с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель The Chamberlain укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Этот уютный, комфортабельный отель расположен к северу от Тауэрского моста, недалеко от крепости Лондонский Тауэр, небоскреба Мэри-Экс (известного как «Корнишон»), а также реки Темзы и района Доки Святой Екатерины. На всей территории отеля действует бесплатный Wi-Fi.
В пределах пешей доступности находятся многие всемирно известные достопримечательности Лондона. Кроме того, от отеля можно легко добраться до делового района. Прогулка до станции метро Liverpool Street займет несколько минут.
В отеле предлагаются номера с ванной комнатой, телевизором с плоским экраном, письменным столом и принадлежностями для чая/кофе.
Гости по достоинству оценят современный интерьер и уютную обстановку отеля Chamberlain. В отеле работают первоклассный ресторан и бар в стиле паба, где можно отдохнуть и заказать превосходный эль и изысканные блюда. Во время обеда и по вечерам в ресторане царит более торжественная атмосфера, а бар отличается непринужденной обстановкой.
Особые условия
В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения сейчас введены дополнительные санитарные меры и меры безопасности.
Из-за коронавируса (COVID-19) услуги по предоставлению еды и напитков в этом объекте могут быть ограничены или недоступны.
В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения принимаются меры по защите гостей и сотрудников. Отдельные удобства и услуги могут быть недоступны или ограничены.
При бронировании 5 и более номеров действуют особые правила отмены заказа.
Обратите внимание, что по прибытии взимается полная стоимость проживания. По прибытии на кредитной карте гостя производится предварительное блокирование средств для покрытия возможных расходов в отеле. В противном случае любые дополнительные услуги необходимо оплачивать по факту оказания.
Транспорт
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в Лондон
Показать трансферы из ЛондонаПопулярные направления | ||||
Юстон Железнодорожная Cтанция | Восточный Район Лондон | от 8893 p. | показать | |
Аэропорт Лондона «Хитроу» | Восточный Район Лондон | от 13339 p. | показать | |
Аэропорт Лондона «Лутон» | Восточный Район Лондон | от 16515 p. | показать | |
Аэропорт Лондона «Гэтвик» | Восточный Район Лондон | от 19056 p. | показать | |
Другие направления | ||||
Виктория Железнодорожная Cтанция | Восточный Район Лондон | от 8257 p. | показать | |
Ватерлоо Железнодорожная Cтанция | Восточный Район Лондон | от 8257 p. | показать | |
Ливерпуль-стрит Железнодорожная Cтанция | Восточный Район Лондон | от 8257 p. | показать | |
Паддингтон Железнодорожный Вокзал | Восточный Район Лондон | от 8257 p. | показать | |
Сент-Панкрас Железнодорожная Cтанция | Восточный Район Лондон | от 8257 p. | показать | |
Центральный Район Лондон | Восточный Район Лондон | от 8257 p. | показать | |
Стратфорд Железнодорожный Вокзал | Восточный Район Лондон | от 8893 p. | показать | |
Аэропорт Лондона «Сити» | Восточный Район Лондон | от 9845 p. | показать | |
Кингс-Кросс Железнодорожная Cтанция | Восточный Район Лондон | от 10798 p. | показать | |
Аэропорт Саутенд | Восточный Район Лондон | от 13974 p. | показать | |
Уокинг | Восточный Район Лондон | от 14503 p. | показать | |
Аэропорт Лондона «Станстед» | Восточный Район Лондон | от 20326 p. | показать | |
Уэлс | Восточный Район Лондон | от 50815 p. | показать | |
Аэропорт Бристоля | Восточный Район Лондон | от 63519 p. | показать | |
Услуги
Питание и напитки
- Ресторан
- Бар
- Детское меню
Услуги бизнес-центра
- Конференц-зал/Банкетный зал
- Факс/Ксерокопирование $
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Сейф
- Камера хранения багажа
- Выдаются счета
Разное
- Номера для некурящих
- Номера/Удобства для гостей с ограниченными физическими возможностями
- Лифт
- Отопление
- Гипоаллергенный номер
- Курение на всей территории объекта размещения запрещено
- Кондиционер
- Места для курения
Услуги уборки
- Прачечная $
- Химчистка $
- Дневная уборка номера
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Общие
- Wi-Fi доступен на всей территории
Безопасность
- Круглосуточная охрана
- Датчики дыма
- Видеонаблюдение в местах общего пользования
- Видеонаблюдение снаружи здания
- Огнетушители
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- После уборки жилье опечатывается до прихода гостя
- Гости могут отказаться от уборки
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
- Доставляемая еда надежно упакована
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Нет предметов совместного использования (бумажное меню, журналы, ручки, газеты и т. д.)
