с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель The Hill Resort укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Курортный отель Hill находится в районе Зыонгдонг на острове Фукуок, в 1,5 км от пагоды Сунг-Хунг. К услугам гостей открытый бассейн, бесплатный Wi-Fi во всех зонах и бесплатная частная парковка на территории.
В числе удобств всех номеров — кондиционер, гостиный уголок на веранде, телевизор с плоским экраном и кабельными каналами, а также электрочайник. Собственная ванная комната с душем укомплектована феном, бесплатными туалетно-косметическими принадлежностями, халатами и тапочками.
Стойка регистрации работает круглосуточно.
В 1,1 км от отеля Hill расположена пагода Сумуон, а в 19 км — парк аттракционов Vinpearl Land. Расстояние до международного аэропорта острова Фукуок составляет 4 км.
Особые условия
При регистрации заезда необходимо предъявить действительное удостоверение личности с фотографией и кредитную карту. Пожалуйста, примите во внимание, что выполнение особых пожеланий не гарантировано и может потребовать дополнительной оплаты.
Достопримечательности
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в Фукуок
Показать трансферы из ФукуокаПопулярные направления | ||||
Пном Пень | Хатьен Пирс | от 13801 p. | показать | |
Другие направления | ||||
Аэропорт Пномпеня | Хатьен Пирс | от 13801 p. | показать | |
Аэропорт Сиануквиль | Хатьен Пирс | от 15269 p. | показать | |
Сиануквиль Порт | Хатьен Пирс | от 15269 p. | показать | |
Сиануквиль | Хатьен Пирс | от 15269 p. | показать | |
Аэропорт Хошимина «Таншоннят» | Хатьен Пирс | от 16443 p. | показать | |
Хошимин | Хатьен Пирс | от 16443 p. | показать | |
Бинь Чау | Хатьен Пирс | от 27895 p. | показать | |
Услуги
Общие
- Парковка
- Бесплатная парковка
- Парковка на территории
- Частная парковка
- Wi-Fi доступен на всей территории
Питание и напитки
- Ресторан
- Доставка еды и напитков в номер
- Завтрак в номер
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Сейф
- Обмен валюты
- Экскурсионное бюро
- Камера хранения багажа
- Услуги консьержа
Зоны общественного пользования
- Сад
Разное
- Номера для некурящих
- Кондиционер
Транспорт
- Трансфер от/до аэропорта
- Прокат автомобилей
- Трансфер (за дополнительную плату)
- Трансфер от/до аэропорта (платный)
Услуги уборки
- Прачечная $
- Дневная уборка номера
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Бассейн и оздоровительные услуги
- Открытый плавательный бассейн
- Открытый бассейн (работает круглый год)
- Полотенца для бассейна/пляжа
- Бассейн
Спорт и Отдых
- Кулинарный мастер-класс
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
Типы номеров
Улучшенный двухместный номер с 1 кроватью или 2 отдельными кроватями и видом на сад
Двухместный номер с 1 кроватью, вид на море
Двухместный номер с 1 кроватью и видом на бассейн
Семейный номер с видом на сад
Стандартный двухместный номер с 1 кроватью
Отзывы от Booking.com
Dear Sir/ Madam, A warm greetings from all of us here in The Hill Resort! We very much appreciate the time you spent to share your experience on this forum. Your kind review will inspire our team to continuously strive to provide excellent service to our valued guests like you. Indeed it's our pleasure hosting you during your holidays in Phuquoc , thank you for appreciating our simple ways of assisting you. We are glad to learn that you enjoy your your stay with us . Once again on behalf of The Hill Resort Team , thank you so much , we hope to serve you again in the near future . Best Regards , The Hill Resor
Dear Alexey, A warm greetings from all of us here in The Hill Resort! First of all we would like to express our hearthfelt gartitude by saying thank you so much for choosing to stay with us. We very much appreciate the time you spent to share your experience on this forum. Your kind review will inspire our team to continuously strive to provide excellent service to our valued guests like you. Indeed it's our pleasure hosting you during your holidays in Phuquoc , thank you for appreciating our simple ways of assisting you. We are glad to learn that you enjoy your whole stay with us.Thank you for appreciating our food , satffs , and services. Once again on behalf of The Hill Resort Team ,thank you so much. We hope to serve you again in the near future. Best Regards, The Hill Resort
A warm greetings from The Hill Resort Team! First of all we would like to extend our hearthfelt gratitude by saying thank you so much for choosing to stay with us and for taking your time to write this excellent review for our hotel. It is our an honor having you as our guest , you couldn't imaging how glad we are reading your wonderful feedback . Indeed its our pleasure hosting during your holidays in Phuquoc, our aim is to provide a good quality service to our valued guest so we are deligthed to learn that you had a pleasant stay experience with us , thank you for appreciating our food , our staffs, and our simple gesture of assisting you . On behalf on The Hill Resort Team , thank you so much . We would love to welcome you back in the near future. Best Regards, The Hill Resort
Dear Violeta, Greetings from The Hill Resort! First of all we would like to say thank you so much for choosing to stay with us and for taking time to write this feedback . We are trully sorry to read that you had unpleasant stay exprience with us. In response for the few things you mentioned , bed sheets and towels we have an explaination for that. Since you stayed with us for quiet long the bed sheets was change every 3 days , and normally we change linens every 3 days it depends with guest request, if incase accident happened for example they spilled something like coffee or anything we change it right away . Regarding with the towels , we put reminders in each room for our guest convenience , if you notice it was framed and hang in your room , " Hang towels " means guest wanted to use them again , " towels on the floor" means it is dirty and it need to be change. So if the guest will hang their towels, the house keeping will not change them , becuase they will think guest will use them again unless guest will leave towels on the floor then the house keeping will change them. We apologize if our service didn't meet your expectations. On behalf of The Hill Resort please accept our sincere apology . We hope that you will give us another chance to serve you better in the near future . Best Regards, The Hill Resort.
Dear Marina, Greetings from The Hill Resort Team ! Thank you so much for choosing to stay with us and for spending time writting this amzing review for our hotel. We are delighted to hear that you had a pleasant stay experience in our place , we aim for excellent service to our valued guest so we are amazed to learn that you appreciate everything not just only our place but also our breakfast , friendly staffs and services. We apologize for slow internet connection in your room, we will take this into considerations for our next guest . Once again thank you so much and we would love to welcome you back in the future. Best Regards, The Hill Resort