
Booking.com
с Booking.com
Наличие мест и цены
Для того чтобы забронировать отель Steigenberger Cecil Hotel Alexandria укажите даты заезда и отъезда
Об отеле
Этот отель с видом вид на залив и яхт-клуб находится в удобном месте в деловом районе Александрии. Данный отель примечателен элегантной обстановкой, которую создает архитектура и дизайн интерьера в стиле раннего модернизма. На всей территории работает бесплатный Wi-Fi.
В отеле Steigenberger Cecil Alexandria обустроены просторные номера с французскими кроватями и красивыми люстрами; пол застелен ковролином. Мебель и отделка подобраны по цвету и фактуре, что делает номера стильными и яркими.
В ресторанах этого исторического отеля сохраняются многие старинные традиции. Бар Monty назван в честь прославленного маршала Монтгомери.
Гости отеля Steigenberger Cecil Alexandria по достоинству оценят безупречное обслуживание и внимание к деталям.
Отель расположен в удобном месте, в самом центре Александрии.
Особые условия
Уважаемые гости:
над фасадом отеля Steigenberger Cecil Alexandria будут проводиться ремонтные работы, которые могут повлиять на классические (стандартные номера). Кроме того, может быть слышен шум в связи с ремонтными работами в помещениях отеля.
Достопримечательности
Трансфер
Для заказа трансфера до отеля вы можете воспользоваться сервисом KiwiTaxi.
Трансферы в Александрию
Показать трансферы из АлександрииПопулярные направления | ||||
Каир | Александрия | от 9054 p. | показать | |
Аэропорт Каира | Александрия | от 9054 p. | показать | |
Другие направления | ||||
Гиза | Александрия | от 8013 p. | показать | |
Пирамиды Гизы | Александрия | от 8173 p. | показать | |
Услуги
Питание и напитки
- Ресторан
- Доставка еды и напитков в номер
- Бар
- Завтрак в номер
- Снэк-бар
- Детское меню
Услуги бизнес-центра
- Конференц-зал/Банкетный зал
- Факс/Ксерокопирование
Стойка регистрации
- Круглосуточная стойка регистрации
- Сейф
- Камера хранения багажа
- Банкомат на территории отеля
- Услуги консьержа
Зоны общественного пользования
- Терраса
Услуги уборки
- Прачечная
- Химчистка
- Услуги по глажению одежды
- Пресс для брюк $
- Дневная уборка номера
Сервисы
- Интернет
- Wi-Fi
- Бесплатный беспроводной доступ в Интернет
Разное
- Лифт
- Кондиционер
- Места для курения
Транспорт
- Прокат автомобилей
Развлечения и семейные услуги
- Ночной клуб/Диджей $
- Вечерняя программа $
Общие
- Wi-Fi доступен на всей территории
Уборка
- Используются чистящие средства для защиты от коронавируса
- Стирка постельного белья, полотенец и вещей гостей выполняется в соответствии с местными нормативными требованиями
- Гости могут отказаться от уборки
Еда и напитки
- Соблюдается физическое дистанцирование в обеденных зонах
- Еду, которую подают в объекте, можно заказать в номер
- Все тарелки, стаканы, столовые приборы и другая кухонная посуда продезинфицированы
Обеспечение безопасности
- Соблюдаются все протоколы безопасности, принятые местными властями
- Нет предметов совместного использования (бумажное меню, журналы, ручки, газеты и т. д.)
