с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель Southwinds Inn by The Gold Nests укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Мотель расположен в штате Флорида, в 9 метрах от набережной и пляжа района Голливуд. Гости могут отдохнуть на террасе для загара и воспользоваться принадлежностями для барбекю. Предоставляется бесплатный Wi-Fi.
Во всех номерах-студио и апартаментах мотеля Southwinds Inn by The Gold Nests в числе удобств полностью оборудованная кухня. В некоторых номерах, оформленных в традиционном стиле, к услугам гостей собственная терраса и отдельная гостиная зона. Гости могут совершать бесплатные междугородние телефонные звонки в США и Канаду.
Расстояние от мотеля Southwinds Inn by The Gold Nests до конференц-центра Westin Diplomat составляет 2 км. Поездка до парка Уэстлейк и казино Gulfstream занимает 8 минут. От мотеля до международного аэропорта Форт-Лодердейл/Холливуд и порта Эверглейдс — 15 минут езды.
Особые условия
Пожалуйста, заранее сообщите Southwinds Inn by The Gold Nests предполагаемое время прибытия. Вы можете использовать поле «Особые пожелания» при бронировании или связаться с объектом размещения напрямую — контактные данные указаны в вашем подтверждении бронирования.
Оплату необходимо внести посредством банковского перевода до приезда. Администрация объекта размещения свяжется с вами после бронирования и предоставит необходимые инструкции.
В связи с коронавирусом (COVID-19) в этом объекте размещения сейчас введены дополнительные санитарные меры и меры безопасности.
В этом объекте нельзя останавливаться на карантин по коронавирусу (COVID-19).
При регистрации заезда необходимо предъявить действительное удостоверение личности с фотографией и кредитную карту. Пожалуйста, примите во внимание, что выполнение особых пожеланий не гарантировано и может потребовать дополнительной оплаты.
Guests under the age of 21 can only check in with a parent or official guardian.
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в Голливуд
Показать трансферы из ГолливудаПопулярные направления | ||||
Аэропорт Лос-Анджелеса | Голливуд | от 9582 p. | показать | |
Long Beach Airport | Голливуд | от 14373 p. | показать | |
Другие направления | ||||
Лос-Анджелес Даунтаун | Голливуд | от 7785 p. | показать | |
Хермоза-Бич | Голливуд | от 10780 p. | показать | |
Манхэттен-Бич | Голливуд | от 11977 p. | показать | |
Редондо-Бич | Голливуд | от 13175 p. | показать | |
Анахайм | Голливуд | от 15571 p. | показать | |
John Wayne International | Голливуд | от 18565 p. | показать | |
Услуги
Общие
- Парковка
- Допускается размещение домашних животных
- Бесплатная парковка
- Парковка на территории
- Частная парковка
- Wi-Fi доступен на всей территории
Спорт и Отдых
- Поле для гольфа (в пределах 3 км) $
- Рыбная ловля за территорией $
- Виндсерфинг за территорией $
- Каноэ
- Пешие прогулки за территорией
- Велоспорт за территорией
- Дайвинг за территорией $
- Ныряние с маской и трубкой за территорией
Зоны общественного пользования
- Терраса
- Терраса для загара
Разное
- Номера для некурящих
- Семейные номера
- Звукоизолированные номера
- Отопление
- Гипоаллергенный номер
- Курение на всей территории объекта размещения запрещено
- Кондиционер
- Места для курения
Услуги уборки
- Прачечная
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Стойка регистрации
- Ускоренная регистрация заезда/отъезда
- Камера хранения багажа
- Индивидуальная регистрация заезда/отъезда
Питание и напитки
- Барбекю
Бассейн и оздоровительные услуги
- Полотенца для бассейна/пляжа
Безопасность
- Датчики дыма
- Видеонаблюдение в местах общего пользования
- Огнетушители
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- После уборки жилье опечатывается до прихода гостя
- Уборка объекта выполняется профессиональными клининговыми компаниями
- Гости могут отказаться от уборки
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Нет предметов совместного использования (бумажное меню, журналы, ручки, газеты и т. д.)
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
Социальное дистанцирование
- Предусмотрен бесконтактный заезд и отъезд
- Можно заплатить без наличных
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
Еда и напитки
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
Типы номеров
Улучшенные апартаменты
Апартаменты с 1 спальней
Апартаменты-студия
Отзывы от Booking.com
Dear Evgeniy, Thank you for taking the time to leave us some feedback. We are very sorry to hear that your experience was not a 10 star one. Your positive experience is what keeps us in business and we always want to do right by our customers. ValGal sincerely apologizes for any & all inconveniences that you may have experienced during your stay with us. Our mission is to provide you with excellent customer service throughout the booking process until after you arrive, attending to all of your vacation home needs. Moreover, we understand how stressful it can be when your trip does not go as planned & that is the reason why we go above & beyond to ensure a pleasant stay. We have taken your suggestions into consideration for future reference. Our team looks forward to hosting you again on your next vacation. Your time and concern are greatly appreciated in this regard. Thank you for choosing ValGal Vacation Rentals.
