Booking.com
с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель The Alantara Sanur укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Отель The Alantara Sanur расположен в поселке Санур, в 6 км от Черепашьего острова Серанган. К услугам гостей открытый бассейн, ресторан, фитнес-центр, сад, бесплатный Wi-Fi и круглосуточная стойка регистрации.
В числе удобств некоторых номеров мини-кухня с холодильником. Гостям предоставляется 1 сеанс массажа спины и плеч продолжительностью 10 минут.
Ежедневно сервируется континентальный завтрак.
По вторникам и пятницам гости могут послушать живую музыку, а по воскресеньям — заняться йогой.
За дополнительную плату в отеле можно взять напрокат велосипеды и автомобиль. Для гостей организован бесплатный трансфер по расписанию в район Санур.
Ресторан Kopi Bali House находится менее чем в 1 км от отеля The Alantara Sanur, а до кафе Batu Jimbar 2,1 км. Расстояние до международного аэропорта Нгурах-Рай составляет 13 км.
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в Санур
Показать трансферы из СанураПопулярные направления | ||||
Аэропорт Денпасара «Нгурах-Рай» | Санур | от 883 p. | показать | |
Кута | Санур | от 1177 p. | показать | |
Денпасар | Санур | от 1177 p. | показать | |
Нуса-Дуа | Санур | от 1177 p. | показать | |
Чангу | Санур | от 1177 p. | показать | |
Паянган | Санур | от 1569 p. | показать | |
Убуд | Санур | от 1765 p. | показать | |
Паданг-Бай Порт | Санур | от 2354 p. | показать | |
Ловина | Санур | от 3236 p. | показать | |
Паданг-Бай | Санур | от 3236 p. | показать | |
Пемутеран | Санур | от 3236 p. | показать | |
Другие направления | ||||
Семиньяк | Санур | от 1177 p. | показать | |
Легиан | Санур | от 1177 p. | показать | |
Улувату | Санур | от 1177 p. | показать | |
Кемаджи | Санур | от 1569 p. | показать | |
Гилиманук | Санур | от 3236 p. | показать | |
Бэнджюведанг | Санур | от 3236 p. | показать | |
Канди Даза | Санур | от 3236 p. | показать | |
Гилиманук Порт | Санур | от 3236 p. | показать | |
Пулукан | Санур | от 3236 p. | показать | |
Карангасем | Санур | от 3236 p. | показать | |
Сидемен | Санур | от 3236 p. | показать | |
Амед | Санур | от 3236 p. | показать | |
Услуги
Общие
- Парковка
- Бесплатная парковка
- Wi-Fi доступен на всей территории
Питание и напитки
- Ресторан
- Доставка еды и напитков в номер
- Бар
- Завтрак в номер
Услуги бизнес-центра
- Конференц-зал/Банкетный зал $
- Бизнес-центр $
- Факс/Ксерокопирование $
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Парковка автомобилей служащим гостиницы
- Камера хранения багажа
- Услуги консьержа
Бассейн и оздоровительные услуги
- Фитнес-центр
- Спа и оздоровительный центр $
- Массаж $
- Крытый плавательный бассейн
- Открытый плавательный бассейн
- Открытый бассейн (работает круглый год)
- Крытый бассейн (работает круглый год)
- Бассейн
Зоны общественного пользования
- Сад
- Терраса
Разное
- Номера для некурящих
- Семейные номера
- Звукоизолированные номера
- Курение на всей территории объекта размещения запрещено
- Кондиционер
Транспорт
- Трансфер от/до аэропорта
- Прокат автомобилей
- Трансфер (за дополнительную плату)
- Трансфер от/до аэропорта (платный)
Услуги уборки
- Прачечная $
- Химчистка $
- Услуги по глажению одежды $
- Дневная уборка номера
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Спорт и Отдых
- Кулинарный мастер-класс $
Безопасность
- Круглосуточная охрана
- Охранная сигнализация
- Датчики дыма
- Видеонаблюдение в местах общего пользования
- Огнетушители
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- После уборки жилье опечатывается до прихода гостя
- Гости могут отказаться от уборки
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Еду, которую подают в объекте, можно заказать в номер
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
- Доставляемая еда надежно упакована
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- В объекте следят за состоянием здоровья гостей
- Есть аптечка первой помощи
- Гостям предоставляются термометры
Социальное дистанцирование
- Предусмотрен бесконтактный заезд и отъезд
- Можно заплатить без наличных
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
Типы номеров
Двухместный номер Делюкс с 1 кроватью или 2 отдельными кроватями и видом на бассейн
Люкс Alantara
Вилла с 1 спальней и собственным бассейном
Вилла с 2 спальнями и собственным бассейном
Отзывы от Booking.com
Dear Nataliia, Om Swastiastu, Genuine in hospitality from The Alantara Sanur by Pramana, Honouring Bali's Cultural Heritage Thank you very much for choosing The Alantara Sanur during your holiday in Bali. We are happy that we are able to delight you during your stay. Thank you for highlighting the genuine and warm hospitality delivered by each member of our team. We shall ensure that your kind words are shared with them. We are very happy to learn that you enjoyed your stay and had "an unforgettable experience". We are looking forward to welcoming you back to your home again. Cordially, Agung Mahadi Guest Service Manager
