адрес
1000, 1227 A. Mabini St. cor. P. Faura St. Ermita
Количество номеров: 117
7.9
Рейтинг
Booking.com
Чистота 8
Комфорт 7,6
Месторасположение 7,7
Удобства 7,3
Персонал 8,1
Соотношение цена/качество 7,4
Бесплатный Wi-Fi 7,3
85
Отзывы
с Booking.com
от 2 217 руб
Мы ищем варианты в нескольких системах бронирования, вам остается лишь выбрать подходящий.

Об отеле

В отеле Lotus Garden к услугам гостей фитнес-зал, гидромассажная ванна и массажный кабинет. На территории работают 2 ресторана и спорт-бар. В номерах есть телевизоры с кабельными каналами и принадлежности для чая/кофе. Отель Lotus Garden расположен в 10 минутах ходьбы от станций легкого метро United Nations и Padre Faura, а также от бульвара Рохас и залива Манила. Номера отеля Lotus Garden обставлены деревянной мебелью в классическом стиле и оснащены мини-баром. Ванная комната укомплектована феном. В отеле Lotus Garden работает туристический центр, сотрудники которого организуют экскурсии. Помимо этого предоставляются услуги обмена валюты и проката автомобилей. В ресторане Cilantro подают блюда филиппинской кухни, а в гриль-баре Solara — блюда местной и европейской кухни. В спорт-баре Wings Over Manila с бильярдными столами можно заказать вино и коктейли. Доставка еды и напитков в номер производится ежедневно до 00:00.

Трансфер

Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.

Откуда Куда Стоимость
Аэропорт Манилы «Ниноя Акино»   Lotus Garden Hotel от 1 000 p. показать
Clark International Airport   Lotus Garden Hotel от 1 000 p. показать

Аренда автомобиля

Также вы можете арендовать автомобиль. Для этого воспользуйтесь сервисом Rentalcars.com:

Особые условия

При регистрации заезда необходимо предъявить действительное удостоверение личности с фотографией и кредитную карту. Пожалуйста, примите во внимание, что выполнение особых пожеланий не гарантировано и может потребовать дополнительной оплаты.

Наличие мест и цены

Для того чтобы забронировать отель Lotus Garden Hotel укажите даты заезда и отъезда

ПРИБЫТИЕ
ВЫЕЗД
КОЛ_ВО НОМЕРОВ
1
НОМЕР
ВЗРОСЛЫХ
ДЕТЕЙ
ВОЗРАСТ ДЕТЕЙ
Узнать цены
Осуществляем поиск в нескольких системах бронирования.
Вам остается лишь выбрать подходящий вариант.

Услуги

Общие

  • Wi-Fi доступен на всей территории

Спорт и Отдых

  • Бильярд $
  • Дартс

Сервисы

  • Интернет
  • Wi-Fi
  • Бесплатный беспроводной доступ в Интернет

Питание и напитки

  • Ресторан
  • Доставка еды и напитков в номер
  • Бар
  • Детское меню $

Бассейн и оздоровительные услуги

  • Фитнес-центр
  • Массаж $
  • Гидромассажная ванна

Транспорт

  • Прокат автомобилей

Стойка регистрации

  • Круглосуточная стойка регистрации
  • Доставка прессы
  • Ускоренная регистрация заезда/отъезда
  • Сейф
  • Обмен валюты
  • Экскурсионное бюро
  • Услуги по продаже билетов
  • Камера хранения багажа $

Зоны общественного пользования

  • Терраса

Услуги уборки

  • Прачечная $
  • Химчистка $

Услуги бизнес-центра

  • Конференц-зал/Банкетный зал $
  • Бизнес-центр $
  • Факс/Ксерокопирование $

Разное

  • Номера для некурящих
  • Номера/Удобства для гостей с ограниченными физическими возможностями
  • Лифт
  • Кондиционер

