Booking.com
с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель Cinnamon Dhonveli Maldives укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Окруженный прозрачной водой курортный отель Cinnamon Dhonveli Maldives отлично подходит для эксклюзивного отдыха. К услугам гостей 5 баров и ресторанов, первоклассный спа-центр, открытый бассейн и фитнес-центр.
Гостям предлагаются комфортабельные люксы с потрясающим видом на океан, тростниковым потолком и полом из массива дерева. В числе прочих удобств — просторная гостиная зона и собственный балкон.
Курортный отель Cinnamon Dhonveli находится примерно в 16 км или в 20 минутах езды на трансферном скоростном катере от международного аэропорта Мале.
В спа-центре Chavana проводятся различные расслабляющие массажи и процедуры. Днем гости могут отдохнуть на пляже, а также заняться рыбной ловлей или дайвингом в океане.
В ресторанах Koimala, Maakana и Rehendi сервируют «шведский стол» с разнообразными блюдами интернациональной кухни. В 2 барах на берегу океана гостям предложат коктейли и охлажденное пиво.
Особые условия
ИНФОРМАЦИЯ О ТРАНСФЕРЕ (не входит в стоимость проживания):
Не позднее чем за 72 часа до прибытия гостям необходимо сообщить администрации курортного отеля данные о рейсах прилета и вылета. Для гостей организуют трансфер на скоростном катере от аэропорта до острова и обратно. Катера курсируют как в дневное, так и в вечернее время.
По прибытии в международный аэропорт Мале пройдите к стойке № 34 Voyages Maldives. Представитель компании Voyages Maldives организует услуги трансфера.
Трансфер на скоростном катере от международного аэропорта Мале занимает 25 минут. Стоимость трансфера в обе стороны:
- для взрослого: 168 долларов США в обе стороны, включая все налоги;
- дети (от 2 до 11 лет): 84 долларов США в обе стороны, включая все налоги;
- младенцы (до 1 года): бесплатно.
Гостям необходимо сообщить администрации отеля информацию об авиарейсах прилета и вылета не позднее чем за 48 часов до прибытия.
ПОРЯДОК РАЗМЕЩЕНИЯ С ДЕТЬМИ:
Питание для детей в возрасте до 2 лет предоставляется бесплатно в соответствии с установленными правилами и планом питания сопровождающего взрослого (за исключением алкогольных напитков).
С каждого гостя взимается обязательный экологический сбор в размере 6 долларов США в сутки.
ОБЩИЙ ПОРЯДОК ПРОЖИВАНИЯ:
При регистрации заезда и оплате счетов в курортном отеле необходимо предоставить кредитную карту, которая использовалась для гарантии бронирования. Администрация отеля может связаться с владельцем карты для проверки предоставленной информации. В случае отмены бронирования возврат денежных средств осуществляется за вычетом банковских комиссий.
Из соображений безопасности и в целях защиты частной жизни на территории отеля не допускается использование всех видов беспилотных летательных аппаратов и дронов, в том числе любительских авиамоделей.
Для заказа занятий серфингом, размещения для серфингистов и серфинг-туров просьба связаться с администрацией отеля напрямую.
ПРИВИЛЕГИИ ДЛЯ НОВОБРАЧНЫХ:
Бесплатная корзина с фруктами и бутылка вина (1 раз за весь период пребывания).
Транспорт
Услуги
Питание и напитки
- Ресторан
- Бар
- Барбекю $
- Специальные диетические меню (по запросу)
- Детское меню
- Буфет, подходящий для детей
Услуги бизнес-центра
- Конференц-зал/Банкетный зал $
- Факс/Ксерокопирование
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Ускоренная регистрация заезда/отъезда
- Сейф
- Экскурсионное бюро
- Камера хранения багажа
- Услуги консьержа
Спорт и Отдых
- Теннисный корт
- Рыбная ловля $
- Бильярд
- Настольный теннис
- Виндсерфинг $
- Дартс
- Каноэ $
- Дайвинг $
- Ныряние с маской и трубкой $
- Оборудование для занятия водными видами спорта $
- Тематический ужин $
- Живая музыка/выступление
- Игра бинго $
Бассейн и оздоровительные услуги
- Фитнес-центр
- Спа и оздоровительный центр $
- Массаж $
- Открытый плавательный бассейн
- Открытый бассейн (работает круглый год)
- Пляж
- Панорамный бассейн
- Бассейн с видом
- Полотенца для бассейна/пляжа
- Бар у бассейна
- Бассейн
Транспорт
- Трансфер от/до аэропорта
- Трансфер (за дополнительную плату)
- Трансфер от/до аэропорта (платный)
Услуги уборки
- Прачечная $
- Услуги по глажению одежды $
- Дневная уборка номера
Разное
- Семейные номера
- Звукоизолированные номера
- Курение на всей территории объекта размещения запрещено
- Кондиционер
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Зоны общественного пользования
- Терраса для загара
- Общий лаунж/гостиная с телевизором
Магазины
- Мини-маркет на территории
Развлечения и семейные услуги
- Вечерняя программа
Общие
- Wi-Fi доступен на всей территории
Безопасность
- Круглосуточная охрана
- Охранная сигнализация
- Датчики дыма
- Видеонаблюдение в местах общего пользования
- Огнетушители
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- После уборки жилье опечатывается до прихода гостя
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
- Доставляемая еда надежно упакована
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- В объекте следят за состоянием здоровья гостей
- Есть аптечка первой помощи
Социальное дистанцирование
- Можно заплатить без наличных
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
Типы номеров
Люкс над водой
Бунгало «Пляж»
Бунгало у воды
Двухуровневое бунгало «Сад»
Улучшенный номер - Вид на океан
Отзывы от Booking.com
Dear Elena, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! Thank you for staying with us and taking the time to share your feedback from your recent stay with us. We are pleased to learn you had an overall wonderful stay however regret that some areas we failed to delight you. Please know that we have taken a good note of your constructive feedback- particularly the transfer delay and shall monitor to avoid recurrence. We hope we will have the opportunity of welcoming you back again in future. Stay safe and well! Warmest regards, Shiela Marie Front Office Manager