- Антибактериальный гель для рук доступен в номерах и местах общего пользования
- В объекте следят за состоянием здоровья гостей
- Есть аптечка первой помощи
- Гостям предоставляются термометры
- Есть маски для гостей
Социальное дистанцирование
- Предусмотрен бесконтактный заезд и отъезд
- Можно заплатить без наличных
- Соблюдаются правила физического дистанцирования
- Предусмотрены защитные экраны или перегородки между сотрудниками объекта и гостями, где необходимо
Типы номеров
Классический номер
Улучшенный номер с прямым видом на море
Номер с видом на море и площадь
Полулюкс с видом на море
Представительский люкс
Классический номер - Только для граждан и постоянных жителей Египта
Номер Square, вид на море - Только для граждан и жителей Египта
Улучшенный номер с прямым видом на море - Только для граждан и жителей Египта
Отзывы от Booking.com
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Steigenberger Cecil hotel for your recent visit to Alexandria. It was our pleasure having the chance to host you. I would like to sincerely thank you for sharing your feedback about your recent visit. To receive such praise from our guests’ is very gratifying and knowing that you enjoyed your stay is a reward in itself. I do hope that we will have the opportunity once again to serve you in the very near future. Sincerely, Islam Sabry General Manager Steigenberger Cecil Hotel - Alexandria
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Steigenberger Cecil hotel for your accommodation. It is with much concern that we received the last review on booking.com . First, please allow me to thank you for taking the time to put down your comments & concerns. Second, let me express my regret that your stay was not up to your expectations due to the inconveniences you have mentioned in your review. I would like to confirm to you that all the mentioned points were taken seriously & enough action was initiated. please rest assured that at Steigenberger Cecil Hotel all our guest comments are regarded with enough attention & we spare no expense, time or effort to make any change or take any action in case necessary. Looking forward to welcome you soon again We remain yours’ Islam Sabry General Manager Steigenberger Cecil Hotel – Alexandria
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Steigenberger Cecil hotel for your accommodation. It is with much concern that we received the last review on booking.com . First, please allow me to thank you for taking the time to put down your comments & concerns. Second, let me express my regret that your stay was not up to your expectations due to the inconveniences you have mentioned in your review. I would like to confirm to you that all the mentioned points were taken seriously & enough action was initiated. please rest assured that at Steigenberger Cecil Hotel all our guest comments are regarded with enough attention & we spare no expense, time or effort to make any change or take any action in case necessary. Looking forward to welcome you soon again We remain yours’ Islam Sabry General Manager Steigenberger Cecil Hotel – Alexandria
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Steigenberger Cecil hotel for your recent visit to Alexandria. It was our pleasure having the chance to host you. I would like to sincerely thank you for sharing your feedback about your recent visit. To receive such praise from our guests’ is very gratifying and knowing that you enjoyed your stay is a reward in itself. Your comment about the staff is well noted and immediate action will be taken I do hope that we will have the opportunity once again to serve you in the very near future. Sincerely, Islam Sabry General Manager Steigenberger Cecil Hotel - Alexandria
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Steigenberger Cecil hotel for your accommodation. It is with much concern that we received the last review on booking.com . First, please allow me to thank you for taking the time to put down your comments & concerns. Second, let me express my regret that your stay was not up to your expectations due to the inconveniences you have mentioned in your review. I would like to confirm to you that all the mentioned points were taken seriously & enough action was initiated. please rest assured that at Steigenberger Cecil Hotel all our guest comments are regarded with enough attention & we spare no expense, time or effort to make any change or take any action in case necessary. Looking forward to welcome you soon again We remain yours’ Islam Sabry General Manager Steigenberger Cecil Hotel – Alexandria
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Steigenberger Cecil hotel for your accommodation. It is with much concern that we received the last review on booking.com . First, please allow me to thank you for taking the time to put down your comments & concerns. Second, let me express my regret that your stay was not up to your expectations due to the inconveniences you have mentioned in your review. I would like to confirm to you that all the mentioned points were taken seriously & enough action was initiated. please rest assured that at Steigenberger Cecil Hotel all our guest comments are regarded with enough attention & we spare no expense, time or effort to make any change or take any action in case necessary. Looking forward to welcome you soon again We remain yours’ Islam Sabry General Manager Steigenberger Cecil Hotel – Alexandria
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Steigenberger Cecil hotel for your accommodation. It is with much concern that we received the last review on booking.com . First, please allow me to thank you for taking the time to put down your comments & concerns. Second, let me express my regret that your stay was not up to your expectations due to the inconveniences you have mentioned in your review. I would like to confirm to you that all the mentioned points were taken seriously & enough action was initiated. please rest assured that at Steigenberger Cecil Hotel all our guest comments are regarded with enough attention & we spare no expense, time or effort to make any change or take any action in case necessary. Looking forward to welcome you soon again We remain yours’ Islam Sabry General Manager Steigenberger Cecil Hotel – Alexandria
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Steigenberger Cecil hotel for your recent visit to Alexandria. It was our pleasure having the chance to host you. On the other hand, we regret that your stay was not 100% satisfactory because of noise, I would like to confirm to you that your comment was well noted and immediate action was taken I do hope that we will have the opportunity once again to serve you in the very near future. Sincerely, Islam Sabry General Manager Steigenberger Cecil Hotel – Alexandria