с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель PLAZA Inn Karlsruhe укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Modern rooms with a flat-screen TV and a 24-hour reception are offered at this hotel, located within the Siemens Industrial Park. It is 4 km from Karlsruhe city centre and the Rhine River.
Each of our 134 rooms is equipped with an LED TV, desk, hairdryer, refrigerator and in-room safe. Business travelers can also take advantage of the guest use of fax and copy machine
The air-conditioned rooms at the PLAZA Inn Karlsruhe are decorated in warm colours, and feature soundproofed windows and a work desk. A hairdryer is provided in the en suite bathrooms.
A varied breakfast buffet is available every morning in the PLAZA Inn’s breakfast room. There is also a stylish bar serving a variety of drinks and small snacks.
Trams stops are just 100 metres from the hotel, and Knielingen-Siemensallee S-Bahn Train Station is a 7-minute walk away. From here, guests can reach Karlsruhe city centre in 10 minutes.
Особые условия
При регистрации заезда необходимо предъявить действительное удостоверение личности с фотографией и кредитную карту. Пожалуйста, примите во внимание, что выполнение особых пожеланий не гарантировано и может потребовать дополнительной оплаты.
В даты, к которым применимы соответствующие рекомендации органов власти по снижению распространения коронавируса (COVID-19), в этом объекте размещения не принимают гостей из определенных стран.
Из-за коронавируса (COVID-19) услуги по предоставлению еды и напитков в этом объекте могут быть ограничены или недоступны.
В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения принимаются меры по защите гостей и сотрудников. Отдельные удобства и услуги могут быть недоступны или ограничены.
В связи с коронавирусом (COVID-19) ношение маски обязательно во всех общих помещениях этого объекта.
Чтобы остановиться в этом объекте размещения, гостям необходимо предъявить как минимум один из следующих документов: свидетельство о полной вакцинации от коронавируса (COVID-19), действительный отрицательный ПЦР-тест на коронавирус или свидетельство о недавно перенесенном заболевании COVID-19.
When booking more than 9 rooms, different policies and additional supplements may apply.
Please note that breakfast is free for children up the age of 12 using existing beds.
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в Карлсруэ
Показать трансферы из КарлсруэПопулярные направления | ||||
Аэропорт Баден-Бадена «Карлсруэ/Баден-Баден» | Карлсруэ | от 14398 p. | показать | |
Аэропорт Штутгарта | Карлсруэ | от 22231 p. | показать | |
Аэропорт Франкфурта-на-Майне | Карлсруэ | от 26043 p. | показать | |
Другие направления | ||||
Аэропорт Страсбурга | Карлсруэ | от 10163 p. | показать | |
Баден-Баден | Карлсруэ | от 12704 p. | показать | |
Главный вокзал Карлсруэ | Карлсруэ | от 15139 p. | показать | |
Руст | Карлсруэ | от 16515 p. | показать | |
Зиндельфинген | Карлсруэ | от 17573 p. | показать | |
Страсбург | Карлсруэ | от 17785 p. | показать | |
Бад-Херренальб | Карлсруэ | от 17785 p. | показать | |
Раштатт | Карлсруэ | от 19056 p. | показать | |
Виссембург | Карлсруэ | от 20326 p. | показать | |
Франкфурт-на-Майне | Карлсруэ | от 23396 p. | показать | |
Мангейм | Карлсруэ | от 23714 p. | показать | |
Фрайбург-в-Брайсгау | Карлсруэ | от 25407 p. | показать | |
Basel Mulhouse | Карлсруэ | от 30383 p. | показать | |
Hahn Airport | Карлсруэ | от 33030 p. | показать | |
Memmingen Airport | Карлсруэ | от 34935 p. | показать | |
Аэропорт Мюнхена «Франц-Йозеф Штраус» | Карлсруэ | от 47639 p. | показать | |
Аэропорт Дюссельдорфа | Карлсруэ | от 52720 p. | показать | |
Услуги
Общие
- Парковка
- Допускается размещение домашних животных
- Парковка на территории
- Частная парковка
- Wi-Fi доступен на всей территории
Питание и напитки
- Бар
- Упакованные ланчи
- Снэк-бар
- Торговый автомат (напитки)
Разное
- Номера для некурящих
- Семейные номера
- Лифт
- Звукоизолированные номера
- Отопление
- Гипоаллергенный номер
- Курение на всей территории объекта размещения запрещено
- Кондиционер
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Стойка регистрации
- Ускоренная регистрация заезда/отъезда
- Сейф
- Камера хранения багажа
- Запирающиеся шкафчики
Услуги бизнес-центра
- Факс/Ксерокопирование $
Безопасность
- Датчики дыма
- Видеонаблюдение в местах общего пользования
- Видеонаблюдение снаружи здания
- Огнетушители
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- Уборка объекта выполняется профессиональными клининговыми компаниями
- Гости могут отказаться от уборки
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Еду, которую подают в объекте, можно заказать в номер
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Нет предметов совместного использования (бумажное меню, журналы, ручки, газеты и т. д.)
