Booking.com
с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель Mitsui Garden Hotel Ginza-gochome укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Отель Mitsui Garden Ginza-gochome с фитнес-центром расположен в Токио, в Токио, в регионе Токио, в 400 м от Нихон Тендзи Сейтей. Расстояние от отеля No Chi до торгового центра Nissan Crossing составляет 600 м. К услугам гостей ресторан, круглосуточная стойка регистрации, камера хранения багажа и бесплатный Wi-Fi. Отель находится недалеко от популярных достопримечательностей, таких как торговые центры Ginza Core, Asahi Inari и Azuma Inari.
Все номера оснащены кондиционером, телевизором с плоским экраном и спутниковыми каналами, холодильником, чайником, биде, феном и шкафом для одежды. В собственной ванной комнате с душем предоставляются бесплатные туалетно-косметические принадлежности.
Каждое утро в отеле подают завтрак по меню.
Среди популярных достопримечательностей в окрестностях отеля Mitsui Ginza-gochome следует отметить статую Икорина, святилище Хожу Инари и храм Гинзашуссе Джизусон. Расстояние до международного аэропорта Токио Ханэда составляет 24 км.
Особые условия
Налог на проживание за человека за ночь не включен в цену. Вы оплачиваете его на месте.
Please note that buffet will not be served until further notice. The property will serve alternatively.
Please note that due to electrical inspection, all electrical appliances in the hotel including elevator or air conditioning will be out of service on 12 January 2021 from 11:00 to 18:00. Guests cannot stay in the hotel during these hours.
Достопримечательности
Транспорт
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в Токио
Показать трансферы из ТокиоПопулярные направления | ||||
Международный аэропорт Токио Ханэда | Токио | от 13765 p. | показать | |
Иокогама порт | Токио | от 17449 p. | показать | |
Йокогама | Токио | от 17449 p. | показать | |
Синагава Железнодорожный Вокзал | Токио | от 18224 p. | показать | |
Харуми Порт | Токио | от 19000 p. | показать | |
Аэропорт Токио «Нарита» | Токио | от 20841 p. | показать | |
Хаконе | Токио | от 34897 p. | показать | |
Другие направления | ||||
Кавасаки | Токио | от 15122 p. | показать | |
Тама | Токио | от 30244 p. | показать | |
Нарита | Токио | от 31795 p. | показать | |
Хитатинака | Токио | от 37805 p. | показать | |
Камакура | Токио | от 52927 p. | показать | |
Фудзиесида | Токио | от 54478 p. | показать | |
Фудзикавагутико | Токио | от 62039 p. | показать | |
Асикага | Токио | от 62039 p. | показать | |
Станция Фуджи пять 2200 м | Токио | от 62039 p. | показать | |
Никко | Токио | от 63590 p. | показать | |
Хакуба | Токио | от 113416 p. | показать | |
Услуги
Питание и напитки
- Ресторан
- Торговый автомат (напитки)
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Камера хранения багажа
Бассейн и оздоровительные услуги
- Фитнес-центр
- Общественные бани
Разное
- Номера для некурящих
- Лифт
- Отопление
- Курение на всей территории объекта размещения запрещено
- Кондиционер
- Места для курения
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Безопасность
- Круглосуточная охрана
- Охранная сигнализация
- Датчики дыма
- Видеонаблюдение в местах общего пользования
- Огнетушители
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- После уборки жилье опечатывается до прихода гостя
- Уборка объекта выполняется профессиональными клининговыми компаниями
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Нет предметов совместного использования (бумажное меню, журналы, ручки, газеты и т. д.)
