Booking.com
с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель The Royal Park Canvas - Ginza 8 укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Отель The Royal Park Canvas - Ginza 8 расположен в Токио, в 500 метрах от станции метро Ginza и в 2,9 км от железнодорожного вокзала Токио. К услугам гостей номера с бесплатным Wi-Fi. Стойка регистрации открыта круглосуточно, гости могут посетить ресторан с террасой. В отеле имеется общий лаундж и предоставляются услуги консьержа.
Номера оснащены телевизором с плоским экраном. В номерах есть собственная ванная комната. В каждом номере установлен холодильник.
Токийская башня находится в 2,6 км от отеля The Royal Park Canvas - Ginza 8, а здание японского парламента — в 3,2 км. Расстояние до международного аэропорта Токио-Ханэда составляет 25 км.
Особые условия
В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения сейчас введены дополнительные санитарные меры и меры безопасности.
Из-за коронавируса (COVID-19) услуги по предоставлению еды и напитков в этом объекте могут быть ограничены или недоступны.
В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения принимаются меры по защите гостей и сотрудников. Отдельные удобства и услуги могут быть недоступны или ограничены.
Услуги спа и тренажерный зал недоступны в этом объекте в связи с коронавирусом (COVID-19).
В стоимость проживания с питанием не входит питание для детей, которые размещаются на имеющихся кроватях. В данном случае за питание детей взимается отдельная плата.
Достопримечательности
Транспорт
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в Токио
Показать трансферы из ТокиоПопулярные направления | ||||
Международный аэропорт Токио Ханэда | Токио | от 13888 p. | показать | |
Иокогама порт | Токио | от 17605 p. | показать | |
Йокогама | Токио | от 17605 p. | показать | |
Синагава Железнодорожный Вокзал | Токио | от 18387 p. | показать | |
Харуми Порт | Токио | от 19170 p. | показать | |
Аэропорт Токио «Нарита» | Токио | от 21028 p. | показать | |
Хаконе | Токио | от 35210 p. | показать | |
Другие направления | ||||
Кавасаки | Токио | от 15258 p. | показать | |
Тама | Токио | от 30515 p. | показать | |
Нарита | Токио | от 32080 p. | показать | |
Хитатинака | Токио | от 38144 p. | показать | |
Камакура | Токио | от 53401 p. | показать | |
Фудзиесида | Токио | от 54966 p. | показать | |
Асикага | Токио | от 62595 p. | показать | |
Станция Фуджи пять 2200 м | Токио | от 62595 p. | показать | |
Фудзикавагутико | Токио | от 62595 p. | показать | |
Никко | Токио | от 64160 p. | показать | |
Хакуба | Токио | от 114431 p. | показать | |
Услуги
Питание и напитки
- Ресторан
- Бар
- Снэк-бар
- Специальные диетические меню (по запросу)
- Торговый автомат (напитки)
- Доставка продуктов $
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Камера хранения багажа
- Услуги консьержа
Разное
- Номера для некурящих
- Номера/Удобства для гостей с ограниченными физическими возможностями
- Лифт
- Отопление
- Курение на всей территории объекта размещения запрещено
- Кондиционер
- Места для курения
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Услуги бизнес-центра
- Факс/Ксерокопирование $
Услуги уборки
- Пресс для брюк
- Дневная уборка номера
Зоны общественного пользования
- Общий лаунж/гостиная с телевизором
Общие
- Wi-Fi доступен на всей территории
Безопасность
- Круглосуточная охрана
- Охранная сигнализация
- Датчики дыма
- Видеонаблюдение в местах общего пользования
- Видеонаблюдение снаружи здания
- Огнетушители
Уборка
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- После уборки жилье опечатывается до прихода гостя
- Уборка объекта выполняется профессиональными клининговыми компаниями
- Гости могут отказаться от уборки
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Нет предметов совместного использования (бумажное меню, журналы, ручки, газеты и т. д.)