Типы номеров

Кол-во человек
2
Площадь номера
16м2

Двухместный номер Делюкс с 1 кроватью

Кол-во человек
2
Площадь номера
20м2

Номер Делюкс Гранд

Кол-во человек
2
Площадь номера
24м2

Номер Твин Делюкс с мини-кухней

Кол-во человек
2
Площадь номера
26м2

Представительский двухместный номер Делюкс с 2 отдельными кроватями

Кол-во человек
2
Площадь номера
13м2

Улучшенный двухместный номер с 1 кроватью

от 2 217 руб.
Кол-во человек
2
Площадь номера
13м2

Улучшенный двухместный номер с 2 отдельными кроватями

от 2 217 руб.
Кол-во человек
2
Площадь номера
20м2

Двухместный номер Делюкс "Гранд" с 2 отдельными кроватями

Кол-во человек
2
Площадь номера
16м2

Двухместный номер Делюкс с 2 отдельными кроватями

Добавить отзыв

Отзывы от Туристер.ру

Из наших туристов еще никто не написал отзыв об этом отеле

Отзывы от Booking.com

Hiroyuki, был в сентябре 2018
6.3
оценка
+
評判通り、朝食が美味しかったです。
-
部屋が狭かった
Pablo, был в августе 2018
7.1
отлично
+
El hotel está situado cerca de intramuros y del paseo.
-
Un poco caro para lo que es.
Hiroyuki, был в августе 2018
5.8
оценка
+
朝食の種類も多くおいしかった。
-
部屋があまりにも古くて写真と大違いだった。
겜블러, был в августе 2018
4.6
оценка
+
가성비가 좋음
-
침대가 길이가 작음 방음이 안됨 냉장고 물은 추가비용인게 많이아쉬움
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Dear 겜블러,, Greetings from Lotus Garden Hotel- Manila! Thank you for your feedback regarding your recent stay with us. Your comments are very important to us and we value your feedback. By telling us what you like about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a delightful experience for you and other guests in the future. We appreciate your comments regarding the value for the cost ratio of the hotel. Likewise, we apologize that you did not get your preferred bed. We will take note of your requirement for your next visit. Perhaps you may want to try our deluxe rooms with 2 big beds that could accommodate your next stay. We look forward in welcoming you again soon and work it up on what is missing during your previous visit. Best Regards, Cecil Zschalig-Resident Manager
Аноним, был в августе 2018
5.0
оценка
-
写真の部屋と実際の部屋が全然違って汚い、嘘の情報だった。
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Dear Anonymous, Greetings from Lotus Garden Hotel! We do apologize that you felt that way. Rest assured that we are already paying attention on the comments you have mentioned. It is very unlucky that we were not able to deal with it during your stay. We hope that we could still have the chance to correct the unfortunate negative events you have encountered. With regards to our photos online, rest assured that these are genuine photos. We do have different looks of the rooms and may vary depending on the category. We would also like to assure you that our rates are honest and on line in the market of the area. Again we are sincerely sorry and hoping that this hasn’t put you off a return stay with us. Sincerely, Cecil Zschalig- Resident Manager
Jun, был в июле 2018
10.0
превосходно
+
都非常好、
-
酒店增加机场接送
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Dear Jun, Greetings from Lotus Garden Hotel! Thank you for sharing your comments! We are very happy to know that you always have a fantastic stay in our hotel and keeps on coming back. It is nice to know that we have again exceeded your expectations and appreciate the improvements we have done. The rest of the team would also like to thank for all the positive feedback. Rest assured that we will continue to serve our valued guest like you with the highest degree of satisfaction. Thank you again and we are looking forward to welcoming you back on your next stay! Sincerely, Cecil Zschalig- Resident Manager
Przemysław, был в июне 2018
8.3
превосходно
+
Uprzejma i pomocna obsługa. Przestronne pokoje i smaczne śniadanie. Lokalizacja w okolicy zabytkowej dzielnicy i ambasady USA.
-
Hotel ma już swoje lata, co widać po wyposażeniu. Łózka są za krótkie dla wysokich osób.
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Dear Przemysław, Greetings from Lotus Garden Hotel Manila! We are very pleased to hear back from you and read about your review regarding your recent stay with us. We are happy to know that you like our spacious and tasty buffet breakfast. We appreciate your positive comments about our staff. I have let them know of your commendation and they send their thanks and regards to you as well. Indeed our location is also one of the assets of our hotel. In fact tourist spot such as the know Rizal Park, Intramuros Golf Course is nearly located to us, shopping centers, clinics and the US Embassy is around 10-15 minutes walking distance from us too. Likewise, we apologize about the bed configuration you have had during your stay. See to it that we take note of your bed request and will try to provide it on your next visit. On behalf of Lotus Garden Hotel Team, we thank you again and we are very excited to welcome you back soon. Sincerely, Cecil Zschalig- Resident Manager
Hisato, был в июне 2018
7.5
отлично
+
4年前に比べて朝食が食べやすかった。前はパンしか食べなかったのですが、今回はガーリックライスを食べ、オムレツも美味しくいただきました。
-
トイレットペーパーの予備がおいていなかった。
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Dear Hisato, Greetings from Lotus Garden Hotel! We are very pleased to hear back from you and read about your review regarding your recent stay with us. We are elated that you chose to stay with us for your recent trip. We thank you for commending our buffet breakfast that is changing daily. We are working hard in providing the best and service and facilities for you our guest. Likewise, we apologize that you had problem with toilet paper reserve. On your next visit please do not hesitate to ask the assistance of any of our staff regarding this matter. On behalf of Lotus Garden Hotel Team, we thank you again and we are very excited to welcome you back soon. Sincerely, Cecil Zschalig- Resident Manager
Daniel, был в июне 2018
4.2
