Orientbank Hotel Istanbul, Autograph Collection
Booking.com
с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель Orientbank Hotel Istanbul, Autograph Collection укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Расположение
Путешествовать экономно — легко: отель «Orientbank Hotel Istanbul, Autograph Collection» расположен в Стамбуле. Этот отель находится 1 км от центра города. Рядом с отелем — Рынок специй, Галатский мост и Большой базар.
В отеле
Скоротать вечер или приятно провести время перед сном в уютной атмосфере можно в баре. Время вспомнить о хлебе насущном! Для гостей работает ресторан. Бесплатный Wi-Fi на территории поможет всегда оставаться на связи. Среди услуг для красоты и здоровья — врач.
Скучно не будет, ведь в отеле к услугам отдыхающих библиотека. Чтобы забронировать экскурсию, обратитесь в экскурсионное бюро отеля. Сотрудники отеля по запросу организуют гостям трансфер. Удобно для гостей с ограниченными возможностями: на верхние этажи гостей поднимает лифт.
А ещё в распоряжении гостей прачечная, химчистка, прокат автомобилей, сейф и консьерж. Персонал отеля говорит на английском и французском.
В номере
В номере вас будут ждать душ, мини-бар, халат и тапочки. Перечисленные услуги есть не во всех номерах.
Особые условия
Питание
Информация о типе питания, включенном в стоимость, указана в деталях тарифа.
Размещение с детьми и информация о дополнительных кроватях
Стоимость завтрака для детей: 500.00 TRY.
Особые условия проживания
Необходимо внести депозит. Стоимость: 100.00 EUR за номер.
Дополнительно
При заезде в отели Турции гостям следует брать с собой наличные. Оплата банковской картой может быть недоступна.
Достопримечательности
Транспорт
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в Стамбул
Показать трансферы из СтамбулаПопулярные направления | ||||
Султанахмет Район Стамбул Район Стамбул | Стамбул Бакыркей | от 3388 p. | показать | |
Бейоглу Район Стамбул Район Стамбул | Стамбул Бакыркей | от 3599 p. | показать | |
Новый аэропорт Стамбула | Стамбул Бакыркей | от 4129 p. | показать | |
Аэропорт Стамбула «Сабиха Гёкчен» | Стамбул Бакыркей | от 5717 p. | показать | |
Другие направления | ||||
Эсенлер Автовокзал | Стамбул Бакыркей | от 3811 p. | показать | |
Фатих Район Стамбул Район Стамбул | Стамбул Бакыркей | от 3917 p. | показать | |
Халкали Железнодорожный Вокзал | Стамбул Бакыркей | от 3917 p. | показать | |
Стамбул Круизный Морской Порт | Стамбул Бакыркей | от 4658 p. | показать | |
Порт Хайдарпаша Порт | Стамбул Бакыркей | от 6987 p. | показать | |
Сапанджа | Стамбул Бакыркей | от 21596 p. | показать | |
Анкара | Стамбул Бакыркей | от 50815 p. | показать | |
Услуги
Питание и напитки
- Ресторан
- Доставка еды и напитков в номер
- Бар
- Завтрак в номер
- Детское меню $
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Ускоренная регистрация заезда/отъезда
- Сейф
- Обмен валюты
- Экскурсионное бюро
- Услуги консьержа
- Индивидуальная регистрация заезда/отъезда
- Выдаются счета
Разное
- Номера для некурящих
- Номера/Удобства для гостей с ограниченными физическими возможностями
- Лифт
- Звукоизолированные номера
- Отопление
- Курение на всей территории объекта размещения запрещено
- Кондиционер
Транспорт
- Трансфер от/до аэропорта
- Прокат автомобилей
- Трансфер от/до аэропорта (платный)
Спорт и Отдых
- Рыбная ловля за территорией $
- Велоспорт за территорией
- Временные художественные экспозиции
- Пешеходные экскурсии $
- Велосипедные экскурсии $
- Живая музыка/выступление $
Развлечения и семейные услуги
- Няня/Услуги по уходу за детьми $
Услуги уборки
- Прачечная $
- Химчистка $
- Услуги по глажению одежды $
- Дневная уборка номера
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Услуги бизнес-центра
- Факс/Ксерокопирование
Безопасность
- Круглосуточная охрана
- Охранная сигнализация
- Датчики дыма
- Видеонаблюдение в местах общего пользования
- Видеонаблюдение снаружи здания
- Огнетушители
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- После уборки жилье опечатывается до прихода гостя
- Уборка объекта выполняется профессиональными клининговыми компаниями
- Гости могут отказаться от уборки
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Еду, которую подают в объекте, можно заказать в номер
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
- Доставляемая еда надежно упакована
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Нет предметов совместного использования (бумажное меню, журналы, ручки, газеты и т. д.)
