с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель Four Seasons Hotel Macao, Cotai Strip укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Пятизвездочный отель Four Seasons Hotel Macao, Cotai Strip расположен всего в 5 минутах езды от 18-луночного поля для гольфа Caesars Macau. К услугам гостей частный бассейн с кабанами, оснащенными телевизором с плоским экраном, а также 5 открытых бассейнов. Кроме того, в спа-салоне можно заказать фирменные процедуры, такие как скрабы для тела с медом, полный массаж тела с использованием мрамора и массаж лица холодными камнями.
Все элегантные и роскошные номера отеля оснащены кондиционером, телевизором с 42-дюймовым плоским экраном, DVD-плеером и мини-баром. Из большинства номеров открывается вид на район Котай-Стрип или открытый бассейн. Ванная комната номеров оборудована всем необходимым, в том числе ванной, отдельным тропическим душем и телевизором с плоским экраном. Уборка номера проводится 2 раза в день, а по вечерам доставляется лед для напитков.
Отель Macao, Cotai Strip сети Four Seasons находится в 5 минутах езды от международного аэропорта Макао, паромного терминала Макао Тайпа и морского паромного терминала. За дополнительную оплату можно заказать трансфер.
В отеле работает круглосуточный тренажерный зал. В числе удобств хорошо оборудованный бизнес-центр и прачечная, предоставляются услуги няни.
В ресторане Zi Yat Heen, где подают вкусные блюда кантонской кухни, можно по желанию поесть в отдельных кабинетах. Кроме того, гости могут отведать блюда кухни Юго-Восточной Азии и спреды интернациональной кухни по системе "шведский стол" в ресторане Belcanção, а в кафе Splash им предложат гамбургеры и лапшу. Послеобеденный чай подается в ресторане Windows. В свою очередь, в шикарном баре Azul можно продегустировать шампанское высшего качества.
Особые условия
В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения сейчас введены дополнительные санитарные меры и меры безопасности.
В Макао работают 2 паромных терминала. Администрация настоятельно рекомендует воспользоваться паромом компании Cotai в терминале Тайпа, примерно в 10 минутах езды от отеля. Бесплатный трансфер на шестиместном микроавтобусе предоставляется с 11:20 до 21:50 в порядке очереди. Он курсирует только от терминала Тайпа.
Транспорт
Услуги
Питание и напитки
- Ресторан
- Доставка еды и напитков в номер
- Бар
- Детское меню $
- Буфет, подходящий для детей
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Обмен валюты
- Экскурсионное бюро
- Камера хранения багажа
- Услуги консьержа
Бассейн и оздоровительные услуги
- Фитнес-центр
- Спа и оздоровительный центр
- Массаж $
- Открытый плавательный бассейн
- Полотенца для бассейна/пляжа
- Бассейн
Спорт и Отдых
- Поле для гольфа (в пределах 3 км) $
Транспорт
- Трансфер от/до аэропорта
- Трансфер (бесплатно)
- Трансфер от/до аэропорта (платный)
Услуги бизнес-центра
- Бизнес-центр
- Факс/Ксерокопирование
Развлечения и семейные услуги
- Няня/Услуги по уходу за детьми
Услуги уборки
- Прачечная
- Химчистка
- Услуги по глажению одежды
Разное
- Номера/Удобства для гостей с ограниченными физическими возможностями
- Семейные номера
- Лифт
- Кондиционер
Зоны общественного пользования
- Игровая комната
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Общие
- Wi-Fi доступен на всей территории
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- Уборка объекта выполняется профессиональными клининговыми компаниями
- Гости могут отказаться от уборки
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Еду, которую подают в объекте, можно заказать в номер
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Нет предметов совместного использования (бумажное меню, журналы, ручки, газеты и т. д.)