оценка
-
Chambre vraiment peu confortable. Difficulté de brancher des appareils électriques. Salle de bain trop petite
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Bonjour Daniel, Greetings from Lotus Garden Hotel! We are truly sorry for your bad experience in our hotel. We strive our best to make our guests' stay a comfortable one. Thank you very much for bringing up your concern regarding additional electrical plugs needed in our room. See to it that we will work on it. Likewise our sincerest apologies that you find the room and the bathroom small. Perhaps on your next visit you may want to try our Deluxe Room an Up which is more spacious. Again we are sincerely sorry and hoping that this hasn’t put you off a return stay with us. Sincerely, Cecil Zschalig- Resident Manager
Wenxian, был в мае 2018
8.8
превосходно
+
早餐挺好,
-
房间太小,没景观,走廊烟味很重。设施旧
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Dear Wenxian, Greetings from Lotus Garden Hotel! Thank you for giving us your positive comments online. We are working hard in providing the best and service and facilities for you our guest. Your comments are really helping us to be better. Likewise thank you for mentioning your appreciation of our buffet breakfast which is changing daily. In addition we do apologize that you did not get your room preference which is a non smoking room. See to it that we take note of that for your next visit. Perhaps you may want to try our Deluxe Room which is more spacious on your next visit. Again we are sincerely sorry and hoping that this hasn’t put you off a return stay with us. Best Regards, Cecil Zschalig- Resident Manager
Frédéric, был в мае 2018
7.9
отлично
+
Le petite déjeuné inclus, la situation géographique, la gentillesse du personnel.
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Bonjour Frédéric, Salutations du Lotus Garden Hotel! Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec nous. C'est un grand plaisir d'entendre que nous avons dépassé vos attentes. Nous apprécions votre recommandation concernant notre personnel. Assurez-vous que votre commentaire positif sera partagé avec le reste de notre équipe. Au nom de l'équipe Lotus Garden Hotel, nous vous remercions encore et nous sommes très heureux de vous accueillir bientôt. Cordialement, Cecil Zschalig- Resident Manager
Robert, был в мае 2018
9.2
превосходно
+
Blitzsauber.. Gutes Frühstück und perfekte Lage für Erkundungen... Fitnessraum
-
War alles gut
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Dear Sir Robert, Greetings from Lotus Garden Hotel! Thank you for giving us your positive comments online. We are working hard in providing the best and service and facilities for you our guest. We appreciate your commendation about our hotel's cleanliness and good breakfast. See to it that your positive comments will be shared to the rest of our team. Rest assured that we will continue to serve our valued guest like you with the highest degree of satisfaction. Thank you again and we are looking forward to welcoming you back on your next stay! Danke, Cecil Zschalig- Resident Manager
Chao, был в мае 2018
8.3
превосходно
+
服务人员态度都很好,反应及时,交通方便,环境好。
-
房型小,窗户对着天井,见不到太阳,房子稍微小了点,后面换了房型才换了房间,大了不少。
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Dear CHAO, Greetings from Lotus Garden Hotel! Thank you for giving us your positive comments online. We are working hard in providing the best and service and facilities for you our guest. Your comments are really helping us to be better. We appreciate your commendation about the service of our staff. I have let them know about your appreciation of their service and they send their thanks and regards to you as well. We are elated that you chose to stay with us for your recent trip. We thank you for commending our location which is one of the best asset of the hotel. Likewise, we apologize that you did not get your room preference which is with a view. On your next visit please do not hesitate to ask the assistance of any of our staff regarding this matter. On behalf of Lotus Garden Hotel Team, we thank you again and we are very excited to welcome you back soon. Best Regards, Cecil Zschalig- Resident Manager
Aburgd, был в мае 2018
5.8
оценка
+
قريب من الخدمات
-
الاستقبال كان ليس جيد ولم يستجب الى بعض الطلبات والغرفة ضيقة جدا ومع ان الفندق تم اعادة تهيئته وصيانته إلا أن الأثاث قديم والمصنوعات الخشبية لم تصلح جيدا لايوجد ابتسامة جيدة من الموظفين بشكل عام
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Dear ABURGD, Greetings from Lotus Garden Hotel! Thank you for giving us your feedback. We do our best to provide the best service and facilities that we can. Indeed the hotel’s location is one of the key assets of the property. With regards to the encounter you had with our reception we are sorry. We hope that its only a misunderstanding. Thank you for bringing it up. Rest assured that our staff is trained to provide excellent and friendly service to our guest. In fact we are continuously getting positive reviews about our staff service. We will ensure that this event will not happen again. Likewise, we apologize that you were not so happy about the size of your room. Perhaps you may want to try our Deluxe room on your return. The room has also bigger space to move around. Again, please accept our apology and hope that this hasn’t put you off a return stay with us. All the best and see you soon! Kindest Regards, Cecil Zschalig- Resident Manager
Аноним, был в мае 2018
8.3
превосходно
+
早餐可以,品种不算太多,但也能吃饱。整体服务很规范,赞一个!
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Dear Anonymous, Greetings from Lotus Garden Hotel! Thank you for taking time to share your experience with us. It is a great pleasure to hear that we have exceeded your expectation. See to it that your positive comment will be shared to the rest of our team. We will take note of your comment with regards to the breakfast selection we do have. Although it is changing daily we will conduct studies on how else we could improve it. We shall appreciate your suggestion. On behalf of Lotus Garden Hotel Team, we thank you again and we are very excited to welcome you back soon. Sincerely, Cecil Zschalig- Resident Manager