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- В объекте следят за состоянием здоровья гостей
- Есть аптечка первой помощи
- Гостям предоставляются термометры
- Есть маски для гостей
Социальное дистанцирование
- Можно заплатить без наличных
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
- Предусмотрены защитные экраны или перегородки между сотрудниками объекта и гостями, где необходимо
Типы номеров
Стандартный двухместный номер с 1 кроватью
Двухместный номер Moderate с 1 кроватью
Небольшой двухместный номер с 2 отдельными кроватями
Двухместный номер Делюкс с 2 отдельными кроватями
Трехместный номер
Двухместный номер с 1 кроватью - Подходит для гостей с ограниченными физическими возможностями
Небольшой двухместный номер с 2 отдельными кроватями и дополнительной кроватью
Отзывы от Booking.com
Thank you for having stayed at Mitsui Garden Hotel Ginza-gochome and taking the time from your busy schedule to share your valuable feedback. We are very delighted to learn that you were satisfied with your stay. Especially thank you for your lovely comments about location and large public bath. We share your comments among all staff. Let me stress once again, your feedback is truly valuable. Thank you again and hope to welcome you back at Mitsui Garden Hotel Ginza-gochome. Front Office Manager
Thank you for your stay at Mitsui Garden Hotel Ginza-gochome. We are glad to hear that you have satisfied with your stay . However, we are very regret to read that you were not satisfied with breakfast. Because of Coronavirus, Half-buffet has a little change. The staff of restaurant take the food instead of guest, however, maybe there are something mistakes to noticing guest. please accept our apologies on the lack of attention to detail from restaurant.. We will make an every effort to offer every guests a comfortable stay. We certainly hope that your time at Mitsui Garden Hotel Ginza-gochome was a memorable one and look forward to welcoming you back in the future. Front Office Manager
Thank you for staying with Mitsui Garden Hotel Ginza-gochome. We are pleased to hear you enjoyed the convenience of our location. We are proud of being located in the middle of Tokyo and the subway stations, Ginza area is also within a walking distance. We are pleased to hear that you were satisfied with your stay And also, we are tremendously sorry for causing inconvenience. As you know, COVID-19 is serious concern. Thus, the government instructed hotels to close their public bath and the fitness gym. Because the instruction was sudden, the time that let guests note the change was not enough. We did ask Booking.com to edit the information of the facilities immediately, but it couldn’t make it on time.. Please accept our sincere apologies for unpleasant experiences you encountered. Front Office Manager
Thank you for staying to Mitsui Garden Ginza-gochome and we very much appreciate your detailed review of the hotel. We are sorry for inconvenience. We have closed our luege public bus and fitness gym because of coronavirus corona virus. Let me stress once again, your feedback is highly appreciated and we look forward to welcoming you back to the Mitsui Garden Hotel Ginza-gochome. Front Office Manager
Thank you for your stay at Mitsui Garden Hotel Ginza-gochome. We are glad to hear that you have satisfied with your stay. We are truly sorry for this inconvenience to reply you in English. We are glad to know that you are satisfied with the room’s cleanliness. Our staff work hard to make our guests’ stay pleasant. To ensure your comfortable experience here next time, we will improve access information as soon as possible. We are always available to assist our guests in any way we are able to during your visit as our guests’ satisfaction is our mission. Front Office Manager
We are pleased to hear that you were satisfied with your stay. Your compliment encourages our high motivation to seeking best services. Let me stress once again, your feedback is highly appreciated and we look forward to welcoming you back to the Mitsui Garden Hotel Ginza-gochome. Front Office Manager
Thank you for your stay at Mitsui Garden Hotel Ginza-gochome. We hope you do not mind writing back in English. We are very delighted to learn that you were satisfied with your stay. Especially thank you for your lovely comments about location and guest room. We share your comments among all staff. We will make an every effort to offer every guests a comfortable stay. We certainly hope that your time at Mitsui Garden Hotel Ginza-gochome was a memorable one and look forward to welcoming you back in the future. Front Office Manager
We are disappointed to hear that we could not live up to the Mitsui Garden Hotel standard you were expecting. Our buffet style breakfast is very popular among our guests, and we offer Japanese, Western or Sushi roll plate and appetizer buffet to start lovely day. However, we will share your review with our restaurant staff and will use your opinion as a reference in our further improvement. Office manager
Thank you for your stay at Mitui Garden Hotel Ginza-gochome. We hope that you had a pleasant stay with us. We are proud of being located in the middle of Tokyo and the subway stations, Ginza area is also within a walking distance. We are also disappointed to learn that the size of your room did not meet your expectations at this time. We would appreciate your kind understanding for the room situation. Tokyo is a densely populated city, so we have designed most of our rooms a bit compact but for function and convenience. However, your comments have been shared with the concerned departments for future guidance. We certainly hope we will be able to welcome you back to Mitsui Garden Hotel Ginza-gochome in the near future. Front Office Manager