Booking.com
с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель Beyt Al Salaam укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Situated on Kelele Square in the heart of Stone Town, Beyt Al Salam restaurant is just 100 metres from the beach. This renovated tea house features Zanzibari-style décor. Free Wi-Fi is available in all areas.
The air-conditioned rooms are equipped with satellite TV, a safety deposit box and tea-and-coffee making facilities. Each en suite bathroom comes with a hairdryer and shower.
Beyt Al Salaam Restaurant serves a fusion of Zanzibari and European cuisine, as well as a variety of fresh seafood.
Beyt Al Salaam is located just 1 km from the House of Wonders and 2 km from Darajani Market. Zanzibar Airport is 8 km away.
Особые условия
Пожалуйста, заранее сообщите Beyt Al Salaam предполагаемое время прибытия. Вы можете использовать поле «Особые пожелания» при бронировании или связаться с объектом размещения напрямую — контактные данные указаны в вашем подтверждении бронирования.
При регистрации заезда необходимо предъявить действительное удостоверение личности с фотографией и кредитную карту. Пожалуйста, примите во внимание, что выполнение особых пожеланий не гарантировано и может потребовать дополнительной оплаты.
Beyt Al Salaam Restaurant: не работает с вт, 25 авг. 2020 по сб, 31 окт. 2020
Бар закрыт с вт, 25 авг. 2020 по сб, 31 окт. 2020
Транспорт
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в Занзибар
Показать трансферы из ЗанзибараПопулярные направления | ||||
Zanzibar | Занзибар | от 2682 p. | показать | |
Кендва | Занзибар | от 5663 p. | показать | |
Нунгви | Занзибар | от 5663 p. | показать | |
Другие направления | ||||
Падже | Занзибар | от 5663 p. | показать | |
Пвани-Мчангани | Занзибар | от 5862 p. | показать | |
Марамби | Занзибар | от 5862 p. | показать | |
Фукучани | Занзибар | от 5961 p. | показать | |
Услуги
Общие
- Парковка
- Бесплатная парковка
- Частная парковка
- Wi-Fi доступен на всей территории
Питание и напитки
- Ресторан
- Доставка еды и напитков в номер
- Бар
- Завтрак в номер
- Упакованные ланчи
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Сейф
- Экскурсионное бюро
- Камера хранения багажа
- Услуги консьержа
- Выдаются счета
Разное
- Номера для некурящих
- Курение на всей территории объекта размещения запрещено
- Кондиционер
- Места для курения
Транспорт
- Трансфер от/до аэропорта
- Прокат автомобилей
- Трансфер (за дополнительную плату)
- Трансфер от/до аэропорта (платный)
Спорт и Отдых
- Рыбная ловля $
- Каноэ $
- Дайвинг $
- Ныряние с маской и трубкой за территорией $
- Пешеходные экскурсии $
Услуги уборки
- Прачечная $
- Услуги по глажению одежды $
- Дневная уборка номера
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Услуги бизнес-центра
- Факс/Ксерокопирование $
Бассейн и оздоровительные услуги
- Крытый плавательный бассейн
- Крытый бассейн (работает круглый год)
- Полотенца для бассейна/пляжа
- Бар у бассейна
- Бассейн с постепенным увеличением глубины
- Бассейн
Безопасность
- Круглосуточная охрана
- Охранная сигнализация
- Датчики дыма
- Видеонаблюдение в местах общего пользования
- Видеонаблюдение снаружи здания
- Огнетушители
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Дезинфекция жилья проводится перед приездом каждого нового гостя
- Гости могут отказаться от уборки
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Еду, которую подают в объекте, можно заказать в номер
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
- Контейнеры для еды во время завтрака
- Доставляемая еда надежно упакована
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Нет предметов совместного использования (бумажное меню, журналы, ручки, газеты и т. д.)