Sergei, был в мае 2018
5.4
оценка
+
Только месторасположение
-
Ванная грязная, вид из окна - стена
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Dear Sergei Nikitin, Greetings from Lotus Garden Hotel! Thank you for your feedback about your recent stay with us! We are working hard in providing the best and service and facilities for you our guest. Indeed our location is one of the assets of the property next to our staff's service. Likewise, thank you for bringing up about the cleanliness in our bathroom. This is not online to our standards. See to it that we will pay attention to improve it. With regards to the view in the room, we take note of your preference. Perhaps you would like to try some of our rooms in the extension building which has view of the outside city of the hotel. Again we are sincerely sorry and hoping that this hasn’t put you off a return stay with us. We are looking forward in welcoming you back soon. Best Regards, Cecil Zschalig- Resident Manager
Наталья, был в мае 2018
6.3
оценка
+
Очень удобная кровать и подушки- хорошо спишь после долгого многочасового перелета
-
Сантехника старовата
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Dear Наталья, Greetings from Lotus Garden Hotel! Thank you for your feedback about your recent stay with us. We appreciate your positive comments about our comfortable bed and cushion. We do our best to provide the best service and facilities that we can that's why we are very happy that we have met your expectation. Likewise we would like to know more about your concern with our "Sanitary Engineering" so that we know what to improve for the betterment of your experience on your return. Again we are sincerely sorry and hoping that this hasn’t put you off a return stay with us. Sincerely, Cecil Zschalig- Resident Manager
Lars, был в апреле 2018
6.7
оценка
+
Frukostbuffén mycket bra, i synnerhet Ricky på "egg station" vars omeletter var suveräna.
-
Handdukar som önskas bytas ut ska läggas på golvet - trots det ersattes inte alla. Trots tom WC-rulle sattes ingen ny in. Fick, efter att ha frågat efter ny, gå till Robinsons och köpa egna.
Milanka, был в апреле 2018
7.5
отлично
-
Районът на хотела.
Günte, был в марте 2018
8.8
превосходно
+
Das Frühstück war sehr gut
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Dear günte, Greetings from Lotus Garden Hotel! Thank you for sharing your comments! We are very happy to know that you always have a fantastic stay in our hotel and keeps on coming back. It is nice to know that we have exceeded your expectations. The rest of the team would also like to thank for all the positive feedback. Rest assured that we will continue to serve our valued guest like you with the highest degree of satisfaction. Thank you again and we are looking forward to welcoming you back on your next stay! Sincerely, Cecil Zschalig- Resident Manager
Milanka, был в марте 2018
7.1
отлично
+
добро съотношене цена - услуга
-
местоположението
Helena, был в марте 2018
6.7
оценка
+
La ubicación, es cómodo para visitar la parte antigua de la ciudad. El restaurante estaba muy bien, con el desayuno incluido, aunque hace un frío horrible. Internet funcionaba muy bien.
-
El trato del personal. Al llegar te piden que pagues una fianza por si consumes algo. Nosotros la pagamos y cuando quisimos cargar a la habitación la cena nos dijeron que no podíamos porque el depósito era muy bajo (no nos habían dado a elegir la cantidad), pero veíamos que todo el mundo lo estaba haciendo. Clima general de desconfianza, sin razón aparente yo creo. El baño era microscópico.
Anna, был в марте 2018
9.6
превосходно
+
Dobre śniadanie z mozliwością zamówienia sobie jajka lub omleta. Bardzo miła obsługa. Zdecydowanie polecamy restaurację hotelową, w której po przystępnej cenie można zjeść naprawdę elegancką i smaczną kolację
-
Obok hotelu jest klub nocny. W zasadzie nie trzeba więcej pisać - muzyka gra do ok. 3 nad ranem.
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Dear Anna, Greetings from Lotus Garden Hotel! Thank you for giving us your wonderful review. We do our best to provide the best service and facilities that we can. We appreciate your commendation about our staff indeed our friendly and accommodating staff is one of the key assets of our property. See to it that your positive comment will be shared to the rest of our team and we will keep to provide you an outstanding service. Likewise we apologize with regards to the noise problem you have encountered during your stay. Rest assured that we are doing our best to put a remedy on this matter. We are in an on-going discussion with the owner of this establishment and the local government unit to stop this noise. We are hoping that it is already solve on your next visit. On behalf of Lotus Garden Hotel Team, we thank you again and we are very excited to welcome you back soon. Sincerely, Cecil Zschalig- Resident Manager
Andrey, был в марте 2018
4.6
оценка
+
Отель типичная тройка, с маленьким номером и грохочущим кондиционером. Пойти рядом практически некуда, минитротуары завалены байками и торговцами. Вида из окна никакого - петухи в развалинах соседнего дома орут с утра...И это центр Манилы!
-
НЕГАТИВ - пришлось ДВАЖДЫ оплатить отель, при резервировании на буукинге была снята полная сумма. Предъявив ваучер персоналу отеля получил ответ что это деньги за резервирование и они мне вернутся, а оплата проживания обязательна. Пришлось оплатить! (счет имеется) Прошло уже 2 недели - ничего не возвращено, так что резервируя через буукинг помните что РЕАЛЬНАЯ цена вдвое дороже!! (((( И еще - несмотря на бронирование по карте, впервые столкнулся с "депозитом" - 1000 песо залога. Утром пришлось торопить персонал чтоб поскорее обследовали номер и вернули этот залог....
