for further great memories and wonderful holiday experience in our beautiful island paradise. With the best regards, Srikanth Devarapalli General Manager
Dear Elena, We are very grateful of your visit at Emerald Maldives Resort and Spa and extremely appreciative of your in-depth review here above. We are delighted to hear your appreciation towards our Deluxe All Inclusive package where offers starts as soon as you step on the island and finishes at the moment you boarded on plane from your dining experience in all of our restaurants offering delicious, tasty and decadent dishes from every part of the world perfectly paired with our unlimited cocktails and signature drinks, to our extensive premium spirits and Sommeliers wine selections and to our different type of villas which has their own charm either ideal for guests looking for total privacy or a villa which is perfect choice for families with kids where all offers an elegant, cozy and relaxed ambiance in a modern and comfortable style, to our hotel facilities and its amenities, from our wide range of indoor and outdoor activities creating a sanctuary for guests who wish to escape the pressures and stress of modern-day life which bring you unto another level of experience in Maldives and lastly, to our Emerald Spa where all guest are pampered leading your body and mind on a journey of inner and outer peace. It is with heavy heart to hear that there are areas of our products and services which did not meet your expectations and we wish to take this opportunity to apologize for the disappointment caused. Our team have taken a great consideration of your comments and feedbacks in regards to quality of our food and we will use it so that we can continue to improve and provide a consistent food and beverage service. We thank you for your constructive comments and we wish to inspire you to revisit us to leave a more favorable impression with you in our beautiful island paradise. With the best regards, Srikanth Devarapalli General Manager
Dear Mikhail, Thank you for your time in writing the lovely review and also for the perfect rating. It gives us great pleasure hearing from you and we are thrilled that we could be of service to ensure your holiday was a truly memorable stay at Emerald Maldives Resort and Spa. I am filled with gratitude hearing as you considered our resort as "Perfect Hotel" and even more rewarding towards your high appreciations to your well appointed villa designed in contemporary-style tropical architecture and interior design solutions where guests can enjoy an elegant, cozy and relaxed ambiance in a modern and comfortable style. At Emerald the happiness and satisfaction of our guests is the most important part. The dedication of our team to ensure you feel special through their warm and genuine service is an essential part of a wonderful memories you’ll take home with you. We wish to inspire you to create an excellent holiday experience with Emerald Maldives in the near future. With the best regards, Srikanth Devarapalli General Manager
Dear Stanislav, Seeing that you had an excellent experience is the best thing we could hope for! Your review means a lot to us. Thank you for choosing Emerald Maldives Resort and Spa as your holiday destination in Maldives. We are gratefully pleased hearing your admiration from your dining experience in all of our restaurants offering wide range of tasty and delectable dishes, to your well appointed villa offering an elegant, cozy and relaxed ambiance in a modern and comfortable style, to our hotel facilities nd its amenities and to the warmth hospitality extended by our team members which was highlighted on your review and by finding our services efficient and very polite. Your words of encouragement will inspire us to continue our effort in providing service excellence. We appreciate your observations which have highlighted the structure of our water villa jetty and the marine life around the island that did not meet your expectations and we wish to take this opportunity to apologize for the disappointment caused. We have taken great consideration of your comments as they help us improve and continually provide the best guest experience possible. We thank you for your constructive comments and high commendations. We wish to have the pleasure of welcoming you back for another wonderful holiday experience in our beautiful island resort. With the best regards, Srikanth Devarapalli General Manager
Dear Olga, Thank you so much for giving us your time for this lovely review on how we are doing. We're glad that you had a wonderful holiday experience at Emerald Maldives Resort and Spa! At Emerald, you can expect an unparalleled experiences and we are glad that our hospitality and services exceeded your expectations which is very rewarding. We are very pleased to hear your appreciation towards to your well appointed family villa which are the perfect choice for families with kids - covered and open patios and a private swimming pool and garden. The comfort of our guests is of paramount importance to us. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can. Olga, looking forward to seeing you again. It is with pleasure to welcome you back for further great memories in our island paradise at Emerald Maldives. With the best regards, Srikanth Devarapalli General Manager