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- В объекте следят за состоянием здоровья гостей
- Есть аптечка первой помощи
- Доступ к медицинской помощи
- Гостям предоставляются термометры
- Есть маски для гостей
Социальное дистанцирование
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
- Предусмотрены защитные экраны или перегородки между сотрудниками объекта и гостями, где необходимо
Типы номеров
Номер Делюкс с кроватью размера «king-size»
Номер «Гранд» Делюкс с 1 кроватью размера «king-size»
Представительский люкс с 1 кроватью размера «king-size»
Отзывы от Booking.com
Dear Yana, Thank you very much for your review. We are happy to hear that you have enjoyed the friendliness of our staff as well as our delicious food. Looking forward to welcoming you back soon. Warmest Regards, Polat Demirel Director Of Rooms
Dear Lyubov, Thank you very much for your review. It's good to hear that you have enjoyed our heartfelt hospitality, the location, and the comfort of our hotel. We will be looking forward to your next visit to our beautiful property. Warmest Regards, Polat Demirel Director Of Rooms
Dear Madina, Thank you for your review. First of all, we are sorry to hear that we could not meet your expectations regarding your recent stay. The toilets are surrounded by opaque glasses from the bottom to the top and if you close the door, there will be no noise. However, we will check the room which you have stayed. In addition to this, your breakfast was not included in your room price, and also from our records, we can see that you did not take breakfast at our hotel. You have also mentioned the friendliness of our team members however you have rated the lowest points for the staff. Also, you did not have any complaints about the cleanliness during your stay, neither you mentioned anything upon your check-out even though it was asked. Please kindly be informed that the taxi does come in front of the hotel for pick up ad drop off. In addition to this, we offer our guests welcome drinks upon check-in, and serving a half glass of orange juice is not even a matter for our luxury boutique hotel. Nevertheless, I thank you for sharing all your concerns regarding your stay. Sincerely, Polat Demirel Director Of Rooms
Dear Igor, Thank you very much for your kind review. We will be looking forward to your next stay at our beautiful property. Warm Regards, Polat Demirel Director Of Operations
Dear Igor, Thank you for taking the time to share your valuable feedback. Our beautiful property is a 130-year-old building which was used as a bank and it was turned into a hotel later on. For that reason, the building was changed according to these features and I am sorry to hear that you only consider the hotel with the size and facilities. I assure you that we provide an exceptional five-star hospitality service. Nevertheless, I thank you for sharing all your concerns regarding your stay. Sincerely, Polat Demirel Director of Operations
Dear Sergei, Thank you very much for your kind review regarding your recent stay with us. I am happy to hear that you have enjoyed the comfort of our rooms a well as the friendliness of our staff. We will be looking forward to your next visit to experience another memorable stay with us. Warmest Regards, Polat Demirel Director Of Operations
Dear Roman, Thank you very much for your valuable time to share your feedback on booking.com.We are happy to hear that your overall stay went well. Once again thank you for choosing us to stay and we hope to welcome you back soon for another memorable stay at our beautiful property. Warmest Regards, Polat Demirel Director Of Operations
Dear M.lefterov, Thank you very much for your review regarding your recent stay with us. We are happy to hear that your overall stay went. Your feedbacks are very important for us to improve our service. We do apologize for the inconvenience regarding the moldy bread and I assure you that necessary actions are taken as for the next day breakfast was given complimentary and you liked the taste of our freshly cooked breakfast. I would kindly like you to know that the wi-fi is complimentary as you join Marriott bonvoy and we do this process upon your check-in without any charge. It is only the high-speed internet which is due to charge. In addition to this our beautiful property in a 130-year-old building located on the heart of the old city and due to its location, the view of the old town should be normal. Once again thank you very much for choosing us to stay and we are looking forward to welcoming you back soon. Warmest Regards, Polat Demirel Director Of Operations
Dear Олеся, Thank you very much for your review regarding your recent stay with us. We are happy to hear that your overall stay went. Your feedbacks are very important for us to improve our service. We do apologize for the inconvenience regarding the birthday celebration due to systematic problems and I assure you that necessary actions are taken as your friend's birthday was celebrated and we do celebrate all special occasions. I would kindly like you to know that the wi-fi is complimentary as you join Marriott bonvoy and we do this process upon your check-in without any charge. It is only the high-speed internet which is due to charge. In addition to this, we daily deliver two complimentary ( 1 and a half liters ) of water with 750 ml unless you have a do not disturb sign-on. Once again thank you very much for choosing us to stay and we are looking forward to welcoming you back soon. Warmest Regards, Polat Demirel Director Of Operations
Dear Natallia, Thank you very much for your wonderful review on booking.com. We are thrilled that you have enjoyed your stay as well as our heartfelt hospitality service. We will be looking for your next visit to our beautiful property so that you can enjoy the amazing view on our terrace too. Warmest Regards, Engin Eryilmaz General Manager