Yousif, был в марте 2018
4.6
оценка
+
قربه من بعض المكاتب والمول
-
الاثاث قديم والسرير سيئ
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Dear Yousif Alsuyel, Greetings from Lotus Garden Hotel, We do apologize that you felt that way. Rest assured that we are already paying attention on the comments you have mentioned. It just is very unlucky that we were not able to deal with it during your stay. We hope that we could still have the chance to correct the unfortunate negative events you have encountered. In addition, thank you for mentioning our positive side. Indeed the hotel’s location is one of the key assets of the property. Again we are sincerely sorry and hoping that this hasn’t put you off a return stay with us. Sincerely, Cecil Zschalig-Resident Manager
Jean, был в марте 2018
9.6
превосходно
+
Très bon rapport qualité prix personnel attentionné
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Bonjour Monsieur, Greetings from Lotus Garden Hotel! Nous vous remercions pour votre commentaire positif. Cordialement, Cecil Zschalig-Resident Manager
Artem, был в марте 2018
7.9
отлично
+
Хорошее местоположение. Практически, в центре города. Номера для курящих. Вкусные завтраки.
-
Регистрировали заезд 2 часа. Просто 2 часа не предоставляли номер, говоря, что идёт уборка. Хотели сходить в океанариуем сразу поприезду. Пришлось отдельно договариваться и просить оставить вещи в холле, при этом персонал сказал, что ответственность за сумки не несёт.
Noémie, был в феврале 2018
7.9
отлично
+
Bon petit déjeuner, assez varié, plus de salé que sucré. Bonne situation géographique, personnel sympathique et à l ecoute. Possibilité de laisser les valises.
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Bonjour Madame Noemie, Nous vous remercions pour votre commentaire positive.nous espérons vous revoir dans notre hotel.n'héditez pas à me contacter. Cordialement, Cecilia Zschalig-Resident Manager
Denis, был в феврале 2018
7.5
отлично
+
Situation géographique Personnels serviables Chambre espacieux Wifi partout Petit déjeuner varié
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Bonjour Monsieur Denis, Greetings from Lotus Garden Hotel! Merci pour votre commentaire positif.concernant l'air conditionne,nous prendrons en compte votre remarque. Cordialement, Cecil Zschalig-Resident Manager
Denis, был в феврале 2018
7.5
отлично
+
Personnels très sympas Chambres espacieux, propre , grands lits , wifi... Petit déjeuner très copieux Bien placé, proche le grand centre commercial Robinson , intramuros, le marché Divisoria....
-
La climatisation dans le hall d’entrée est trop froid par rapport la température extérieure.
Sandrine, был в феврале 2018
7.9
отлично
+
Tres bon niveau D anglais du personnel de la réception
-
J ai du demander 3 fois pour avoir de L eau en bouteille dans ma chambre le deuxième jour Lenteur de la cuisine pour nous servir les plats commandes au restaurant de L hôtel
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Dear Sandrine, Greetings from Lotus Garden Hotel-Manila! Merci madame pour votre evaluation. Pour ce qui est du restaurant permettez moi de m'expliquer.pour les plats commandés à la carte,nous optons pour une préparation fraiche et non en avance et réchauffée.celà prend plus de temps ,mais le goût est plus agréable .nous nous excusons si celà vous a fait perdre du temps.au cas où vous reviendriez n'hésitez pas à me contacter . Cordialement, Cecilia Zschalig-Resident manager
Yousef, был в феврале 2018
6.7
оценка
-
اصوات خارج الفندق مزعجه
Cathy, был в феврале 2018
10.0
превосходно
+
Nous avons eu l'upgrade des chambres.Donc l'évaluation ne correspond pas à l'hébergement que nous avons réservé. Le personnel est très bien. L'hôtel est très bien situé. Le service Drop and pickup à l'aéroport est très pratique prix raisonnable.
-
Le service du restaurant de l'hôtel pour le groupe est très moyen. Les plats sont servis très espacés entre les personnes. Le wifi est très lent et la connexion au site booking est interdite, donc impossible de réserver la suite du voyage. Le paiement se fait au checkin, plus une caution de 20%, plus taxes de séjour.
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Dear Cathy, Greetings from Lotus Garden Hotel! Merci madame pour votre evaluation et votre intention de revenir. Pour ce qui est du restaurant permettez moi de m'expliquer.les membres de votre groupe ont commandé des plats à la carte.nous optons pour une préparation fraiche et non en avance et réchauffé.celà prend du temps si chaque membre du groupe fait son propre choix.nous nous en excusons. Concernant wifi vous avez raison,mais celà est un problème indépendant de l'hotel .il s'agit d'un problème national du au fait que nous sommes dépendants de 2 sociétés qui ont un monopole.le gouvernement met la pression mais celà prend du temps.au cas où vous reviendriez n'hésitez pas à me contacter . Cordialement, Cecilua Zschalig-Resident Manager
Franz, был в феврале 2018
10.0
превосходно
+
Einfach alles. Ich hatte den grösseren Room with Kitchenette. Der war jedenfalls toll. Sehr geräumig und viel Ablageplätze. Sehr sauber, auch das Bad. Personal war freundlich und hilfsbereit.
-
Bad war sehr sauber, aber könnte einen neuen Klodeckel vertragen.
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Dear Franz, Greetings from Lotus Garden Hotel- Manila! Vielen dank fuer ihre positive bewertung.wir nehmen das problem mit dem klodeckel zur kenntnis und werden das problem loesen.wir hoffen sie wieder als gast begruessen zu duerfen. Regards, Cecil Zschalig- Resident Manager
Ulf, был в феврале 2018
7.9
отлично
-