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- Есть аптечка первой помощи
- Доступ к медицинской помощи
Социальное дистанцирование
- Можно заплатить без наличных
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
Типы номеров
Улучшенный двухместный номер с 1 кроватью
Стандартный двухместный номер с 1 кроватью
Стандартный одноместный номер
Двухместный номер Делюкс с 1 кроватью
Отзывы от Booking.com
Thank you Sergiy Slupsky for the time you have taken to review your recently stay at Beyt Al Salaam. We value guest feedback - both positive and constructive as it helps us improve the guest experience. We are glad you enjoyed the perfect Hotel Location, Mini Park, Sea and city center as well as 19th century Hotel experience has retained colonial spirit. We are sorry for your disappointment for being given deluxe room instead of the Superior room due to the availability the superior room wasn’t available as explained up on discussion of making the situation right. We are glad that this was sorted out and you agreed our suggestion and we offered you a complimentary lunch for two people including the airport shuttle as service recovery. Therefore We are very sorry we fell short in meeting and exceeding your expectations of an exceptional stay, we hope you will consider staying with us in the future and allowing us the opportunity to restore your faith in our hotel. Thank you again for your time and feedback. Regards Khadija House Hotel Manager
Thank you Olena for your review. We appreciate both positive & constructive feedback as it helps us improve our guest experience. While, we are happy that you enjoyed the location of the hotel. We’re so sorry to hear of your other concerns as a Hotel we take your feedback very seriously and we set a high standard for our Hotel, and we regret that this was not met in your interaction during your stay. Please accept our sincere apologies and note that the situation was an exception, further, I would love to upgrade you for free of charge to a superior room is extra large with a nice view, We hope you will give us the pleasure for another attempt and we look forward to hearing from you. Thanks Regards Khadija House Hotel Manager
Dear Iryna, thank you for your superb review. I am happy you felt as "home away" I appreciate your compliments to the Hotel Location, Hotel staff and overall service. We sincerely appreciate your feedback and are very sorry we fell short in meeting and exceeding your expectations of an exceptional stay. We are reviewing your comments about the charges on breakfast with our team as we continually work to improve our guest experience. We look forward to welcoming you back and exceeding your expectations. We are ready when you are! Best Regards Khadija House Hotel Manager
Dear Esteemed Guest,Thank you for your superb review. I am happy you felt as "home away" I appreciate your compliments to the Hotel Location, Hotel staff and overall service. We are sincerely happy to read that once more the staff were helpfully and performed above your expectations and that you felt home. We look forward to welcoming you back and exceeding your expectations. We are ready when you are! Best Regards Khadija House Hotel Manager
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and are very sorry we fell short in meeting and exceeding your expectations of an exceptional stay. I appreciate that we managed to offer you the breakfast and you were able to take it at our restaurant. We are reviewing your comments with our team as we continually work to improve our guest experience. We hope you will consider staying with us in the future and allowing us the opportunity to restore your faith in our hotel. Thank you again for your time and feedback. Regards Khadija House Manager
Dear Andrey, Thank you for your review. We appreciate your compliments to our staff, Location, courtesy of the Hotel and we are glad to hear that the restaurant is very tasty. We look forward to opportunities to welcoming you back on your next Stone Town visit. Regards Khadija House Manager
Thank you Irina for the time you have taken to review your recently stay at Beyt Al Salaam. We value guest feedback - both positive and negative as it helps us improve the guest experience. We are glad you enjoyed our Great location that very close to the sea. Good wifi and the room have a kettle, mugs and tea. However, are very sorry for the disappointment you experienced with price it is because online pages have restrictions at any time the rates goes up and down it depend on which period you booked your reservations.. Rest assured, corrective actions had been already taken. hope you will consider staying with us in the future and allowing us the opportunity to restore your faith in our hotel. Thank you again for your time and feedback. Regards Khadija House Manager
Thank you for your review. We appreciate your compliments to our staff and courtesy of the. I'm pleased to inform you that due to UNESCO heritage unfortunately we cant change the stairs cases We look forward to opportunities to welcoming you back on your next Stone Town visit. Thank you Regards Khadija House Manager
Dear Igor, Thank you for your review. We appreciate your compliments to our staff that they performed well to quickly fulfilled all the requests you required, its my turn to say thank you for your comment on architecture of the hotel, all the furniture that is antique and we appreciate your appreciation to our Restaurant food and the best cuisine. We look forward to opportunities to welcoming you back on your next Stone Town visit. Thank you Khadija Host Hotel Manager