Booking.com
с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель The Kowloon Hotel укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
The Kowloon Hotel lies at the centre of Nathan Road shopping paradise and is directly connected to MTR Tsim Sha Tsui Station. It offers 4 dining options, in-room massage service and free shuttle to Kowloon Station.
The hotel is a 7-minute walk from Star Ferry Pier, while Hung Hom Railway Station is a 20-minute walk away. It takes 30 minutes' car journey to reach Hong Kong International Airport from the property. Within a few blocks away of the property, guests enjoy easy access to the greatest Victoria Harbour views. Thousands of shops and restaurants are all within walking distance.
Every room in The Kowloon Hotel is air-conditioned and comes with a flat-screen satellite TV, minibar and tea/coffee maker. The private bathroom has shower facilities, bathtub, free toiletries and hairdryer. Free WiFi is available in all guest rooms.
The Kowloon Hotel features outstanding facilities with impeccable hospitality for various events. The well-equipped business centre, the Harbour Club Lounge and the function rooms offer full support to corporate meetings or private gatherings. For guests' convenience, currency exchange, concierge service, airport shuttle, free luggage storage and a 24-hour front desk are all provided.
The hotel restaurants and bar are with contemporary designs. The Window Café serves sumptuous international buffet and à la carte menu, while Loong Yat Heen offers Dim Sum and authentic Chinese delicacies. The Middle Row Bar is a chic spot perfect for unwinding with exquisite wine selections, cocktails and snacks. The sophisticated Coffee Corner provides an extensive selection of freshly brewed coffees with sandwiches and salads menu.
Особые условия
В даты, к которым применимы соответствующие рекомендации органов власти по снижению распространения коронавируса (COVID-19), в этом объекте размещения не принимают гостей из определенных стран.
В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения сейчас введены дополнительные санитарные меры и меры безопасности.
Из-за коронавируса (COVID-19) услуги по предоставлению еды и напитков в этом объекте могут быть ограничены или недоступны.
В даты, к которым применимы соответствующие рекомендации органов власти по снижению распространения коронавируса (COVID-19), в этом объекте размещения принимают бронирования только от работников служб жизнеобеспечения и путешественников с разрешением на совершение поездок. Им понадобится предоставить подтверждающие документы по приезде. Если этого не сделать, бронирование будет отменено на месте.
Из-за коронавируса (COVID-19) предоставление услуг трансфера в этом объекте временно приостановлено.
В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения принимаются меры по защите гостей и сотрудников. Отдельные удобства и услуги могут быть недоступны или ограничены.
В даты, к которым применимы соответствующие рекомендации органов власти по снижению распространения коронавируса (COVID-19), в этом объекте размещения у гостей могут запросить дополнительные документы для подтверждения личности, маршрута поездки и состояния здоровья.
Услуги спа и тренажерный зал недоступны в этом объекте в связи с коронавирусом (COVID-19).
The name on the credit card used for the booking should correspond to the guest staying at the property. For reservations made by a third party, you may be asked to complete an authorisation form and present a copy of the person's ID and credit card.
For non-refundable bookings, making changes to personal information is not allowed.
Please note that the Harbour Club Lounge is currently closed for maintenance works until further notice.
Достопримечательности
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в Гонконг
Показать трансферы из ГонконгаПопулярные направления | ||||
Каи Так круизный терминал | Гонконг остров | от 9389 p. | показать | |
Аэропорт Гонконга «Чек Лап Кок» | Гонконг остров | от 9389 p. | показать | |
Другие направления | ||||
Чимсачёй | Гонконг остров | от 18387 p. | показать | |
Паромный причал Макао Порт | Гонконг остров | от 18387 p. | показать | |
Диснейленд в Гонконге | Гонконг остров | от 18387 p. | показать | |
Каулун | Гонконг остров | от 18387 p. | показать | |
Вонг Шек Пирс Пирс | Гонконг остров | от 19170 p. | показать | |
Сайкун | Гонконг остров | от 19170 p. | показать | |
Новые Территории | Гонконг остров | от 19170 p. | показать | |
Услуги
Питание и напитки
- Ресторан
- Доставка еды и напитков в номер
- Бар
Услуги бизнес-центра
- Конференц-зал/Банкетный зал $
- Бизнес-центр $
- Факс/Ксерокопирование $
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Ускоренная регистрация заезда/отъезда
- Сейф
- Обмен валюты
- Экскурсионное бюро
- Камера хранения багажа
- Услуги консьержа
Разное
- Номера для некурящих
- Семейные номера
- Лифт
- Кондиционер
Транспорт
- Трансфер от/до аэропорта
- Прокат автомобилей
- Трансфер (за дополнительную плату)
- Трансфер от/до аэропорта (платный)
Услуги уборки
- Прачечная $
- Химчистка $
- Услуги по глажению одежды $
- Дневная уборка номера
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Спорт и Отдых
- Счастливые часы $
Безопасность
- Круглосуточная охрана
- Охранная сигнализация
- Датчики дыма
- Видеонаблюдение в местах общего пользования
- Огнетушители
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- Гости могут отказаться от уборки
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Еду, которую подают в объекте, можно заказать в номер
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
- Контейнеры для еды во время завтрака
- Доставляемая еда надежно упакована
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Нет предметов совместного использования (бумажное меню, журналы, ручки, газеты и т. д.)