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- В объекте следят за состоянием здоровья гостей
- Есть аптечка первой помощи
- Доступ к медицинской помощи
- Гостям предоставляются термометры
- Есть маски для гостей
Социальное дистанцирование
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
- Предусмотрены защитные экраны или перегородки между сотрудниками объекта и гостями, где необходимо
Еда и напитки
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
- Доставляемая еда надежно упакована
Типы номеров
Стандартный двухместный номер с 2 отдельными кроватями
Стандартный двухместный номер с 1 кроватью
Улучшенный двухместный номер с 1 кроватью
Улучшенный двухместный номер с 2 отдельными кроватями
Улучшенный трехместный номер
Трехместный номер Делюкс
Двухместный номер Делюкс с 2 отдельными кроватями
Отзывы от Booking.com
We are truly honored to have been chosen out of the many choices here. Thank you very much for choosing us for your accommodation in Tokyo. We appreciate your kind words about our comfy and modern rooms with stunning views. It is our greatest pleasure to realize that you were satisfied with our staff and service. Your comment concerning our staff is also very much appreciated. We will continue our effort to provide the best service for our guests. Again, thank you very much for your fabulous feedback. We sincerely hope to welcome you back on your next visit to Tokyo. Best Regards, Kyoko Murase Front Team Manager
We would like to express our thanks for choosing us out of the numerous choices here again! Also, we are delighted and honored to be able to receive such kind praise from you. We are thrilled your time with us was so amazing! We endeavor to go above and beyond to ensure our guests have a memorable experience. Thank you very much for your time sharing your review and experience with us. We eagerly anticipate your next visit and look forward to serving you again. Best Regards, Kyoko Murase Front Team Manager
Thank you for choosing our place out of the numerous options here. We sincerely appreciate your time sharing your review and experience. We are delighted that you were impressed with our hotel , and left with that impression. It is our greatest pleasure to realize that you were satisfied with us and neighbors. It is always encouraging and more inspiring whenever we receive positive feedback from our valued guests. We are very much looking forward to welcoming you again. Best Regards, Kyoko Murase Front Team Manager We are very much looking forward to welcoming you again.
We would like to express our thanks for choosing us out of the numerous choices here. We are happy to hear that you loved and enjoyed our breakfast and stay with us. Share your comments with our restaurant team, and your feedback is invaluable to us and we will continue to strive for greater heights. Thank you very much for your time sharing your review and experience with us. Best Regards, Kyoko Murase Front Team Manager
We are truly honored to have been chosen out of the many choices here. It is our pleasure to know that you had a comfortable stay with us. As for the room size and breakfast, we are sorry that we could not meet your expectation. Your feedback of breakfast has been shared with our restaurant team. We sincerely appreciate your feedback in order for us to improve our services. Thank you very much for your time sharing your review and experience. We hope that we will have the opportunity to serve you again in the near future. Best Regards, Kyoko Murase Front Team Manager
Sincerely appreciate you choosing us for your accommodation in Tokyo. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We are thrilled your time with us was so amazing! We endeavor to go above and beyond to ensure our guests have a memorable and comfortable experience. As for the noise from the street, we are sorry if it disturbed your sleep in the mid night. We should have delivered our earplugs in order for you to have more comfortable sleep if we should have known the noise from the outside was too bad. We have reviewed it with our management team to take possible improvement. Thank you very much for your time sharing your review and experience with us. We hope to have an opportunity to welcome you back on your future travel to Tokyo. Best Regards, Kyoko Murase Front Team Manager
Thank you for choosing our place out of the numerous options here. First of all, we appreciate your time sharing your review and experience with us. We are delighted to know that your understanding and cooperation for our ECO friend policy by picking up the amenities what you need only from the reception on your own. As for the breakfast, we regret that the breakfast was not good enough for what you have expected. Although the variety of the breakfast was not good and could not meet your expectation, your constructive feedback is really appreciated. As you mentioned, it was tasty but not good for variety, we take your points to our consideration to improve the situation. However, on the other hand, we sincerely take your comments regarding the coffee and espresso. We have reviewed it with our restaurant management team to take possible improvement. Direct feedback from our valued guests, like yours, help us to aim even higher for the better service. Again, thank you very much for your visit and time for sharing your review and experience with us. We hope to have an opportunity to welcome you back on your future travel to Tokyo. Best Regards, Kyoko Murase Front Team Manager
We would like to thank you for choosing us out of the many options here. Your positive review regarding our staff will motivate us to aim for an even higher level of service to satisfy our guests. It is our greatest pleasure to realize that you were satisfied with our staff and service. As for the lack of space and place for your luggage and clothes, we are sorry if it made your stay inconvenience and uncomfortable. Thank you very much for your constructive feedback, we take your points to our consideration to improve the situation. Best Regards, Kyoko Murase Front Team Manager
We would like to thank you for choosing us out of the many options here. We are glad to hear that you loved our location and neighbors during your stay. As we do not have enough storage space at our hotel, we ask guests to pick up their luggage on their checking-out day if we keep luggage after guests' departure unless guests have next reservation with us. We appreciate your kind understanding and cooperation in advance. Thank you very much for your time sharing your review and experience with us. Best Regards, Kyoko Murase Front Team Manager
Thank you very much for choosing us for your accommodation in Tokyo. We appreciate your time sharing your review and experience with us. As for the window, we are sorry but we cannot open the window because of safety reason. We appreciate your kind understanding for this matter in advance. Housekeeping team can refresh the air during the room cleaning upon request for your information. If you happen to be in the vicinity, please do not hesitate to drop by our humble place. We eagerly await your next visit. Thank you very much. Best Regards, Kyoko Murase Front Team Manager