Frukosten var inte bra om du inte är filippinare och vil äta ris och varmrätt till frukost. För oss andra fanns varken bacon eller skinka, det fanns en äggstation men under de 20 minuterna vi var där fanns ingen personal där. Det är synd att det blivit så för när vi bodde här för några år sedan var frukosten helt suverän, viket var en av anledningarna till att vi bokade här igen
Rudy, был в январе 2018
7.9
отлично
+
Sauberes hotel, speziel die deluxe Zimmer der obersten Klasse. Sind gut, sauber. Frűh stűck auch OK
-
Bisschen lange zum check in..
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Dear Rudy, Greetings from Lotus Garden Hotel! Thank you for your giving us 7.9 out of 10 online ratings about your recent stay with us! We are working hard in providing the best and service and facilities for you our guest. Your positive comments are really helping us to be better. See to it that your positive comments will be shared to the rest of our team. Likewise we are deeply sorry with regards to what you encountered during your check in. See to it that we will review what problem had occurred that day was. Rest assured that we pay attention to our entire guest and we would like to accommodate them as early as possible. Again we are sincerely sorry and hoping that this hasn’t put you off a return stay with us. We are looking forward to welcome you back on your next stay! Sincerely, Cecil Zschalig- Resident Manager
Detlef, был в январе 2018
0.0
оценка
-
Trotz Buchung einer höheren Preisklasse war das Zimmer - was Größe und Ausstattung angeht - an der Grenze des Zumutbaren. Das Bad war äußerst klein und machte einen sehr abgewohnten Eindruck. Höhepunkt des Ganzen war, dass ohne vorgehenden Hinweis 180 P unserer Sicherheitsleitung einbehalten wurden, weil wir den im Zimmer befindlichen (gebrauchten) Regenschirm benutzt hatten.
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Sehr geehrter Herr Detlef, Greetings from Lotus Garden Hotel! Wir entschuldigen uns fuer die unannehmlichkeiten. Wir haben in der tat verschiedene typen “De Luxe”zimmer.leider haben sie ein aelteres zimmer erhalten.falls sie dennoch nochmal zu uns kommen sollten,bitte buchen sie das De Luxe zimmer im”extension building”.wir werden alles versuchen ihren aufenthalt angenehm zu gestalten.Bitte wenden sie sich an den Resident Manager Cecilia Zschalig.Was den schirm betrifft,so muesste an den schirm ein schild gehangen haben,auf dem stand:” wird der schirm vom kunden gebraucht,wird der schirm in rechnung gestellt”und der kunde kann den schirm behalten. Wir wuenschen Ihnen alles Gute! Cecilia Zschalig Resident Manager
Wendy, был в январе 2018
5.0
оценка
+
因自2000年開始,我已是經常入住的 基本上很有熟識的感覺 一向感覺各員工都很親切的
-
自從2016年她們的所謂政策改變 一切都變得不知所謂 政策令他們的服務變得插水式下降 新政策新員工,服務的質素, 對我們這班老主顧,將會離他們遠去。
Liedong, был в январе 2018
9.6
превосходно
+
员工服务认真周到,大堂小哥耐心细致,早餐丰富
-
菲律宾的出租车狡猾斩客,大票不找零,建议备足零钱
Tadashi, был в январе 2018
8.8
превосходно
+
別館に宿泊しましたが内装も良く清潔で良かった。
-
別館だと場所によりwifiが弱い
Roland, был в январе 2018
7.5
отлично
+
Frühstück war sehr gut
-
Frühstück für das Kind hat extra gekostet 300 peso is etwas überteuert
Nilsoehler, был в декабре 2017
7.9
отлично
+
Das Hotel liegt mitten in dem Ermita Viertel. Man kommt relativ leicht (Taxi) zu allen Sehenswürdigkeiten von Manila (z.B. Intramuros). Ermita selber ist allerdings sehr heruntergekommen, nicht sehenswert. Das Hotel ist älter, aber in gutem Zustand. Die Zimmer wurden wohl in den letzten Jahren mal renoviert. Das Frühstück ist gut, es gibt frische Omeletts.
-
Mein Zimmer war recht klein. Für 2 Nächte ok, würde das Hotel aber nicht für einen längeren Aufenthalt empfehlen. In dem Ermita Viertel habe ich mich nicht wirklich sicher gefühlt, mehrfach wurden mir auf der Straße "gebrauchte" Samsung Handys und andere zweifelhafte Waren angeboten.
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Dear Nilsoehler, Greetings from Lotus Garden Hotel, Thank you for your wonderful feedback about your recent stay with us! We are working hard in providing the best and service and facilities for you our guest. Your positive comments are really helping us to be better. We appreciate your commendation about our clean and maintained rooms. See to it that your positive comments will be shared to the rest of our team. Perhaps you may want to try our Deluxe or Deluxe with Kitchenette rooms on your next visit. It is more spacious and it has also kitchen facilities that you may use appropriately if you may want to stay longer. Likewise, we apologize about the Ermita environment you have observed. We have already communicated these concerns to the local government units. As of the moment there is no incident reported in the area for there are roving patrols from time to time. The hotel itself has 24 hour security too that you may ask would you be needing assistance. Again we are sincerely sorry and hoping that this hasn’t put you off a return stay with us. We are looking forward in welcoming you back soon. Danke! Sincerely, Cecil Zschalig- Resident Manager
Nicole, был в декабре 2017
7.1
отлично
+
Die Lage ist super, mitten drin so dass man die City zu Fuß erkunden kann.
-
Das Frühstück war leider nicht besonders gut. Angeblich gab es bis 9:30 Uhr Frühstück, aber ab 9:00 Uhr war alles leer und aufgefüllt wurde auch nicht.
Аноним, был в декабре 2017
8.3
превосходно
+
Trevligt med servise från personal
-
Dålig rum service
Jörgen, был в декабре 2017
7.5
отлично
-
Ett litet gym saknas en fläkt
Silvia, был в декабре 2017
5.8
оценка
-
El Gran Suit que hemos reservado estaba por encima de una lavanderia. Resultado: 35C grados por la noche en el cuarto con el A/C a tope. La ventana daba a un patio interior directa a un taller de reparación, y a las 3 de la mañana empezaron a taladrar/lijar, por lo que ha sido imposible descansar. Hemos pedido un cambio para otra habitación, pero solo pudimos dormir el tercer día, tras haber pasado 2 noches horrorosas, después de un viaje de 22h...