Dear SVETLANA, Thank you very much for your patronage towards Emerald Maldives Resort and Spa and it was a pleasure to have you with us during your recent travel to the Maldives. Additionally, we truly appreciate your valuable time to share your wonderful holiday experience with us. We do strive to give every guest to have a wonderful and memorable stay and hearing from you all the superlative words and praises really made our day. From our different villa categories where each and every villa has their own charm either ideal for guests looking for total privacy or a villa which is perfect choice for families with kids which all offers an elegant, cozy and relaxed ambiance in a modern and comfortable style, to your culinary journey in all of restaurants offering a wide variety of tasty and lavish dishes from every part of the world and lastly, we are truly delighted hearing your high admiration to our Festive offers from its programme and other small touches. I am filled with gratitude that the genuine passion for hospitality that was extended by the team members was highlighted on your stay and by finding our services a fantastic and unforgettable experience. This is a superb recognition for the Emerald family especially to Dave for taking special care of you who undoubtedly made a difference in your stay - just as you deserve. SVETLANA, until we meet again, it is with pleasure to welcome you back for another wonderful Emerald experience in our beautiful island resort. With the best regards, Srikanth Devarapalli General Manager
Dear Oleg, On behalf of us all at Emerald Maldives Resort and Spa, I would like to thank you for sharing this great review of your recent travel in Maldives. We are thrilled that you had a wonderful Emerald experience. Thank you for the great accolade towards your overall Emerald experience from the beauty of the resort with its natural lush island blending harmoniously with its contemporary structural design, to your well appointed villa which provides your utmost privacy to unwind after… a long day in paradise and to your culinary experience in all of our restaurants offering wide range of tasty and lavish dishes from every part of the world perfectly paired with our extensive premium beverage and Sommeliers wine selections - all part of Deluxe All Inclusive package where offer starts as you step on the island and will finish at the moment you board the plane. Moreover, we appreciate your high commendations towards our Emerald Spa where all guest are pampered leading your body and mind on a journey of inner and outer peace. We appreciate your observations which have highlighted the bicycles at the resort which did not meet your expectations. We have noted your feedback and we will use it for the resort improvement. Once again, we thank you for your constructive comments and hope to have the pleasure of welcoming you back at Emerald Maldives in the near future. With the best regards, Srikanth Devarapalli General Manager
Dear Elina, Thank you for choosing Emerald Maldives Resort and Spa as your recent holiday destination in Maldives. It gives us great level of joy to be able to read such a wonderful review following your stay at our island paradise and we are thrilled that you consider your the overall hotel aspect as "One of the Best 5-star Hotels in Maldives" especially this praise is coming from well experienced travelers in Maldives as you are. We are extremely delighted hearing your detailed recap of your stay and your high admiration towards our hotel villas designed in contemporary-style tropical architecture and interior design solutions where you can enjoy an elegant, cozy and relaxed ambiance in a modern and comfortable style, to our facilities and its amenities, our well equipped indoor and exciting outdoor activities offering a pleasurable break from daily life while stimulating fantasy and interest, to your culinary journey in all of our restaurants offering vast selection of fresh ingredients and flavorful dishes stimulating guest palate who wishes to discover different cuisine from every part of the world, to our safety and precautionary practices in ensuring all our valued guests and team members are in good shape against the world-wide pandemic going on and lastly, to the genuine personalized service and high luxury standards we aim to deliver to all our guests and how he played a significant role in ensuring you will have a memorable rare holiday experience with us. Thank you for sharing your observation towards each villa categories where each and every villa has their own charm either ideal for guests looking for total privacy or a villa which is perfect choice for families with kids depending on their facility preferences. We give the utmost importance to our guest feedback as they help us improve and continually provide the best guest experience possible. Once again, thank you for sharing this wonderful review and for commending us so highly. We wish to have the pleasure welcoming you back for another amazing and unforgettable memories in our beautiful island paradise. With the best regards, Srikanth Devarapalli General Manager