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- В объекте следят за состоянием здоровья гостей
- Есть аптечка первой помощи
- Доступ к медицинской помощи
- Гостям предоставляются термометры
- Есть маски для гостей
Социальное дистанцирование
- Можно заплатить без наличных
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
- Предусмотрены защитные экраны или перегородки между сотрудниками объекта и гостями, где необходимо
Типы номеров
Улучшенный номер с кроватью размера "queen-size" или 2 односпальными кроватями
Номер Делюкс с 1 кроватью размера «queen-size» или 2 отдельными кроватями
Club Superior Queen Room
Club Deluxe Queen or Twin Room
Queen or Twin Room with Side Harbour View
Отзывы от Booking.com
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We are delighted to learn that your stay with us was wonderful and that you enjoyed the amenities and environment of our hotel. It is always a pleasure to receive positive feedback like yours which enables us to devote more enthusiasm with excellent service. We look forward to welcoming you back in the future. Best wishes, The Kowloon Hotel Management
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We are delighted to learn that you thoroughly enjoyed the hospitality and the hotel location. Please rest assured your kind appreciation has been shared with all team members and we look forward to having the pleasure of welcoming you back again in the future. Best wishes, The Kowloon Hotel Management
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We are pleased that you were happy with our hotel location, tasty breakfast and the evening cocktail at Harbour Club Lounge. In regard to the swimming pool, all guests are welcome to enjoy the 25-metre long indoor pool with Jacuzzi located on Level 1 of the YMCA. A single swimming pool entrance pass at HK$70 is available from our Concierge. It is our goal to ensure that every guest is satisfied to the fullest. We look forward to having the pleasure of welcoming you back again in the future. Best wishes, The Kowloon Hotel Management
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We regret to hear that you are not satisfied with the wifi connection, room ventilation and facilities. We take your comment seriously and therefore have brought the points you raised to our IT team which will look into addressing this accordingly as well as having reminded our Engineering team to verify any technical aspects that might be related to the ventilation functionality. It is only through your comments we would be able to improve our service standards. We hope that we will have the chance to recover and show you our refined levels of hospitality and have therefore the possibility to welcome you back to The Kowloon Hotel during your next stay in Hong Kong. Best wishes, The Kowloon Hotel Management
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We are delighted to hear that our convenient location with easy access to transportation resources served you well and we do hope that you had a great time exploring the city. In the meantime, please accept our apologies regarding the odor issue. We try to be very vigilant in the cleanliness of our guest rooms because we know how important it is for our guests. Based upon your review, we are actively working with our Housekeeping team to ensure this situation would not happen again. We hope that if your travels bring you back to Hong Kong, you would consider staying with us in the future. Best wishes, The Kowloon Hotel Management
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at our hotel and taking time to share your feedback with us. We are concerned of the area which failed to meet your expectations and we will share with the management for further possible enhancement. Your valuable feedback is much appreciated as it is only through your comments we would be able to improve our service standards. We look forward to welcoming you back in the future. Best wishes, The Kowloon Hotel Management
Dear Guest, Thank you for your comment. We would like to bring your attention to the room types in sizes varying from 18 sq. m to 45 sq. m available at our hotel for our guests’ selection. During guest’s staying period, it is advisable to bring any request for assistance to the attention of our on-duty guest service personnel who shall best address any of our guests’ needs immediately. We look forward to welcoming you back in the future. Best wishes, The Kowloon Hotel Management
Dear Guest, Thank you for your comment. We are delighted to learn that you enjoyed a convenient location of our hotel. We look forward to welcoming you back in the future. Best wishes, The Kowloon Hotel Management
Dear Guest, Thank you for your feedback. We regret to hear that you are not satisfied with some of our staff members’ performance. We take your comment seriously and therefore have reminded our team the importance of professional service and attitude. Training will also be reinforced to all front line teams to ensure excellent services to be rendered under any circumstances. Satisfactory guest experience always stays at our top priority and we truly hope this single staying experience will not prevent you from staying with us again. Best wishes, The Kowloon Hotel Management