Dear Ekaterina, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! Thank you for staying with us and sharing your wonderful stay experience. We are pleased that you enjoyed your stay despite some shortcomings. We assure you that we will take measures to improve the level of our services and offerings in future. At Dhonveli we strive to provide the best services to all our guests so your comments are important to us. Thank you for your observation and recommendation. We are looking forward to the opportunity of welcoming you back again for another memorable visit. Warmest regards, Shiela Marie Front Office Manager
Dear Алексей, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! Thank you for your feedback, we are delighted to understand that you had a great experience with us during your stay. Its pleasing to note that you loved the experience with us as well as surfing however we regret that the rate for surfing were not up to your expectation. We look forward to welcoming you back to our hotel during your next trip to Maldives. Sincerely, Shiela Marie Front Office Manager
Dear Зухра, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! Thank you for staying with us and taking the time to share your lovely review. We are thrilled to hear you enjoyed your staycation at Dhonveli and were impressed with our accommodation and variety of food offerings. We hope to see you again soon! Stay safe and well! Warmest regards, Shiela Marie Front Office Manager
Dear Anna, Warm Greeting from Cinnamon Dhonveli…! Thank you very much for choosing to stay with us in Cinnamon Dhonveli and be grateful you for taking the valuable time out of your day to share with us and our followers you amazing experiences. We are thrilled that you loved your vacation with us here in our unique location and thank you for your kind acknowledgement of the exceptional service provided to you both by our team, the quality of our food & beverage and all the amazing experiences that you have kindly shared. We are delighted to see that you have had a wonderful vacation, exceptionally enjoying the service of our all our staff, activities, and outstanding food. It is great to see that so many team members were able to provide you with outstanding service plus the Cinnamon Dhonveli island atmosphere. Thank you again for your valuable feedback. Our entire team at Cinnamon Dhonveli and look forward to welcoming you back to experience our resort at its best. Malsha Madushanka, Guest Services Manager.
Dear Александр, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! Thank you for having taken the time to share the feedback of your experience back in January of this year. We are delighted to learn that you felt the island to be lovely, well laid out and particularly liked the beach. We are pleased too that you appreciate our colleagues, Dasha effort to assist your concerns. However, we are nevertheless truly saddened that your experience in a number of areas did not meet the level of service that we strive to offer and that we are known for. Your feedback is valuable to us and we have shared it with our team in order to improve our services in the future. We will certainly take your comments to heart positively and that will use as a tool to make better efforts. We hope you will change your mind and chose to return to visit us again one day so that we may regain your confidence in us. Stay safe and best regards, Shiela Marie Front Office Manager
Dear Tetiana, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! We appreciate that you took the time to share with us your feedback regarding your recent stay in our resort. Glad to hear that you found the resort location great for you, food to be good and appreciate our staff friendliness. The gracious hospitality you experienced is a signature at Dhonveli. Will definitely share this review with to motivate them more. On the other hand, we regret that some areas were not into your expectation. We taken onboard positively of your concerns and rest assured these have been look into with utmost importance and action. Again, thank you for staying with us. We look forward to the opportunity of welcoming you back and provide better experience. With warm regards, Shiela Marie Front Office Manager
Dear Yuliya, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! Thank you very much for sharing your short and sweet review! We are delighted to read about your amazing experience throughout your stay. We truly appreciate your recommendation and it will be our pleasure to welcome you back anytime. Stay safe until we meet again! With best regards, Shiela Marie Front Office Manager
Dear OxAna, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! Thank you for taking the time to write your review, it was indeed a great pleasure having you here with us. We are glad you've enjoyed your overall stay with us, appreciating the resorts facilities, cleanliness, location and found your experience to be worthwhile. We look forward to welcoming you back with us again soon, for yet another wonderful experience! Warm regards, Shiela Marie Front Office Manager
Dear Наталья, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! Thank you for choosing our resort as your holiday destination in the Maldives and for taking time away from your busy schedule to share your stay experience. All of us are indeed heartened to learn you had an enjoyable and comfortable stay in our accommodation and found our strategic location with its close proximity to the airport ideal place as well as the resorts atmosphere all to be your liking. Thank you for such valuable feedback. We sincerely look forward to welcoming you back for more enjoyable and comfortable stays. Best regards, Shiela Marie Front Office Manager