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- В объекте следят за состоянием здоровья гостей
- Есть аптечка первой помощи
- Гостям предоставляются термометры
- Есть маски для гостей
Социальное дистанцирование
- Предусмотрен бесконтактный заезд и отъезд
- Можно заплатить без наличных
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
- Возможно обслуживание номеров через мобильное приложение
- Предусмотрены защитные экраны или перегородки между сотрудниками объекта и гостями, где необходимо
Типы номеров
Улучшенный номер с кроватью размера «king-size»
Номер Делюкс с кроватью размера «king-size»
Двухместный номер Делюкс с 2 двуспальными кроватями
Номер «Премьер» с кроватью размера «king-size»
Полулюкс с кроватью размера "king-size"
Executive King Suite (Book & Stay between Jan - Mar 2021, get MOP888 Spa credit per day)
Executive Suite with Two Double Beds (Book & Stay between Jan - Mar 2021, get MOP888 Spa credit per day)
Ambassador King Suite (Book & Stay between Jan - Mar 2021, get MOP1888 Spa credit per day)
Отзывы от Booking.com
Dear Igor, Thank you very much for your comments regarding your recent visit and it was a pleasure having you staying with us. We are delighted to learn you enjoyed your stay with us and our staff were able to engage you and provide you with a memorable experience. It will be our pleasure to share your praises with the entire team of staff to enjoy. After all, there is no better motivation than your words of praise for a job well-done. Again we value and appreciate your patronage and look forward to the opportunity of welcoming you back in the not too distant future. Sincerely, Vikram K Reddy Regional Vice President & General Manager
Dear Evgeniy, Thank you very much for your comments regarding your recent visit and it was a pleasure having you staying with us. We are delighted to learn you enjoyed your stay with us and our staff were able to engage you and provide you with a memorable experience. It will be our pleasure to share your praises with the entire team of staff to enjoy. After all, there is no better motivation than your words of praise for a job well-done. Again we value and appreciate your patronage and look forward to the opportunity of welcoming you back in the not too distant future. Sincerely, Vikram K Reddy Regional Vice President & General Manager
Dear Natalia Butylina, Thank you very much for your comments regarding your recent visit and it was a pleasure having you staying with us. We are delighted to learn you enjoyed your stay with us and our staff were able to engage you and provide you with a memorable experience. It will be our pleasure to share your praises with the entire team of staff to enjoy. After all, there is no better motivation than your words of praise for a job well-done. Again we value and appreciate your patronage and look forward to the opportunity of welcoming you back in the not too distant future. Sincerely, Vikram K Reddy Regional Vice President & General Manager
Dear ilya, Thank you very much for your comments regarding your recent visit and it was a pleasure having you staying with us. We are delighted to learn you enjoyed your stay with us and our staff were able to engage you and provide you with a memorable experience. It will be our pleasure to share your praises with the entire team of staff to enjoy. After all, there is no better motivation than your words of praise for a job well-done. Again we value and appreciate your patronage and look forward to the opportunity of welcoming you back in the not too distant future. Sincerely, Vikram K Reddy Regional Vice President & General Manager
Dear Pavel, Thank you very much for your comments regarding your recent visit and it was a pleasure having you staying with us. We are pleased to learn you overall enjoyed your stay with us and our staff were able to engage you and provide you with a memorable experience. It will be our pleasure to share your praises with the entire team of staff to enjoy. Again, we value and appreciate your patronage of Four Seasons are pleased to learn you overall enjoyed your stay with us and our staff were able to engage you and provide you with a memorable experience. It will be our pleasure to share your praises with the entire team of staff to enjoy. Again, we value and appreciate your patronage of Four Seasons Hotels and Resorts. We look forward to the opportunity of welcoming you back in the not too distant future. Sincerely, Vikram Reddy Regional Vice President & General Manager
Dear Aleksei, Thank you very much for your comments regarding your recent visit and it was a pleasure having you staying with us. We are delighted to learn you enjoyed your stay with us and our staff were able to engage you and provide you with a memorable experience. It will be our pleasure to share your praises with the entire team of staff to enjoy. After all, there is no better motivation than your words of praise for a job well-done. Again we value and appreciate your patronage of Four Seasons Hotels and Resorts. We look forward to the opportunity of welcoming you back in the not too distant future. Sincerely, Vikram K Reddy Regional Vice President & General Manager
Dear Mr Alexandra Tereshkova, ru Thank you very much for your comments regarding your recent visit and it was a pleasure having you staying with us. We are delighted to learn you enjoyed your stay with us and our staff were able to engage you and provide you with a memorable experience. It will be our pleasure to share your praises for the entire team of staff to enjoy. After all, there is no better motivation than your words of praise for a job well-done. Again we value and appreciate your patronage of Four Seasons Hotels and Resorts. We look forward to the opportunity of welcoming you back in the not too distant future. Sincerely, Vikram K Reddy Regional Vice President & General Manager
Dear Olga, Thank you very much for your comments regarding your recent visit and it was a pleasure having you staying with us. We are delighted to learn you enjoyed your stay with us and our staff were able to engage you and provide you with a memorable experience. It will be our pleasure to share your praises with the entire team of staff to enjoy. After all, there is no better motivation than your words of praise for a job well-done. Again, we value and appreciate your patronage of Four Seasons Hotels and Resorts. We look forward to the opportunity of welcoming you back in the not too distant future. Sincerely, Kris Kaminsky General Manager
Dear vadim, Thank you very much for your comments regarding your recent visit and it was a pleasure having you staying with us. We are delighted to learn you enjoyed your stay with us and our staff were able to engage you and provide you with a memorable experience. It will be our pleasure to share your praises with the entire team of staff to enjoy. After all, there is no better motivation than your words of praise for a job well-done. Meanwhile, thank you for informing us the water boiler and the TV location in which we will carefully addressed with the housekeeping team. Again, we value and appreciate your patronage of Four Seasons Hotels and Resorts. We look forward to the opportunity of welcoming you back in the not too distant future. Sincerely, Kris Kaminsky General Manager