Dear Veniamin, Thank you for your Kindness. It has been an absolute pleasure having you as our valued guests. We are delighted to read that you enjoyed the location and ultimately had a wonderful experience with us. Our team looks forward to hosting you again on your next vacation. Your time and support are greatly appreciated. Thank you for choosing ValGal Vacation Rentals!
Dear valued guest, Thank you for your words of encouragement in support of ValGal Vacation Rentals. Your time and support are greatly appreciated in this regard. It has been an absolute pleasure having you as our valued guests. Our team is delighted to read that you enjoyed the location and ultimately had a wonderful experience with us. We look forward to hosting you again on your next vacation. Thank you for choosing ValGal Vacation Rentals!
Dear Varlamovamtv, Thank you for taking the time to leave us some feedback. We are very sorry to hear that your experience was not a 10 star one. Your positive experience is what keeps us in business and we always want to do right by our customers. ValGal sincerely apologizes for any & all inconveniences that you may have experienced during your stay with us. Our mission is to provide you with excellent customer service throughout the booking process until after you arrive, attending to all of your vacation home needs. Moreover, we understand how stressful it can be when your trip does not go as planned & that is the reason why we go above & beyond to ensure a pleasant stay. We have taken your suggestions into consideration for future reference. Our team looks forward to hosting you again on your next vacation. Your time and concern are greatly appreciated in this regard. Thank you for choosing ValGal Vacation Rentals.
Dear Rasskaz, Thank you for your words of encouragement in support of ValGal Vacation Rentals. Your time and support are greatly appreciated in this regard. It has been an absolute pleasure having you as our valued guests. Our team is delighted to read that you enjoyed the location and ultimately had a wonderful experience with us. We look forward to hosting you again on your next vacation. Thank you for choosing ValGal Vacation Rentals!
Dear Sergey, Thank you for taking the time to leave us some feedback. We are very sorry to hear that your experience was not a 10 star one. Your positive experience is what keeps us in business and we always want to do right by our customers. ValGal sincerely apologizes for any & all inconveniences that you may have experienced during your stay with us. Our mission is to provide you with excellent customer service throughout the booking process until after you arrive, attending to all of your vacation home needs. Moreover, we understand how stressful it can be when your trip does not go as planned & that is the reason why we go above & beyond to ensure a pleasant stay. We have taken your suggestions into consideration for future reference. Our team looks forward to hosting you again on your next vacation. Your time and concern are greatly appreciated in this regard. Thank you for choosing ValGal Vacation Rentals.
Dear Andrey, Thank you for your Kindness. It has been an absolute pleasure having you as our valued guests. We are delighted to read that you enjoyed the location and ultimately had a wonderful experience with us. Our team looks forward to hosting you again on your next vacation. Your time and support are greatly appreciated. Thank you for choosing ValGal Vacation Rentals!
Dear Svetlana, Thank you for taking the time to review the Southwinds Inn, Your time and support are greatly appreciated in this regard. Our team looks forward to hosting you again on your next vacation. Thank you for choosing ValGal Vacation Rentals!
Dear Valentina, Thank you for taking the time to leave us some feedback. We are very sorry to hear about the confusion regarding our check-in instructions during your stay with us. Your positive experience is what keeps us in business and we always want to do right by our customers. Furthermore, ValGal sends all of its guests a detailed list of check-in instructions tailored for each individual property via email. However, we understand how stressful it can be when your trip does not go as planned & that is the reason why we go above & beyond to ensure a pleasant stay. Our mission is to provide you with exceptional customer service throughout the booking process until after you arrive, attending to all of your vacation home needs. We will take your suggestions into consideration for future reference, & we hope to host you and your group again in the near future. Once more, ValGal would like to take this opportunity to apologize for the confusion around the check-in instructions & the minor delay that ensued upon your arrival. We want to thank you for your time and concern with our small business, & we hope you have an extraordinary rest of the week. Thank you for choosing ValGal!
Dear Nikolay, Thank you for taking the time to leave us some feedback. We are very sorry to hear that your experience was not a 10 star one. Your positive experience is what keeps us in business and we always want to do right by our customers. ValGal sincerely apologizes for any & all inconveniences that you may have experienced during your stay with us. Our mission is to provide you with excellent customer service throughout the booking process until after you arrive, attending to all of your vacation home needs. Moreover, we understand how stressful it can be when your trip does not go as planned & that is the reason why we go above & beyond to ensure a pleasant stay. We have taken your suggestions into consideration for future reference. Our team looks forward to hosting you again on your next vacation. Your time and concern are greatly appreciated in this regard. Thank you for choosing The Southwinds Inn.