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- В объекте следят за состоянием здоровья гостей
- Есть аптечка первой помощи
Социальное дистанцирование
- Предусмотрен бесконтактный заезд и отъезд
- Можно заплатить без наличных
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
- Предусмотрены защитные экраны или перегородки между сотрудниками объекта и гостями, где необходимо
Типы номеров
Роскошный двухместный номер с 1 кроватью
Номер Делюкс с кроватью размера «king-size»
Двухместный номер Супер-Делюкс с 1 кроватью
Отзывы от Booking.com
Dear Mykyta, First and foremost, thank you for taking the time to review our hotel. Here at the Chamberlain, we appreciate all guest feedback as this allows us to focus our attentions when planning a refurbishment program, the facilities, and services we offer and the training that we implement for the team. Our mission is to provide quality and comfortable accommodation with secondary services delivered by a warm and welcoming team. Where possible, we do believe in going the extra mile, with plenty of guest interaction to ensure that our guests are made to feel welcome and that they enjoy their stay. Yet again, thank you for choosing our hotel as your accommodation, and we hope to welcome you back on your next visit to London. Best regards, Matko
Dear Aleksandrs, First and foremost, thank you for taking the time to review our hotel. Here at the Chamberlain we appreciate all guest feedback as this allows us to focus our attentions when planning a refurbishment program, the facilities and services we offer and the training that we implement for the team. Our mission is to provide quality and comfortable accommodation with secondary services delivered by a warm and welcoming team. Where possible, we do believe in going the extra mile, with plenty of guest interaction to ensure that our guests are made to feel welcome and that they enjoy their stay. Yet again, thank you for choosing our hotel as your accommodation, and we hope to welcome you back on your next visit to London. Best regards, Ashley
Dear Kseniya, First and foremost, thank you for taking the time to review our hotel. Here at the Chamberlain we appreciate all guest feedback as this allows us to focus our attentions when planning a refurbishment program, the facilities and services we offer and the training that we implement for the team. Our mission is to provide quality and comfortable accommodation with secondary services delivered by a warm and welcoming team. Where possible, we do believe in going the extra mile, with plenty of guest interaction to ensure that our guests are made to feel welcome and that they enjoy their stay. Yet again, thank you for choosing our hotel as your accommodation, and we hope to welcome you back on your next visit to London. Best regards, Fabio
Dear Leisan, First and foremost, thank you for taking the time to review our hotel. Here at the Chamberlain we appreciate all guest feedback as this allows us to focus our attentions when planning a refurbishment program, the facilities and services we offer and the training that we implement for the team. Our mission is to provide quality and comfortable accommodation with secondary services delivered by a warm and welcoming team. Where possible, we do believe in going the extra mile, with plenty of guest interaction to ensure that our guests are made to feel welcome and that they enjoy their stay. Yet again, thank you for choosing our hotel as your accommodation, and we hope to welcome you back on your next visit to London. Best regards, Ashley
Dear Serghei, First and foremost, thank you for taking the time to review our hotel. Here at the Chamberlain we appreciate all guest feedback as this allows us to focus our attentions when planning a refurbishment program, the facilities and services we offer and the training that we implement for the team. Our mission is to provide quality and comfortable accommodation with secondary services delivered by a warm and welcoming team. We are happy to hear that you had a nice stay with us. With regards to your comment about the amount blocked, please be advised that in order to guarantee the room for you we preauthorise the first night to the card provided and as soon as we take the payment at the check in, we cancel the transaction and, depending on the type of card used, it can take up to 15 days for the amount to reappear in your bank account. Yet again, thank you for choosing our hotel as your accommodation, and we hope to welcome you back on your next visit to London. Best regards, Riccardo
Dear Tartallettka, First and foremost, thank you for taking the time to review our hotel. Here at the Chamberlain we appreciate all guest feedback as this allows us to focus our attentions when planning a refurbishment program, the facilities and services we offer and the training that we implement for the team. Our mission is to provide quality and comfortable accommodation with secondary services delivered by a warm and welcoming team. Where possible, we do believe in going the extra mile, with plenty of guest interaction to ensure that our guests are made to feel welcome and that they enjoy their stay and it is with regret that not everything was as expected. Double checking your reservation I can see that you requested a quiet room, so we allocated the reservation to a room which is over looking the inside courtyard, away from the front (street noise) and the back ( construction site). As these rooms are close to the fire stairs, for health and safety reasons the window cannot be opened. Please accept our apologies for being disturbed by the noises from the corridor, however as you can appreciate this is out of our hands. Yet again, thank you for choosing our hotel as your accommodation. Best regards, Aniko
Dear Tihonov, First and foremost, thank you for taking the time to review our hotel. Here at the Chamberlain we appreciate all guest feedback as this allows us to focus our attentions when planning a refurbishment program, the facilities and services we offer and the training that we implement for the team. Our mission is to provide quality and comfortable accommodation with secondary services delivered by a warm and welcoming team. Where possible, we do believe in going the extra mile, with plenty of guest interaction to ensure that our guests are made to feel welcome and that they enjoy their stay. Yet again, thank you for choosing our hotel as your accommodation, and we hope to welcome you back on your next visit to London. Best regards, Aniko
Dear Iana, First and foremost, thank you for taking the time to review our hotel. Here at the Chamberlain we appreciate all guest feedback as this allows us to focus our attentions when planning a refurbishment program, the facilities and services we offer and the training that we implement for the team. Our mission is to provide quality and comfortable accommodation with secondary services delivered by a warm and welcoming team. Where possible, we do believe in going the extra mile, with plenty of guest interaction to ensure that our guests are made to feel welcome and that they enjoy their stay. Yet again, thank you for choosing our hotel as your accommodation, and we hope to welcome you back on your next visit to London. Best regards, Riccardo
Dear Anna, First and foremost, thank you for taking the time to review our hotel. Our mission is to provide quality and comfortable accommodation with secondary services delivered by a warm and welcoming team. We delighted to see that you had a good stay on us with regret about the noise, we do apologize for the inconvenience caused. Yet again, thank you for choosing our hotel as your accommodation, and we hope to welcome you back on your next visit to London. Best regards, Tiziana
Dear Nataliia, First and foremost, thank you for taking the time to review our hotel. Here at the Chamberlain we appreciate all guest feedback as this allows us to focus our attentions when planning a refurbishment program, the facilities and services we offer and the training that we implement for the team. Our mission is to provide quality and comfortable accommodation with secondary services delivered by a warm and welcoming team. Where possible, we do believe in going the extra mile, with plenty of guest interaction to ensure that our guests are made to feel welcome and that they enjoy their stay. We are delight to know that you had a great stay on us. Happy to know that you enjoyed the breakfast and our staff. Once again, thank you for choosing our hotel as your accommodation, and we hope to welcome you back on your next visit to London. Best regards, Fabio