Mohamed, был в декабре 2017
3.8
оценка
+
لا شيئ
-
عدم المصداقية في تسليم التنزيل نفس نوع الغرفه المحجوز
Lars, был в декабре 2017
8.8
превосходно
+
Bodde två ggr på detta hotell Min andra bokning på samma hotel var lite bättre men oxå dyrare men comfort kostar
-
Internet var/är en katastrof. Måste förbättras, när alla loggar in så funkar inget. Fler routrar/modem på respektive våning
Nawaf, был в ноябре 2017
4.6
оценка
-
نظافة الغرف سيئة جدا
Laura, был в ноябре 2017
9.6
превосходно
+
La ubicación. A 15 min a pie de intramuros, a 15 min a pie de Ocean Park Manila y a 2 min a pie de Robinson Mall donde te deja y coges el bus al aeropuerto por 150 pesos.
-
De noche se escuchaba bastante el ruido de los locales cercanos
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Querido Laura, Saludos desde Lotus Garden Hotel, Gracias por tomarse su tiempo para darnos 9.6 de cada 10 calificación en línea. Estamos trabajando arduamente para brindarle el mejor servicio y las mejores instalaciones para usted, nuestro invitado. Asegúrese de que sus comentarios positivos sean compartidos con el resto de nuestro equipo. Del mismo modo, nos disculpamos por el ruido que ha encontrado durante su estancia. Actualmente estamos trabajando con el establecimiento local para minimizar el ruido que proviene de ellos. Nuevamente lo sentimos sinceramente y esperamos que esto no lo haya desanimado. Atentamente, Cecil Zschalig-Resident Manager
Sayed, был в ноябре 2017
7.1
отлично
+
سيء للغاية
Mohammed, был в октябре 2017
5.8
оценка
+
الموقع و الخدمات ومول روبنسون. قريب
-
إزعاج ووجود كتمه في الممرات. وإجراءات الدخول معقدة. في أغلب فنادق الفلبين.
Аноним, был в сентябре 2017
5.4
оценка
-
Бронировал с помощью дебетовой карты, сообщили что бронь есть, но только по доступности номеров. Тоесть я прилетаю ночью, добираюсь до отеля по красивым местным улицам, а мне могут сказать что мест нет. Номер двухместный с 2-мя кроватями, но завтрак включен только на одного человека, доплатил 300 песо. Завтрак скудный. Сам отель подуставший.
Isabelle, был в августе 2017
9.2
превосходно
+
Hôtel très confortable et petits déjeuners bien copieux.
-
Jacuzzi non disponible
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Bon jour Isabelle, Merci pour nous donner votre avis. Nous pouvons nous ameliorer uniquement si les clients nous font part de leurs remarques. Concernant la Jacuzzi nous sommes desoles. Nous avons de petites améliorations à faire, mais nous veillerons à ce qu'il soit disponible lors de votre prochaine visite. Merci et a bientot! Sinceres salutations, Cecil Zschalig- OIC-Resident Manager
Abraca, был в июле 2017
5.4
оценка
+
El gimnasio es muy pequeño o menos, el spa no funciona.
-
que no advirtieran que no funciona el spa.
Аноним, был в июле 2017
6.3
оценка
+
朝食はバイキング形式でそこそこ普通に食べれました。
-
確かBooking.comから予約はデラックスダブルルームで申し込んだが、いざ宿泊の部屋に通されるとシングルベット2台をくっつけてるだけだった。。。まぁ~その程度のホテルってことかな?
Lars, был в июле 2017
7.1
отлично
+
Vi var mycket nöjda, och kommer gärna tillbaka.
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Dear Lars, Greetings from Lotus Garden Hotel! Thank you for giving us your wonderful feedback. We do our best to provide the best service and facilities that we can. It is a pleasure to know that we have exceeded your expectation. See to it that your positive comments will be shared to the rest of our team. Your comments are the reason why we are striving hard to provide you the utmost excellent service. We are very eager to welcoming you back! Best Regards, Cecil Zschalig Resident Manager
Aburgd, был в июле 2017
7.1
отлично
+
تنسيق الغرفة والوانها
-
يوجد اصلاحات
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Dear Aburgd, Greetings from Lotus Garden Hotel! Thank you for taking your time in giving us your positive comments online. We do our best to provide the best service and facilities that we can. See to it that your positive comments will be shared to the rest of our team. Hoping we could exceed your expectation on your next visit. We are looking forward in welcoming you back soon! Best Regards, Cecil Zschalig- Resident Manager
Сергей, был в июне 2017
7.1
отлично
+
То-что от толчков землетрясения здание не развалилось
-
На завтрак нет какао
Masahira, был в июне 2017
6.3
оценка
-
価格がちがってた
Jinshan, был в мае 2017
7.5
отлично
+
地理位置还可以
-
早餐不够丰富
Chikamasa, был в апреле 2017
4.4
оценка
-
全く外の景色ゼロ
Gina, был в апреле 2017
9.6
превосходно
+
Value for môney accomodation. Great!
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Hi Ms. Gina, Greetings from Lotus Garden Hotel! Thank you for taking time to share your experience with us. It is a great pleasure to hear that we have exceeded your expectation. See to it that your positive comment will be shared to the rest of our team. We would love to welcome you again on your future trip. All the best and hope to see you soon! Sincerely, Cecil Zschalig OIC-Resident Manager
Helene, был в марте 2017
6.7
оценка
+
Bonne localisation nous avons pu nous rendre au centre ville en 15 min à pied. Le personnel est agréable.
-
Le restaurant est de très mauvaise qualité et la climatisation fait un bruit terrible. Un peu cher pour Manille au vu des prestations. De plus lorsque j'ai fait la réservation le prix annoncé était de 47€ et une fois la bas c'est passé à 51€ sans justifications.
Magali, был в марте 2017
7.5
отлично
-
Établissement trop bruyant
Hp, был в марте 2017
4.5
оценка
+
Hotel ist ok. Frühstücksbuffet einfach aber ok. Personal Restaurant freundlich, etwas faul. Zimmer war ok.
-
Rezeption, Gebuchtes Zimmer trotz kostenlosem upgrade nicht bekommen. Rezeption wollte, dass wir am nächsten Tag das gebuchte Zimmer beziehen. Das Hotel ist in die Jahre gekommen. Habe mich gefragt, wenn man schon reserviert, warum dann kein entsprechendes Zimmer mehr frei ist. Ankunft früh abends :-( ...
