Booking.com
с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель AluaSoul Mallorca Resort - Adults only укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Четырехзвездочный курортный отель AluaSoul Mallorca, предназначенный только для взрослых, расположен в красивой бухте на юго-востоке острова Майорка. Из отеля открывается вид на пляж Кала Эгос. К услугам гостей большой открытый бассейн и терраса.
Гостям предоставляются современные номера с балконом, телевизором со спутниковыми каналами, а также собственной ванной комнатой с феном и бесплатными туалетно-косметическими принадлежностями.
В ресторане Mare Nubium подают различные блюда интернациональной кухни. Вечером можно заказать аперитивы и коктейли в баре.
В курортном отеле проводится разнообразная развлекательная программа и работает пляжный клуб.
Курортный отель только для взрослых AluaSoul Mallorca находится всего в 2,5 км от центра курорта Кала-д’Ор с многочисленными магазинами, барами и ресторанами.
Особые условия
При бронировании полупансиона напитки в стоимость не входят.
Услуги
Общие
- Парковка
- Бесплатная парковка
- Wi-Fi доступен на всей территории
Питание и напитки
- Ресторан
- Доставка еды и напитков в номер
- Бар
- Снэк-бар
- Специальные диетические меню (по запросу)
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Сейф $
- Обмен валюты
- Экскурсионное бюро
- Камера хранения багажа
Спорт и Отдых
- Теннисный корт $
- Поле для гольфа (в пределах 3 км) $
- Бильярд $
- Настольный теннис
- Мини-гольф $
- Живая музыка/выступление
- Аэробика
Бассейн и оздоровительные услуги
- Сауна
- Солярий
- Спа и оздоровительный центр
- Массаж $
- Открытый плавательный бассейн
- Открытый бассейн (работает по сезонам)
- Пляж
- Полотенца для бассейна/пляжа
- Бассейн
Зоны общественного пользования
- Сад
- Терраса
- Терраса для загара
Услуги уборки
- Прачечная $
- Химчистка $
- Дневная уборка номера
Разное
- Номера/Удобства для гостей с ограниченными физическими возможностями
- Лифт
- Отопление
- Кондиционер
- Места для курения
- Только для взрослых
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Транспорт
- Прокат автомобилей
- Трансфер (за дополнительную плату)
Услуги бизнес-центра
- Факс/Ксерокопирование $
Развлечения и семейные услуги
- Анимационный персонал
- Вечерняя программа
Безопасность
- Датчики дыма
- Видеонаблюдение в местах общего пользования
- Огнетушители
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- После уборки жилье опечатывается до прихода гостя
- Гости могут отказаться от уборки
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
- Контейнеры для еды во время завтрака
- Доставляемая еда надежно упакована
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Нет предметов совместного использования (бумажное меню, журналы, ручки, газеты и т. д.)
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- В объекте следят за состоянием здоровья гостей
- Есть аптечка первой помощи
- Доступ к медицинской помощи
- Гостям предоставляются термометры
- Есть маски для гостей
Социальное дистанцирование
- Предусмотрен бесконтактный заезд и отъезд
- Можно заплатить без наличных
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
- Предусмотрены защитные экраны или перегородки между сотрудниками объекта и гостями, где необходимо
Отзывы от Booking.com
Dear Olga, Thank you very much for your detailed review about your holidays with us. We are pleased to know that you enjoy an excellent holiday with us. We take note of your opinion to continue improving. We hope to see you again! Best regards, Team AluaSoul Malloca Resort
Dear Heinrich. We are very happy about the high score and would like to thank you very much for your nice and positive comments. It means a lot to us that you had a great holiday and that our hotel, staff and food could contribute towards it. We regret however, if there was a problem with the WiFi. We will work on this issue. Please come and visit us again very soon. Kind wishes, Alua Hotels & Resorts
Dear Daria. Even though we could not fulfill all your expectations, we are happy that you seem to have felt comfortable with us and enjoyed our views, friendliness of staff and breakfast options. We regret and would like to apologise for the problems that occurred with the air conditioning in your room. We have been trying to solve it as quickly as possible. We are also sorry if the tap water tastes slightly salty, this is due to the fact that we have got an osmosis filter system which filters unwanted chlorides and sediments in order to purify the water. We are also taking note of your suggestion of more fruit and vegetables at breakfast and will see into that. We take into account your opinion in order to continue improving, solving problems and offering a good quality service. Best regards, Alua Hotels & Resort
Dear Katryna. We are very sorry if your experience in our hotel has not been as expected or desired. We regret if you were not that keen on our choice of food, since we try to offer quality and variety to everyone's taste. We also regret if you had any problems in the room or with the cleaning service, as from the hotel we always check that everything is in perfect condition and in case of any problem or incident, we try to process it immediately so that it is solved. Lastly, We are sorry if you found the prices for your stay to be too high, as we try to offer high quality at the lowest possible price. However, we take into account your opinion in order to continue improving, solving problems and offering a good quality service. Best regards, Alua Hotels & Resort
Dear Ksenia. We are very happy about the full score and would like to thank you very much for your nice and positive comments. It means a lot to us that you had a great holiday and that our hotel, staff and food could contribute towards it. We are sorry that at the moment we do not host a gym but will take your opinion into consideration when renovating. We hope you will visit us again and are very much looking forward to your next stay with us. Best wishes, Alua Hotels & Resorts
Dear Mikhail, Thank you very much for the positive feedback and for your trust. We are very glad that we were able to meet your expectations and that you enjoyed your stay with us. The tap water on the Balearic Islands regrettably is not of drinking quality, we are sorry about that. Also the sunbeds on public beaches usually entail a daily charge. We hope to see you again very soon, nevertheless. Best regards, Alua Hotels & Resorts
Dear Kristina. We are very happy about the full score and would like to thank you very much for your nice and positive comments. It means a lot to us that you had a great holiday and our hotel, staff and choice of dinner could contribute towards it. In relation to the breakfast choices, it is a shame if you have found it repetitive, since we work to offer quality and variety to everyone's taste. We also regret that your stay coincided with some stormy and rainy weather, normally the water in the bay is crystal clear. We hope that this won't keep you from visiting us again. Best wishes, Alua Hotels & Resorts
Dear Allamyrat. We are very sorry if your experience in our hotel has not been as expected or desired. We are regret if you did not like the room, as we try to make all customers feel at ease and keep our rooms in perfect order. During high season it might occur that our cleaning personell needs longer to prepare all rooms for our guests, we are sorry if your room had not been cleaned yet on arrival. The tap water on the Balearic Islands unfortunately is not of drinking quality, we are sorry about that. As for the water in the bay: normally it is crystal clear and turquoise but sometimes after storms and/or rain it might appear darker due to having been churned up. We take into account your opinion in order to continue improving, solving problems and offering a good quality service. Best regards, Alua Hotels & Resort
Dear Anton. Thank you very much for the positive feedback and for your trust. We are glad you enjoyed your stay with us and found the hotel,our rooms, friendliness, dinner and entertainment programme to your appreciation. In relation to the breakfast, it is a shame if you have found it repetitive, since we work to offer quality and variety to everyone's taste. The tap water in Majorca unfortunately is usually not of drinking quality, we are sorry about that. We also regret that some of our guests keep reserving the sun beds even though we don't want them to, we will have to revise our policies concerning this subject. We are sorry for the inconveniences but hope that this will not keep you from visiting us again very soon. Best wishes, Alua Hotels & Resorts