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- В объекте следят за состоянием здоровья гостей
- Есть аптечка первой помощи
Социальное дистанцирование
- Можно заплатить без наличных
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
- Предусмотрены защитные экраны или перегородки между сотрудниками объекта и гостями, где необходимо
Типы номеров
Стандартный двухместный номер с 1 кроватью
Двухместный номер «Комфорт» с 1 кроватью
Люкс
Семейный номер
Стандартный одноместный номер
Одноместный номер «Комфорт»
Отзывы от Booking.com
Dear Sergey, we thank you for your stay in our house. Nice that we were able to convince you from us. Regarding your reservation, probably the colleague at night misunderstood something and overlooked the fact that you already had a reservation. This should not happen. We would like to apologize for this and will talk with our colleague to work more closely here. Unfortunately, due to our booking situation, we were unable to fully guarantee your late check out by 2 p.m. We would have been happy to speak to you personally about this on site. It should also not happen that the housekeeping knocked on your roomdoor so early. We recommend every guest to hang the do not disturb sign on the door in such cases. We will retrain the colleagues. We would like to apologize for this also and hope to welcome you again one day. Kind regards from the Star Inn Team
Dear Igor, thank you very much for your grand review. Nice to read that you had an enjoyable stay in our hotel and everything was to your satisfaction. We are looking forward to welcoming you next time again. Best regards from the Star Inn Team
Dear Ania, thank you very much for your good review. We are looking forward to welcoming you next time again. Best regards from the Star Inn Team
Dear Vladimir, thank you very much for your grand reviewe. Nice to read, that we could convince you from our quality and our services. We would be very glad, if we could welcome you one day back! Best regards from the Star Inn Team
Dear Julia, thank you very much for your grand review. We very much appreciate it and are looking forward to welcoming you one day back. Best regards from the Star Inn Team
Dear Limurra, thank you very much for your grand review. we very much appreciate it and are looking forward to welcoming you one day back. Best regards from the Star Inn Team
Dear Evgeny, we thank you very much for your stay in our house. We are very grateful for your advice about the colleague at night and would like to apologize for his behaviour. We will have a conversation with him and re-train him in friendliness. Such a behavior may not occur. We are also very grateful for your reference regarding the cleanliness and would like to apologize to you as well and will re-train the housekeeping-team. We would be glad, if you would give us another chance. Best regards from the Star Inn Team
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to describe your impressions regarding your stay at our hotel. We very much appreciate your comments regarding your stay with us. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with the entire team. We hope to welcome you back one day. Best regards, Your Star Inn Team
Dear Guest Thank you very much for taking the time to describe your impressions regarding your stay at our hotel. We very much appreciate your comments regarding your stay with us. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with the entire team.We hope to welcome you back one day. Best regards your Star Inn Team
Dear Guest, thank you for your time, which you have taken, to submit your positive review here. We are pleased that you enjoyed your stay with us. The fact that we have to charge our parking lot with a small fee of 7 euros per day, we owe to the Federal Financial Law applicable since 01.01.2017. We also have to tax our parking lots since that day. We are looking forward to welcoming you next time again. Best regards your Star Inn Team