Аноним, был в марте 2017
10.0
превосходно
+
Herşeyi̇
Olivier, был в марте 2017
8.3
превосходно
+
- chambre très belle et propre / room very beautiful and clean - personnel tres a l écoute / very good people
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Hi Olivier, Greetings from Lotus Garden Hotel! Merci! Thank you for taking time to share your experience with us. It is a great pleasure to hear that you were happy with the service provided by our team. See to it that your positive comment will be shared to the rest of our team. We would love to welcome you again on your future trip. All the best and à bientôt! Sincerely, Cecil Zschalig OIC-Resident Manager Lotus Garden Hotel-Manila
Khaled, был в феврале 2017
0.0
оценка
+
الازاعاج والاتصال بك قبل المغادره من الساعه 10 صباحا حدود 10 مرات بعكس الفنادق الاخرى وفعلا المنطقه التى بجوار الفندق روائح كريهه ويوجد موسيقى بجوار الفندق لاتستطيع النوم لايصلح للعائلات نصيحه اطلاقا لا انصح بشده افضل منطقه مكاتي فقط
Jeanpierrealtorfer, был в феврале 2017
7.5
отлично
+
Zentrale Lage, gutes Früstükbufett
-
je nach Zimmerkatogerie Nachts Musik hörbar von den umliegenden Diskotheken.
Jose, был в феврале 2017
7.9
отлично
+
Bien situado, personal amable, habitación limpia, amplia y cómoda, cerca de el Moll Robison donde está la parada de los buses que te llevan al aeropuerto por 200 pesos, nuevos y rápidos
Anna, был в феврале 2017
7.5
отлично
+
Buena ubicación
Virginia, был в феврале 2017
6.3
оценка
+
Das Frühststück war reichlich
-
Der nachttisch war sehr klein auf anderen Bettseite gab keinN.Tisch
Agnieszka, был в феврале 2017
7.5
отлично
+
Me gustó el trato del personal- al principio teníamos habitacion 405 que da directamente al karaoke que no te deja dormir hasta las 2am, se lo comentamos y nos cambiaron la habitación por otra en el lado opuesto y muy silenciosa.
-
La zona es pobre y con muchas "chicas"
Misako, был в январе 2017
8.8
превосходно
+
コンビニも近く、レストランなども多くある為、大変便利でした。マニラ湾も、歩いて行ける距離ですので、よかったと思います。朝食も毎日違うメニューでしたので、飽きることもなく過ごせました。
-
チェックイン・チェックアウトに時間がかかり過ぎだと思いました。
Loïc87, был в январе 2017
7.1
отлично
+
La situation très centrale
-
Les fenêtres des chambres donnent sur échangeurs des climatisations, très bruyants.
민혁, был в январе 2017
9.6
превосходно
+
한국에서 교환학생했던 프론트직원분 너무 친절해서 좋았습니다 공항에서의 접근성도 좋았고 가성비가 좋네요
-
호텔픽업 서비스 요금이 좀비싼편. 야간에는 나가기 좀 부담스러운 주변환경
MariaKosh, был в декабре 2016
10.0
превосходно
+
Расположение в туристическом месте с большим количеством развлекательных заведений. Очень приличный отель как снаружи, так и внутри. Большие мягкие кровати, просторный номер. Приветливый персонал
-
Очень шумный кондиционер. Даже если выключить свой, будет сильно слышно соседские
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Dear MariaKosh, Thank you for the perfect 10 ratings! We are glad that we have exceeded your expectations. Looking forward to welcoming you back. Sincerely, Glory LEteracion Resident Manager
Esther, был в декабре 2016
7.1
отлично
+
La habitación es bonita y está muy limpia
-
Hay un club justo al lado del hotel y por la noche se oye la música y los gritos como si tuvieras la fiesta en la habitación. El agua de la ducha fría
Hiroshi, был в декабре 2016
7.1
отлично
+
イントラロムスにも歩いて行けるし、どこへ行くにも便利。高架鉄道の駅も徒歩圏内。コンビニやレストランも多く生活するのに好都合。朝食も毎日おかずメニューを変える等、工夫がされていて美味しく食べられた。
-
眺望付きの部屋となっていたので予約したのに、窓はあるが本館の壁しか見ることのできない別館の部屋だった。テレビがほとんど視聴に堪えない映り方だった。
Silvia, был в ноябре 2016
8.8
превосходно
+
Buen desayuno, buen servicio del personal y ubicación también muy buena. La habitación muy grande.
-
la habitación daba a un patio que tenía bastante ruido y vistas pésimas.
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Dear Silvia, Greetings from Lotus Garden Hotel! We thank you for your positive feedback about our Location,Cleanliness aspects and Facilities and also for the overall ratings of 8.8. Thank you and we are looking forward to welcoming you back. Happy holidays, Glory Leteracion Resident Manager
Tommi, был в ноябре 2016
9.6
превосходно
-
I gamla hlutanum er viðargólf sem brakar í þegar gengið er um gólf. Ekki allstaðar.
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Dear Tomas, Greetings from Lotus Garden Hotel! Thank you for the 9.6 ratings. We are glad that we have exceeded your expectations as to Staff,Cleanliness,Location,Facilities and Value for Money aspects. Rest assured that we will take alook on the comfort side. We are looking forward to welcoming you back on your next stay! Sincerely, Glory LEteracion Resident Manager
Herbert, был в ноябре 2016
6.3
оценка
+
Großes Bad mit anständiger Dusche. Raum selbst relativ klein.
-
Kein Fenster.
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Dear Herbert, Greetings from Lotus Garden Hotel! Thank you for choosing Lotus Garden Hotel. Thank you also for sharing your positive feedback about our bathroom. We are looking forward to welcoming you back. Sincerely, Glory Leteracion Resident Manager
Yum, был в октябре 2016
8.8
превосходно
+
去古城比较近,在机场出来可以坐shuttle bus到达,但要上车前把酒店地址告诉售票员。马尼拉交通比较差,如果rush hour抵达还是直接打车或者外面做吉普尼到那个EDAS?站坐地铁去,时间快些。
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your comments.We are happy to know that we have met your expectations. Thank you for the positive feedback! We are looking forward to welcoming you back. Sincerely, Glory Leteracion Resident Manager
Mike, был в сентябре 2016
5.8
оценка
+
das frühstück ist nich europäisch
-
kein Fenster vorhanden. TV sehr klein. Bett ist zu kurz. kein king oder queen size bett.
 
Ответ Lotus Garden Hotel
Dear Guest, Thank you for sharing your comment. We are very sorry about the size of the bed and the TV. The smallest tv we have is 32" and we are currently changing some rooms to larger tv. Thank you for the positive mention about our breakfast. Thank you and we are hoping to welcoming you back! Sincerely, Glory Leteracion Resident Manager