Dear Yuliia Sachuk, Om Swastiastu, Genuine in hospitality from The Alantara Sanur by Pramana, Honouring Bali's Cultural Heritage Thank you very much for choosing The Alantara Sanur during your holiday in Bali. We are happy that we are able to delight you during your stay. Thank you for highlighting the genuine and warm hospitality delivered by each member of our team. We shall ensure that your kind words are shared with them. And please kindly to accept our apology due to inconvenience that you have had during your stay. We will strive to focus in all aspects to make your stay more memorable in the near future. We are looking forward to welcoming you back to your home again. Cordially, Agung Mahadi Guest Service Manager
Dear Artur, Om Swastiastu, Genuine in hospitality from The Alantara Sanur by Pramana, Honouring Bali's Cultural Heritage Thank you very much for choosing The Alantara Sanur during your holiday in Bali. We are happy that we are able to delight you during your stay. Thank you for highlighting the genuine and warm hospitality delivered by each member of our team. We shall ensure that your kind words are shared with them. And please kindly to accept our apology due to inconvenience that you have had during your stay. We will strive to focus in all aspects to make your stay more memorable in the near future. We are looking forward to welcoming you back to your home again. Cordially, Agung Mahadi Guest Service Manager
Dear Inty2020, Om Swastiastu, Genuine in hospitality from The Alantara Sanur by Pramana, Honouring Bali's Cultural Heritage Thank you very much for choosing The Alantara Sanur during your holiday in Bali. We are happy that we are able to delight you during your stay. Thank you for highlighting the genuine and warm hospitality delivered by each member of our team. We shall ensure that your kind words are shared with them. And please kindly to accept our apology due to some inconvenience that you have had during your stay. We will strive to focus in all aspects to make your stay more memorable. We are looking forward to welcoming you back to your home again. Cordially, Agung Mahadi Guest Service Manager
Dear Svetlana Alfimova, Om Swastiastu, Genuine in hospitality from The Alantara Sanur by Pramana, Honouring Bali's Cultural Heritage Thank you very much for choosing The Alantara Sanur during your holiday in Bali. We are happy that we are able to delight you during your stay. Thank you for highlighting the genuine and warm hospitality delivered by each member of our team. We shall ensure that your kind words are shared with them. We are very happy to learn that you enjoyed your stay and had "an unforgettable experience". We are looking forward to welcoming you back to your home again. Cordially, Agung Mahadi Guest Service Manager
Dear Daria, Om Swastiastu, Genuine in hospitality from The Alantara Sanur by Pramana, Honouring Bali's Cultural Heritage Thank you very much for choosing The Alantara Sanur during your holiday in Bali. We are happy that we are able to delight you during your stay. Thank you for highlighting the genuine and warm hospitality delivered by each member of our team. We shall ensure that your kind words are shared with them. Please kindly to accept our apology due to inconvenience due to the hotel location. And we will strive to focus in all aspects to make your stay more memorable. We are looking forward to welcoming you back to your home again. Cordially, Agung Mahadi Guest Service Manager
Dear Alexandr, Om Swastiastu, Genuine in hospitality from The Alantara Sanur by Pramana, Honouring Bali's Cultural Heritage Thank you very much for choosing The Alantara Sanur during your holiday in Bali. We are happy that we are able to delight you during your stay. Thank you for highlighting the genuine and warm hospitality delivered by each member of our team. We shall ensure that your kind words are shared with them. We are very happy to learn that you enjoyed your stay and had "an unforgettable experience". We are looking forward to welcoming you back to your home again. Cordially, Agung Mahadi Guest Service Manager
Dear GulnaraBM, Om Swastiastu, Genuine in hospitality from The Alantara Sanur by Pramana, Honouring Bali's Cultural Heritage Thank you very much for choosing The Alantara Sanur during your holiday in Bali. We are happy that we are able to delight you during your stay. Thank you for highlighting the genuine and warm hospitality delivered by each member of our team. Sincere apologize due to your inconveniences regarding the linen, we will strive to focus in all aspect for your next better stay. We shall ensure that your kind words are shared with them. We are looking forward to welcoming you back to your home again. Cordially, Agung Mahadi Guest Service Manager
Dear Olga, Om Swastiastu, Genuine in hospitality from The Alantara Sanur, Honouring Bali's Cultural Heritage by Pramana Thank you for your stay and we are thrilled to read your positive comment on your experience during your stay. We are honored to have the opportunity to deliver the service that exceed your expectation. We will strive to focus on all aspect of improvement especially reagarding our shuttle services to set higher expectation on your future arrival to your home. We are looking forward to welcoming you back to your home again. Cordially, Agung Mahadi Guest Service Manager